Järfälla: Jobba I Cypern

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jobba I Cypern i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-15 // Varaktighet: Heltid

Sök jobbet som kundtjänst på RoligaJobb för att jobba i Cypern!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Cypern? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Cypern. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Cypern
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Har kundtjänsterfarenhet
? Driven & resultatorienterad

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Kundtjänstmedarbetare.

Kundtjänsthandläggare/Provförrättare Järfälla

Läs mer Feb 29
Nytt
Som Kundtjänsthandläggare på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att bidra i det viktiga arbetet med trafiksäkerhet.
Är du serviceinriktad och tycker om att möta nya människor? Då kan det här vara ditt nya jobb!


Kundtjänsthandläggare/Provförrättare Järfälla

Arbetsuppgifter

Vår uppgift på Förarprov är att genomföra prov inom körkortsområdet och yrkestrafikområdet. Tillsammans med dina kollegor bidrar du till att varje kund känner sig välkommen, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
Arbetsuppgifterna varierar och man växlar i gruppen under dagen att genomföra de olika arbetsuppgifterna. I ditt dagliga arbete kommer du att möta många olika kunder, så bemötande och tydlig information är därför viktiga delar i ditt arbete. I arbetsuppgifterna ingår det myndighetsutövande uppdraget att förrätta kunskapsprov både i grupp, individuellt och ibland med tolk. Tidvis innebär arbetet högt tempo så du behöver trivas med det som en del i arbetet och du arbetar enligt fastlagt schema, arbete på annan ort förekommer. Du kommer bland annat att arbeta med:  
Receptionsarbete
Förrätta kunskapsprov
Tidsbokning av kunskaps- och körprov
Svara på kundfrågor
Administration av körkortsfoto i samband med körkortsprov och förnyelse av körkort
Utföra allmänna kontorsgöromål


Övrig information

I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet.
Vi använder främst mail (från mejladress: noreply@heroma.se) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss!

Kvalifikationer

Vem är du?
Du kommer att vara vårt ansikte utåt och den första person våra kunder träffar, därför ser vi att du är en trygg och serviceinriktad person som tycker om att möta nya människor. Det är viktigt att du är en kommunikativ person, vilket innebär att du förmedlar budskap på ett tydligt och respektfullt sätt samt anpassar din kommunikation till mottagaren. Du har en positiv inställning och är mån om att bidra till ett gott samarbete i gruppen. Därutöver har du ett flexibelt och problemlösande förhållningssätt och du kan enkelt anpassa dig till nya omständigheter och situationer, alltid med kundens och organisationen bästa i fokus.
Vi söker dig som
har en avslutad gymnasieutbildning
är minst 23 år, vilket är lägsta ålder för att få förrätta kunskapsprov enligt Transportstyrelsens föreskrift om förordnande att förrätta prov
har några års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av fysiska kundmöten, som exempelvis i reception/kundtjänst/informationsdisk med frekventa kundkontakter
har goda kunskaper i svenska i skrift
har goda kunskaper i svenska i tal
har grundläggande kunskaper i engelska i tal
har goda datorkunskaper och är van vid att arbeta i Officepaketet
har körkort för personbil


Ansökan

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget.
Hos Förarprov på Trafikverket bidrar du till att säkerställa trafiksäkerheten och miljömedvetenheten på Sveriges vägar. Vår uppgift är att genomföra prov inom körkorts- och yrkestrafikområdet. Det är hos oss som drömmen om ett körkort och de möjligheter som det skapar kan förverkligas. Det är vi som gör så att alla kunder känner sig välkomna, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Ansök nu

Kundtjänsthandläggare/Receptionist Järfälla

Läs mer Feb 28
Som Kundtjänsthandläggare på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att bidra i det viktiga arbetet med trafiksäkerhet.
Är du serviceinriktad och tycker om att möta nya människor? Då kan det här vara ditt nya jobb!


Kundtjänsthandläggare/Receptionist Järfälla

Arbetsuppgifter

Vår uppgift på Förarprov är att genomföra prov inom körkortsområdet och yrkestrafikområdet. Tillsammans med dina kollegor bidrar du till att varje kund känner sig välkommen, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
Arbetsuppgifterna varierar och man växlar i gruppen under dagen att genomföra de olika arbetsuppgifterna. I ditt dagliga arbete kommer du att möta många olika kunder, så bemötande och tydlig information är därför viktiga delar i ditt arbete. Tidvis innebär arbetet högt tempo så du behöver trivas med det som en del i arbetet och du arbetar enligt fastlagt schema. Du kommer bland annat att arbeta med:
Receptionsarbete
Tidsbokning av kunskaps- och körprov
Svara på kundfrågor
Administration av körkortsfoto i samband med körkortsprov och förnyelse av körkort
Utföra allmänna kontorsgöromål


Övrig information

I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet.
Vi använder främst mail (från mejladress: noreply@heroma.se) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss!

Kvalifikationer

Vem är du?
Du kommer att vara vårt ansikte utåt och den första person våra kunder träffar, därför ser vi att du är en trygg och serviceinriktad person som tycker om att möta nya människor. Det är viktigt att du är en kommunikativ person, vilket innebär att du förmedlar budskap på ett tydligt och respektfullt sätt samt anpassar din kommunikation till mottagaren. Du har en positiv inställning och är mån om att bidra till ett gott samarbete i gruppen. Därutöver har du ett flexibelt och problemlösande förhållningssätt och du kan enkelt anpassa dig till nya omständigheter och situationer, alltid med kundens och organisationen bästa i fokus.
Vi söker dig som
har gymnasieutbildning
har några års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av fysiska kundmöten, som exempelvis i reception/kundtjänst/informationsdisk med frekventa kundkontakter
har goda kunskaper i svenska i tal
har goda kunskaper i svenska i skrift
har goda kunskaper i engelska i tal
har goda datorkunskaper och är van vid att arbeta i Officepaketet
har körkort för personbil


Ansökan

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget.
Hos Förarprov på Trafikverket bidrar du till att säkerställa trafiksäkerheten och miljömedvetenheten på Sveriges vägar. Vår uppgift är att genomföra prov inom körkorts- och yrkestrafikområdet. Det är hos oss som drömmen om ett körkort och de möjligheter som det skapar kan förverkligas. Det är vi som gör så att alla kunder känner sig välkomna, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Ansök nu

Fransktalande Tech Support Specialist

Läs mer Jan 30
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Till vår trevliga kund Aritco Lift AB söker vi nu en fransktalande Tech Support Specialist. I den här spännande rollen kommer du arbeta med teknisk support och hjälpa företagets partners med support och rådgivning inom installation, service och felsökningar av deras hissar.

Ditt huvudområde är den franska marknaden, men då Aritco har partners över hela världen kommer du även att hjälpa och stötta upp i andra länder. Tjänsten innebär därför en del resor för att på plats kunna lösa komplexa problem. Framåt kommer du även att få möjlighet att utbilda och höja Aritcos partners kompetens gällande problemlösning vid hissarna.

På kontoret i Järfälla sitter en sammansvetsad och trygg grupp på fem personer med mycket kunskap och du kommer att kunna få stöttning, vägledning och en bra onboardning. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt.

Arbetsuppgifter

I rollen som Fransktalande Tech Support Specialist kommer du bland annat jobba med:

• First line teknisk support till företagets partners.
• Ta emot inkommande ärenden vi telefon, mejl och på plats.
• Uppdatera stöddokument och rutiner.
• Delta på mässor och events.
• Åka ut till partners och hjälpa till vid svåra kundproblem i Frankrike och runt om i världen.
• Åka ut och utbilda partners lokalt runt om i världen.
• Undersöka och testa reservdelar som kommit i retur.

Kvalifikationer & erfarenhet

För att passa i rollen som Fransktalande Tech Support Specialist ser vi att du har följande bakgrund:

• Relevant utbildning inom området.
• Arbetslivserfarenhet som tekniker, mekaniker, elektriker eller likande.
• Flytande i franska och engelska i både tal och skrift.
• Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
• God IT vana och kunskaper i Officepaketet.
• B-körkort

Vem vi tror att du är

Vi ser att du för denna roll har en bakgrund som tekniker eller mekaniker med goda elkunskaper för att kunna förstå helheten och snabbare komma in i arbetet. Du har förmodligen ett stort tekniskt intresse och en mycket god problemlösningsförmåga. Vidare ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av service och support och tycker om att göra dina kunder nöjda samt att leverera god kvalitet.

För den här rollen lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en teamspelare som är van att ta eget ansvar och alltid strävar efter att bidra till positiv stämning. Du tycker om att arbeta i stundtals högt tempo i en föränderlig vardag där det krävs god planering, struktur, egna initiativ och en god serviceförmåga.

Om tjänsten

Detta är en rekrytering där vi på The Place har hand om rekryteringsprocessen. Bakgrundskontroll görs på slutkandidat.

Tillträde: Så snart som möjligt enligt överenskommelse.
Arbetstider: 40 h/veckan, 08–17 med möjlighet till flex. Telefonslingan är öppen mån-tor mellan 8-17 och fre mellan 8-16.
Plats: Du utgår från kontoret i Järfälla med möjlighet till att jobba hemifrån någon dag i veckan.

Om Aritco

Aritco är en prisbelönt tillverkare av plattformshissar med en produktion på ca 4.000 hissar om året och levererar hissar till både den privata och den publika marknaden över hela världen. Aritco har en mycket tydlig affärsfilosofi där grunden utgörs av medarbetarna och viljan av att tillsammans bygga ett Great Place To Work. Visionen är att driva och leda utvecklingen av hissar för att öppna upp möjligheter för människor att göra och uppleva mer, både ifråga om tillgänglighet men också komfort.

De kärnvärden som efterlevs är Pålitlighet, Innovation och Teamwork.

• Pålitlighet - Vi strävar alltid efter att uppfattas som ansvarstagande, pålitliga och trovärdiga.
• Innovation - Vi finner nya och vi förbättrar ständigt våra sätt att utveckla teknologier, produkter, tjänster och arbetssätt.
• Teamwork - Vi samarbetar med hjärta och humanitet och vi välkomnar olikheter och har ett inkluderande förhållningssätt

Läs gärna mer om Aritco på: https://www.aritco.com/sv/

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år.

Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

Sökord: Tech Support Specialist, fransktalande , support, service, hissar, Aritco Lift AB, Järfälla The Place

Ansök nu

French-speaking Tech Support Specialist

Läs mer Jan 30
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

For our client, Aritco Lift AB, we are now seeking for a French-speaking Tech Support Specialist. In this exciting position, you will work with technical support, assisting the company´s partners with support and advice in the installation, service, and troubleshooting of their elevators.

Your focus area will be the French market, but as Aritco has partners worldwide, you will also assist and support in other countries. The position involves some travel to resolve complex issues on-site. Additionally, you will have the opportunity to train Aritco´s partners in problem-solving related to elevators.

At the office in Järfälla, you will join a friendly and supportive team of five colleges with extensive knowledge, providing you with support, guidance, and a solid onboarding. You will have various contacts both internally and externally.

Responsibilities

As a French-speaking Tech Support Specialist, your responsibilities will include:

• Providing first-line technical support to the company´s partners.
• Handling incoming cases via phone, e-mail, and on-site.
• Updating support documents and procedures.
• Participating in trade fairs and events.
• Travelling to partners to assist with problem solving within France and around the world.
• Travelling to provide training to partners locally world wide.
• Investigating and testing returned spare parts.

Qualifications & Experience

To fit the role of French-speaking Tech Support Specialist we are looking for someone with the following background:

• Relevant education in the field.
• Work experience as a technician, mechanic, electrician, or similar.
• Fluent in both French and English, both spoken and written.
• Very good knowledge in Swedish, both spoken and written.
• Strong IT skills and knowledge in MS Office.
• Driver´s license.

Who we think you are

For this position, we think that you have a background as a technician or mechanic with good electrical knowledge to understand the overall picture and quickly adapt to the work. You likely have a strong technical interest and excellent problem-solving skills. Furthermore, we would like you to have previous experience in service and support and enjoy making your customers happy and delivering good quality.

For this role, we find your personal qualities important. You are a team player with a good sense of responsibility who always contributes to a positive atmosphere. You enjoy working in a fast-paced and dynamic environment. You have strong skills in planning and organizing and a high service ability.

About the Position

This is a recruitment process handled by The Place. Background checks will be conducted on the final candidate.

Start date: As soon as possible, according to agreement.
Working hours: 40 hours/week, 8-5 with the possibility of flexibility. The phone line is open Mon-Thu between 8-5 and Fri between 8-4.
Location: You will be based at the office with the opportunity to work from home one day a week.

About Aritco

Aritco is an award-winning manufacturer of platform lifts, producing around 4,000 lifts annually and delivering them to both the private and public markets worldwide. Aritco has a clear business philosophy centered around its employees and the desire to build a Great Place To Work together. The vision is to drive and lead the development of lifts to open up opportunities for people to do and experience more, both in terms of accessibility and comfort.

The core values upheld are Reliability, Innovation, and Teamwork.

• Reliability - We always strive to be perceived as responsible, reliable, and credible.
• Innovation - We constantly find new ways and continuously improve our methods of developing technologies, products, services, and work practices.
• Teamwork - We collaborate with heart and humanity, welcoming differences and maintaining an inclusive approach.

Learn more about Aritco at: https://www.aritco.com/sv/

The Place is Sweden´s only Worklife Partner

The Place is your safe point. In this particular recruitment, our competent recruitment consultants manage the process, from interview to employment offer. You will then be employed by the client company. We are proud of our fine collaborations with a large number of interesting and exciting companies - because this means many career opportunities for you!

Keywords: Tech Support Specialist, French-speaking, Elevators, Aritco Lift AB, Järfälla, The Place.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Läs mer Mar 1
Nytt
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Värdesätter du omtänksamma kollegor, ett schysst arbetsklimat och att skratta högt och mycket? Vill du vara del i ett starkt team som dagligen bidrar till att göra Lidl Sverige ännu mer kundfokuserat och framgångsrikt? Till vårt skojfriska team söker vi nu en ny kollega. Tjänsten är på visstid i 6 månader med start enligt överenskommelse.

Din roll

Den korta och koncisa beskrivningen är att du kommer arbeta med att bearbeta kundärenden via telefon, e-post och sociala medier.
Den längre beskrivningen är att du genom dina dagliga arbetsuppgifter och den inarbetning som satsas på dig som anställd i företaget kommer skaffa dig unik och värdefull kunskap om ett stort internationellt företags olika funktioner och processer. Denna kunskap använder du sedan i ditt dagliga arbete gentemot kund, men också internt inom företaget, gentemot butiker och övriga avdelningar. Risken finns helt enkelt att du så småningom och beroende på din egen inställning och vilja att utvecklas blir en expert på att förstå informationsflöden i ett större internationellt företag. Det är lite häftigt tycker vi.

Din profil

Vi söker dig som:
•    Är noggrann, ansvarstagande och har förmågan att ta egna initiativ.
•    Trivs som bäst när du får arbeta självständigt i ett högt tempo.
•    Tycker om att sätta kunden i fokus och drivs av att bidra till att förbättra Lidl genom att förmedla våra kunders upplevelser och synpunkter internt.
•    Har en hög social kompetens, är en god kommunikatör och du tycker om att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska.
•    Är kvick vid tangentbordet och har lätt för att lära dig nya system.
Tidigare erfarenhet av serviceyrke är meriterande.

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar.
Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och har härligt rabatterade priser i restaurangen, men givetvis har vi också möjlighet till flexibelt distansarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker till bra semestervillkor samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se.

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
* Gå in via länken ”ansök nu”
* Fyll i formuläret
* Bifoga CV samt personligt brev

Denna rekrytering sker med löpande urval,?varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 8 mars 2024. Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader med start enligt överenskommelse.
Vår rekryteringsprocess består av telefonintervju, urvalstester, personlig intervju och referenstagning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från Getdet AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från Getdet AB .

Få Säljjobb Direkt

Telefonförsäljare
Läs mer Feb 29
Nytt
Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt!
Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Grundlön & hög provision
? Fräscht kontor & hög lön
? Säljutbildning- & coachning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja & har jobbat med försäljning
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Som Festsäljare

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Feb 28
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Med Försäkringar

Försäkringsrådgivare/Försäkringssäljare
Läs mer Feb 28
Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar!
Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Grundlön, provision, bonus & pension
? Fräscht kontor & hög lön
? Sälj- & försäkringsutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja & har jobbat med försäljning
? Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

Ansök nu

Få Säljjobb Direkt

Telefonförsäljare
Läs mer Feb 27
Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt!
Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Grundlön & hög provision
? Fräscht kontor & hög lön
? Säljutbildning- & coachning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja & har jobbat med försäljning
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Som Festsäljare

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Feb 26
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Med Försäkringar

Försäkringsrådgivare/Försäkringssäljare
Läs mer Feb 26
Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar!
Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Grundlön, provision, bonus & pension
? Fräscht kontor & hög lön
? Sälj- & försäkringsutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja & har jobbat med försäljning
? Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

Ansök nu