Järfälla: Operativ Arbetsledare, Addilon Academics AB

Hitta ansökningsinfo om jobbet Operativ Arbetsledare, Addilon Academics AB i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2021-01-24 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Som operativ arbetsledare är dina huvudsakliga syfte att:
- vara Addilons representant gentemot uppdragsgivare och konsulter
- utveckla våra konsulter utifrån uppdragsgivarens och Addilons mål och värderingar
- vara en förebild genom att leda, fördela arbetet och själv arbeta operativt utifrån "best practice" och "walk the extra mile"
- säkerställa att Addilon är uppdragsgivarens förstahandsval inom bemanning

Arbetsuppgifter
- Bemanningsplanering
- Introduktion av nya medarbetare
- Daglig kommunikation med ledare hos uppdragsgivare
- Delta i förbättringsarbeten
- Utvecklingssamtal
- Operativt arbete vid någon av uppdragsgivarens avdelningar (75% av tiden).

Kvalifikationer
- Högskoleexamen med relavant inriktning
- Erfarenhet av produktion eller lagerarbete är meriterande
- Erfarenhet av en ledande roll
- Goda kunskaper inom Officepaketet
- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift


Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen ser vi att du besitter följande kompetenser/egenskaper:
- är ansvarstagande och initiativrik och van att motivera medarbetare till att prestera maximalt
- är flexibel i ditt tankesätt och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter
- vågar ställa höga krav på att vi når uppsatta mål ser vi även att du är resultatfokuserad
- kommunikativ och tydlig i ditt framförande då du kommer att ha många kontaktytor i organisationen
- har förmågan att engagera och motivera våra konsulter
- har hög integtiet och känner dig trygg i ditt ledarskap
- värdesätter goda samarbeten och värnar om ett gott arbetsklimat

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 8.30-10.00, 010-207 01 50.

Om Addilon
Rekrytering och bemanning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Mälardalen, Stockholm, Göteborg, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram 

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Sökord: bemanning, lager, stockholm, bromma, järfölla

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Arbetsledare, lager

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Arbetsledare, lager.

Shift Manager på CEVA Logistics i Brunna

Läs mer Mar 6
Om tjänsten
Är du ett intresserad av utvecklande logistikjobb där du leder arbetet i en stor verksamhet som hanterar logistiken åt ett av världens ledande e-handelsbolag?

Vi på Pokayoke söker nu för vår kund CEVA Logistics räkning flera Shift Manager till deras logistikcenter i Brunna. På enheten i Brunna hanteras logistiken för en stor global e-handlare och som Shift manager ansvarar du för en avdelning där du leder och fördelar arbetet för att se till att den dagliga driften flyter på. Det är ett jobb i högt tempo med ett stort fokus på ledarskapet.

Dina arbetsuppgifter
Som Shift Manager är ditt primära fokus att leda din grupp mot uppsatta mål för avdelningen utifrån företagets policys och strategier. Du ansvarar för dina medarbetare i din grupp samt dina underställda chefer, du coachar och säkerställer att ni når målen. Det finns möjlighet att arbeta både kvällstid och nattid och du rapporterar till Operations Manager.

Förutom detta innebär rollen även nedan ansvarsområden:

• Tillsammans med avdelningens Team Managers och Shift Managers styra och leda utvecklingen av kvalitet, effektivitet, hälsa, arbetsmiljö och säkerhet.
• Samverka med skyddsorganisationen.
• Genomföra och dokumentera feedbacksamtal enlig Ingrams modell.
• Arbeta för att skapa delaktighet för medarbetare.
• Upprätta handlingsplaner när målavvikelser uppstår.
• Hålla sig uppdaterad på best practise, lagar och regler inom verksamhetsområdet.
• Informera medarbetare om förändringar som sker på siten
• Övriga arbetsuppgifter delegerade av Operations Manager

Tjänsten innebär även att du deltar i att leda förbättringsarbete inom effektivitet och utveckling på avdelning.

Vad vi söker
Vi söker en duktig ledare som tar initiativ, är ansvarsfull samt stödjer dina medarbetare i dagliga driften. Du ska vara ett gott exempel och föredöme när det kommer till medarbetarskap på plats och vi ser därför att du som person är rättvis, målinriktad och förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla en mycket god kvalité samt nå uppsatta mål. Vi ser att du är en duktig ledare med intresse för att utvecklas. Du är positiv och sprider härlig energi omkring dig.

Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet av ledarskap och besitter goda ledaregenskaper, och om detta kommer från tidigare arbete inom logistik är det starkt meriterande. Du har god kommunikationsförmåga samt har lätt att entusiasmera och motivera dina medarbetare. Du har hög integritet i din yrkesroll och flexibilitet i att ta dig an de ärenden som kan uppstå. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga att anpassa tempo och att hantera stress.

Du ska minst ha en gymnasial utbildning, du har god IT-vana och är trygg i att använda Excel som dagligt verktyg. Du behöver kommunicera väl på både svenska och engelska, övriga språkkunskaper är meriterande.

Detta är en direktrekrytering där Pokayoke sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av vår rekryterare.
Det finns lediga roller både på dag- och kvällsskiftet. Arbetstiderna är för kvällsskiftet 15:00-24 :00 och för nattskiftet är 21:00-06:00.

Tillsättning sker omgående för rätt kandidat. Välkommen med din ansökan!

Om Pokayoke
Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Bolaget består av logistikspecialister som stöttar i att effektivisera, utveckla och förbättra sina kunders logistik.

Ansök nu

Shift Manager på CEVA Logistics i Brunna

Läs mer Mar 17
Om tjänsten
Är du ett intresserad av utvecklande logistikjobb där du leder arbetet i en stor verksamhet som hanterar logistiken åt ett av världens ledande e-handelsbolag?

Vi på Pokayoke söker nu för vår kund CEVA Logistics räkning flera Shift Manager till deras logistikcenter i Brunna. På enheten i Brunna hanteras logistiken för en stor global e-handlare och som Shift manager ansvarar du för en avdelning där du leder och fördelar arbetet för att se till att den dagliga driften flyter på. Det är ett jobb i högt tempo med ett stort fokus på ledarskapet.

Dina arbetsuppgifter
Som Shift Manager är ditt primära fokus att leda din grupp mot uppsatta mål för avdelningen utifrån företagets policys och strategier. Du ansvarar för dina medarbetare i din grupp samt dina underställda chefer, du coachar och säkerställer att ni når målen. Det finns möjlighet att arbeta både kvällstid och nattid och du rapporterar till Operations Manager.

Förutom detta innebär rollen även nedan ansvarsområden:

• Tillsammans med avdelningens Team Managers och Shift Managers styra och leda utvecklingen av kvalitet, effektivitet, hälsa, arbetsmiljö och säkerhet.
• Samverka med skyddsorganisationen.
• Genomföra och dokumentera feedbacksamtal enlig Ingrams modell.
• Arbeta för att skapa delaktighet för medarbetare.
• Upprätta handlingsplaner när målavvikelser uppstår.
• Hålla sig uppdaterad på best practise, lagar och regler inom verksamhetsområdet.
• Informera medarbetare om förändringar som sker på siten
• Övriga arbetsuppgifter delegerade av Operations Manager

Tjänsten innebär även att du deltar i att leda förbättringsarbete inom effektivitet och utveckling på avdelning.

Vad vi söker
Vi söker en duktig ledare som tar initiativ, är ansvarsfull samt stödjer dina medarbetare i dagliga driften. Du ska vara ett gott exempel och föredöme när det kommer till medarbetarskap på plats och vi ser därför att du som person är rättvis, målinriktad och förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla en mycket god kvalité samt nå uppsatta mål. Vi ser att du är en duktig ledare med intresse för att utvecklas. Du är positiv och sprider härlig energi omkring dig.

Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet av ledarskap och besitter goda ledaregenskaper, och om detta kommer från tidigare arbete inom logistik är det starkt meriterande. Du har god kommunikationsförmåga samt har lätt att entusiasmera och motivera dina medarbetare. Du har hög integritet i din yrkesroll och flexibilitet i att ta dig an de ärenden som kan uppstå. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga att anpassa tempo och att hantera stress.

Du ska minst ha en gymnasial utbildning, du har god IT-vana och är trygg i att använda Excel som dagligt verktyg. Du behöver kommunicera väl på både svenska och engelska, övriga språkkunskaper är meriterande.

Detta är en direktrekrytering där Pokayoke sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av vår rekryterare.
Det finns lediga roller både på dag- och kvällsskiftet. Arbetstiderna är för kvällsskiftet 15:00-24 :00 och för nattskiftet är 21:00-06:00.

Tillsättning sker omgående för rätt kandidat. Välkommen med din ansökan!

Om Pokayoke
Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Bolaget består av logistikspecialister som stöttar i att effektivisera, utveckla och förbättra sina kunders logistik.

Ansök nu

Jobba extra som lagermedarbetare hos Airmee i Järfälla

Läs mer Jun 9
Dina Arbetsuppgifter och profil
Nu söker vi duktiga lagerarbetare som kan jobba deltid ute hos vår kund Airmee, som har sitt lager i Järfälla. Är du student, jobbar deltid eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett extrajobb inom lager? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig! Arbetet går ut på att sortera paket som sedan skickas ut till kunder, det är viktigt att man är aktiv för denna tjänst!

Vi letar just nu efter personer som är intresserade av att jobba extra 2-3 dagar i veckan och mera. Arbetstiderna och arbetsdagarna är vardagar mellan 11:00 -15:00 eller 12:00 - 16:00

Observera att man måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning, antingen studier på 100% eller ett annat arbete på minst 20/H i veckan
Villkor
För denna tjänst är det krav på:
-En annan sysselsättning som ett arbeta på minst 50% eller studier på 100% och ett intyg på detta.

-Kunna arbeta vardagar upp till 2-3 pass/ veckan.

.

Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Ansök nu

Jobba extra som lagermedarbetare hos Airmee i Järfälla

Läs mer Jun 3
Dina Arbetsuppgifter och profil
Nu söker vi duktiga lagerarbetare som kan jobba deltid ute hos vår kund Airmee, som har sitt lager i Järfälla. Är du student, jobbar deltid eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett extrajobb inom lager? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig! Arbetet går ut på att sortera paket som sedan skickas ut till kunder, det är viktigt att man är aktiv för denna tjänst!

Vi letar just nu efter personer som är intresserade av att jobba extra 2-3 dagar i veckan och mera. Arbetstiderna och arbetsdagarna är vardagar mellan 11:00 -15:00 eller 12:00 - 16:00

Observera att man måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning, antingen studier på 100% eller ett annat arbete på minst 20/H i veckan
Villkor
För denna tjänst är det krav på:
-En annan sysselsättning som ett arbeta på minst 50% eller studier på 100% och ett intyg på detta.

-Kunna arbeta vardagar upp till 2-3 pass/ veckan.

.

Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Ansök nu

Jobba extra som lagermedarbetare hos Airmee i Järfälla

Läs mer Maj 29
Dina Arbetsuppgifter och profil
Nu söker vi duktiga lagerarbetare som kan jobba deltid ute hos vår kund Airmee, som har sitt lager i Järfälla. Är du student, jobbar deltid eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett extrajobb inom lager? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig! Arbetet går ut på att sortera paket som sedan skickas ut till kunder, det är viktigt att man är aktiv för denna tjänst!

Vi letar just nu efter personer som är intresserade av att jobba extra 2-3 dagar i veckan och mera. Arbetstiderna och arbetsdagarna är vardagar mellan 11:00 -15:00 eller 12:00 - 16:00

Observera att man måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning, antingen studier på 100% eller ett annat arbete på minst 20/H i veckan
Villkor
För denna tjänst är det krav på:
-En annan sysselsättning som ett arbeta på minst 50% eller studier på 100% och ett intyg på detta.

-Kunna arbeta vardagar upp till 2-3 pass/ veckan.

.

Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från Addilon Professionals AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från Addilon Professionals AB .

Produktionsingenjör, RCO Security AB

Produktionsingenjör, elektronik
Läs mer Maj 31
Är du vår nya Produktionsingenjör?

RCO är på en spännande tillväxtresa och söker därför vår nya Produktionsingenjör. Öppna dörren till din och vår framtid så kan vi tillsammans driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle.

Vad innebär rollen?
Som Produktionsingenjör har du till uppgift att utveckla våra tillverkningsprocesser. Du kommer att arbeta med ständiga förbättringar där huvudansvaret ligger i att kontinuerligt utveckla vår produktionsprocess i syfte att ha en så hög kundnöjdhet som möjligt – såväl internt som externt.

Vad ingår i det dagliga arbetet?
- Praktisk problemlösning kring produktions- och produktrelaterade problem samt arbeta med kvalitetsavvikelser inom produktionsområdet.
- Design och framtagning av produktionsprocesser samt produktionsutrustningar
- Driva, leda och genomföra förändringsarbete och processbevakning för befintliga produktionsprocesser.
- Delta i företagets utvecklingsprojekt för att industrialisera nya produkter.
- Genomföra produkt-, förbättrings- och investeringsprojekt.

Vem söker vi?
Vi vill att du som söker tjänsten har en teknisk utbildning med inriktning mot produktionsteknik och/eller relevant erfarenhet. Du är praktiskt lagd, gillar hands-on arbete och problemlösning.Du är med fördel en person som trivs med en bra mix av praktisk och teoretisk tillämpning i produktionsmiljö samt har ett intresse för teknik och viljan att utvecklas och lära dig mer. Du har en bred förståelse för teknik, produktion och produktionsprocesser och kan komma till kärnan av ett problem genom ett metodiskt tillvägagångsätt. Vi söker dig som är en nyfiken och intresserad person som kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att med lyhördhet kommunicera och bygga goda relationer både med externa och interna parter. Vi värdesätter ett strukturerat arbetssätt, liksom en stark analytisk förmåga. I rollen krävs det att du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Vi lägger stor vikt på personlighet och social kompetens.

Vilka kompetenser är meriterande?
- Flerårig erfarenhet av förändringsarbete
- LEAN Manufacturing
- Ritningsläsning samt form- och lägestoleranser
- Förmåga att analysera data och genomföra datadrivna beslut

Varför RCO?
RCO befinner sig på en spännande tillväxts- och förändringsresa med stora ambitioner för framtiden i en mycket expansiv bransch. På RCO får du som medarbetare vara med och forma framtidens säkerhets- och passerlösningar samt driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle. Vi erbjuder dig bra förutsättningarna för din utveckling – när du utvecklas, utvecklas vi. Självklart erbjuder vi också förmåner som bland annat tjänstepension, kollektivavtal, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och en hybridarbetsplats.

Hur är det att jobba på RCO?
På RCO har vi en arbetskultur som präglas av öppenhet. Här är vi öppna för våra kollegors idéer och olika perspektiv, men också för samhällets ständiga utveckling. För oss är det viktigt med en trygg och schysst stämning där vi litar på varandra för det är så vi skapar en grogrund för utveckling. Vi jobbar utifrån fyra värderingar:
- Vi omfamnar morgondagen
- Vi bygger tillit
- Vi agerar smart
- Vi växer tillsammans

Var är rollen placerad?
Placeringsort är Järfälla. Vi erbjuder en hybridarbetsplats när arbetsuppgiften tillåter.

Om RCO
Att vara en del av RCO innebär att du är en del av ett större sammanhang. I RCO Group ingår RCO Security, Dinbox, Nimly och Swedlock. Gemensamt för bolagen i gruppen är att vi utvecklar, tillverkar och säljer tjänster och produkter inom lås- och säkerhetssystem. Men vi delar också en kultur som präglas av öppenhet inför idéer, människor, ny teknik och olika perspektiv. Vi är certifierade Great Place to Work®.

Tillsammans är vi i RCO Group cirka 210 medarbetare, vi omsätter ca 600 miljoner kronor och är aktiva i fyra länder (Sverige Norge, Danmark och Finland). RCO Group ägs av Novax som ingår i familjeföretaget Axel Johnson AB. Företaget är miljödiplomerat enligt Svensk Miljöbas.

Läs mer om oss via: www.rco.se och se våra Youtube-klipp.


• https://youtu.be/ZcgBwlVdcsE
• https://youtu.be/gR8UyFVxncI
• https://youtu.be/l01leEYLibo

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Produktionsingenjör till RCO Security i Järfälla

Produktionsingenjör, maskin
Läs mer Maj 3
Vår organisation strävar efter att leverera högkvalitativa produkter till våra kunder. Vi söker en Produktionsingenjör med en stark drivkraft för att förbättra processerna och uppnå vår vision.

RCO är på en spännande tillväxtresa och söker därför vår nya Produktionsingenjör. Öppna dörren till din och vår framtid så kan vi tillsammans driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle.



Vad innebär rollen?
Som Produktionsingenjör har du till uppgift att utveckla våra tillverkningsprocesser. Du kommer att arbeta med ständiga förbättringar där huvudansvaret ligger i att kontinuerligt utveckla vår produktionsprocess i syfte att ha en så hög kundnöjdhet som möjligt – såväl internt som externt.

Vad ingår i det dagliga arbetet?
- Praktisk problemlösning kring produktions- och produktrelaterade problem samt arbeta med kvalitetsavvikelser inom produktionsområdet.
- Design och framtagning av produktionsprocesser samt produktionsutrustningar
- Driva, leda och genomföra förändringsarbete och processbevakning för befintliga produktionsprocesser.
- Delta i företagets utvecklingsprojekt för att industrialisera nya produkter.
- Genomföra produkt-, förbättrings- och investeringsprojekt.

Vem söker vi?
Vi vill att du som söker tjänsten har en teknisk utbildning med inriktning mot produktionsteknik och/eller relevant erfarenhet. Du är praktiskt lagd, gillar hands-on arbete och problemlösning.Du är med fördel en person som trivs med en bra mix av praktisk och teoretisk tillämpning i produktionsmiljö samt har ett intresse för teknik och viljan att utvecklas och lära dig mer. Du har en bred förståelse för teknik, produktion och produktionsprocesser och kan komma till kärnan av ett problem genom ett metodiskt tillvägagångsätt. Vi söker dig som är en nyfiken och intresserad person som kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att med lyhördhet kommunicera och bygga goda relationer både med externa och interna parter. Vi värdesätter ett strukturerat arbetssätt, liksom en stark analytisk förmåga. I rollen krävs det att du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Vi lägger stor vikt på personlighet och social kompetens.

Vilka kompetenser är meriterande?
- Flerårig erfarenhet av förändringsarbete
- LEAN Manufacturing
- Ritningsläsning samt form- och lägestoleranser
- Förmåga att analysera data och genomföra datadrivna beslut

Varför RCO?
RCO befinner sig på en spännande tillväxts- och förändringsresa med stora ambitioner för framtiden i en mycket expansiv bransch. På RCO får du som medarbetare vara med och forma framtidens säkerhets- och passerlösningar samt driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle. Vi erbjuder dig bra förutsättningarna för din utveckling – när du utvecklas, utvecklas vi. Självklart erbjuder vi också förmåner som bland annat tjänstepension, kollektivavtal, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och en hybridarbetsplats.

Hur är det att jobba på RCO?
På RCO har vi en arbetskultur som präglas av öppenhet. Här är vi öppna för våra kollegors idéer och olika perspektiv, men också för samhällets ständiga utveckling. För oss är det viktigt med en trygg och schysst stämning där vi litar på varandra för det är så vi skapar en grogrund för utveckling. Vi jobbar utifrån fyra värderingar:
- Vi omfamnar morgondagen
- Vi bygger tillit
- Vi agerar smart
- Vi växer tillsammans

Var är rollen placerad?
Placeringsort är Järfälla. Vi erbjuder en hybridarbetsplats när arbetsuppgiften tillåter.

Om RCO
Att vara en del av RCO innebär att du är en del av ett större sammanhang. I RCO Group ingår RCO Security, Dinbox, Nimly och Swedlock. Gemensamt för bolagen i gruppen är att vi utvecklar, tillverkar och säljer tjänster och produkter inom lås- och säkerhetssystem. Men vi delar också en kultur som präglas av öppenhet inför idéer, människor, ny teknik och olika perspektiv. Vi är certifierade Great Place to Work®.

Tillsammans är vi i RCO Group cirka 210 medarbetare, vi omsätter ca 600 miljoner kronor och är aktiva i fyra länder (Sverige Norge, Danmark och Finland). RCO Group ägs av Novax som ingår i familjeföretaget Axel Johnson AB. Företaget är miljödiplomerat enligt Svensk Miljöbas.

Läs mer om oss via: www.rco.se och se våra Youtube-klipp.


• https://youtu.be/gR8UyFVxncI
• https://youtu.be/ZcgBwlVdcsE
• https://youtu.be/l01leEYLibo

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Underhållstekniker, HP Etch AB

Underhållsmekaniker
Läs mer Apr 12
Är du redo att ta ditt nästa kliv i din karriär? Då kanske denna tjänst som är en rekrytering är något för dig!Det går bra för oss! Som Underhållstekniker blir du en viktig kugge i vår produktion. Du blir nyckelperson med en bred roll där du verkligen bidrar till en hög produktivitet. Du kommer jobba självständigt i vår produktion och även samarbeta med produktionsmedarbetare och övriga organisationen. För rätt person finns stora möjligheter att utveckla både dig själv, rollen och företaget.

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga ansvarområden är:
- I huvudsak felsökning, akuta och förebyggande åtgärder för minskade driftstörningar samt processarbete för en ett högt resursutnyttjande
- Installation av nya komponenter och maskiner
- Reparation och ombyggnation av maskiner
- Planera och beställa, avropa inkomna reservdelar
- Utföra tillsyn och inspektioner med avseende på utrustning och lokaler samt rapportera skötsel och underhållsbehov

Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- Gymnasial teknisk utbildning eller motsvarande
- Minst 5 års erfarenhet av arbete i industri eller mekanisk verkstad
- Mycket goda kunskaper felsökning i mekaniska och elektriska installationer och reparationer
- Grundläggande kunskaper el, mekanik och mekanisk bearbetning

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du besitter följande kompetenser/egenskaper:
- Initiativtagande och förmåga att kunna fatta beslut
- Noggrann, analytisk med en god teknisk förståelse
- Kommunikativ och samarbetsvillig

Om företaget
HP Etch AB är en av världens främsta tillverkare av högprecisionsetsade detaljer. Våra kunder finns framför allt inom elektronik- och medicinindustrin, varav många utanför Sverige. Företaget omsätter ca 50 miljoner kronor årligen och har dryga 40 medarbetare. HP Etch ingår i Wickeder Group GmbH och kontor och tillverkning är beläget i Järfälla i västra Stockholm. Läs mer på www.hpetch.se

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Produktionsingenjör, RCO Security AB

Produktionsingenjör, maskin
Läs mer Apr 20
Är du vår nya Produktionsingenjör?

RCO är på en spännande tillväxtresa och söker därför vår nya Produktionsingenjör. Öppna dörren till din och vår framtid så kan vi tillsammans driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle.

Vad innebär rollen?
Som Produktionsingenjör har du till uppgift att utveckla våra tillverkningsprocesser. Du kommer att arbeta med ständiga förbättringar där huvudansvaret ligger i att kontinuerligt utveckla vår produktionsprocess i syfte att ha en så hög kundnöjdhet som möjligt – såväl internt som externt.

Vad ingår i det dagliga arbetet?
- Praktisk problemlösning kring produktions- och produktrelaterade problem samt arbeta med kvalitetsavvikelser inom produktionsområdet.
- Design och framtagning av produktionsprocesser samt produktionsutrustningar
- Driva, leda och genomföra förändringsarbete och processbevakning för befintliga produktionsprocesser.
- Delta i företagets utvecklingsprojekt för att industrialisera nya produkter.
- Genomföra produkt-, förbättrings- och investeringsprojekt.

Vem söker vi?
Vi vill att du som söker tjänsten har en teknisk utbildning med inriktning mot produktionsteknik och/eller relevant erfarenhet. Du är praktiskt lagd, gillar hands-on arbete och problemlösning.Du är med fördel en person som trivs med en bra mix av praktisk och teoretisk tillämpning i produktionsmiljö samt har ett intresse för teknik och viljan att utvecklas och lära dig mer. Du har en bred förståelse för teknik, produktion och produktionsprocesser och kan komma till kärnan av ett problem genom ett metodiskt tillvägagångsätt. Vi söker dig som är en nyfiken och intresserad person som kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att med lyhördhet kommunicera och bygga goda relationer både med externa och interna parter. Vi värdesätter ett strukturerat arbetssätt, liksom en stark analytisk förmåga. I rollen krävs det att du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Vi lägger stor vikt på personlighet och social kompetens.

Vilka kompetenser är meriterande?
- Flerårig erfarenhet av förändringsarbete
- LEAN Manufacturing
- Ritningsläsning samt form- och lägestoleranser
- Förmåga att analysera data och genomföra datadrivna beslut

Varför RCO?
RCO befinner sig på en spännande tillväxts- och förändringsresa med stora ambitioner för framtiden i en mycket expansiv bransch. På RCO får du som medarbetare vara med och forma framtidens säkerhets- och passerlösningar samt driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle. Vi erbjuder dig bra förutsättningarna för din utveckling – när du utvecklas, utvecklas vi. Självklart erbjuder vi också förmåner som bland annat tjänstepension, kollektivavtal, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och en hybridarbetsplats.

Hur är det att jobba på RCO?
På RCO har vi en arbetskultur som präglas av öppenhet. Här är vi öppna för våra kollegors idéer och olika perspektiv, men också för samhällets ständiga utveckling. För oss är det viktigt med en trygg och schysst stämning där vi litar på varandra för det är så vi skapar en grogrund för utveckling. Vi jobbar utifrån fyra värderingar:
- Vi omfamnar morgondagen
- Vi bygger tillit
- Vi agerar smart
- Vi växer tillsammans

Var är rollen placerad?
Placeringsort är Järfälla. Vi erbjuder en hybridarbetsplats när arbetsuppgiften tillåter.

Om RCO
Att vara en del av RCO innebär att du är en del av ett större sammanhang. I RCO Group ingår RCO Security, Dinbox, Nimly och Swedlock. Gemensamt för bolagen i gruppen är att vi utvecklar, tillverkar och säljer tjänster och produkter inom lås- och säkerhetssystem. Men vi delar också en kultur som präglas av öppenhet inför idéer, människor, ny teknik och olika perspektiv. Vi är certifierade Great Place to Work®.

Tillsammans är vi i RCO Group cirka 210 medarbetare, vi omsätter ca 600 miljoner kronor och är aktiva i fyra länder (Sverige Norge, Danmark och Finland). RCO Group ägs av Novax som ingår i familjeföretaget Axel Johnson AB. Företaget är miljödiplomerat enligt Svensk Miljöbas.

Läs mer om oss via: www.rco.se och se våra Youtube-klipp.


• https://youtu.be/ZcgBwlVdcsE
• https://youtu.be/gR8UyFVxncI
• https://youtu.be/l01leEYLibo

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Produktionsingenjör till RCO Security AB

Produktionsingenjör, elektronik
Läs mer Apr 11
Är du vår nya Produktionsingenjör? 

RCO är på en spännande tillväxtresa och söker därför vår nya Produktionsingenjör. Öppna dörren till din och vår framtid så kan vi tillsammans driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle.



Vad innebär rollen?
Som Produktionsingenjör har du till uppgift att utveckla våra tillverkningsprocesser. Du kommer att arbeta med ständiga förbättringar där huvudansvaret ligger i att kontinuerligt utveckla vår produktionsprocess i syfte att ha en så hög kundnöjdhet som möjligt – såväl internt som externt.

Vad ingår i det dagliga arbetet?
- Praktisk problemlösning kring produktions- och produktrelaterade problem samt arbeta med kvalitetsavvikelser inom produktionsområdet.
- Design och framtagning av produktionsprocesser samt produktionsutrustningar
- Driva, leda och genomföra förändringsarbete och processbevakning för befintliga produktionsprocesser.
- Delta i företagets utvecklingsprojekt för att industrialisera nya produkter.
- Genomföra produkt-, förbättrings- och investeringsprojekt.

Vem söker vi?
Vi vill att du som söker tjänsten har en teknisk utbildning med inriktning mot produktionsteknik och/eller relevant erfarenhet. Du är praktiskt lagd, gillar hands-on arbete och problemlösning.Du är med fördel en person som trivs med en bra mix av praktisk och teoretisk tillämpning i produktionsmiljö samt har ett intresse för teknik och viljan att utvecklas och lära dig mer. Du har en bred förståelse för teknik, produktion och produktionsprocesser och kan komma till kärnan av ett problem genom ett metodiskt tillvägagångsätt. Vi söker dig som är en nyfiken och intresserad person som kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att med lyhördhet kommunicera och bygga goda relationer både med externa och interna parter. Vi värdesätter ett strukturerat arbetssätt, liksom en stark analytisk förmåga. I rollen krävs det att du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Vi lägger stor vikt på personlighet och social kompetens.

Vilka kompetenser är meriterande?
- Flerårig erfarenhet av förändringsarbete
- LEAN Manufacturing
- Ritningsläsning samt form- och lägestoleranser
- Förmåga att analysera data och genomföra datadrivna beslut

Varför RCO?
RCO befinner sig på en spännande tillväxts- och förändringsresa med stora ambitioner för framtiden i en mycket expansiv bransch. På RCO får du som medarbetare vara med och forma framtidens säkerhets- och passerlösningar samt driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle. Vi erbjuder dig bra förutsättningarna för din utveckling – när du utvecklas, utvecklas vi. Självklart erbjuder vi också förmåner som bland annat tjänstepension, kollektivavtal, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och en hybridarbetsplats.

Hur är det att jobba på RCO?
På RCO har vi en arbetskultur som präglas av öppenhet. Här är vi öppna för våra kollegors idéer och olika perspektiv, men också för samhällets ständiga utveckling. För oss är det viktigt med en trygg och schysst stämning där vi litar på varandra för det är så vi skapar en grogrund för utveckling. Vi jobbar utifrån fyra värderingar:
- Vi omfamnar morgondagen
- Vi bygger tillit
- Vi agerar smart
- Vi växer tillsammans

Var är rollen placerad?
Placeringsort är Järfälla. Vi erbjuder en hybridarbetsplats när arbetsuppgiften tillåter.

Om RCO
Att vara en del av RCO innebär att du är en del av ett större sammanhang. I RCO Group ingår RCO Security, Dinbox, Nimly och Swedlock. Gemensamt för bolagen i gruppen är att vi utvecklar, tillverkar och säljer tjänster och produkter inom lås- och säkerhetssystem. Men vi delar också en kultur som präglas av öppenhet inför idéer, människor, ny teknik och olika perspektiv. Vi är certifierade Great Place to Work®.

Tillsammans är vi i RCO Group cirka 210 medarbetare, vi omsätter ca 600 miljoner kronor och är aktiva i fyra länder (Sverige Norge, Danmark och Finland). RCO Group ägs av Novax som ingår i familjeföretaget Axel Johnson AB. Företaget är miljödiplomerat enligt Svensk Miljöbas.

Läs mer om oss via: www.rco.se och se våra Youtube-klipp.


• https://youtu.be/gR8UyFVxncI
• https://youtu.be/ZcgBwlVdcsE
• https://youtu.be/l01leEYLibo

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Produktionsingenjör till RCO Security AB

Produktionsingenjör, elektronik
Läs mer Mar 28
Är du vår nya Produktionsingenjör? 

RCO är på en spännande tillväxtresa och söker därför vår nya Produktionsingenjör. Öppna dörren till din och vår framtid så kan vi tillsammans driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle.



Vad innebär rollen?
Som Produktionsingenjör har du till uppgift att utveckla våra tillverkningsprocesser. Du kommer att arbeta med ständiga förbättringar där huvudansvaret ligger i att kontinuerligt utveckla vår produktionsprocess i syfte att ha en så hög kundnöjdhet som möjligt – såväl internt som externt.

Vad ingår i det dagliga arbetet?
- Praktisk problemlösning kring produktions- och produktrelaterade problem samt arbeta med kvalitetsavvikelser inom produktionsområdet.
- Design och framtagning av produktionsprocesser samt produktionsutrustningar
- Driva, leda och genomföra förändringsarbete och processbevakning för befintliga produktionsprocesser.
- Delta i företagets utvecklingsprojekt för att industrialisera nya produkter.
- Genomföra produkt-, förbättrings- och investeringsprojekt.

Vem söker vi?
Vi vill att du som söker tjänsten har en teknisk utbildning med inriktning mot produktionsteknik och/eller relevant erfarenhet. Du är praktiskt lagd, gillar hands-on arbete och problemlösning.Du är med fördel en person som trivs med en bra mix av praktisk och teoretisk tillämpning i produktionsmiljö samt har ett intresse för teknik och viljan att utvecklas och lära dig mer. Du har en bred förståelse för teknik, produktion och produktionsprocesser och kan komma till kärnan av ett problem genom ett metodiskt tillvägagångsätt. Vi söker dig som är en nyfiken och intresserad person som kan arbeta både självständigt och i team. Du har förmågan att med lyhördhet kommunicera och bygga goda relationer både med externa och interna parter. Vi värdesätter ett strukturerat arbetssätt, liksom en stark analytisk förmåga. I rollen krävs det att du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Vi lägger stor vikt på personlighet och social kompetens.

Vilka kompetenser är meriterande?
- Flerårig erfarenhet av förändringsarbete
- LEAN Manufacturing
- Ritningsläsning samt form- och lägestoleranser
- Förmåga att analysera data och genomföra datadrivna beslut

Varför RCO?
RCO befinner sig på en spännande tillväxts- och förändringsresa med stora ambitioner för framtiden i en mycket expansiv bransch. På RCO får du som medarbetare vara med och forma framtidens säkerhets- och passerlösningar samt driva skiftet mot ett öppnare, tryggare och mer hållbart samhälle. Vi erbjuder dig bra förutsättningarna för din utveckling – när du utvecklas, utvecklas vi. Självklart erbjuder vi också förmåner som bland annat tjänstepension, kollektivavtal, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och en hybridarbetsplats.

Hur är det att jobba på RCO?
På RCO har vi en arbetskultur som präglas av öppenhet. Här är vi öppna för våra kollegors idéer och olika perspektiv, men också för samhällets ständiga utveckling. För oss är det viktigt med en trygg och schysst stämning där vi litar på varandra för det är så vi skapar en grogrund för utveckling. Vi jobbar utifrån fyra värderingar:
- Vi omfamnar morgondagen
- Vi bygger tillit
- Vi agerar smart
- Vi växer tillsammans

Var är rollen placerad?
Placeringsort är Järfälla. Vi erbjuder en hybridarbetsplats när arbetsuppgiften tillåter.

Om RCO
Att vara en del av RCO innebär att du är en del av ett större sammanhang. I RCO Group ingår RCO Security, Dinbox, Nimly och Swedlock. Gemensamt för bolagen i gruppen är att vi utvecklar, tillverkar och säljer tjänster och produkter inom lås- och säkerhetssystem. Men vi delar också en kultur som präglas av öppenhet inför idéer, människor, ny teknik och olika perspektiv. Vi är certifierade Great Place to Work®.

Tillsammans är vi i RCO Group cirka 210 medarbetare, vi omsätter ca 600 miljoner kronor och är aktiva i fyra länder (Sverige Norge, Danmark och Finland). RCO Group ägs av Novax som ingår i familjeföretaget Axel Johnson AB. Företaget är miljödiplomerat enligt Svensk Miljöbas.

Läs mer om oss via: www.rco.se och se våra Youtube-klipp.


• https://youtu.be/gR8UyFVxncI
• https://youtu.be/ZcgBwlVdcsE
• https://youtu.be/l01leEYLibo

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu