Järfälla: Erfarna säljare som vill jobba hemifrån sökes till Telenor

Hitta ansökningsinfo om jobbet Erfarna säljare som vill jobba hemifrån sökes till Telenor i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-16 // Varaktighet: Heltid

OM TJÄNSTEN:
Vill du vara på en fartfylld arbetsplats?
Söker du efter ett socialt jobb där du får jobba med försäljning och samtidigt certifieras & diplomeras inom det? Vill du jobba på ett globalt företag i ständig tillväxt där utvecklingsmöjligheterna är oändliga? Då har du hittat rätt!
Du kommer bli en del av ett team där vi värdesätter att ha roligt på jobbet samtidigt som vi gemensamt gör en insats för att nå uppsatta mål. Det ska vara kul att jobba och därför anordnar vi kontinuerligt tävlingar för att motivera och inspirera våra medarbetare till att vilja prestera så bra som möjligt. För dig finns inget annat alternativ än att komma först. Vi tror därför att du som söker är en tävlingsmänniska som drivs av att jobba på detta vis.


I denna roll kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att ta emot inkommande samtal och jobba aktivt med försäljning. Du vet precis som oss att försäljning är ett resultat av god kundservice och nöjda kunder. Därför ligger även ett stort fokus på att skapa nöjda kunder genom att erbjuda service i världsklass. Vi vill vara mer än bara ett arbere. Det här är inte bara ett jobb, det är också en skola i sälj där du har möjlighet att diplomeras och certifieras via Webhelp Academy när du jobbat ett år hos oss!


För att trivas i denna roll är du en social och engagerad medarbetare som brinner för försäljning och kundnöjdhet. Du motiveras av att jobba mot uppsatta mål och tycker om att arbeta i en miljö där det går undan. Låter det som dig? Då kanske du är vår nästa kollega!
S
VI SÖKER DIG SOM...
Har tidigare erfarenhet inom försäljning
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska
Inte förekommer i belastningsregistret


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
Vi erbjuder provitionsmöjligheter utan maxgräns! Dessutom en arbetsplats på ett företag som växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en introduktion och en resa i vår trainer-utbildning. Du kommer garanterat utveckla dina försäljningskunskaper, din kommunikativa och sociala förmåga hos oss!

START: 2023-04-17
PLACERINGSORT: Hemifrån (i Sverige)
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare. Inleds med sex månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-18.00 måndag-fredag
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-04-06
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Varmt välkommen med din ansökan!


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us


#swedish

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Kundtjänstmedarbetare.

Kundtjänsthandläggare/Provförrättare Järfälla

Läs mer Feb 29
Nytt
Som Kundtjänsthandläggare på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att bidra i det viktiga arbetet med trafiksäkerhet.
Är du serviceinriktad och tycker om att möta nya människor? Då kan det här vara ditt nya jobb!


Kundtjänsthandläggare/Provförrättare Järfälla

Arbetsuppgifter

Vår uppgift på Förarprov är att genomföra prov inom körkortsområdet och yrkestrafikområdet. Tillsammans med dina kollegor bidrar du till att varje kund känner sig välkommen, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
Arbetsuppgifterna varierar och man växlar i gruppen under dagen att genomföra de olika arbetsuppgifterna. I ditt dagliga arbete kommer du att möta många olika kunder, så bemötande och tydlig information är därför viktiga delar i ditt arbete. I arbetsuppgifterna ingår det myndighetsutövande uppdraget att förrätta kunskapsprov både i grupp, individuellt och ibland med tolk. Tidvis innebär arbetet högt tempo så du behöver trivas med det som en del i arbetet och du arbetar enligt fastlagt schema, arbete på annan ort förekommer. Du kommer bland annat att arbeta med:  
Receptionsarbete
Förrätta kunskapsprov
Tidsbokning av kunskaps- och körprov
Svara på kundfrågor
Administration av körkortsfoto i samband med körkortsprov och förnyelse av körkort
Utföra allmänna kontorsgöromål


Övrig information

I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet.
Vi använder främst mail (från mejladress: noreply@heroma.se) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss!

Kvalifikationer

Vem är du?
Du kommer att vara vårt ansikte utåt och den första person våra kunder träffar, därför ser vi att du är en trygg och serviceinriktad person som tycker om att möta nya människor. Det är viktigt att du är en kommunikativ person, vilket innebär att du förmedlar budskap på ett tydligt och respektfullt sätt samt anpassar din kommunikation till mottagaren. Du har en positiv inställning och är mån om att bidra till ett gott samarbete i gruppen. Därutöver har du ett flexibelt och problemlösande förhållningssätt och du kan enkelt anpassa dig till nya omständigheter och situationer, alltid med kundens och organisationen bästa i fokus.
Vi söker dig som
har en avslutad gymnasieutbildning
är minst 23 år, vilket är lägsta ålder för att få förrätta kunskapsprov enligt Transportstyrelsens föreskrift om förordnande att förrätta prov
har några års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av fysiska kundmöten, som exempelvis i reception/kundtjänst/informationsdisk med frekventa kundkontakter
har goda kunskaper i svenska i skrift
har goda kunskaper i svenska i tal
har grundläggande kunskaper i engelska i tal
har goda datorkunskaper och är van vid att arbeta i Officepaketet
har körkort för personbil


Ansökan

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget.
Hos Förarprov på Trafikverket bidrar du till att säkerställa trafiksäkerheten och miljömedvetenheten på Sveriges vägar. Vår uppgift är att genomföra prov inom körkorts- och yrkestrafikområdet. Det är hos oss som drömmen om ett körkort och de möjligheter som det skapar kan förverkligas. Det är vi som gör så att alla kunder känner sig välkomna, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Ansök nu

Kundtjänsthandläggare/Receptionist Järfälla

Läs mer Feb 28
Som Kundtjänsthandläggare på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att bidra i det viktiga arbetet med trafiksäkerhet.
Är du serviceinriktad och tycker om att möta nya människor? Då kan det här vara ditt nya jobb!


Kundtjänsthandläggare/Receptionist Järfälla

Arbetsuppgifter

Vår uppgift på Förarprov är att genomföra prov inom körkortsområdet och yrkestrafikområdet. Tillsammans med dina kollegor bidrar du till att varje kund känner sig välkommen, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
Arbetsuppgifterna varierar och man växlar i gruppen under dagen att genomföra de olika arbetsuppgifterna. I ditt dagliga arbete kommer du att möta många olika kunder, så bemötande och tydlig information är därför viktiga delar i ditt arbete. Tidvis innebär arbetet högt tempo så du behöver trivas med det som en del i arbetet och du arbetar enligt fastlagt schema. Du kommer bland annat att arbeta med:
Receptionsarbete
Tidsbokning av kunskaps- och körprov
Svara på kundfrågor
Administration av körkortsfoto i samband med körkortsprov och förnyelse av körkort
Utföra allmänna kontorsgöromål


Övrig information

I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet.
Vi använder främst mail (från mejladress: noreply@heroma.se) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss!

Kvalifikationer

Vem är du?
Du kommer att vara vårt ansikte utåt och den första person våra kunder träffar, därför ser vi att du är en trygg och serviceinriktad person som tycker om att möta nya människor. Det är viktigt att du är en kommunikativ person, vilket innebär att du förmedlar budskap på ett tydligt och respektfullt sätt samt anpassar din kommunikation till mottagaren. Du har en positiv inställning och är mån om att bidra till ett gott samarbete i gruppen. Därutöver har du ett flexibelt och problemlösande förhållningssätt och du kan enkelt anpassa dig till nya omständigheter och situationer, alltid med kundens och organisationen bästa i fokus.
Vi söker dig som
har gymnasieutbildning
har några års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av fysiska kundmöten, som exempelvis i reception/kundtjänst/informationsdisk med frekventa kundkontakter
har goda kunskaper i svenska i tal
har goda kunskaper i svenska i skrift
har goda kunskaper i engelska i tal
har goda datorkunskaper och är van vid att arbeta i Officepaketet
har körkort för personbil


Ansökan

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget.
Hos Förarprov på Trafikverket bidrar du till att säkerställa trafiksäkerheten och miljömedvetenheten på Sveriges vägar. Vår uppgift är att genomföra prov inom körkorts- och yrkestrafikområdet. Det är hos oss som drömmen om ett körkort och de möjligheter som det skapar kan förverkligas. Det är vi som gör så att alla kunder känner sig välkomna, får tydlig information och de bästa förutsättningarna att visa sina kunskaper.
På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Ansök nu

Fransktalande Tech Support Specialist

Läs mer Jan 30
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Till vår trevliga kund Aritco Lift AB söker vi nu en fransktalande Tech Support Specialist. I den här spännande rollen kommer du arbeta med teknisk support och hjälpa företagets partners med support och rådgivning inom installation, service och felsökningar av deras hissar.

Ditt huvudområde är den franska marknaden, men då Aritco har partners över hela världen kommer du även att hjälpa och stötta upp i andra länder. Tjänsten innebär därför en del resor för att på plats kunna lösa komplexa problem. Framåt kommer du även att få möjlighet att utbilda och höja Aritcos partners kompetens gällande problemlösning vid hissarna.

På kontoret i Järfälla sitter en sammansvetsad och trygg grupp på fem personer med mycket kunskap och du kommer att kunna få stöttning, vägledning och en bra onboardning. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt.

Arbetsuppgifter

I rollen som Fransktalande Tech Support Specialist kommer du bland annat jobba med:

• First line teknisk support till företagets partners.
• Ta emot inkommande ärenden vi telefon, mejl och på plats.
• Uppdatera stöddokument och rutiner.
• Delta på mässor och events.
• Åka ut till partners och hjälpa till vid svåra kundproblem i Frankrike och runt om i världen.
• Åka ut och utbilda partners lokalt runt om i världen.
• Undersöka och testa reservdelar som kommit i retur.

Kvalifikationer & erfarenhet

För att passa i rollen som Fransktalande Tech Support Specialist ser vi att du har följande bakgrund:

• Relevant utbildning inom området.
• Arbetslivserfarenhet som tekniker, mekaniker, elektriker eller likande.
• Flytande i franska och engelska i både tal och skrift.
• Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
• God IT vana och kunskaper i Officepaketet.
• B-körkort

Vem vi tror att du är

Vi ser att du för denna roll har en bakgrund som tekniker eller mekaniker med goda elkunskaper för att kunna förstå helheten och snabbare komma in i arbetet. Du har förmodligen ett stort tekniskt intresse och en mycket god problemlösningsförmåga. Vidare ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av service och support och tycker om att göra dina kunder nöjda samt att leverera god kvalitet.

För den här rollen lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en teamspelare som är van att ta eget ansvar och alltid strävar efter att bidra till positiv stämning. Du tycker om att arbeta i stundtals högt tempo i en föränderlig vardag där det krävs god planering, struktur, egna initiativ och en god serviceförmåga.

Om tjänsten

Detta är en rekrytering där vi på The Place har hand om rekryteringsprocessen. Bakgrundskontroll görs på slutkandidat.

Tillträde: Så snart som möjligt enligt överenskommelse.
Arbetstider: 40 h/veckan, 08–17 med möjlighet till flex. Telefonslingan är öppen mån-tor mellan 8-17 och fre mellan 8-16.
Plats: Du utgår från kontoret i Järfälla med möjlighet till att jobba hemifrån någon dag i veckan.

Om Aritco

Aritco är en prisbelönt tillverkare av plattformshissar med en produktion på ca 4.000 hissar om året och levererar hissar till både den privata och den publika marknaden över hela världen. Aritco har en mycket tydlig affärsfilosofi där grunden utgörs av medarbetarna och viljan av att tillsammans bygga ett Great Place To Work. Visionen är att driva och leda utvecklingen av hissar för att öppna upp möjligheter för människor att göra och uppleva mer, både ifråga om tillgänglighet men också komfort.

De kärnvärden som efterlevs är Pålitlighet, Innovation och Teamwork.

• Pålitlighet - Vi strävar alltid efter att uppfattas som ansvarstagande, pålitliga och trovärdiga.
• Innovation - Vi finner nya och vi förbättrar ständigt våra sätt att utveckla teknologier, produkter, tjänster och arbetssätt.
• Teamwork - Vi samarbetar med hjärta och humanitet och vi välkomnar olikheter och har ett inkluderande förhållningssätt

Läs gärna mer om Aritco på: https://www.aritco.com/sv/

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år.

Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

Sökord: Tech Support Specialist, fransktalande , support, service, hissar, Aritco Lift AB, Järfälla The Place

Ansök nu

French-speaking Tech Support Specialist

Läs mer Jan 30
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

For our client, Aritco Lift AB, we are now seeking for a French-speaking Tech Support Specialist. In this exciting position, you will work with technical support, assisting the company´s partners with support and advice in the installation, service, and troubleshooting of their elevators.

Your focus area will be the French market, but as Aritco has partners worldwide, you will also assist and support in other countries. The position involves some travel to resolve complex issues on-site. Additionally, you will have the opportunity to train Aritco´s partners in problem-solving related to elevators.

At the office in Järfälla, you will join a friendly and supportive team of five colleges with extensive knowledge, providing you with support, guidance, and a solid onboarding. You will have various contacts both internally and externally.

Responsibilities

As a French-speaking Tech Support Specialist, your responsibilities will include:

• Providing first-line technical support to the company´s partners.
• Handling incoming cases via phone, e-mail, and on-site.
• Updating support documents and procedures.
• Participating in trade fairs and events.
• Travelling to partners to assist with problem solving within France and around the world.
• Travelling to provide training to partners locally world wide.
• Investigating and testing returned spare parts.

Qualifications & Experience

To fit the role of French-speaking Tech Support Specialist we are looking for someone with the following background:

• Relevant education in the field.
• Work experience as a technician, mechanic, electrician, or similar.
• Fluent in both French and English, both spoken and written.
• Very good knowledge in Swedish, both spoken and written.
• Strong IT skills and knowledge in MS Office.
• Driver´s license.

Who we think you are

For this position, we think that you have a background as a technician or mechanic with good electrical knowledge to understand the overall picture and quickly adapt to the work. You likely have a strong technical interest and excellent problem-solving skills. Furthermore, we would like you to have previous experience in service and support and enjoy making your customers happy and delivering good quality.

For this role, we find your personal qualities important. You are a team player with a good sense of responsibility who always contributes to a positive atmosphere. You enjoy working in a fast-paced and dynamic environment. You have strong skills in planning and organizing and a high service ability.

About the Position

This is a recruitment process handled by The Place. Background checks will be conducted on the final candidate.

Start date: As soon as possible, according to agreement.
Working hours: 40 hours/week, 8-5 with the possibility of flexibility. The phone line is open Mon-Thu between 8-5 and Fri between 8-4.
Location: You will be based at the office with the opportunity to work from home one day a week.

About Aritco

Aritco is an award-winning manufacturer of platform lifts, producing around 4,000 lifts annually and delivering them to both the private and public markets worldwide. Aritco has a clear business philosophy centered around its employees and the desire to build a Great Place To Work together. The vision is to drive and lead the development of lifts to open up opportunities for people to do and experience more, both in terms of accessibility and comfort.

The core values upheld are Reliability, Innovation, and Teamwork.

• Reliability - We always strive to be perceived as responsible, reliable, and credible.
• Innovation - We constantly find new ways and continuously improve our methods of developing technologies, products, services, and work practices.
• Teamwork - We collaborate with heart and humanity, welcoming differences and maintaining an inclusive approach.

Learn more about Aritco at: https://www.aritco.com/sv/

The Place is Sweden´s only Worklife Partner

The Place is your safe point. In this particular recruitment, our competent recruitment consultants manage the process, from interview to employment offer. You will then be employed by the client company. We are proud of our fine collaborations with a large number of interesting and exciting companies - because this means many career opportunities for you!

Keywords: Tech Support Specialist, French-speaking, Elevators, Aritco Lift AB, Järfälla, The Place.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Läs mer Mar 1
Nytt
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Värdesätter du omtänksamma kollegor, ett schysst arbetsklimat och att skratta högt och mycket? Vill du vara del i ett starkt team som dagligen bidrar till att göra Lidl Sverige ännu mer kundfokuserat och framgångsrikt? Till vårt skojfriska team söker vi nu en ny kollega. Tjänsten är på visstid i 6 månader med start enligt överenskommelse.

Din roll

Den korta och koncisa beskrivningen är att du kommer arbeta med att bearbeta kundärenden via telefon, e-post och sociala medier.
Den längre beskrivningen är att du genom dina dagliga arbetsuppgifter och den inarbetning som satsas på dig som anställd i företaget kommer skaffa dig unik och värdefull kunskap om ett stort internationellt företags olika funktioner och processer. Denna kunskap använder du sedan i ditt dagliga arbete gentemot kund, men också internt inom företaget, gentemot butiker och övriga avdelningar. Risken finns helt enkelt att du så småningom och beroende på din egen inställning och vilja att utvecklas blir en expert på att förstå informationsflöden i ett större internationellt företag. Det är lite häftigt tycker vi.

Din profil

Vi söker dig som:
•    Är noggrann, ansvarstagande och har förmågan att ta egna initiativ.
•    Trivs som bäst när du får arbeta självständigt i ett högt tempo.
•    Tycker om att sätta kunden i fokus och drivs av att bidra till att förbättra Lidl genom att förmedla våra kunders upplevelser och synpunkter internt.
•    Har en hög social kompetens, är en god kommunikatör och du tycker om att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska.
•    Är kvick vid tangentbordet och har lätt för att lära dig nya system.
Tidigare erfarenhet av serviceyrke är meriterande.

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar.
Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och har härligt rabatterade priser i restaurangen, men givetvis har vi också möjlighet till flexibelt distansarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker till bra semestervillkor samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se.

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
* Gå in via länken ”ansök nu”
* Fyll i formuläret
* Bifoga CV samt personligt brev

Denna rekrytering sker med löpande urval,?varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 8 mars 2024. Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader med start enligt överenskommelse.
Vår rekryteringsprocess består av telefonintervju, urvalstester, personlig intervju och referenstagning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från Webhelp Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från Webhelp Sweden AB .

Jobba med kundtjänst för Tele2 på vårt kontor i Solna!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 29
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Är du redo för en ny utmaning efter sommaren? Vill du kickstarta din karriär tillsammans med oss? Då söker vi dig! För att lyckas och trivas i denna tjänst behöver du inte ha någon tidigare kunskap eller erfarenhet om varesig kundservice eller försäljning - vi är övertygade om att med rätt inställning och engagemang kan vem som helst lyckas med vad som helst! Vi rekryterar nu med start den 7:e Augusti till vårt kontor i Solna Centrum!


Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning på heltid som är 2 veckor lång och 3 dagars utbildning inom teknisk support.
Utbildningen varvar teoretiska och praktiska moment inom allmän kundservice, fakturafrågor och teknisk support. Under utbildningen kommer du att arbeta heltid för att du ska känna dig trygg och säker i din arbetsroll.
Detta erbjuder vi dig!
???? Betald utbildning
????Kompetensutveckling
???? Provision utan tak
????????? Kontinuerlig uppföljning och coachning
???? Personalrabatt på mobilabonnemang


För att vara aktuell för denna tjänst uppfyller du följande kriterier:
?? Godkända betyg i Svenska A/1 och Engelska A/5
?? Du har fyllt 18 år
?? Du kan uppge 1-2 referenser


START: 2023-08-07
PLACERINGSORT: Stockholm, Solna
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder fasta anställningar med möjlighet att arbeta antingen 80% eller 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-07-28
Urval sker löpande så vänta inte med att söka!


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Webhelp söker en Facility Assistant till huvudkontoret i Solna!

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 7
Som Facility Assistant på vårt "Flagship Office" i Solna är du Webhelps ansiktet utåt och påverkar våra kunders, kollegors och besökares första intryck av Webhelp som företag. Vi letar nu efter en välkomnande, engagerad och ansvarstagande person som inser vikten av sin roll och dess betydelse för oss som företag!
Om rollen som Facility Assistant
I rollen som Facility Assistant är du en central person och ansikte utåt såväl internt som externt! Det är din arbetsuppgift att se till att kontoret i alla dess beståndsdelar fungerar och är i snyggt skick. Vidare förväntas att du arbetar proaktivt med hålla lokalerna trivsamma och funktionella. Din roll och insats är av största vikt samt förväntas bidra till en trivsam, lönsam och effektiv arbetsplats. Detta ställer således höga krav på din förmåga att se helhetsbilden, att agera på stort som smått samt att sätta dig in i vad som behöver göras såväl i närtid som på lång sikt - du är navet för kontoret och har stor inverkan på den dagliga verksamheten.
Vi ser att du trivs i rollen som Point of Contact och att vara i händelsernas centrum! Du är relationsskapande, duktig på att se saker ur ett helikopterperspektiv samt innehar förmågan att självständigt kunna strukturera, prioritera och utföra ditt dagliga arbete. Din närmsta arbetsgrupp består av våra Facility Assistants på övriga kontor runt om i Skandinavien och du rapporterar till Facility Operations Manager.

Exempel på arbetsuppgifter inom Facility Assistants ansvarsområde
Att stötta kollegor inom organisationen i administrativa uppgifter.
Vara kontaktperson för leverantörer, hyresvärd och driftansvarig.
Att vara driftansvarig för diverse servicetjänster kopplat till lokalerna såsom städtjänst, postmottagning och avtalsbaserad utrustning.
Ansvarig för delar av säkerheten på kontoret gällandes brandsäkerhet, åtkomst till lokalerna samt inbrottssäkerhet.
Övergripande ansvar över inventarier på kontoret såsom kontorsmaterial, kaffe och fruktleveranser.
Representera Webhelp tillsammans med besöksmottagare vid externa eller interna kontorsbesök.

_____________________________________________________________________________________
START: Tillsättning snarast, enligt överenskommelse.
PLACERINGSORT: Webhelps huvudkontor i Solna.
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltidsanställning (provanställning tillämpas initialt).
ARBETSTIDER: Vardagar 08:00-17:00.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Ansökningar kommer att hanteras löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag!
_____________________________________________________________________________________
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du återfinner längre ned i annonsen! Varmt välkommen med din ansökan!
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 110'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 60+ countries.
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Jobba med Teknisk Kundsupport hemifrån på Telenor!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 12
Bli en del av vårt team på Webhelp!
Är du en problemlösare som drivs av att hjälpa andra? Har du ett intresse för Teknik eller vill utvecklas inom det? Då söker vi dig!
Nu söker vi på Telenor härliga medarbetare för start 2023-06-12!
Om tjänsten:
Som medarbetare på kundsupporten arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden som Telenors kunder ringer in om. Du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor som kan gälla deras fiberbredband, bredband via telejacket, leveransfrågor, TV-tjänster etc. Utöver teknisk support kommer du att till viss del arbeta med mersälj till befintliga kunder.
Du startar din resa hos oss med en gedigen betald grundutbildning om 2 månader där du får de verktyg du behöver för att känna dig trygg med arbetsuppgifterna och din roll.
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du besitter viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
Vad kan vi erbjuda dig?
?? Fast månadslön samt provision utan tak
?? Kollektivavtal med Unionen
?? Friskvårdsbidrag
?? Kontinuerlig uppföljning och coachning
?? Personalrabatt på våra tjänster


Du behöver...
?? Ha godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
?? Fyllt 18 år
?? Kunna uppge 1-2 referenser
?? Kunna arbeta ifrån din folkbokförda adress

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ta chansen och sök nu!
___________________________________________________________________________________
???? VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE:
Vi bryr oss om våra anställdas välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste kunna följa Webhelps standard och krav gällande hemarbete för att kunna anställas till denna tjänst.
START: 2023-06-12.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
PLACERINGSORT: På din folkbokförda adress i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Umeå
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-06-02
____________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Ansök nu

Jobba deltid med service och kundanpassat sälj för Tele2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 24
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!


Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då är det dig vi söker!
Vi på Tele2 rekryterar nu med start den 12:e Juni 2023 på 80%!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning på 80%. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning.
Som nyanställd kommer dina första 2 veckor vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 3 ytterligare utbildningsdagar berörande teknisk support. Under utbildningen som pågår på heltid ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.


Vad vi erbjuder dig:
- Betald utbildning
- Kompetensutveckling
- Provision utan tak
- Kontinuerlig uppföljning och coachning
- Personalrabatt på mobilabonnemang


Arbetsuppgifter:
- Besvara fakturafrågor
- Kundservice
- Teknisk support för TV
- Fokus på/aktiv merförsäljning


Vi vill att du uppfyller följande:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna uppge 1-2 referenser
- Du måste arbeta ifrån din folkbokförda adress.
- Inte förekommer i belastningsregistret



START: 2023-06-12
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund.
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder en fast anställning på 80%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-31
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE ????
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.

Ansök nu

Jobba hemifrån som säljare i Telenors Sales Team!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 12
Söker du efter ett socialt jobb där du får jobba med försäljning och samtidigt certifieras och diplomeras inom det? Vill du jobba på ett globalt företag i ständig tillväxt där utvecklingsmöjligheterna är oändliga? Då har du hittat rätt!
Om rollen
Du kommer bli en del av ett team där vi värdesätter att ha roligt på jobbet samtidigt som vi gemensamt gör en insats för att nå uppsatta mål. Det ska vara kul att jobba och därför anordnar vi kontinuerligt tävlingar för att motivera och inspirera våra medarbetare till att vilja prestera så bra som möjligt. För dig finns inget annat alternativ än att komma först.


Vi tror därför att du som söker är en tävlingsmänniska som drivs av att jobba på detta vis. I denna roll kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att ta emot inkommande samtal och jobba aktivt med försäljning. Du vet precis som oss att försäljning är ett resultat av god kundservice och nöjda kunder. Därför ligger även ett stort fokus på att skapa nöjda kunder genom att erbjuda service i världsklass. Vi vill vara mer än bara ett arbere. Det här är inte bara ett jobb, det är också en skola i sälj där du har möjlighet att diplomeras och certifieras via Webhelp Academy när du jobbat ett år hos oss!


Profilen vi eftersöker
För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du är en social och engagerad medarbetare som brinner för försäljning och kundnöjdhet. Du motiveras av att jobba mot uppsatta mål och tycker om att arbeta i en miljö där det går undan. Låter det som dig? Då kanske du är vår nästa kollega! Stämmer du in på följande?
Har tidigare erfarenhet inom försäljning
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande svenska och är bekväm med samtal på engelska
Inte förekommer i belastningsregistret

Vi erbjuder provisionsmöjligheter utan maxgräns och en arbetsplats på ett företag som växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en introduktion och en resa i vår trainerutbildning. Du kommer garanterat utveckla dina försäljningskunskaper samt din kommunikativa-och sociala förmåga hos oss!




Viktigt gällande hemarbete
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.




START: 2023-05-22
PLACERINGSORT: Hemifrån, där du bor i landet. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårt kontor i Norrköping.
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare. Inleds med sex månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, måndag-fredag 08:00-18.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-12
LÖN: Grundlön enligt kollektivavtal + provision


Vi rekryterar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Varmt välkommen med din ansökan!


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 110'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 60+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Kom och jobba med Kundsupport hemifrån på Telenor!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 14
Kom och jobba med oss på Webhelp!
Är du en problemlösare som drivs av att hjälpa andra? Då söker vi dig!
Nu söker vi på Telenor härliga medarbetare för start 2023-05-15!
Om tjänsten:
Som medarbetare på kundsupporten arbetar du med att lösa olika ärenden som Telenors kunder ringer in om. Du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor som kan gälla deras fiberbredband, bredband via telejacket, leveransfrågor, TV-tjänster etc. Utöver teknisk support kommer du att till viss del arbeta med mersälj till befintliga kunder.
Du startar din resa hos oss med en gedigen betald grundutbildning om 2 månader där du får de verktyg du behöver för att känna dig trygg med arbetsuppgifterna och din roll.
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du besitter viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
Vad kan vi erbjuda dig?
?? Fast månadslön samt provision utan tak
?? Kollektivavtal med Unionen
?? Friskvårdsbidrag
?? Kontinuerlig uppföljning och coachning
?? Personalrabatt på våra tjänster
Du behöver...
?? Ha godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
?? Fyllt 18 år
?? Kunna uppge 1-2 referenser
?? Kunna arbeta ifrån din folkbokförda adress

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ta chansen och sök nu!
_____________________________________________________________________________________
???? VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE:
Vi bryr oss om våra anställdas välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste kunna följa Webhelps standard och krav gällande hemarbete för att kunna anställas till denna tjänst.
START: 2023-05-15.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
PLACERINGSORT: På din folkbokförda adress i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Umeå
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-05
_____________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Ansök nu