Järfälla: Junior redovisningskonsult till en redovisningsbyrå Sthlm-Norrort

Hitta ansökningsinfo om jobbet Junior redovisningskonsult till en redovisningsbyrå Sthlm-Norrort i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-16 // Varaktighet: Heltid

Soros Consulting har fått i uppdrag att rekrytera en Junior Redovisningskonsult till vår kund, ett bolag i en expansiv fas beläget i Sollentuna. Tjänsten är på heltid med placering på deras kontor.
I rollen som Redovisningskonsult arbetar du brett med redovisning med breda kontaktytor med flertal kunder i olika branscher.
Du får en möjlighet att utvecklas inom redovisning och få vara med på alla steg i en förekommande redovisningsprocess på en byrå. Bolaget har en bra och familjär företagskultur där kollegorna har roligt tillsammans och det erbjuds stora utvecklingsmöjligheter. Ditt intresse och din förmåga för att utvecklas sätter ribban för din utveckling och inget annat!
Arbetsuppgifter
Ansvara för löpande redovisning
Moms- och skattedeklarationer.
Avstämningar och periodiseringar.
Bidra i bokslutsarbetet (månads-, kvartals- och årsbokslut).
Bidra till att upprätta årsredovisningar och inkomstdeklarationer.


Kvalifikationer
Examen inom redovisning från KY-utbildning, universitet eller motsvarande erfarenhet.
Erfarenhet av att ha jobbat på redovisningsbyrå är ett krav.
Van vid att jobb med Officepaketet och van att jobba i en digital miljö.
Minst 1 års erfarenhet av att ha jobbat som redovisningskonsult på en byrå.
Systemvana av Fortnox ses som meriterande men är inget krav.


För att trivas i denna roll är det av betydelse att du gillar att jobba med breda arbetsuppgifter och breda kontaktytor.
I arbetet som redovisningskonsult är det viktigt att du trivs i rollen att ha ett ansvar för helheten och vi söker dig som är lösningsorienterad, noggrann, självgående, proaktiv och ansvarstagande.
Urval och intervjuer sker löpande och skyndsamt, så skicka in din ansökan med CV redan idag. Vid frågor vänligen kontakta
vanja.soro@sorosconsulting.se
Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Redovisningskonsult

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Redovisningskonsult.

Kundansvarig Redovisningskonsult

Läs mer Feb 24
Talenom Redovisning AB är ett modernt redovisnings- och rådgivningsföretag som grundades i Finland 1972 och är nu ett av de ledande företagen inom digital redovisning. I maj 2019 tog Talenom sitt första steg in på den svenska marknaden när en befintlig redovisningsbyrå förvärvades i Stockholm. Efter det gick utvecklingen snabbt. I dag har vi ca 300 anställda fördelat på 26 kontor i Sverige. Vi vill bygga vidare på det som framgångsrikt fungerat i Finland – att supporta företagare att utveckla sina verksamheter genom att effektivt hjälpa till med redovisning/lönehantering samt via rådgivning inom företagsekonomi och skatterelaterade frågor. Till vårt kontor i Järfälla söker vi nu ytterligare en kompetent medarbetare.
- Har du intresse för affärsrådgivning?
- Är du en självgående Redovisningskonsult redo för nästa steg i karriären?
- Vad sägs om att fortsätta resan som Kundansvarig Redovisningskonsult tillsammans med fantastiska kollegor i ett växande och globalt företag som ligger i framkant gällande digitaliserad redovisning?
Som Kundansvarig Redovisningskonsult hos Talenom kommer du att ha ett övergripande ansvar för ett antal nya samt befintliga kunder. Tjänsten innebär i stort sett alla sysslor inom digitaliserad redovisning men fokus ligger på kundkontakter, rapportering, årsbokslut och deklarationer. Kundkontakten är alltså extra central i denna tjänst och det är viktigt att du kan upptäcka kunders olika behov och att du kan kommunicera naturligt med ansvariga på olika nivåer.
Våra ledord: Talenom arbetar efter ledorden Mod - Vilja – Omtanke - Inspirera och de genomsyrar allt vi gör, både internt och externt. För att trivas hos oss bör du därför kunna stå upp för och arbeta efter dessa. Vi är måna om alla våra kunder och medarbetare. Ett uttryck vi gärna använder oss av är lyckan av att försöka vilket speglar målsättningen att hela tiden försöka bli lite bättre än vad vi var igår.
Vi söker dig som redan visat prov på att du är en effektiv redovisningsekonom. Du är definitivt serviceinriktad och har genomgående visat att du gör vad som krävs för att dina kunder skall bli verkligt nöjda. Om du inte redan är auktoriserad redovisningskonsult så vill vi att du har den ambitionen. Det är viktigt att du har god erfarenhet från ett liknande arbete där du haft fullt kundansvar och skött redovisningsprocessen från ax till limpa inklusive bokslut och deklarationer för flera olika företag. Eftersom Talenom i hög grad har ett digitalt arbetssätt är det önskvärt att du har goda digitala kunskaper. Oavsett vilken bakgrund och vilka ambitioner du har så vill vi att du ska blomstra hos oss och vi kommer att supporta och ge dig utökat ansvar i takt med dina framsteg och resultat samt utefter företagets växande behov.
Du kommer att få sällskap av kollegor som verkligen bryr sig, som gemensamt vill ta er framåt där prestige inte existerar. Hos oss är det lika viktigt att vara en god kollega som att vara duktig i sin roll.
Intresserad? Du är varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringskonsult Exelect AB. Ansökningar behandlas löpande så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. Kontaktperson hos Exelect är Carina Runow, 08-586 101 10

Ansök nu

Redovisningskonsult

Läs mer Feb 1
Arbetsuppgifter


Vi jobbar dagligen i två system som heter Fortnox och Björnlunden. Det meriterande om du har tidigare jobbat i någon av dessa system men det är dock inget krav.
Som Redovisningsekonom är dina huvudsakliga och främsta arbetsuppgifter följande:
-Ta kontakt med kunder
- Löpande bokföring
- Ha kunskaper om företagets dagliga ekonomi
- Fakturering
- Lönehantering


Formella krav


- God kurdiska och arabiska då en stor del av våra kunder talar kurdiska och arabiska.
- Grundläggande kunskaper i engelska
- God datorvana och tidigare arbetat med Word och Excel.
- Meriterande om du kan franska.


Som person är du kundorienterad och serviceinriktad och är van att ta ansvar. Du har ett strukturerat och noggrant arbetssätt även under hög arbetsbelastning.


Karriärmöjligheter


För rätt person ser vi goda möjligheter att över tid växa in i en större roll.


Plats: Järfälla
Lön: Månadslön
Anställningsvillkor
Heltid

Ansök nu

Kundansvarig Redovisningskonsult

Läs mer Okt 13
Talenom Redovisning AB är ett modernt redovisnings- och rådgivningsföretag som grundades i Finland 1972 och är nu ett av de ledande företagen inom digital redovisning. I maj 2019 tog Talenom sitt första steg in på den svenska marknaden när en befintlig redovisningsbyrå förvärvades i Stockholm. Efter det gick utvecklingen snabbt. I dag har vi ca 300 anställda fördelat på 26 kontor i Sverige. Vi vill bygga vidare på det som framgångsrikt fungerat i Finland – att supporta företagare att utveckla sina verksamheter genom att effektivt hjälpa till med redovisning/lönehantering samt via rådgivning inom företagsekonomi och skatterelaterade frågor. Till vårt kontor i Järfälla söker vi nu ytterligare en kompetent medarbetare.
- Har du intresse för affärsrådgivning?
- Är du en självgående Redovisningskonsult redo för nästa steg i karriären?
- Vad sägs om att fortsätta resan som Kundansvarig Redovisningskonsult tillsammans med fantastiska kollegor i ett växande och globalt företag som ligger i framkant gällande digitaliserad redovisning?
Som Kundansvarig Redovisningskonsult hos Talenom kommer du att ha ett övergripande ansvar för ett antal nya samt befintliga kunder. Tjänsten innebär i stort sett alla sysslor inom digitaliserad redovisning men fokus ligger på kundkontakter, rapportering, årsbokslut och deklarationer. Kundkontakten är alltså extra central i denna tjänst och det är viktigt att du kan upptäcka kunders olika behov och att du kan kommunicera naturligt med ansvariga på olika nivåer.
Våra ledord: Talenom arbetar efter ledorden Mod - Vilja – Omtanke - Inspirera och de genomsyrar allt vi gör, både internt och externt. För att trivas hos oss bör du därför kunna stå upp för och arbeta efter dessa. Vi är måna om alla våra kunder och medarbetare. Ett uttryck vi gärna använder oss av är lyckan av att försöka vilket speglar målsättningen att hela tiden försöka bli lite bättre än vad vi var igår.
Vi söker dig som redan visat prov på att du är en effektiv redovisningsekonom. Du är definitivt serviceinriktad och har genomgående visat att du gör vad som krävs för att dina kunder skall bli verkligt nöjda. Om du inte redan är auktoriserad redovisningskonsult så vill vi att du har den ambitionen. Det är viktigt att du har god erfarenhet från ett liknande arbete där du haft fullt kundansvar och skött redovisningsprocessen från ax till limpa inklusive bokslut och deklarationer för flera olika företag. Eftersom Talenom i hög grad har ett digitalt arbetssätt är det önskvärt att du har goda digitala kunskaper. Oavsett vilken bakgrund och vilka ambitioner du har så vill vi att du ska blomstra hos oss och vi kommer att supporta och ge dig utökat ansvar i takt med dina framsteg och resultat samt utefter företagets växande behov.
Du kommer att få sällskap av kollegor som verkligen bryr sig, som gemensamt vill ta er framåt där prestige inte existerar. Hos oss är det lika viktigt att vara en god kollega som att vara duktig i sin roll.
Intresserad? Du är varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringskonsult Exelect AB. Ansökningar behandlas löpande så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. Kontaktperson hos Exelect är Carina Runow, 08-586 101 10

Ansök nu

Redovisningskonsult bokförare

Läs mer Jun 27
Vi välkomnar dig som självständigt kan göra löpande bokföring och avstämningar i allabolagsform.
Du är flexibel, tänkande, lyhörd, noggrann, tycker om att effektivisera och digitalisera, trevlig, energisk, kan hålla flera bollar i luften, stresstålig, initiativrik, vill utveckla verksamheten och dig själv. Du bör behärska svenska i tal och skrift, andra språk är meriterande.
Anställningen är på heltid men vi kan diskutera även deltid.
Våra klienter som du kommer att hjälpa är små och medelstora företag i olika branscher.
Vi är en liten bokföringsbyrå som växer organiskt och vill effektivisera bokföringen och jobba digitalt. Vi vill vägleda och utbilda våra kunder att skapa rutiner och använda olika program så bokföringen blir lätt, smidig, snabb och rolig.
Vi har kontor i Barkarbystaden.
Start omgående. Urval och intervjuer sker löpande.
Ansök genom att maila ditt personliga brev med bild och CV till info@megaekonomi.se
Heltid/deltid enligt överenskommelse.
Lön enligt överenskommelse.
Ha en fortsatt strålande vecka!
Vi rekryterar själva och ber därför rekryteringsföretag att bortse från denna annons.

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från Soros Consulting AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från Soros Consulting AB .

IT Rekryterare till snabbväxande bolag

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Mar 16
IT Rekryterare till snabbväxande bolag
Vem letar vi efter?
Vi är på jakt efter den drivna, självgående och motiverade personer som älskar att lära sig nytt och inte stannar upp när motgångar möts. Du är en strukturerad doer som får jobbet gjort oavsett belastning. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål och överträffa dig själv. Du älskar att ha kul på jobbet och bidra med energi till dina kollegor.
Du har troligtvis någon form av teknisk bakgrund, kanske kommer från en utvecklarroll och arbetat med IT. Vi tror att du har ett etablerat nätverk. Du strävar efter att utöka ditt nätverk ytterligare och skapa långsiktiga relationer, såväl internt som externt.
Din roll i laget
Som rekryterare kommer du att arbeta nära säljarna som löpande hittar nya uppdragsgivare. Du tar över stafettpinnen efter att säljaren är klar.
Därmed kommer du att ha ett stort eget ansvar. Från att ta kravprofil, ha kontakt med kunden, searcha kandidater till att tillsätta kandidaten. I rollen kommer du att ha stort ansvar och förtroende att hitta rätt medarbetare. Vi som team ska överträffa företagets mål. Din åsikt och idéer kommer alltid att uppmärksammas för att vi ska kunna bli bättre.
Vi tycker om dig som:
- Är självgående
- Kan driva flera parallella processer samtidigt
- Är nyfiken
- Är driven
- Är en peoples person
Vi tycker om dig lite extra som:
- Gillar att överträffa förväntningar
- Som ser lösningar där andra ser hinder
- Som har dokumenterade resultat som rekryterare sedan tidigare
- Vi tror att du har en akademisk utbildning inom IT/HR/Ekonomi.
Detaljer
Ort: Stockholm City
Omfattning: Heltid måndag - fredag 8-17
Lön: Marknadsmässig fast lön och provision
Vilka är vi?
Soros Consulting är ett snabbväxande rekryterings- och bemanningsbolag med säte centralt i Stockholm som just nu befinner sig i en expansiv fas. Vi har alltid sett till att ha mycket uppdrag i pipen och det har lagt grunden för vår snabba tillväxt. Nu letar vi efter ytterligare en skicklig rekryterare som brinner för att tillsätta rätt person på rätt plats.
Vi lyckas nå våra mål tack vare att varje kund är unik, vi har bra teamwork, vi är flexibla och orädda. Vi är ett tajt team som tror på att alltid överträffa uppdragsgivarens förväntan. Häng med på vår resa!
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Vanja Soro på telefonnummer: 070-4366660 eller via e-post: vanja.soro@sorosconsulting.se
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Account Manager till snabbväxande bolag

Account manager
Läs mer Mar 16
Vem letar vi efter?
Vi är på jakt efter den drivna, självgående och motiverade personen som älskar att lära sig nytt och inte stannar upp när motgångar möts. Du är en strukturerad doer som får jobbet gjort oavsett belastning. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål och överträffa dig själv. Du älskar att ha kul på jobbet och bidra med energi till dina kollegor.

Din roll i laget
Som Account Manager kommer du att arbeta med att hantera inkommande leads och uppsökande försäljning via Linkedin, telefon och mail. Du har ett helhetsansvar för dina egna säljprocesser och du kommer att arbeta med att utveckla långsiktiga relationer. Vi tror på att de bästa relationerna baseras på bra resultat. Därför är vi ute efter en person som vill arbeta mot uppsatta mål, som är självgående, kreativ och långsiktig. I arbetet kommer du att kontakta personalchefer, HR- och bolags ekonomiavdelningar samt VD för att sälja in våra rekryterings- och bemanningstjänster.

Vi söker dig som:
- Har arbetat med rekrytering och bemanning
- Är självgående
- Kan driva flera parallella processer samtidigt
- Är nyfiken
- Är en peoples person

Vi tycker lite extra om dig som:
- Har dokumenterade resultat från liknande arbetsplatser
- Gillar att överträffa förväntningar
- Som ser lösningar där andra ser hinder

Vi erbjuder dig:
- En dynamisk arbetsplats med högt till tak
- Att arbeta nära välrenommerade entreprenörer
- Stora karriärmöjligheter
- Kontor vid Stureplan

Detaljer
Ort: Stockholm City
Omfattning: Heltid måndag - fredag 8-17
Lön: Marknadsmässig fast lön och provision

Vilka är vi?
Soros consulting är ett snabbväxande rekryterings- och bemanningsbolag med säte centralt i Stockholm som just nu befinner sig i en expansiv fas. Vi har alltid sett till att ha mycket uppdrag i pipen och det har lagt grunden för vår snabba tillväxt. Nu letar vi efter ytterligare en skicklig Account Manager som brinner för att tillsätta rätt person på rätt plats.
Vi lyckas nå våra mål tack vare teamwork, flexibilitet och att vi är orädda. Vi är ett tajt team som tror på att alltid överträffa uppdragsgivarens förväntan. Häng med på vår resa!
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Vanja Soro på telefonnummer: 070-4366660 eller via e-post: vanja.soro@sorosconsulting.se
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Junior controller till snabbväxande mjukvaruföretag

Controller
Läs mer Mar 8
Är du i början av din karriär som controller? SE HIT och ta chansen till nästa steg!
Åt kund, ett snabbväxande mjukvaruföretag söker vi en junior controller som vill växa tillsammans med bolaget.
Från dag ett får du vara med på en spännande resa i ett framtidsbolag som expanderar internationellt. Du erbjuds möjlighet att växa in i en controller roll, bl.a. genom learning by doing.
Du är ödmjuk för din kunskap och har en enorm drivkraft att lära dig mer samt utvecklas i din roll som controller. Är du intresserad och vill ha insikt i allt som rör ekonomi så finns det mycket att ta tag i. Utvecklingsmöjligheter hos kunden erbjuds och allt är möjligt men åt vilket håll utvecklingen går kommer även bero på dig. För rätt person kan det bli så att man inom ett par år växer in i en CFO roll. Allt är möjligt!
Du är prestigelös och räds inte för att kavla upp armarna och vara operativ där det behövs, högt som lågt inom ekonomi. En hel del administration kommer också förekomma.
Arbetsuppgifter
· Avtalshantering
· Licenshantering
· Ta fram underlag för fakturering
· Fakturera
· Uppföljning
· Budget och prognos
· Likviditetsprognoser
· Ta fram, analysera samt rapportera relevanta nyckeltal
Du har några års erfarenhet av att ha jobbat som controller och det är meriterande om du har förståelse för hur mjukvarubolag jobbar. Systemvana har du samt så är du en van användare av Excel.
Svenska och engelska talar du obehindrat och du har lätt för att kommunicera ekonomi även för icke ekonomer.
Du kommer vara ett bollplank till bolagets VD och den enda ekonomen på bolaget. Löpande bokföring och redovisning är idag outsourcat till en redovisningsbyrå men i takt med att bolaget växer kommer även ekonomiavdelningen att växa och då finns planer på att ta hem redovisningen.
Du är analytisk och gillar siffror. Vidare är du strukturerad och organiserad med förmågan att växla mellan olika typer av uppgifter och du ser fram emot att anta en bred roll med varierande arbetsuppgifter.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Vanja Soro på telefonnummer: 070-4366660 eller via e-post: vanja.soro@sorosconsulting.se
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen ansök via länken.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Junior controller till snabbväxande mjukvaruföretag

Controller
Läs mer Mar 8
Är du i början av din karriär som controller? SE HIT och ta chansen till nästa steg!
Åt kund, ett snabbväxande mjukvaruföretag söker vi en junior controller som vill växa tillsammans med bolaget.
Från dag ett får du vara med på en spännande resa i ett framtidsbolag som expanderar internationellt. Du erbjuds möjlighet att växa in i en controller roll, bl.a. genom learning by doing.
Du är ödmjuk för din kunskap och har en enorm drivkraft att lära dig mer samt utvecklas i din roll som controller. Är du intresserad och vill ha insikt i allt som rör ekonomi så finns det mycket att ta tag i. Utvecklingsmöjligheter hos kunden erbjuds och allt är möjligt men åt vilket håll utvecklingen går kommer även bero på dig. För rätt person kan det bli så att man inom ett par år växer in i en CFO roll. Allt är möjligt!
Du är prestigelös och räds inte för att kavla upp armarna och vara operativ där det behövs, högt som lågt inom ekonomi. En hel del administration kommer också förekomma.
Arbetsuppgifter
· Avtalshantering
· Licenshantering
· Ta fram underlag för fakturering
· Fakturera
· Uppföljning
· Budget och prognos
· Likviditetsprognoser
· Ta fram, analysera samt rapportera relevanta nyckeltal
Du har några års erfarenhet av att ha jobbat som controller och det är meriterande om du har förståelse för hur mjukvarubolag jobbar. Systemvana har du samt så är du en van användare av Excel.
Svenska och engelska talar du obehindrat och du har lätt för att kommunicera ekonomi även för icke ekonomer.
Du kommer vara ett bollplank till bolagets VD och den enda ekonomen på bolaget. Löpande bokföring och redovisning är idag outsourcat till en redovisningsbyrå men i takt med att bolaget växer kommer även ekonomiavdelningen att växa och då finns planer på att ta hem redovisningen.
Du är analytisk och gillar siffror. Vidare är du strukturerad och organiserad med förmågan att växla mellan olika typer av uppgifter och du ser fram emot att anta en bred roll med varierande arbetsuppgifter.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Vanja Soro på telefonnummer: 070-4366660 eller via e-post: vanja.soro@sorosconsulting.se
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen ansök via länken.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Interim junior projektekonom till myndighet

Ekonomikonsult
Läs mer Mar 7
Åt kund, en Myndighet, söker vi en interim junior projektekonom för ett längre konsultuppdrag.
Rollen som projektekonom innebär att du arbetar som konsult, anställd av Soros Consulting och jobbar på ett längre uppdrag ute hos kund.
Som person är du noggrann, självständig och engagerad i att arbeta med breda åtaganden, högt som lågt.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna har stora variationer då behovet från verksamheten skiftar.
Du kommer hjälpa till med att följa upp ekonomin i projekten,
Ta fram analysunderlag och är behjälplig med utredning av ekonomifrågor i projekten,
Du kommer bistå programcontrollers i budget- och prognosarbetet,
Tar fram underlag i samband med rapportering och sammanställa diverse rapporter,
Du bör säkerställa att projekten har uppdaterad projektinformation i definierade system och rapporter, i enlighet med fastställd struktur och utsatta tidplaner.
Arbetet innebär även att bokföra om utgifter mellan projekt via bokföringsorder, bokföra och stämma av reserveringar samt förbereda underlag inför aktivering i anläggningsregistret i UBW/Agresso.
Arbetsuppgifterna består också av att stötta controllers i deras dagliga arbete.
Skallkrav
Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom arbete med projektekonomi i investeringsprojekt
God kommunikativ förmåga; kan utryckas sig väl i svenska språket, i både tal och skrift


Börkrav
1 års erfarenhet av arbete i ekonomisystem, i synnerhet UBW/Agresso
Arbetat som ekonomiassistent i ett år.
Deltagit i bokslutsarbete under ett år
Jobbat med Office-paketet, framförallt Excel i ett år


Som person är du driven, vill växa in i din nya roll samt har en positiv inställning. Du är strukturerad och organiserad med förmågan att växla mellan olika typer av uppgifter och du ser fram emot att anta en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Därtill är du prestigelös och värdesätter ett gott samarbete med kollegor.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Vanja Soro på telefonnummer: 070-4366660 eller via e-post: vanja.soro@sorosconsulting.se
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen ansök via länken.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu