Järfälla: Customer Care Coordinator till TOMRA

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Care Coordinator till TOMRA i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-16 // Varaktighet: Heltid

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Vill du vara med och leda vägen mot en grönare och mer hållbar framtid? Vad bra, för nu har du chansen. Vi söker nämligen efter TOMRAs nya Customer Care Coordinator. Är du serviceminded, har ett tekniskt intresse och vill vara en del av ett företag som är dedikerat till att minska miljöpåverkan så kan detta vara din drömposition!

På TOMRA välkomnas du av ett sammanhållet team med god gemenskap, här hjälps man åt och har kul tillsammans. TOMRA sitter i nya och fina lokaler vid Stäket i Järfälla.

Om rollen

I rollen som Customer Care Coordinator hos TOMRA kan du förvänta dig en varierad arbetsdag. Du kommer ingå i ett kompetent och engagerat team på nio personer vars dagliga arbete består av att hjälpa och guida TOMRAs kunder. Dina uppgifter kommer inkludera att hantera ärenden som rör nya installationer, felanmälningar, kontinuerlig service och underhåll, samt att planera och koordinera teknikernas arbetsdag. Hur du hanterar felanmälningarna varierar mellan att lösa ärendet online eller att boka ut en tekniker på plats. Du kommer att vara en nyckelspelare vad gäller att lösa tekniska problem och arbeta administrativt med att hantera och skapa ärenden i affärssystemet IFS.

Om du är en tekniskt kunnig person som gillar problemlösning och brinner för att hjälpa andra, så är detta rollen för dig!

Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Hantera inkommande kundärenden via telefon och mejl
• Vägleda och hjälpa kunderna att lösa felanmälan online
• Jobba med proactive service
• Följa upp avdelningens KPI:er
• Planera och rapportera om samtliga serviceuppdrag
• Fakturera och granska fakturor

Vem vi tror att du är

För att lyckas i rollen som Customer Care Coordinator på TOMRA tror vi att du har följande egenskaper och kvalifikationer:

• Tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice/firstline support där du hanterat kundkontakter via telefon och mejl.
• Teknisk fallenhet och förmåga att snabbt lära dig om våra produkter och tjänster.
• Förmåga att arbeta i en snabbt föränderlig miljö och anpassa dig till nya utmaningar.
• Ambition att växa och utvecklas i din roll.
• Detaljfokuserad med stort engagemang för problemlösning.
• En kundfokuserad inställning med en passion för att leverera enastående service.
• Goda kunskaper i Officepaketet och erfarenhet av system- och datorarbete.
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Meriterande punkter (ingen kan ju allt, men kanske har just du något nedan):

• Tidigare erfarenhet som team- eller arbetsledare
• Tidigare erfarenhet som teknisk support
• Erfarenhet av roll inom planering och/eller koordinering

Vem vi tror att du är:

För denna roll är inte bara din arbetslivserfarenhet viktig, utan även dina personliga egenskaper. Vi tror att du är en serviceminded och kundfokuserad person med förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete. Du är flexibel och prestigelös, vilket gör dig anpassningsbar i olika situationer och en bra lagspelare. Vidare är du en problemlösare som vill bidra till utveckling framåt. Sist men absolut inte minst, motiveras och drivs du av att hjälpa andra.

Om tjänsten

• Start: Omgående/enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid, 38.75 timmars arbetsvecka
• Plats: Allmänningsvägen 75, Järfälla. Med möjlighet till att arbeta hemifrån vid behov
• Arbetstider: Varierar mellan 7.30-16.00 och 08.00-16.30

Låter det här som något för dig? Vänta inte med din ansökan! Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om företaget

TOMRA Group är en norsk koncern som är noterad på Oslo-börsen. Företaget grundades 1972 och började med design, tillverkning och försäljning av returautomater. Idag skapar företaget sensorbaserade lösningar för optimal resursproduktivitet inom flera olika områden. Organisationen är indelad i tre affärsområden: TOMRA Collection, TOMRA Recycling och TOMRA Food.
TOMRA Systems AB (Sverige) grundades 1990 och har ca 60 anställda inom områdena marknad/försäljning/service och installation av returautomater. TOMRAs servicenätverk är indelat i regioner och täcker hela Sveriges yta.

Globalt har TOMRA över 5 000 anställda och över 100 000 installationer i fler än 100 marknader. Sverigeorganisationen tillhör regionen Northern Europe med länderna Sverige, Norge, Finland, Danmark, Estland, Lettland, Litauen och Island. TOMRA upprätthåller ett starkt engagemang genom hela organisationen för att säkerställa att företagets aktiviteter är positiva bidrag till samhället och miljön. TOMRAs lösningar har varit en framgångssaga i över 45 år och bidrar till en grönare värld för konsumenter, företag och miljön.

TOMRA präglas av en familjär stämning där personal trivs och stannar länge. Det finns stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget, både i Sverige och utomlands. Vidare erbjuder TOMRA friskvårdbidrag, friskvårdstimme och sjukvårdsförsäkring. Du som anställd har även möjlighet att arbeta hemifrån vid behov. Här kan du läsa mer om TOMRA (www.tomra.se)

Om du är redo att vara en del av TOMRAs gröna vision och tror att du är rätt person för denna spännande roll, väntar vi på din ansökan! Join us on the journey to a greener future!

The Place – Where happy work happens

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år. Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Support Center Representative

Läs mer Maj 8
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Detta är en heltidstjänst (tillsvidareanställning) som behöver tillsättas omgående för start i augusti. Sök därför redan idag.

Om rollen

Till Sandvik Mining and Rock Solutions, en del av Sandvik-koncernen, söker vi nu alltså en Customer Support Center Representative till kundserviceavdelningen i Veddesta. Du kommer främst att jobba med Sandviks norska kunder och hjälpa dem med frågor som rör hela Sandvik Mining and Rock Solutions produktportfölj.

Som Customer Support Center Representative är du ofta kundens första kontaktpunkt – du hanterar ärenden och ger snabb och proffsig service gällande ordrar, produkter och andra frågor kopplade till eftermarknadsaffär. Du driver proaktivt och strukturerat de ärenden som kommer in och säkerställer att deras kunder får rätt återkoppling och att rätt information finns tillgänglig. Kontakten sker vanligtvis via telefon och email, samtidigt som personliga möten också förekommer.

För att stötta och möjliggöra deras säljmål samarbetar du tätt med deras säljteam och du tar gärna själv kontakt med kunder för att skapa fler affärsmöjligheter.

Det är en spännande och varierande miljö där du inte alltid vet vad arbetsdagen har att erbjuda. I denna tjänst kommer du hela tiden lära dig nya saker samtidigt som du har roligt på jobbet i ett sammansvetsat team!

Kvalifikationer & erfarenheter

Följande kompetenser ser vi som lämpliga för tjänsten:

• Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Du talar och skriver flytande engelska
• Du har god förståelse i norska i tal och skrift
• Du arbetar obehindrat i Officepaketet och har god datorvana

Lite meriterande punkter (ingen kan ju allt, men kanske har just du något nedan):

• Mycket goda kunskaper i norska eller har arbetat mot den norska marknaden
• Tidigare branscherfarenhet
• Erfarenhet av affärssystem och CRM-systemet Salesforce
• Ett tekniskt intresse och/eller tidigare erfarenhet av teknik

Vem vi tror att du är

För att lyckas som bäst i rollen tror vi att du är en person som har en positiv inställning till förändringar och en god prioriteringsförmåga. Du är såklart serviceminded och bra på att få kunder att känna sig trygga med din support.

Eftersom du har kontakt med kunder från Norge behöver du förstå norska. Du behöver också kunna svenska och deras koncernspråk engelska.

Du är nyfiken och har ett intresse för teknik och att lära dig nya saker.

Om tjänsten

• Heltid. De första 6 månaderna är du anställd av The Place, för att sedan gå över till en tillsvidareanställning hos Sandvik (en så kallad Hyr-rekrytering)
• Ort: Veddesta, Stockholm
• Start i augusti men intervjuer sker löpande i maj och juni
• Arbetstider 07:30-16:00. Med möjlighet till viss flexibilitet och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan

Jobba på Sandvik

Sandvik Mining and Rock Solutions är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen och en världsledande leverantör av maskiner, verktyg, reservdelar, service, digitala lösningar och teknologier för ökad hållbarhet för gruv- och anläggningsindustrin. Tillämpningsområden omfattar bergborrning, bergavverkning, lastning och transportlösningar, tunneldrivning och stenbrytning. Omsättningen 2023 var cirka 66 miljarder SEK och antalet anställda omkring 17 000.

Om arbetskulturen: "På Sandvik är vi övertygade att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan vara dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjligheter att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik. Behåll din nyfikenhet. Det gillar vi! Vill du veta mer om oss tipsar vi om ett besök på vår hemsida, LinkedIn eller Facebook."

Välkommen med din ansökan! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sökord: Sandvik, The Place, Customer Support Center Representative, svenska, norska, engelska, kundservice

Ansök nu

Garantikoordinator

Läs mer Maj 8
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Till vår uppskattade kund i Järfälla söker vi nu en garantikoordinator till deras Customer Support team som i dag består av ca 14 medarbetare. Du kommer tillsammans med en kollega att arbeta med garantier och reklamationer för att på bästa sätt tillmötesgå deras partners förfrågningar samt följa företagets riktlinjer och policys. Du kommer att ha ett nära samarbete med kollegor och andra avdelningar och kommunicera på både svenska och engelska. Företaget arbetar inom hissbranschen och du kommer att få lära dig produkter och reservdelar inom området.

I rollen kommer du att ha daglig kontakt både via mail och telefon med företagets partners för att lösa ärenden över hela världen. Du kommer att ha många olika kontaktytor globalt och registrera inkommande reklamationer och driva utredningar gällande om reklamationerna ska godkännas eller nekas. Du lägger order och säkerställer leveransen av ersättningsmaterial och du letar information i olika databaser och interna system samt dokumenterar ärendena i Dynamics 365.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till en eventuell förlängning. Du blir anställd av oss på The Place men arbetar ute hos kundföretaget. Uppdraget är på heltid 39tim/veckan och utgår från att arbeta på plats på kontoret. Start omgående. Arbetstider mån-tors 8-17, fre 8-16.

Arbetsuppgifter

I rollen som garantikoordinator kommer du att arbeta med:

• Orderhantering av reklamationer/garantianspråk
• Administrera returer av utvalda reklamerade artiklar
• Utreda och avsluta garantianspråk samt återkoppla till företaget partners efter beslut
• Administrera och underhålla garantiportalen
• Bidra till ökad produktkvalitet och kundnöjdhet
• Vid behov stötta andra delar på Customer Support

Vem tror vi att du är?

För att göra succé i rollen tror vi att du har följande bakgrund:

• Erfarenhet inom kundservice och administration
• Tekniskt intresse och förståelse
• Mycket goda systemkunskaper
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
• Meriterande om du har arbetat i Dynamics 365
• Meriterande om du har erfarenhet av transport och tullhantering

Personligt

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en noggrann, strukturerad och självgående person som har lätt för att komma med egna initiativ. Du har en god problemlösningsförmåga och har lätt för att prioritera dina arbetsuppgifter. Vidare är du en kommunikativ och god teamspelare som tar stort ansvar över dina uppgifter och gärna stöttar dina kollegor. Du har som målsättning att alltid leverera en enastående kundupplevelse oavsett om du ger goda eller lite sämre nyheter för mottagaren. Du är även duktig på att skapa och bibehålla relationer och är inte rädd för att lyfta telefon.

Låter det intressant och något som skulle passa dig? Skicka in din ansökan redan i dag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Nyckelord: Garantikoordinator, teknik, tekniskt intresse, produktion, Järfälla, B2B, konsultuppdrag, The Place.

Ansök nu

Motorteknisk kundservice

Läs mer Maj 15
Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap när det kommer till reparation av motorfordon till vår kundservice. Du kommer att vara en i vårt team som hjälper våra kunder med tekniska samt allmänna frågor om delar till mopeder via e-post.
Arbetsplatsen är hos TS Stockholm AB vilket är beläget i Järfälla och jobbar med import och försäljning av reservdelar till mopeder och snöskotrar via internet.
Viktiga kompetenser
* Kunskap om motorfordon
* Goda kunskaper i det svenska språket, främst i skrift då frågorna från våra kunder besvaras via e-mail
* Datavana
* Noggrann
* Vara flexibel och kunna utföra olika arbetsuppgifter
För att ta sig till TS Stockholm AB så krävs tillgång till körkort och egen bil.

Ansök nu

Norsktalande innesäljare

Läs mer Maj 7
Om tjänsten
Som teknisk innesäljare kommer du att vara en nyckelperson i  kundserviceavdelningen på vårt kontor i Vedddesta. Du kommer att vara kundens första kontaktpunkt och ge snabb, relevant och professionell service angående ordrar, produkter och andra frågor kopplade till vår eftermarknadsaffär. Ditt fokus kommer att vara på våra norska kunder och du kommer att hjälpa dem med frågor som rör hela vår produktportfölj. Arbetsuppgifterna är omväxlande och inkluderar kontakt via telefon, email och personliga möten vid behov.

I din roll som innesäljare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Hantering av kundärenden och ge support angående produkter och beställningar.
• Proaktivt samarbete med säljteamet för att uppnå försäljningsmål.
• Strukturerad dokumentation och säkerställande av korrekt återkoppling till kunder.
• Skapa och utveckla affärsmöjligheter genom att ta kontakt med potentiella kunder.

Tjänsten som innesäljare är ett konsultuppdrag, start omgående.

Om dig
Vi söker dig med relevant erfarenhet, gärna inom teknisk kundservice, försäljning operatör eller med underhåll inom gruv- och anläggningsindustrin. Du har förmodligen en utbildning inom ett tekniskt område och arbetar obehindrat i Office 365. Erfarenhet av affärssystem och CRM-system, särskilt Salesforce, är meriterande. Eftersom du har kontakt med kunder från Norge behöver du kunna Norska. Du behöver också kunna Svenska samt vårt koncernspråk Engelska.

Viktigt för tjänsten är:

• Stark kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa dig till olika kundbehov.
• Proaktiv och strukturerad arbetsstil.
• Förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Marie Ekvall via marie.ekvall@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Customer Support Center Representative

Läs mer Maj 3
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Detta är en heltidstjänst (tillsvidareanställning) som behöver tillsättas omgående. Sök därför redan idag.

Om rollen

Till Sandvik Mining and Rock Solutions, en del av Sandvik-koncernen, söker vi nu alltså en Customer Support Center Representative till kundserviceavdelningen i Veddesta. Du kommer främst att jobba med Sandviks norska kunder och hjälpa dem med frågor som rör hela Sandvik Mining and Rock Solutions produktportfölj.

Som Customer Support Center Representative är du ofta kundens första kontaktpunkt – du hanterar ärenden och ger snabb och proffsig service gällande ordrar, produkter och andra frågor kopplade till eftermarknadsaffär. Du driver proaktivt och strukturerat de ärenden som kommer in och säkerställer att deras kunder får rätt återkoppling och att rätt information finns tillgänglig. Kontakten sker vanligtvis via telefon och email, samtidigt som personliga möten också förekommer.

För att stötta och möjliggöra deras säljmål samarbetar du tätt med deras säljteam och du tar gärna själv kontakt med kunder för att skapa fler affärsmöjligheter.

Det är en spännande och varierande miljö där du inte alltid vet vad arbetsdagen har att erbjuda. I denna tjänst kommer du hela tiden lära dig nya saker samtidigt som du har roligt på jobbet i ett sammansvetsat team!

Kvalifikationer & erfarenheter

Följande kompetenser ser vi som lämpliga för tjänsten:

• Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Du talar och skriver flytande engelska
• Förståelse i norska
• Du arbetar obehindrat i Officepaketet och har god datorvana

Lite meriterande punkter (ingen kan ju allt, men kanske har just du något nedan):

• Kunskaper i norska eller har arbetat mot den norska marknaden
• Tidigare branscherfarenhet
• Erfarenhet av affärssystem och CRM-systemet Salesforce
• Ett tekniskt intresse och/eller tidigare erfarenhet av teknik

Vem vi tror att du är

För att lyckas som bäst i rollen tror vi att du är en person som har en positiv inställning till förändringar och en god prioriteringsförmåga. Du är såklart serviceminded och bra på att få kunder att känna sig trygga med din support.

Eftersom du har kontakt med kunder från Norge behöver du förstå norska. Du behöver också kunna svenska och deras koncernspråk engelska.

Du är nyfiken och har ett intresse för teknik och att lära dig nya saker.

Om tjänsten

• Heltid. De första 6 månaderna är du anställd av The Place, för att sedan gå över till en tillsvidareanställning hos Sandvik (en så kallad Hyr-rekrytering)
• Ort: Veddesta, Stockholm
• Start omgående
• Arbetstider 07:30-16:00. Med möjlighet till viss flexibilitet och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan

Jobba på Sandvik

Sandvik Mining and Rock Solutions är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen och en världsledande leverantör av maskiner, verktyg, reservdelar, service, digitala lösningar och teknologier för ökad hållbarhet för gruv- och anläggningsindustrin. Tillämpningsområden omfattar bergborrning, bergavverkning, lastning och transportlösningar, tunneldrivning och stenbrytning. Omsättningen 2023 var cirka 66 miljarder SEK och antalet anställda omkring 17 000.

Om arbetskulturen: "På Sandvik är vi övertygade att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan vara dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjligheter att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik. Behåll din nyfikenhet. Det gillar vi! Vill du veta mer om oss tipsar vi om ett besök på vår hemsida, LinkedIn eller Facebook."

Välkommen med din ansökan! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sökord: Sandvik, The Place, Customer Support Center Representative, svenska, norska, engelska, kundservice

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från The Place AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från The Place AB .

Customer Support Center Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 8
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Detta är en heltidstjänst (tillsvidareanställning) som behöver tillsättas omgående för start i augusti. Sök därför redan idag.

Om rollen

Till Sandvik Mining and Rock Solutions, en del av Sandvik-koncernen, söker vi nu alltså en Customer Support Center Representative till kundserviceavdelningen i Veddesta. Du kommer främst att jobba med Sandviks norska kunder och hjälpa dem med frågor som rör hela Sandvik Mining and Rock Solutions produktportfölj.

Som Customer Support Center Representative är du ofta kundens första kontaktpunkt – du hanterar ärenden och ger snabb och proffsig service gällande ordrar, produkter och andra frågor kopplade till eftermarknadsaffär. Du driver proaktivt och strukturerat de ärenden som kommer in och säkerställer att deras kunder får rätt återkoppling och att rätt information finns tillgänglig. Kontakten sker vanligtvis via telefon och email, samtidigt som personliga möten också förekommer.

För att stötta och möjliggöra deras säljmål samarbetar du tätt med deras säljteam och du tar gärna själv kontakt med kunder för att skapa fler affärsmöjligheter.

Det är en spännande och varierande miljö där du inte alltid vet vad arbetsdagen har att erbjuda. I denna tjänst kommer du hela tiden lära dig nya saker samtidigt som du har roligt på jobbet i ett sammansvetsat team!

Kvalifikationer & erfarenheter

Följande kompetenser ser vi som lämpliga för tjänsten:

• Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Du talar och skriver flytande engelska
• Du har god förståelse i norska i tal och skrift
• Du arbetar obehindrat i Officepaketet och har god datorvana

Lite meriterande punkter (ingen kan ju allt, men kanske har just du något nedan):

• Mycket goda kunskaper i norska eller har arbetat mot den norska marknaden
• Tidigare branscherfarenhet
• Erfarenhet av affärssystem och CRM-systemet Salesforce
• Ett tekniskt intresse och/eller tidigare erfarenhet av teknik

Vem vi tror att du är

För att lyckas som bäst i rollen tror vi att du är en person som har en positiv inställning till förändringar och en god prioriteringsförmåga. Du är såklart serviceminded och bra på att få kunder att känna sig trygga med din support.

Eftersom du har kontakt med kunder från Norge behöver du förstå norska. Du behöver också kunna svenska och deras koncernspråk engelska.

Du är nyfiken och har ett intresse för teknik och att lära dig nya saker.

Om tjänsten

• Heltid. De första 6 månaderna är du anställd av The Place, för att sedan gå över till en tillsvidareanställning hos Sandvik (en så kallad Hyr-rekrytering)
• Ort: Veddesta, Stockholm
• Start i augusti men intervjuer sker löpande i maj och juni
• Arbetstider 07:30-16:00. Med möjlighet till viss flexibilitet och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan

Jobba på Sandvik

Sandvik Mining and Rock Solutions är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen och en världsledande leverantör av maskiner, verktyg, reservdelar, service, digitala lösningar och teknologier för ökad hållbarhet för gruv- och anläggningsindustrin. Tillämpningsområden omfattar bergborrning, bergavverkning, lastning och transportlösningar, tunneldrivning och stenbrytning. Omsättningen 2023 var cirka 66 miljarder SEK och antalet anställda omkring 17 000.

Om arbetskulturen: "På Sandvik är vi övertygade att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan vara dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjligheter att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik. Behåll din nyfikenhet. Det gillar vi! Vill du veta mer om oss tipsar vi om ett besök på vår hemsida, LinkedIn eller Facebook."

Välkommen med din ansökan! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sökord: Sandvik, The Place, Customer Support Center Representative, svenska, norska, engelska, kundservice

Ansök nu

Garantikoordinator

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 8
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Till vår uppskattade kund i Järfälla söker vi nu en garantikoordinator till deras Customer Support team som i dag består av ca 14 medarbetare. Du kommer tillsammans med en kollega att arbeta med garantier och reklamationer för att på bästa sätt tillmötesgå deras partners förfrågningar samt följa företagets riktlinjer och policys. Du kommer att ha ett nära samarbete med kollegor och andra avdelningar och kommunicera på både svenska och engelska. Företaget arbetar inom hissbranschen och du kommer att få lära dig produkter och reservdelar inom området.

I rollen kommer du att ha daglig kontakt både via mail och telefon med företagets partners för att lösa ärenden över hela världen. Du kommer att ha många olika kontaktytor globalt och registrera inkommande reklamationer och driva utredningar gällande om reklamationerna ska godkännas eller nekas. Du lägger order och säkerställer leveransen av ersättningsmaterial och du letar information i olika databaser och interna system samt dokumenterar ärendena i Dynamics 365.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till en eventuell förlängning. Du blir anställd av oss på The Place men arbetar ute hos kundföretaget. Uppdraget är på heltid 39tim/veckan och utgår från att arbeta på plats på kontoret. Start omgående. Arbetstider mån-tors 8-17, fre 8-16.

Arbetsuppgifter

I rollen som garantikoordinator kommer du att arbeta med:

• Orderhantering av reklamationer/garantianspråk
• Administrera returer av utvalda reklamerade artiklar
• Utreda och avsluta garantianspråk samt återkoppla till företaget partners efter beslut
• Administrera och underhålla garantiportalen
• Bidra till ökad produktkvalitet och kundnöjdhet
• Vid behov stötta andra delar på Customer Support

Vem tror vi att du är?

För att göra succé i rollen tror vi att du har följande bakgrund:

• Erfarenhet inom kundservice och administration
• Tekniskt intresse och förståelse
• Mycket goda systemkunskaper
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
• Meriterande om du har arbetat i Dynamics 365
• Meriterande om du har erfarenhet av transport och tullhantering

Personligt

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en noggrann, strukturerad och självgående person som har lätt för att komma med egna initiativ. Du har en god problemlösningsförmåga och har lätt för att prioritera dina arbetsuppgifter. Vidare är du en kommunikativ och god teamspelare som tar stort ansvar över dina uppgifter och gärna stöttar dina kollegor. Du har som målsättning att alltid leverera en enastående kundupplevelse oavsett om du ger goda eller lite sämre nyheter för mottagaren. Du är även duktig på att skapa och bibehålla relationer och är inte rädd för att lyfta telefon.

Låter det intressant och något som skulle passa dig? Skicka in din ansökan redan i dag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Nyckelord: Garantikoordinator, teknik, tekniskt intresse, produktion, Järfälla, B2B, konsultuppdrag, The Place.

Ansök nu

Customer Support Center Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 3
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Detta är en heltidstjänst (tillsvidareanställning) som behöver tillsättas omgående. Sök därför redan idag.

Om rollen

Till Sandvik Mining and Rock Solutions, en del av Sandvik-koncernen, söker vi nu alltså en Customer Support Center Representative till kundserviceavdelningen i Veddesta. Du kommer främst att jobba med Sandviks norska kunder och hjälpa dem med frågor som rör hela Sandvik Mining and Rock Solutions produktportfölj.

Som Customer Support Center Representative är du ofta kundens första kontaktpunkt – du hanterar ärenden och ger snabb och proffsig service gällande ordrar, produkter och andra frågor kopplade till eftermarknadsaffär. Du driver proaktivt och strukturerat de ärenden som kommer in och säkerställer att deras kunder får rätt återkoppling och att rätt information finns tillgänglig. Kontakten sker vanligtvis via telefon och email, samtidigt som personliga möten också förekommer.

För att stötta och möjliggöra deras säljmål samarbetar du tätt med deras säljteam och du tar gärna själv kontakt med kunder för att skapa fler affärsmöjligheter.

Det är en spännande och varierande miljö där du inte alltid vet vad arbetsdagen har att erbjuda. I denna tjänst kommer du hela tiden lära dig nya saker samtidigt som du har roligt på jobbet i ett sammansvetsat team!

Kvalifikationer & erfarenheter

Följande kompetenser ser vi som lämpliga för tjänsten:

• Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Du talar och skriver flytande engelska
• Förståelse i norska
• Du arbetar obehindrat i Officepaketet och har god datorvana

Lite meriterande punkter (ingen kan ju allt, men kanske har just du något nedan):

• Kunskaper i norska eller har arbetat mot den norska marknaden
• Tidigare branscherfarenhet
• Erfarenhet av affärssystem och CRM-systemet Salesforce
• Ett tekniskt intresse och/eller tidigare erfarenhet av teknik

Vem vi tror att du är

För att lyckas som bäst i rollen tror vi att du är en person som har en positiv inställning till förändringar och en god prioriteringsförmåga. Du är såklart serviceminded och bra på att få kunder att känna sig trygga med din support.

Eftersom du har kontakt med kunder från Norge behöver du förstå norska. Du behöver också kunna svenska och deras koncernspråk engelska.

Du är nyfiken och har ett intresse för teknik och att lära dig nya saker.

Om tjänsten

• Heltid. De första 6 månaderna är du anställd av The Place, för att sedan gå över till en tillsvidareanställning hos Sandvik (en så kallad Hyr-rekrytering)
• Ort: Veddesta, Stockholm
• Start omgående
• Arbetstider 07:30-16:00. Med möjlighet till viss flexibilitet och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan

Jobba på Sandvik

Sandvik Mining and Rock Solutions är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen och en världsledande leverantör av maskiner, verktyg, reservdelar, service, digitala lösningar och teknologier för ökad hållbarhet för gruv- och anläggningsindustrin. Tillämpningsområden omfattar bergborrning, bergavverkning, lastning och transportlösningar, tunneldrivning och stenbrytning. Omsättningen 2023 var cirka 66 miljarder SEK och antalet anställda omkring 17 000.

Om arbetskulturen: "På Sandvik är vi övertygade att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan vara dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjligheter att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik. Behåll din nyfikenhet. Det gillar vi! Vill du veta mer om oss tipsar vi om ett besök på vår hemsida, LinkedIn eller Facebook."

Välkommen med din ansökan! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sökord: Sandvik, The Place, Customer Support Center Representative, svenska, norska, engelska, kundservice

Ansök nu

Customer Support Center Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 26
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Detta är en heltidstjänst (tillsvidareanställning) som behöver tillsättas omgående. Sök därför redan idag.

Om rollen

Till Sandvik Mining and Rock Solutions, en del av Sandvik-koncernen, söker vi nu alltså en Customer Support Center Representative till kundserviceavdelningen i Veddesta. Du kommer främst att jobba med Sandviks norska kunder och hjälpa dem med frågor som rör hela Sandvik Mining and Rock Solutions produktportfölj.

Som Customer Support Center Representative är du ofta kundens första kontaktpunkt – du hanterar ärenden och ger snabb och proffsig service gällande ordrar, produkter och andra frågor kopplade till eftermarknadsaffär. Du driver proaktivt och strukturerat de ärenden som kommer in och säkerställer att deras kunder får rätt återkoppling och att rätt information finns tillgänglig. Kontakten sker vanligtvis via telefon och email, samtidigt som personliga möten också förekommer.

För att stötta och möjliggöra deras säljmål samarbetar du tätt med deras säljteam och du tar gärna själv kontakt med kunder för att skapa fler affärsmöjligheter.

Det är en spännande och varierande miljö där du inte alltid vet vad arbetsdagen har att erbjuda. I denna tjänst kommer du hela tiden lära dig nya saker samtidigt som du har roligt på jobbet i ett sammansvetsat team!

Kvalifikationer & erfarenheter

Följande kompetenser ser vi som lämpliga för tjänsten:

• Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Du talar och skriver flytande engelska
• Förståelse i norska
• Du arbetar obehindrat i Officepaketet och har god datorvana

Lite meriterande punkter (ingen kan ju allt, men kanske har just du något nedan):

• Kunskaper i norska eller har arbetat mot den norska marknaden
• Tidigare branscherfarenhet
• Erfarenhet av affärssystem och CRM-systemet Salesforce
• Ett tekniskt intresse och/eller tidigare erfarenhet av teknik

Vem vi tror att du är

För att lyckas som bäst i rollen tror vi att du är en person som har en positiv inställning till förändringar och en god prioriteringsförmåga. Du är såklart serviceminded och bra på att få kunder att känna sig trygga med din support.

Eftersom du har kontakt med kunder från Norge behöver du förstå norska. Du behöver också kunna svenska och deras koncernspråk engelska.

Du är nyfiken och har ett intresse för teknik och att lära dig nya saker.

Om tjänsten

• Heltid. De första 6 månaderna är du anställd av The Place, för att sedan gå över till en tillsvidareanställning hos Sandvik (en så kallad Hyr-rekrytering)
• Ort: Veddesta, Stockholm
• Start omgående
• Arbetstider 07:30-16:00. Med möjlighet till viss flexibilitet och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan

Jobba på Sandvik

Sandvik Mining and Rock Solutions är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen och en världsledande leverantör av maskiner, verktyg, reservdelar, service, digitala lösningar och teknologier för ökad hållbarhet för gruv- och anläggningsindustrin. Tillämpningsområden omfattar bergborrning, bergavverkning, lastning och transportlösningar, tunneldrivning och stenbrytning. Omsättningen 2023 var cirka 66 miljarder SEK och antalet anställda omkring 17 000.

Om arbetskulturen: "På Sandvik är vi övertygade att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan vara dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjligheter att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik. Behåll din nyfikenhet. Det gillar vi! Vill du veta mer om oss tipsar vi om ett besök på vår hemsida, LinkedIn eller Facebook."

Välkommen med din ansökan! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sökord: Sandvik, The Place, Customer Support Center Representative, svenska, norska, engelska, kundservice

Ansök nu

Fransktalande Tech Support Specialist

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 30
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Till vår trevliga kund Aritco Lift AB söker vi nu en fransktalande Tech Support Specialist. I den här spännande rollen kommer du arbeta med teknisk support och hjälpa företagets partners med support och rådgivning inom installation, service och felsökningar av deras hissar.

Ditt huvudområde är den franska marknaden, men då Aritco har partners över hela världen kommer du även att hjälpa och stötta upp i andra länder. Tjänsten innebär därför en del resor för att på plats kunna lösa komplexa problem. Framåt kommer du även att få möjlighet att utbilda och höja Aritcos partners kompetens gällande problemlösning vid hissarna.

På kontoret i Järfälla sitter en sammansvetsad och trygg grupp på fem personer med mycket kunskap och du kommer att kunna få stöttning, vägledning och en bra onboardning. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt.

Arbetsuppgifter

I rollen som Fransktalande Tech Support Specialist kommer du bland annat jobba med:

• First line teknisk support till företagets partners.
• Ta emot inkommande ärenden vi telefon, mejl och på plats.
• Uppdatera stöddokument och rutiner.
• Delta på mässor och events.
• Åka ut till partners och hjälpa till vid svåra kundproblem i Frankrike och runt om i världen.
• Åka ut och utbilda partners lokalt runt om i världen.
• Undersöka och testa reservdelar som kommit i retur.

Kvalifikationer & erfarenhet

För att passa i rollen som Fransktalande Tech Support Specialist ser vi att du har följande bakgrund:

• Relevant utbildning inom området.
• Arbetslivserfarenhet som tekniker, mekaniker, elektriker eller likande.
• Flytande i franska och engelska i både tal och skrift.
• Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
• God IT vana och kunskaper i Officepaketet.
• B-körkort

Vem vi tror att du är

Vi ser att du för denna roll har en bakgrund som tekniker eller mekaniker med goda elkunskaper för att kunna förstå helheten och snabbare komma in i arbetet. Du har förmodligen ett stort tekniskt intresse och en mycket god problemlösningsförmåga. Vidare ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av service och support och tycker om att göra dina kunder nöjda samt att leverera god kvalitet.

För den här rollen lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en teamspelare som är van att ta eget ansvar och alltid strävar efter att bidra till positiv stämning. Du tycker om att arbeta i stundtals högt tempo i en föränderlig vardag där det krävs god planering, struktur, egna initiativ och en god serviceförmåga.

Om tjänsten

Detta är en rekrytering där vi på The Place har hand om rekryteringsprocessen. Bakgrundskontroll görs på slutkandidat.

Tillträde: Så snart som möjligt enligt överenskommelse.
Arbetstider: 40 h/veckan, 08–17 med möjlighet till flex. Telefonslingan är öppen mån-tor mellan 8-17 och fre mellan 8-16.
Plats: Du utgår från kontoret i Järfälla med möjlighet till att jobba hemifrån någon dag i veckan.

Om Aritco

Aritco är en prisbelönt tillverkare av plattformshissar med en produktion på ca 4.000 hissar om året och levererar hissar till både den privata och den publika marknaden över hela världen. Aritco har en mycket tydlig affärsfilosofi där grunden utgörs av medarbetarna och viljan av att tillsammans bygga ett Great Place To Work. Visionen är att driva och leda utvecklingen av hissar för att öppna upp möjligheter för människor att göra och uppleva mer, både ifråga om tillgänglighet men också komfort.

De kärnvärden som efterlevs är Pålitlighet, Innovation och Teamwork.

• Pålitlighet - Vi strävar alltid efter att uppfattas som ansvarstagande, pålitliga och trovärdiga.
• Innovation - Vi finner nya och vi förbättrar ständigt våra sätt att utveckla teknologier, produkter, tjänster och arbetssätt.
• Teamwork - Vi samarbetar med hjärta och humanitet och vi välkomnar olikheter och har ett inkluderande förhållningssätt

Läs gärna mer om Aritco på: https://www.aritco.com/sv/

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år.

Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

Sökord: Tech Support Specialist, fransktalande , support, service, hissar, Aritco Lift AB, Järfälla The Place

Ansök nu

French-speaking Tech Support Specialist

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 30
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

For our client, Aritco Lift AB, we are now seeking for a French-speaking Tech Support Specialist. In this exciting position, you will work with technical support, assisting the company´s partners with support and advice in the installation, service, and troubleshooting of their elevators.

Your focus area will be the French market, but as Aritco has partners worldwide, you will also assist and support in other countries. The position involves some travel to resolve complex issues on-site. Additionally, you will have the opportunity to train Aritco´s partners in problem-solving related to elevators.

At the office in Järfälla, you will join a friendly and supportive team of five colleges with extensive knowledge, providing you with support, guidance, and a solid onboarding. You will have various contacts both internally and externally.

Responsibilities

As a French-speaking Tech Support Specialist, your responsibilities will include:

• Providing first-line technical support to the company´s partners.
• Handling incoming cases via phone, e-mail, and on-site.
• Updating support documents and procedures.
• Participating in trade fairs and events.
• Travelling to partners to assist with problem solving within France and around the world.
• Travelling to provide training to partners locally world wide.
• Investigating and testing returned spare parts.

Qualifications & Experience

To fit the role of French-speaking Tech Support Specialist we are looking for someone with the following background:

• Relevant education in the field.
• Work experience as a technician, mechanic, electrician, or similar.
• Fluent in both French and English, both spoken and written.
• Very good knowledge in Swedish, both spoken and written.
• Strong IT skills and knowledge in MS Office.
• Driver´s license.

Who we think you are

For this position, we think that you have a background as a technician or mechanic with good electrical knowledge to understand the overall picture and quickly adapt to the work. You likely have a strong technical interest and excellent problem-solving skills. Furthermore, we would like you to have previous experience in service and support and enjoy making your customers happy and delivering good quality.

For this role, we find your personal qualities important. You are a team player with a good sense of responsibility who always contributes to a positive atmosphere. You enjoy working in a fast-paced and dynamic environment. You have strong skills in planning and organizing and a high service ability.

About the Position

This is a recruitment process handled by The Place. Background checks will be conducted on the final candidate.

Start date: As soon as possible, according to agreement.
Working hours: 40 hours/week, 8-5 with the possibility of flexibility. The phone line is open Mon-Thu between 8-5 and Fri between 8-4.
Location: You will be based at the office with the opportunity to work from home one day a week.

About Aritco

Aritco is an award-winning manufacturer of platform lifts, producing around 4,000 lifts annually and delivering them to both the private and public markets worldwide. Aritco has a clear business philosophy centered around its employees and the desire to build a Great Place To Work together. The vision is to drive and lead the development of lifts to open up opportunities for people to do and experience more, both in terms of accessibility and comfort.

The core values upheld are Reliability, Innovation, and Teamwork.

• Reliability - We always strive to be perceived as responsible, reliable, and credible.
• Innovation - We constantly find new ways and continuously improve our methods of developing technologies, products, services, and work practices.
• Teamwork - We collaborate with heart and humanity, welcoming differences and maintaining an inclusive approach.

Learn more about Aritco at: https://www.aritco.com/sv/

The Place is Sweden´s only Worklife Partner

The Place is your safe point. In this particular recruitment, our competent recruitment consultants manage the process, from interview to employment offer. You will then be employed by the client company. We are proud of our fine collaborations with a large number of interesting and exciting companies - because this means many career opportunities for you!

Keywords: Tech Support Specialist, French-speaking, Elevators, Aritco Lift AB, Järfälla, The Place.

Ansök nu