Järfälla: Sommarjobba som receptionist

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sommarjobba som receptionist i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2019-05-28 // Varaktighet: Deltid

Vill du arbeta inom reception under sommaren? Söker du ett serviceinriktat arbete där du får bidra med din härliga personlighet samtidigt som du får arbetslivserfarenheter att bygga ditt cv med? Låter det som något för dig? Då är det kanske just dig vi söker!

Om jobbet
I denna tjänst kommer du att arbeta både som receptionist under sommaren. Som receptionist kommer din huvudsakliga arbetsuppgift innebära att vara företagets ansikte utåt mot besökare. I rollen ingår sedvanliga arbetsuppgifter inom en reception, så som att ta emot besökare, ta hand om posthantering och övriga administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att få en upplärning för att snabbt komma in i rollen. Uppdraget hos kunden är förlagt mellan veckorna 28-32 och kunden är belägen i Järfälla. Arbetstiderna är mellan 12:00-17:00. 

Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter:
- Ta emot besökare
- Svara på inkommande samtal via telefon och mejl
- Hålla ordning och reda i gemensamma utrymmen
- Kontorsadministration

Om dig
Detta är arbetet för dig som vill ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig, där din sociala kompetens och positiva inställning kommer att komma väl till pass! Ditt glada sätt, din ordningssamhet och din kommunikativa förmåga i både svenska och engelska kommer göra att du når framgång! Vi ser det som meriterande om du har arbetat i en liknande roll tidigare.

Viktigt för tjänsten är:
- Du har ett genuint intresse för service
- Du är flytande i både svenska och engelska
- Du är social samt har en glad och positiv inställning

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag under veckorna 28-32. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Moa Lardner via moa.lardner@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Reception, Receptionist, Växel, Sommarjobb, Stockholm, Adecco, Student

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Administrativ assistent.

Administrativ assistent till Saab

Läs mer Nov 13
Om tjänsten:

Som administrativ assistent på Saab i Järfälla arbetar du i en fartfylld roll där ingen dag är den andra lik. I ditt arbete ingår bland annat mötesbokning, personaladministration, inköp av kontorsmaterial, granskning av reseräkningar och mycket mer. Tillsammans med en annan administrativ assistent bistår du tre sammansvetsade och trevliga avdelningar med hjälp.

Vi söker dig som:

Vi söker dig som har några års erfarenhet av en liknande roll. Som person är du lösningsorienterad, orädd och gillar att jobba med människor. Du har lätt att lära dig nya IT-system samt har goda kunskaper i både svenska och engelska.

Om Saab:

Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 19 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld.

Praktisk information:

Tjänsten tillsätts löpande och är på heltid med fast, marknadsmässig lön och startdatum enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll.

Kontaktperson: linnea.palsson@xamera.se

Ansök nu

Logistiksupport till Stena Recycling

Läs mer Mar 27
Vi söker dig som vill arbeta som logistiksupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en roll inom service och kundtjänst och har god systemvana så kan detta vara rollen för dig!
 
Ditt uppdrag
I rollen som logistiksupport kommer du bland annat arbeta med: Kontroll och säkerställande av utförda ordrar i systemet, vilket innebär kontroll och godkännande av ersättning och kostnader
Avvikelsehantering
Påslag av kostnader
Information till kund om avvikelser
Förbättringsarbete för att hitta långsiktiga lösningar för en bättre transport/hantering

Du kommer utgå från Veddesta och arbeta mellan 7:00-16:00 samt 7:00-15.00 på fredagar.
 
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö. 
Om Stena
I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser.

Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.
 
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Stena. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega I karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö I söder till Kalix I norr, finns vi alltid nära dig.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader med goda möjligheter till förlängning
Tillträde: Omgående
 
Nyfiken på att veta mer?
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Samordnare hemtjänst,

Läs mer Mar 12
Proffssystern är ett hemtjänstföretag med över 200 anställda som idag är verksam i flera kommuner i norra Stockholms län. Vårt huvudkontor ligger i Järfälla, med underkontor i Akalla, Väsby och Kungsängen.
Vi söker nu en samordnare som har erfarenhet av självständigt arbete som samordnare i hemtjänsten. Det är önskvärt att du har arbetat själv som personal i hemtjänsten. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Som samordnare har du ett nära samarbete med dina kolleger och verksamhetschef för att se till att våra omsorgstagare får sina beviljade insatser. Du har ett helhetsperspektiv när det gäller verksamhetens behov. Du kommer bli "spindeln i nätet" inom vår hemtjänst, ansvara för schemaläggning och bemanning på kort - och lång sikt. I din roll som samordnare har du både interna och externa kontakter såsom, biståndshandläggare, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, anhöriga, läkare samt andra myndigheter. Vidare har du regelbundna kontakter med ekonomiadministratören när det gäller redovisning av utförda timmar samt personalens arbetstid varje vecka. Andra förekommande arbetsuppgifter är larmkontroll på trygghetslarm, nyckelutlämning samt ansvar för företagets bilar.


Samordnaren ansvarar för alla moment i hanteringen av Pulsen Combine och Phoniro Care. Fakturering och andra förekommande arbetsuppgifter inom hemtjänstadministration. Inhopp i omsorgsarbetet kan förekomma. Administrativa arbetsuppgifter rörande personlig assistans kan förekomma. Erfarenhet från Pulsen Combine är meriterande. Stor erfarenhet av schemaläggning och bemanning är ett krav. Ordningsam, lyhörd och bra på att samarbeta är viktiga egenskaper för denna tjänst. Erfarenheter av bemanningssystemet MobilOmsorg är önskvärt. Förmåga att se helheter i arbetsflödet, kunna prioritera och hantera många frågor samtidigt är värdefulla förmågor att besitta. Bra svenska i tal och skrift är ett krav. För att trivas på Proffssystern och med denna tjänst är det också bra att vara flexibel och lösningsfokuserad.

Ansök nu

Administratör Inköp Masterdata - Sommarjobb

Läs mer Mar 20
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Är du på jakt efter ett givande jobb i sommar? Är du en skicklig och systemvan administratör som har öga för detaljer? Då är det kanske dig vi söker till vårt masterdatateam på Lidl!



Din roll

Som administratör är din främsta uppgift att hantera administrationen av masterdata vilket är den data som utgör grunden för all hantering av våra artiklar och leverantörer. Du ingår i ett team om 13 personer och har även många interna kontaktytor då du samarbetar nära övriga avdelningar hos oss, liksom med andra Lidl-länder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att 
•    Säkerställa att våra affärssystem är uppdaterade och att information som förmedlas internt är korrekt.
•    Sammanställa löpande rapporter och utvärderingar inom inköp, främst i Excel.

Din profil

Du har en avslutad gymnasieutbildning och trivs som bäst när du får ägna dig åt administrativa arbetsuppgifter. Utöver det har du:
•    Ett väl utvecklat siffersinne och goda kunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel. 
•    Ett strukturerat, lösningsorienterat och noggrant arbetssätt samt en god prioriteringsförmåga.
•    Lätt för att samarbeta, men tycker även om att arbeta självständigt. 
•    En god kommunikationsförmåga och mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. 
Det är meriterande om du har tyskakunskaper.

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. 

Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och härligt rabatterade priser i restaurangen. Men givetvis är vi också en flexibel arbetsplats med möjlighet till hybridarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen unionenklubb_hk@lidl.se.

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
o    Gå in via länken ”sök nu”
o    Fyll i formuläret 
o    Bifoga CV 
Vår rekryteringsprocess består av urvalstester, telefonintervju, personlig intervju och referenstagning. 
Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 3 april 2024 
Tjänsten är en visstidsanställning under sommaren med start i maj till och med augusti 2024.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Assistent Inköp Non Food - sommarjobb

Läs mer Feb 17
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja.

Är du på jakt efter ett lärorikt jobb över sommaren och vill få in en fot i dagligvarubranschen? Har du också tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Då kan rollen som assistent till vår non food-avdelning vara något för dig!

Din roll

Varje måndag och torsdag erbjuder vi våra kunder spännande artiklar från olika teman, allt från barntextil och heminredning till köksmaskiner, trädgårdsredskap och teknikprylar. I rollen som assistent stöttar du kollegor med varierande arbetsuppgifter så som:
•    Fysisk hantering av varuprover och organisering av vårt varuprovslager på huvudkontoret med non food-artiklar
•    Uppdatering av nyckeltalsfiler och inköpssystem
•    Förberedelse av produkttexter till exempelvis reklammaterial
•    Korrekturläsning av reklammaterial
•    Assistera våra tre produktmanagers med problemlösning av t.ex. leveransproblem, kvalitets- och faktureringsärenden

Utöver detta arbetar du även med olika typer av utvärderingar och är med och stöttar i projekt.

Din profil

Vi söker dig som 
•    Har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande
•    Har kunskaper i Officepaketet, framförallt goda kunskaper i Excel
•    Har goda svenskakunskaper i såväl tal som skrift
•    Är analytisk och noggrann samt har en god prioriteringsförmåga
•    Är tydlig och säker i din kommunikation, kan arbeta självständigt och har lätt för att samarbeta i team
Kunskaper i tyska är mycket meriterande.

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. 

Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och härligt rabatterade priser i restaurangen. Men givetvis är vi också en flexibel arbetsplats med möjlighet till hybridarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen unionenklubb_hk@lidl.se

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
o    Gå in via länken ”sök nu”
o    Fyll i formuläret 
o    Bifoga CV 
Vår rekryteringsprocess består av urvalstester, telefonintervju, personlig intervju och referenstagning. 

Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 1 mars 2024.
Tjänsten är ett sommarvikariat från och med 1 juni till och med 18 augusti.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från Adecco Sweden AB .

Sommarjobb Butiksmedarbetare till Husqvarna i Barkarby

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 5
Vår kund Husqvarna Concept Store i Barkarby har en butik där kunder vänder sig till de fysiskt för att tex testa högkvalitativa maskiner inom Skog och Trädgård. Vi söker dig som vill arbeta under sommaren med start 1a Maj samt extra vid behov i höst.  Det är meriterande om du har dokumenterad erfarenhet som Butiksmedarbetare från liknande bransch.

Vi letar efter dig som är en driftig och engagerad person som har hög servicekänsla.

I butikens sortiment hittar du högkvalitativa produkter som förenar användarvänlighet med tekniska innovationer och hög prestanda. Oavsett om deras kunder behöver en lösning för större arbeten med tuffa förhållanden eller för enklare uppgifter på små ytor kommer de att hitta något som passar med din hjälp.

Dina arbetsuppgifter 

• Ta emot kunder i butiken
• Hjälpa samt ge information ang tex maskinerna
• Packa, fylla på och underhåll i butiken
• Dokumentera samt hantera kassan
• Merförsäljning

Vi kan erbjuda:
• En varierad, rolig och hektisk arbetsvardag.
• Ansvar med hög servicekänsla.
• En unik kultur där du vill arbeta med kollegor som brinner för det de gör

Krav:

• Har arbetat tidigare med försäljning av maskiner eller dylikt.
• Meriterande om du har arbetat som trädgårdsmästare.
• Krav på Svenska i tal och skrift och Engelska är meriterande.
• Har annan huvudsaklig sysselsättning.

Om tjänsten

Tjänsten är på heltid under sommaren from 1a Maj tom 31 Aug. Arbetstiderna är varierande, Heltid mån-fred 9.00-18.00 och Helger 9.15 - 17.00. Det är därför viktigt att du kan arbeta hela den perioden samt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. 

Är du den vi söker? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan idag.

Om processen

Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Reem Amad som nås via Adecco 010- 173 73 00 Har du frågor angående registrering, var god kontakta support via: info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Skog - trädgård, försäljning, butik, Barkarby, Maskin, service, sommarjobb

Ansök nu

Montörer sökes till Odin Target AB

Elektronikmontör
Läs mer Aug 29
Om tjänsten
Som montör hos Odin Target AB kommer du att arbeta med att montera ihop och installera olika finelektroniska komponenter och högteknologisk utrustning som finns på skjutbanor som till exempel rörliga och fasta mål. Du utgår från vårt huvudkontor i Järfälla som kommer vara din huvudsakliga arbetsplats. Vissa resor kan förekomma ut i landet när det kommer till underhåll av befintliga skjutbanor och även bygge av nya. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag där viss flextid/arbetstidsförkortning kan förekomma. Tjänsten är mycket omväxlande och du kommer att få arbeta med ett mycket kompetent team med många års erfarenhet i branschen.

I din roll som montör hos Odin Target kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Montera ihop tekniska komponenter
- Installera målanordningar och annan teknisk utrustning till skjutbanorna ute hos kund
- Vara en god representant för företaget

Tjänsten som montör är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har minst teknikinriktad utbildning på gymnasienivå eller motsvarande, eller högskoleutbildning.

Har du jobbat som montör/tekniker med högteknologiska komponenter såsom styrenheter, mekanik eller apparaturer som drivs och styrs med 24V, är det meriterande.

Mycket goda kunskaper i både det svenska och det engelska språket i både tal och skrift är ett måste. Vidare ser vi att du är en lagspelare, flexibel och mycket lösningsorienterad, där ingenting är omöjligt. Du besitter en god förståelse för finmekaniska/elektroniska lösningar och har god finmotorik.

Eftersom vi jobbar mot vissa kunder, bland annat några av våra myndigheter i Sverige och även i utlandet, som ställer höga säkerhetskrav på individnivå krävs det regelbundna bakgrundskontroller i belastningsregistret av våra medarbetare. Eftersom det kan förekomma en del resor i tjänsten krävs det att du har B-körkort.

Viktigt för tjänsten är:
- B-körkort är ett krav
- Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
- Dokumenterad teknisk utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Obs! Vi kommer göra en bakgrundskontroll i belastningsregistret för samtliga kandidater som går vidare i processen.

Om Odin Target AB
Odin Target AB designar och konstruerar toppmoderna skjutbanor både inomhus och utomhus. Varje skjutbana skräddarsys på plats och företaget hanterar allt från design och konstruktion hela vägen till besiktigade anläggningar redo att användas. Odin Target garanterar högsta kvalitet på arbetsmiljö, säkerhet och miljömässig hållbarhet av alla skjutbanor på marknaden idag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Edvard Bergstedt via Adecco 010 – 173 73 00 alternativt edvard.bergstedt@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Montör av El komponenter, installation, Teknik, komponenter, Montör, Odintarget, Adecco

Ansök nu

Teknisk Yrkeschaufför

Distributionsförare
Läs mer Jul 25
Är du en teknikintresserad, driven och kundorienterad yrkeschaufför? Då är denna tjänst för dig!

Om tjänsten:

Ditt ansvar som teknisk yrkeschaufför är att distribuera elektroniska produkter globalt och lokalt till kunder. Vidare kommer installation av visa produkter ingå ute hos kund.

En genomgående introduktion sker till alla nyanställda, där du får produktkunskap samt lära dig om arbetsrutinerna. Förekommer ca 6–8 övernattningar per månad på olika orter i Sverige. Utlandsresa kan förekomma i Europa och Norden ungefär 1 gång per månad.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

- Distributionskörning av elektroniska produkter
- Installera produkterna hos kunderna
- Utlandskörning kommer förekomma då bolaget har kunder globalt
- Varierande körrutter

Om dig:

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av el/elektronik installationer. Har du även arbetat som yrkeschaufför är det meriterande. Vi ser att du har C eller CE körkort samt YKB. Du pratar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Vidare är du en driven, teknikintresserad och kundorienterad person. Det är även viktigt att tycka om att arbeta i team som att arbeta självständig. Vi ser gärna också att du är positiv och nyfiken.

Viktigt för tjänsten:

- C eller CE (släp) samt YKB
- Engelska och svenska obehindrat i tal och skrift

Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper.

För mer information och ansökan:

Vi genomför rekryteringsprocessens urval löpande, vänta därför inte med din ansökan. Ansökningsperioden kommer dock vara öppen fram t o m slutet på augusti 2022 men kan komma att stängas innan dess.

I denna rekrytering samarbetar Tech trans AB med Adecco.
Ansvarig rekryterare är Anastasia Puskas som du når på mejl anastasia.puskas@adecco.se.

Om företaget:

Tech Trans startades år 2003 och är idag 30 anställda. Tech Trans har nischat sig mot IT branschen, medicinteknik, forskning samt övrig känslig elektronisk utrustning och man får möjlighet i bolaget komma i kontakt med de senaste tekniska produkterna. Idag hjälper Tech Trans många generalagenter, distributörer och återförsäljare med stora delar av produktlogistiken. Det kan vara allt från att lagerhålla och förkonfigurera deras tekniska produkter till att leverera, installera och även driftsätta dem ute på plats hos slutkunderna. Tech Trans har egna lagerlokaler, egna konfigurationscenters, egna specialanpassade fordon och egna duktiga tekniker. Vilket gör att bolaget får unika möjligheter att kunna anpassa sig helt efter deras kunders behov samtidigt som de kan garantera högsta kvalitet från början till slut.
Kika gärna in hemsidan: https://www.techtrans.se/

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Montörer sökes till Odin Target AB

Elektronikmontör
Läs mer Aug 3
Om tjänsten
Som montör hos Odin Target AB kommer du att arbeta med att montera ihop och installera olika finelektroniska komponenter och högteknologisk utrustning som finns på skjutbanor som till exempel rörliga och fasta mål. Du utgår från vårt huvudkontor i Järfälla som kommer vara din huvudsakliga arbetsplats. Vissa resor kan förekomma ut i landet när det kommer till underhåll av befintliga skjutbanor och även bygge av nya. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag där viss flextid/arbetstidsförkortning kan förekomma. Tjänsten är mycket omväxlande och du kommer att få arbeta med ett mycket kompetent team med många års erfarenhet i branschen.

I din roll som montör hos Odin Target kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Montera ihop tekniska komponenter
- Installera målanordningar och annan teknisk utrustning till skjutbanorna ute hos kund
- Vara en god representant för företaget

Tjänsten som montör är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har minst teknikinriktad utbildning på gymnasienivå eller motsvarande, eller högskoleutbildning.

Har du jobbat som montör/tekniker med högteknologiska komponenter såsom styrenheter, mekanik eller apparaturer som drivs och styrs med 24V, är det meriterande.

Mycket goda kunskaper i både det svenska och det engelska språket i både tal och skrift är ett måste. Vidare ser vi att du är en lagspelare, flexibel och mycket lösningsorienterad, där ingenting är omöjligt. Du besitter en god förståelse för finmekaniska/elektroniska lösningar och har god finmotorik.

Eftersom vi jobbar mot vissa kunder, bland annat några av våra myndigheter i Sverige och även i utlandet, som ställer höga säkerhetskrav på individnivå krävs det regelbundna bakgrundskontroller i belastningsregistret av våra medarbetare. Eftersom det kan förekomma en del resor i tjänsten krävs det att du har B-körkort.

Viktigt för tjänsten är:
- B-körkort är ett krav
- Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
- Dokumenterad teknisk utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Obs! Vi kommer göra en bakgrundskontroll i belastningsregistret för samtliga kandidater som går vidare i processen.

Om Odin Target AB
Odin Target AB designar och konstruerar toppmoderna skjutbanor både inomhus och utomhus. Varje skjutbana skräddarsys på plats och företaget hanterar allt från design och konstruktion hela vägen till besiktigade anläggningar redo att användas. Odin Target garanterar högsta kvalitet på arbetsmiljö, säkerhet och miljömässig hållbarhet av alla skjutbanor på marknaden idag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Edvard Bergstedt via Adecco 010 – 173 73 00 alternativt edvard.bergstedt@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Montör av El komponenter, installation, Teknik, komponenter, Montör, Odintarget, Adecco

Ansök nu

Servicetekniker till Kimtech

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Maj 20
Vill du vara en del av ett nytänkande och spännande företag? Har du ett genuint intresse för teknik och maskiner? Just nu söker vi två servicetekniker till vår kund i Järfälla!

Om tjänsten
Vår kund Kimtech utökar sin service hos sina företagskunder och är i behov av ytterligare två duktiga servicetekniker till sitt team. Du kommer att ingå i en grupp av servicetekniker och arbetsuppgifterna innefattar service och underhåll samt bygga nya skärmaskiner. Arbetsuppgifterna innefattar även montering och tillverkning av maskindetaljer.

Du kommer att få vara en del av en trygg och spännande arbetsplats där du har möjlighet att utvecklas i din roll samt ha hand om utvecklande projekt och kunder. För Kimtech är det av stor vikt att medarbetarna har roligt tillsammans och du kommer att arbeta med erfarna och engagerade kollegor där trivselfaktorn är hög.

Tjänsten utgår från Kimtechs tillverkningsenhet i Järfälla. Då Kimtech har flertalet kunder runtom i Sverige och Norge ingår det resor i arbetet, ca 1 gång i veckan. Arbetstiderna är förlagda enligt måndag till fredag kl.08:00-17:00. Resdagar kan arbetstiderna variera.

Om dig
Kimtech söker dig som har ett gediget intresse för teknik med vilja att lära dig ännu mer. Du får gärna ha kunskap om mekanik, el och hydraulik. För att du snabbt ska kunna sätta dig in i arbetet ser vi det som meriterande att du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter, men det är inget krav. Viktigast är ditt teknikintresse, din inställning och viljan att lära dig.

Då du kommer att ha mycket kundkontakt och vara ansiktet utåt är det av vikt att du är serviceinriktad och har förmågan att ge ett professionellt bemötande. Ett krav för tjänsten är B-körkort och att du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift samt innehar goda kunskaper i engelska.

Som person är du noggrann, social och är initiativtagande. Du är händig och praktiskt lagd med hög servicekänsla.

Viktigt för tjänsten är
- Genuint tekniskt intresse och kunskap inom teknik.
- Talar och skriver obehindrat på svenska.
- B-körkort är ett krav för tjänsten.
- Har möjlighet att resa ca 1 gång i veckan. Resorna är runt om i Sverige och Norge.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Kimtech
Vårt varumärkesnamn bygger på företagets fullständiga namn Kimblad Technology AB och i dag är vi en ledande leverantör av vattenskärningsanläggningar i Sverige. Vi har levererat över 300 maskiner och exemplar av vår äldsta utrustning som varit i drift i över 40 år, går fortfarande fint. Våra kunder finns inom många branscher och vi har även förtroendet att leverera till ytterst känsliga verksamheter som kärnkraftverk, försvarsmakten och kriminalvården – alla med extremt höga krav på säkerhet och tillgänglighet.
Pappersbruken utgör också viktiga kunder till oss, dit vi levererar pump- och skärteknik. Bruken använder vattenjet för att kantskära pappersrullar och ett stillestånd någonstans i produktionskedjan, även kantskärningen, påverkar hela linjen och kan kosta flera miljoner kronor i timmen, vilket vi är väl medvetna om. Vid vår tillverkningsenhet i Järfälla håller vi ett komplett lager av reservdelar för att snabbt kunna lösa servicefrågor och minimera tiden för stillestånd i produktionen. Vi vill alltid finnas till hands för alla våra kunder.
Kimtechs team består av ingenjörer med mycket lång erfarenhet av vattenskärningsteknik. Eftersom vi utvecklar våra egna maskiner, kan vi både dem och systemen de är uppbyggda av in i minsta detalj. Vi har även servicepartners ute i landet för att kunna uppfylla vår ambition om snabb service på plats. Vårt viktigaste mål är 100 procent nöjda kunder.

Om anställningen
Kimtech har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Du kommer att få en anställning direkt hos Kimtech och tjänsten har start omgående efter överenskommelse.
Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Kimtech erbjuder dig
- Individuell lönesättning och en trygg och spännande arbetsplats
- Fast anställning med 6 månaders provanställning

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Edvard Bergstedt via 08 - 100 500

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Servicetekniker, mekaniker, tekniker, Järfälla, Kimtech, Adecco

Ansök nu

Montörer sökes till Odin Target AB

Elektronikmontör
Läs mer Jun 8
Om tjänsten
Som montör hos Odin Target AB kommer du att arbeta med att montera ihop och installera olika finelektroniska komponenter och högteknologisk utrustning som finns på skjutbanor som till exempel rörliga och fasta mål. Du utgår från vårt huvudkontor i Järfälla som kommer vara din huvudsakliga arbetsplats. Vissa resor kan förekomma ut i landet när det kommer till underhåll av befintliga skjutbanor och även bygge av nya. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag där viss flextid/arbetstidsförkortning kan förekomma. Tjänsten är mycket omväxlande och du kommer att få arbeta med ett mycket kompetent team med många års erfarenhet i branschen.

I din roll som montör hos Odin Target kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Montera ihop tekniska komponenter
- Installera målanordningar och annan teknisk utrustning till skjutbanorna ute hos kund
- Vara en god representant för företaget

Tjänsten som montör är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har minst teknikinriktad utbildning på gymnasienivå eller motsvarande, eller högskoleutbildning.

Har du jobbat som montör/tekniker med högteknologiska komponenter såsom styrenheter, mekanik eller apparaturer som drivs och styrs med 24V, är det meriterande.

Mycket goda kunskaper i både det svenska och det engelska språket i både tal och skrift är ett måste. Vidare ser vi att du är en lagspelare, flexibel och mycket lösningsorienterad, där ingenting är omöjligt. Du besitter en god förståelse för finmekaniska/elektroniska lösningar och har god finmotorik.

Eftersom vi jobbar mot vissa kunder, bland annat några av våra myndigheter i Sverige och även i utlandet, som ställer höga säkerhetskrav på individnivå krävs det regelbundna bakgrundskontroller i belastningsregistret av våra medarbetare. Eftersom det kan förekomma en del resor i tjänsten krävs det att du har B-körkort.

Viktigt för tjänsten är:
- B-körkort är ett krav
- Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
- Dokumenterad teknisk utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Obs! Vi kommer göra en bakgrundskontroll i belastningsregistret för samtliga kandidater som går vidare i processen.

Om Odin Target AB
Odin Target AB designar och konstruerar toppmoderna skjutbanor både inomhus och utomhus. Varje skjutbana skräddarsys på plats och företaget hanterar allt från design och konstruktion hela vägen till besiktigade anläggningar redo att användas. Odin Target garanterar högsta kvalitet på arbetsmiljö, säkerhet och miljömässig hållbarhet av alla skjutbanor på marknaden idag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Edvard Bergstedt via Adecco 010 – 173 73 00 alternativt edvard.bergstedt@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Montör av El komponenter, installation, Teknik, komponenter, Montör, Odintarget, Adecco

Ansök nu