Järfälla: Trainee Logistik

Hitta ansökningsinfo om jobbet Trainee Logistik i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2022-04-04 // Varaktighet: Heltid

I vår uppgift att stötta Lidl Sveriges centrallager gör vi allt från att projektleda ombyggnation till att hålla utbildningar och optimera processer. Inom den strategiska logistikavdelningen arbetar vi med att strukturera transportflöden och säkerställa att vi ligger i teknologisk och miljömässig framkant. Målet är kort och gott: hållbar logistik!

Om Lidl
Ta chansen att arbeta för en Top Employer 2022 certifierad arbetsgivare. Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra över 200 butiker runt om i Sverige. Vårt nya huvudkontor ligger i Barkarbystaden, Stockholm.

Vad blir dina arbetsuppgifter?
Under 1,5 inspirerande och intensiva utbildningsår får du en gedigen inblick i vår organisation och vårt arbetssätt. Vi är väldigt måna om att alla anställda, oavsett position, ska ha en god förståelse för vår kärnverksamhet – butiksförsäljning. Därför inleds traineeprogrammet med ca 2 månaders utbildning/arbete inom vår försäljningsorganisation samt introduktion på din huvudavdelning.
Nästa del utgörs av en cirka 9 månader lång utvecklingsfas på våra centrallager. Under den tiden fokuserar du på att lära dig mer om hela varuflödesprocessen, med syfte att få förståelse för logistiken bakom arbetet i butikerna.
Den tredje och sista fasen är 7 månader där du fördjupar dig inom din huvudinriktning.
Efter traineeprogrammet startar du din karriär inom logistik och kan se fram mot en spännande utveckling i en spännande bransch. Målet är att efter traineeperioden tillträda en tjänst som antingen projektledare inom logistik på huvudkontoret eller som avdelningschef på ett av våra centrallager.

Vilka erfarenheter söker vi?
Vi tror att du har en akademisk utbildning, gärna med inriktning logistik eller ekonomi. Vi ser det också som positivt om du har tidigare erfarenhet av ledarskap.
Som person är du flexibel, kvalitetsmedveten och initiativrik. Du är nyfiken och har en vilja att utveckla människor och verksamhet. Stor vikt läggs vid din analytiska och problemlösningsförmåga. Du trivs både med att planera och följa upp och du har en stark kommunikativ förmåga. B-körkort är en förutsättning för denna tjänst och vi ser kunskaper i tyska som meriterande.

Vad kan vi erbjuda dig?
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning och tillträde 1 september 2022.
Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se

Har vi väckt ditt intresse?
Vi hoppas det i alla fall! Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att fylla i formuläret och bifoga cv samt personligt brev via länken ”Sök nu”. Obs! Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via denna länk. Denna rekrytering sker med löpande urval,?varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 24 april 2022. Som en del av rekryteringsprocessen kommer tester skickas ut till din mail. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Logistiker

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Logistiker.

Projektledare Operativ Logistik - Vikariat

Läs mer Mar 26
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Vill du jobba med att utveckla och förbättra den operativa vardagen på våra tre lager? Då tycker vi att du ska läsa vidare och söka tjänsten som Projektledare till vårt team inom Operativ logistik på Lidl Sverige.

Din roll

Din huvuduppgift är att förbättra, utveckla och optimera befintliga processer och projekt inom operativ logistik. Du driver olika projekt med syfte att hjälpa lagren (i Rosersberg, Örebro och Halmstad) i den operativa vardagen tex. med fokus på inventering eller plockordning. Detta innebär bland annat att du:
•    Följer upp, analyserar och utvärderar nyckeltal
•    Har löpande kontakt med internationella Lidl-kollegor inom respektive projekt
•    Besöker våra tre lager några gånger i månaden och du har kontinuerlig daglig kontakt med andra interna avdelningar och nyckelpersoner, främst avdelningschefer och operativa chefer på lagren.
Du rapporterar till Teamchef Operativ Logistik.

Din profil

Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom logistik/supply chain alternativt relevant arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har lett egna eller aktivt deltagit i processoptimeringsprojekt. Den här möjligheten passar dig som trivs med att ibland vara på resande fot och ser värdet i att besöka våra tre lager under olika projektfaser. Du är en person som är självgående i ditt arbetssätt och trygg med att självständigt söka information. Då du i rollen har många kontaktytor söker vi dig som har en god kommunikativ förmåga, kan anpassa information till målgrupp och har flytande svenskakunskaper. Du är även analytisk i ditt tillvägagångssätt och inte främmande för Excel. I och med att du är ute och besöker lagren så är en förutsättning för denna roll också att du har B-körkort.

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. 
Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och härligt rabatterade priser i restaurangen. Men givetvis är vi också en flexibel arbetsplats med möjlighet till hybridarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen unionenklubb_hk@lidl.se

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
o    Gå in via länken ”sök nu”
o    Fyll i formuläret 
o    Bifoga CV 
Vår rekryteringsprocess består av urvalstester, telefonintervju, personlig intervju och referenstagning. 
Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 9 april. 
Tjänsten är ett vikariat med start omgående till och med september 2025.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Arbetsledare med tidigare erfarenhet till ett spännande åkeri!

Läs mer Apr 25
Har du tidigare erfarenhet inom logistik, transport eller livsmedelsbranschen och vill utvecklas i en varierande roll där du får arbeta med personal, kunder och fordon? Nu finns en möjlighet att axla rollen som arbetsledare hos ett spännande åkeri inom livsmedelsbranschen.

Information om tjänsten
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och företagets önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds

• En trygg organisation som är måna om sina anställda och som tror på mångfald och inkludering
• En utvecklande miljö där det finns stora möjligheter att vidareutveckla din kompetens
• Att få arbeta med stora seriösa kunder som är ledande inom livsmedelsbranschen

Arbetsuppgifter
I rollen som arbetsledare ansvarar du för att leda och utveckla teamet och kundrelationer. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor för att säkerställa en effektiv och säker arbetsmiljö samt att driva och optimera arbetsprocesser. Som arbetsledare har du en viktig roll där du utöver kundrelationer har daglig kontakt med personal och fordon. Arbetet är fördelat framförallt dagtid på veckodagar, men kan innebära att man startar tidiga mornar under perioder.

Du kommer bland annat att:

• Ansvara för kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet och god företagskultur samt understödja både tillväxt och lönsamhet
• Dagligen arbeta med externa och interna relationer i ständig förbättring för att bygga goda samarbeten
• Hantera ändringar och förfrågningar från kunder
• Arbeta med personalansvar samt leda och fördela det dagliga arbetet för personal, utrustning och fordon
• Arbeta med planering och schemaläggning av personal och bemanning
• Delta i rekrytering och ansvara för introduktion och handledning
• Arbeta med kommunikation och uppföljning av chaufförer
• Medverka i uppföljning av bemanningsbolag
• Hantera administrativa uppgifter kopplat till felanmälningar av fordon och reparationer samt medverka i dialog med verkstäder

Vi söker dig som

• Har tidigare erfarenhet av att arbeta inom logistik-, transport eller livsmedelsbranschen
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta med schemaläggning, personal, kunder och fordon
• Har ett gott ledarskap och intresse för att utvecklas inom ledarskap
• Har god data- och systemvana
• Har B-körkort
• Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Vi ser det mycket meriterande om du har arbetat som exempelvis transportledare och är van att hantera kund och underleverantörer. C- eller CE körkort är också meriterande, men inget krav.

För att trivas i rollen som arbetsledare behöver du vara kommunikativ, strukturerad och självgående samtidigt som du har en god samarbetsförmåga och trivs att arbeta i team. Det är också viktigt att du har en god problemlösningsförmåga där du på ett initiativtagande tillvägagångsätt driver arbetet framåt. Utöver det ser vi att du är en person som trivs med att förvalta och utveckla både interna och externa relationer då arbetet kräver daglig kontakt med personal och kund.

Professionals Nord söker för vår kunds räkning en Arbetsledare. Du kommer att arbeta som konsult via vår personaluthyrningsverksamhet under den första tiden. Om samarbetet har fungerat väl har du sedan goda möjligheter till en fortsatt anställning direkt hos kundföretaget.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm, Järfälla
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Louise Adrianzon

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Nya medarbetare till Supply Chain Lidl Sverige

Läs mer Apr 9
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja.

Vill du vara en del av länken mellan inköp och försäljningen av våra varor? Vi söker nu flera medarbetare till oss, både dig med erfarenhet och dig som söker erfarenhet inom Supply Chain. Vi kan erbjuda ett snabbt tempo, en insikt i ett logistiskt flöde genom hela Europa och bra utvecklingsmöjligheter.

Din roll

I rollerna som vi söker som Junior och Senior Consultant till Supply Chain på HK arbetar du med varierande arbetsuppgifter så som att: 
•    Delta i den dagliga driften och vidareförmedla information samt lösa problem som uppstår. 
•    Agera och besluta om åtgärder av våra kampanjartiklar. 
•    Delaktighet och beslutsmandat vid säsongslistningar och försäljningsförändringar vid högtider, ex jul, påsk, sommar. 
•    Ansvara för mängdplanering av säsongsartiklar och eller kampanjer.
•    Ansvara och arbeta med leveransproblem. 
•    Hantera beställningar och utmaningar inom internationell logistik. 
•    Koordinera, styra och filtrera relevant information till våra lager 
•    Ev. Utveckling och optimering av rutiner och processer. 
•    Driva projekt och aktuella teman inom avdelningen men även med andra avdelningar.

Din profil

•    Du har en avslutad kandidatexamen eller masterexamen, förslagsvis inom ekonomi, logistik, civilingenjör eller administration.  
•    Du har viss erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete. 
•    Du är driven, analytisk och som självständigt kan ta ansvar för att driva en idé till avslut. 
•    Du är duktig på att samarbeta med olika typer av människor, lösningsorienterad och mån om att hålla deadlines. 
•    Du har väldigt god känsla för siffror och detaljer samt tackar inte nej till att arbeta med stora datamängder. 
•    Du behärskar Office-paketet obehindrat och du har goda kunskaper i Excel. 
•    Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Tyska är meriterande

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.  
Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se

Vill du vara med på vår resa?

Vi hoppas det i alla fall! Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att fylla i formuläret och bifoga cv samt personligt brev via länken ”Sök nu”. Obs! Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via denna länk. Denna rekrytering sker med löpande urval,?varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 9 april 2023. 

Som en del av rekryteringsprocessen kommer tester skickas ut till din mail. I många av våra rekryteringsprocesser genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning kan bli aktuell. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nya medarbetare till Supply Chain Lidl Sverige

Läs mer Mar 27
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja.

Vill du vara en del av länken mellan inköp och försäljningen av våra varor? Vi söker nu flera medarbetare till oss, både dig med erfarenhet och dig som söker erfarenhet inom Supply Chain. Vi kan erbjuda ett snabbt tempo, en insikt i ett logistiskt flöde genom hela Europa och bra utvecklingsmöjligheter.

Din roll

I rollerna som vi söker som Junior och Senior Consultant till Supply Chain på HK arbetar du med varierande arbetsuppgifter så som att: 
•    Delta i den dagliga driften och vidareförmedla information samt lösa problem som uppstår. 
•    Agera och besluta om åtgärder av våra kampanjartiklar. 
•    Delaktighet och beslutsmandat vid säsongslistningar och försäljningsförändringar vid högtider, ex jul, påsk, sommar. 
•    Ansvara för mängdplanering av säsongsartiklar och eller kampanjer.
•    Ansvara och arbeta med leveransproblem. 
•    Hantera beställningar och utmaningar inom internationell logistik. 
•    Koordinera, styra och filtrera relevant information till våra lager 
•    Ev. Utveckling och optimering av rutiner och processer. 
•    Driva projekt och aktuella teman inom avdelningen men även med andra avdelningar.

Din profil

•    Du har en avslutad kandidatexamen eller masterexamen, förslagsvis inom ekonomi, logistik, civilingenjör eller administration.  
•    Du har viss erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete. 
•    Du är driven, analytisk och som självständigt kan ta ansvar för att driva en idé till avslut. 
•    Du är duktig på att samarbeta med olika typer av människor, lösningsorienterad och mån om att hålla deadlines. 
•    Du har väldigt god känsla för siffror och detaljer samt tackar inte nej till att arbeta med stora datamängder. 
•    Du behärskar Office-paketet obehindrat och du har goda kunskaper i Excel. 
•    Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Tyska är meriterande

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.  
Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se

Vill du vara med på vår resa?

Vi hoppas det i alla fall! Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att fylla i formuläret och bifoga cv samt personligt brev via länken ”Sök nu”. Obs! Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via denna länk. Denna rekrytering sker med löpande urval,?varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 9 april 2023. 

Som en del av rekryteringsprocessen kommer tester skickas ut till din mail. I många av våra rekryteringsprocesser genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning kan bli aktuell. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nya medarbetare till Supply Chain Lidl Sverige

Läs mer Feb 15
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer snabbare än någon annan livsmedelskedja.

Vill du vara en del av länken mellan inköp och försäljningen av våra varor? Vi söker nu flera medarbetare till oss, både dig med erfarenhet och dig som söker erfarenhet inom Supply Chain. Vi kan erbjuda ett snabbt tempo, en insikt i ett logistiskt flöde genom hela Europa och bra utvecklingsmöjligheter.

Din roll

I rollerna som vi söker som Junior och Senior Consultant till Supply Chain på HK arbetar du med varierande arbetsuppgifter så som att: 
•    Delta i den dagliga driften och vidareförmedla information samt lösa problem som uppstår. 
•    Agera och besluta om åtgärder av våra kampanjartiklar. 
•    Delaktighet och beslutsmandat vid säsongslistningar och försäljningsförändringar vid högtider, ex jul, påsk, sommar. 
•    Ansvara för mängdplanering av säsongsartiklar och eller kampanjer.
•    Ansvara och arbeta med leveransproblem. 
•    Hantera beställningar och utmaningar inom internationell logistik. 
•    Koordinera, styra och filtrera relevant information till våra lager 
•    Ev. Utveckling och optimering av rutiner och processer. 
•    Driva projekt och aktuella teman inom avdelningen men även med andra avdelningar.

Din profil

•    Du har en avslutad kandidatexamen eller masterexamen, förslagsvis inom ekonomi, logistik, civilingenjör eller administration.  
•    Du har viss erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete. 
•    Du är driven, analytisk och som självständigt kan ta ansvar för att driva en idé till avslut. 
•    Du är duktig på att samarbeta med olika typer av människor, lösningsorienterad och mån om att hålla deadlines. 
•    Du har väldigt god känsla för siffror och detaljer samt tackar inte nej till att arbeta med stora datamängder. 
•    Du behärskar Office-paketet obehindrat och du har goda kunskaper i Excel. 
•    Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Tyska är meriterande

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.  
Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se

Vill du vara med på vår resa?

Vi hoppas det i alla fall! Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att fylla i formuläret och bifoga cv samt personligt brev via länken ”Sök nu”. Obs! Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via denna länk. Denna rekrytering sker med löpande urval,?varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 1 mars 2023. 

Som en del av rekryteringsprocessen kommer tester skickas ut till din mail. I många av våra rekryteringsprocesser genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning kan bli aktuell. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från Lidl Sverige KB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från Lidl Sverige KB .

Grafisk formgivare - sommarjobb

Grafisk formgivare
Läs mer Mar 28
Nytt
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Kort om tjänsten

Är du en kreativ och strukturerad person som vill inspirera din omgivning? Just nu söker vi nya sommarvikarier till vår marknadsavdelning med placering i Barkarby. Läs vidare och sök till oss redan idag!

Din roll

Som grafisk formgivare på marknadsavdelningen kommer du arbeta med att:
•    Ta fram layout och original på bland annat reklamblad, POS-material, digitala- och printannonser.
•    Löpande arbeta med diverse originalar-uppgifter.
Allt detta i linje med Lidls kommunikationskoncept och grafiska profil. Vi arbetar med både tryckt och digitalt material – så det är viktigt att du har erfarenhet av både och.

Din profil

Du är en effektiv och formsäker grafisk formgivare/originalare som är öppen för utmaningar och hitta kreativa lösningar. Du är lyhörd och gillar att arbeta både själv samt i team beroende på uppgift. Vi tror att du just nu studerar någon form av eftergymnasial utbildning inom formgivning eller har en examen inom det området. Arbetslivserfarenhet av grafiskt arbete från en inhouse- eller reklambyrå är meriterande men inte ett krav.
Vidare ser vi att:
•    Du arbetar obehindrat i  Adobe InDesign, Photoshop och  After effects. Vi ser det som mycket meriterande om du dessutom har dokumenterad erfarenhet av dessa.
•    Du som person är noggrann, flexibel och gillar ett högt tempo. 
•    Du trivs när du får kombinera ett kreativt arbete med ett strukturerat arbetssätt och för dig är det en självklarhet att vara serviceinriktad i ditt arbete.
•    Du kommunicerar i svenska och engelska flytande.


Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar.
Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Du hittar oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och har härligt rabatterade priser i restaurangen. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
o    Gå in via länken ”sök nu”
o    Fyll i formuläret
o    Bifoga CV 
Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 12 april 2024. Tjänsten är ett sommarvikariat i perioden 3 juni-16 augusti 2024.
Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och referenstagning. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Teamchef kvalitetssäkring

Kvalitetschef
Läs mer Mar 27
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Kvalitet, ledarskap och livsmedel! Är det tre ord som tilltalar dig? Då tror vi att tjänsten som chef för vårt kvalitetssäkringsteam på Lidl Sverige kan vara något för dig! 



Din roll

Tillsammans med ditt engagerade team om 9 personer ansvarar du för att säkerställa kvalitets- och livsmedelssäkerheten av våra produkter. Huvudsakliga ansvarsområden i teamet är leverantörskontroll, analytik, pesticidkontroll av frukt & grönt-sortimentet, sensoriska tester, organisering av interna provsmakningar av EMV-produkter och produktutveckling i form av produktförbättringar med fokus på t.ex. socker- och saltreducering. Du driver utvecklingen av kvalitetsarbetet nationellt inom den kommersiella avdelningen genom att vara en säker kravställare internt och genom att skapa utrymme till förändring. Då vi är ett internationellt konceptföretag har du kontakt med kollegor i andra Lidl-länder och du ansvarar även för att våra internationella riktlinjer och arbetsprocesser för kvalitetssäkring följs. Som ledare delar du med dig av dina erfarenheter, din kompetens och du jobbar aktivt med medarbetarutveckling. I rollen som teamchef kvalitetssäkring rapporterar du till kvalitetschefen.

Din profil

Vi söker dig som har en akademisk examen inom livsmedel tex. agronom eller nutritionist och har tidigare ledarskapserfarenhet. Du har arbetat i flera år med kvalitetsfrågor och vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från livsmedelsbranschen. Tack vare din bakgrund och ditt genuina intresse för kvalitetsfrågor och produktutveckling har du goda livsmedelstekniska kunskaper och du är mycket väl insatt i den svenska livsmedelslagstiftningen. Du har även erfarenhet av att arbeta med riskfrågor.
Du har ett smittande engagemang för livsmedelsfrågor och är skicklig på att bidra till att utveckla vårt kvalitetsarbete genom din expertis. Som person är du strukturerad och analytisk och genom din drivkraft förbättrar du ständigt ditt eget och andras arbete. Du har ett målmedvetet och lösningsorienterat arbetssätt och när du får motivera och se människor omkring dig växa trivs du som bäst. Din kommunikativa förmåga är stark både muntligt och skriftligt på svenska och engelska. Kan du dessutom tyska är det meriterande.

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. 
Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och härligt rabatterade priser i restaurangen. Men givetvis är vi också en flexibel arbetsplats med möjlighet till hybridarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen unionenklubb_hk@lidl.se.

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
o    Gå in via länken ”sök nu”
o    Fyll i formuläret 
o    Bifoga CV 
Vår rekryteringsprocess består av urvalstester, telefonintervju, personlig intervju och referenstagning. 
Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 9 april 2024. 
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Projektledare Operativ Logistik - Vikariat

Logistiker
Läs mer Mar 26
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Vill du jobba med att utveckla och förbättra den operativa vardagen på våra tre lager? Då tycker vi att du ska läsa vidare och söka tjänsten som Projektledare till vårt team inom Operativ logistik på Lidl Sverige.

Din roll

Din huvuduppgift är att förbättra, utveckla och optimera befintliga processer och projekt inom operativ logistik. Du driver olika projekt med syfte att hjälpa lagren (i Rosersberg, Örebro och Halmstad) i den operativa vardagen tex. med fokus på inventering eller plockordning. Detta innebär bland annat att du:
•    Följer upp, analyserar och utvärderar nyckeltal
•    Har löpande kontakt med internationella Lidl-kollegor inom respektive projekt
•    Besöker våra tre lager några gånger i månaden och du har kontinuerlig daglig kontakt med andra interna avdelningar och nyckelpersoner, främst avdelningschefer och operativa chefer på lagren.
Du rapporterar till Teamchef Operativ Logistik.

Din profil

Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom logistik/supply chain alternativt relevant arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har lett egna eller aktivt deltagit i processoptimeringsprojekt. Den här möjligheten passar dig som trivs med att ibland vara på resande fot och ser värdet i att besöka våra tre lager under olika projektfaser. Du är en person som är självgående i ditt arbetssätt och trygg med att självständigt söka information. Då du i rollen har många kontaktytor söker vi dig som har en god kommunikativ förmåga, kan anpassa information till målgrupp och har flytande svenskakunskaper. Du är även analytisk i ditt tillvägagångssätt och inte främmande för Excel. I och med att du är ute och besöker lagren så är en förutsättning för denna roll också att du har B-körkort.

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. 
Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och härligt rabatterade priser i restaurangen. Men givetvis är vi också en flexibel arbetsplats med möjlighet till hybridarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen unionenklubb_hk@lidl.se

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
o    Gå in via länken ”sök nu”
o    Fyll i formuläret 
o    Bifoga CV 
Vår rekryteringsprocess består av urvalstester, telefonintervju, personlig intervju och referenstagning. 
Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 9 april. 
Tjänsten är ett vikariat med start omgående till och med september 2025.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Kvalitetsutredare - Sommarjobb

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 20
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Letar du efter ett spännande sommarjobb? Är du service-minded och tycker om kundkontakt? Har du kanske även ett intresse för mat? Då tror vi att du kommer trivas i rollen som kvalitetsutredare hos oss!

Din roll

Vår kvalitetsavdelning arbetar med kvalitetssäkring av frukt & grönt, leverantörskontroller, sensoriska tester, analyser av livsmedel och near food, produktutveckling, märkningskontroll, kundärenden och hantering av myndighetsärenden. I rollen som kvalitetsutredare ingår att: 
•    Ansvara för att utreda produktrelaterade kundklagomål för våra egna varumärken samt svara på kundförfrågningar om vårt sortiment.
•    Skicka ut kundkompensation.
•    Sammanställa ärendestatistik.
Ï din roll rapporterar du till gruppchef kvalitetsutredning.

Din profil

Vi söker dig som i grunden har en gymnasial utbildning, gärna ett matintresse och:
•    Är service-minded och har ett lösningsorienterat arbetssätt. 
•    Har en vilja att lära, arbetar strukturerat och är ansvarstagande.
•    Är en god kommunikatör och tycker om att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska.  
Det är meriterande om du har:
•    Erfarenhet av arbete inom kundservice och/eller livsmedelsindustrin.
•    Arbetat i Salesforce, har en god datorvana och erfarenhet av att arbeta i Officepaketet. 

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. 
Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och härligt rabatterade priser i restaurangen. Men givetvis är vi också en flexibel arbetsplats med möjlighet till hybridarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker till bra semestervillkor samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se.

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet så här:
o    Gå in via länken ”Sök nu”
o    Fyll i formuläret 
o    Bifoga CV 
Denna rekrytering sker med löpande urval,?varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 3 april 2024. Tjänsten är ett vikariat med start i maj till och med augusti. 
Vår rekryteringsprocess består av telefonintervju, urvalstester, personlig intervju och referenstagning. 
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Administratör Inköp Masterdata - Sommarjobb

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Mar 20
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Är du på jakt efter ett givande jobb i sommar? Är du en skicklig och systemvan administratör som har öga för detaljer? Då är det kanske dig vi söker till vårt masterdatateam på Lidl!



Din roll

Som administratör är din främsta uppgift att hantera administrationen av masterdata vilket är den data som utgör grunden för all hantering av våra artiklar och leverantörer. Du ingår i ett team om 13 personer och har även många interna kontaktytor då du samarbetar nära övriga avdelningar hos oss, liksom med andra Lidl-länder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att 
•    Säkerställa att våra affärssystem är uppdaterade och att information som förmedlas internt är korrekt.
•    Sammanställa löpande rapporter och utvärderingar inom inköp, främst i Excel.

Din profil

Du har en avslutad gymnasieutbildning och trivs som bäst när du får ägna dig åt administrativa arbetsuppgifter. Utöver det har du:
•    Ett väl utvecklat siffersinne och goda kunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel. 
•    Ett strukturerat, lösningsorienterat och noggrant arbetssätt samt en god prioriteringsförmåga.
•    Lätt för att samarbeta, men tycker även om att arbeta självständigt. 
•    En god kommunikationsförmåga och mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. 
Det är meriterande om du har tyskakunskaper.

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. 

Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och härligt rabatterade priser i restaurangen. Men givetvis är vi också en flexibel arbetsplats med möjlighet till hybridarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen unionenklubb_hk@lidl.se.

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
o    Gå in via länken ”sök nu”
o    Fyll i formuläret 
o    Bifoga CV 
Vår rekryteringsprocess består av urvalstester, telefonintervju, personlig intervju och referenstagning. 
Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 3 april 2024 
Tjänsten är en visstidsanställning under sommaren med start i maj till och med augusti 2024.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

International Trainee Purchasing

Inköpare
Läs mer Mar 20
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj.

Din roll

Under 14 inspirerande och intensiva månader får du en gedigen inblick i hela vår organisation och vårt arbetssätt. Traineeprogrammet inleds med ca sex månaders introduktion på vår kommersiella avdelning där områden som inköp och marknad ingår samt på andra relevanta avdelningar på vårt huvudkontor.  

Därefter börjar uppbyggnadsfasen där du i ca en månad får introduktion i alla roller i våra butiker, men också får lära känna våra centrallager och regionkontor. Vi vill nämligen att alla anställda, oavsett position, ska ha en god förståelse för hur det fungerar i vår kärnverksamhet.

Nästa del av programmet är fördjupningsfasen, som pågår i ca sju månader och som du delvis spenderar utomlands på vårt internationella huvudkontor i Neckarsulm, Tyskland. Under denna fas får du en fördjupande introduktion inom inköp samt eventuella delinriktningar som väljs utifrån verksamhetens behov. Du får lära dig mer om våra processer och arbetssätt och tillsammans med erfarna medarbetare får du en mer djupgående förståelse för hur vi arbetar med inköp på Lidl.

Under programmets gång anordnas träffar där vi samlar alla traineer för att utbyta erfarenheter, skapa kontakter och självklart ha kul tillsammans!

Vårt mål med traineeprogrammet är att ge dig så mycket erfarenhet och kunskap som vi bara kan. När du är färdig ska du ha alla verktyg och färdigheter som krävs för att bli en inköpare hos oss och på längre sikt fortsätta utvecklas mot en ledande position.

Din profil

Vi söker dig som har en lika stor passion för mat som för att göra goda affärer. Då du kommer att tillbringa mycket tid i köket och provsmaka matvaror så är det givetvis en förutsättning att du, liksom vi, älskar mat!  

I grunden har du en examen från högskola eller universitet.
Som person är du driven, lösningsorienterad, flexibel och har en mycket stark kommunikativ och analytisk förmåga. Du har en hög ambitionsnivå och har lätt för att arbeta i team. Att arbeta strukturerat och effektivt är en självklarhet för dig. Du har ett bra självförtroende, du är prestigelös och gillar utmaningar i arbetslivet. Dessutom är du bra på att övertyga din omgivning om det du tror på.

Eftersom du, i denna roll, har internationella kontakter är det viktigt att du har goda kunskaper i engelska. Då vårt koncernspråk är tyska, är kunskaper i det mycket meriterande. Om du inte kan tyska så behöver du ha viljan att lära dig språket flytande och du kommer att få tyskalektioner på arbetstid under traineeprogrammet.

B-körkort är en förutsättning då rollen innebär en del butiksbesök.Har du erfarenhet av detaljhandeln ser vi detta som meriterande!

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och härligt rabatterade priser i restaurangen. Men givetvis är vi också en flexibel arbetsplats med möjlighet till hybridarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen unionenklubb_hk@lidl.se

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
o    Gå in via länken ”sök nu”
o    Fyll i formuläret
o    Bifoga CV

Vår rekryteringsprocess består av urvalstester, telefonintervju, assessment center, personlig intervju och referenstagning.
Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 15 mars 2024.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu