Järfälla: Sommarjobb Butiksmedarbetare till Husqvarna i Barkarby

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sommarjobb Butiksmedarbetare till Husqvarna i Barkarby i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-05 // Varaktighet: Heltid

Vår kund Husqvarna Concept Store i Barkarby har en butik där kunder vänder sig till de fysiskt för att tex testa högkvalitativa maskiner inom Skog och Trädgård. Vi söker dig som vill arbeta under sommaren med start 1a Maj samt extra vid behov i höst.  Det är meriterande om du har dokumenterad erfarenhet som Butiksmedarbetare från liknande bransch.

Vi letar efter dig som är en driftig och engagerad person som har hög servicekänsla.

I butikens sortiment hittar du högkvalitativa produkter som förenar användarvänlighet med tekniska innovationer och hög prestanda. Oavsett om deras kunder behöver en lösning för större arbeten med tuffa förhållanden eller för enklare uppgifter på små ytor kommer de att hitta något som passar med din hjälp.

Dina arbetsuppgifter 

• Ta emot kunder i butiken
• Hjälpa samt ge information ang tex maskinerna
• Packa, fylla på och underhåll i butiken
• Dokumentera samt hantera kassan
• Merförsäljning

Vi kan erbjuda:
• En varierad, rolig och hektisk arbetsvardag.
• Ansvar med hög servicekänsla.
• En unik kultur där du vill arbeta med kollegor som brinner för det de gör

Krav:

• Har arbetat tidigare med försäljning av maskiner eller dylikt.
• Meriterande om du har arbetat som trädgårdsmästare.
• Krav på Svenska i tal och skrift och Engelska är meriterande.
• Har annan huvudsaklig sysselsättning.

Om tjänsten

Tjänsten är på heltid under sommaren from 1a Maj tom 31 Aug. Arbetstiderna är varierande, Heltid mån-fred 9.00-18.00 och Helger 9.15 - 17.00. Det är därför viktigt att du kan arbeta hela den perioden samt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. 

Är du den vi söker? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan idag.

Om processen

Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Reem Amad som nås via Adecco 010- 173 73 00 Har du frågor angående registrering, var god kontakta support via: info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Skog - trädgård, försäljning, butik, Barkarby, Maskin, service, sommarjobb

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Kundtjänstmedarbetare.

Kundsupport till Stena Recycling

Läs mer Apr 16
Vi söker dig som vill arbeta som kundsupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en tidigare roll inom kundtjänst, tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och har lätt för att sätta dig in i nya system? Vad roligt, då har vi jobbet för dig!
 
Ditt uppdrag
I rollen som kundsupport kommer du tillsammans med dina kollegor arbeta med att hjälpa och serva företagskunder över telefon och via mejl. Det kan röra sig om ärenden som prisförfrågningar, bokningar i system samt tillsammans med kunden hitta förbättringar i deras avfallshantering och samtidigt hjälpa kunden att bli mer digitaliserade.
 
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö.
 
Om Stena Recycling
I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser.

Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader
Tillträde: Omgående
 
Vill du veta mer?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med möjlighet till förlängning. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Stena Recycling på anläggningen i Järfälla.
I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina@sjosten@onepartnergroup.se 
 
När du blir en av oss
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till UPS i Järfälla

Läs mer Apr 22
Brinner du för att ge högkvalitativ service och vill vara med på resan och bidra till en kundtjänst i världsklass? Då kan du vara den vi söker!
Vem är du?
Som person är du van att arbeta i ett högt tempo. Du är trygg och empatisk person som tycker om att hjälpa och bemöta kunder. Du sätter dig snabbt in i nya processer och system och är en riktig teamplayer som tycker om "multitasking". Du är lösningsorienterad och har lätt för att knyta kontakter. Som person tar du ägarskap och ser till att ge kunder den allra bästa service.
Vad erbjuder vi?
En möjlighet att utvecklas i ett stort världsomspännande företag med internationella kontakter.
Friskvårdsbidrag, lunchförmån
Kollektivavtal med Unionen

Huvudsakliga ansvarsområden:
Tjänsten som kundtjänstagent går ut på att ge högkvalitativ service till våra kunder. Du får i rollen hantera samtal som gäller allt ifrån paketleveranser, bokningar av paketupphämtning och fakturaförfrågningar, till reklamationer och paketspårning.
Kvalifikationer
Du har erfarenhet från kundservice eller liknande.
Du har en god kunskap i MS office.
Du är van att arbeta mot uppsatta mål.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Erfarenhet från transportbranchen är meriterande.

Upplysningar om tjänsten
Tjänsten är på heltid med 40 timmars arbetsvecka.
Arbetstiderna varierar mellan 08:00 och 19:00, måndag till fredag enligt schema.
Kollektivavtal finns med Unionen.
Start snarast möjligt.
Kundtjänst rapporterar till kundtjänst Team Leader.

Då vi är ett säkerhetsklassat företag så kommer vi att begära in utdrag ur belastningsregistret före anställning.
Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Läs mer Apr 25
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

Värdesätter du omtänksamma kollegor, ett schysst arbetsklimat och att skratta högt och mycket? Vill du vara del i ett starkt team som dagligen bidrar till att göra Lidl Sverige ännu mer kundfokuserat och framgångsrikt? Till vårt skojfriska team söker vi nu en ny kollega. Tjänsten är på visstid i 6 månader med start enligt överenskommelse.

Din roll

Den korta och koncisa beskrivningen är att du kommer arbeta med att bearbeta kundärenden via telefon, e-post och sociala medier.
Den längre beskrivningen är att du genom dina dagliga arbetsuppgifter och den inarbetning som satsas på dig som anställd i företaget kommer skaffa dig unik och värdefull kunskap om ett stort internationellt företags olika funktioner och processer. Denna kunskap använder du sedan i ditt dagliga arbete gentemot kund, men också internt inom företaget, gentemot butiker och övriga avdelningar. Risken finns helt enkelt att du så småningom och beroende på din egen inställning och vilja att utvecklas blir en expert på att förstå informationsflöden i ett större internationellt företag. Det är lite häftigt tycker vi.

Din profil

Vi söker dig som:
•    Är noggrann, ansvarstagande och har förmågan att ta egna initiativ.
•    Trivs som bäst när du får arbeta självständigt i ett högt tempo.
•    Tycker om att sätta kunden i fokus och drivs av att bidra till att förbättra Lidl genom att förmedla våra kunders upplevelser och synpunkter internt.
•    Har en hög social kompetens, är en god kommunikatör och du tycker om att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska.
•    Är kvick vid tangentbordet och har lätt för att lära dig nya system.
Tidigare erfarenhet av serviceyrke är meriterande.

Vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar.
Du blir del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Ibland hittar du oss på vårt toppmoderna huvudkontor, där vi har tillgång till gym och har härligt rabatterade priser i restaurangen, men givetvis har vi också möjlighet till flexibelt distansarbete. Som övriga förmåner har du allt från friskvårdsbidrag och medarbetarrabatt i våra butiker till bra semestervillkor samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se.

Vill du vara med på vår resa?

Om ditt svar är ja, då söker du jobbet såhär:
* Gå in via länken ”ansök nu”
* Fyll i formuläret
* Bifoga CV samt personligt brev

Denna rekrytering sker med löpande urval,?varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 8 mars 2024. Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader med start enligt överenskommelse.
Vår rekryteringsprocess består av telefonintervju, urvalstester, personlig intervju och referenstagning.
Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobb@lidl.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Customer Support Center Representative

Läs mer Mar 26
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Detta är en heltidstjänst (tillsvidareanställning) som behöver tillsättas omgående. Sök därför redan idag.

Om rollen

Till Sandvik Mining and Rock Solutions, en del av Sandvik-koncernen, söker vi nu alltså en Customer Support Center Representative till kundserviceavdelningen i Veddesta. Du kommer främst att jobba med Sandviks norska kunder och hjälpa dem med frågor som rör hela Sandvik Mining and Rock Solutions produktportfölj.

Som Customer Support Center Representative är du ofta kundens första kontaktpunkt – du hanterar ärenden och ger snabb och proffsig service gällande ordrar, produkter och andra frågor kopplade till eftermarknadsaffär. Du driver proaktivt och strukturerat de ärenden som kommer in och säkerställer att deras kunder får rätt återkoppling och att rätt information finns tillgänglig. Kontakten sker vanligtvis via telefon och email, samtidigt som personliga möten också förekommer.

För att stötta och möjliggöra deras säljmål samarbetar du tätt med deras säljteam och du tar gärna själv kontakt med kunder för att skapa fler affärsmöjligheter.

Det är en spännande och varierande miljö där du inte alltid vet vad arbetsdagen har att erbjuda. I denna tjänst kommer du hela tiden lära dig nya saker samtidigt som du har roligt på jobbet i ett sammansvetsat team!

Kvalifikationer & erfarenheter

Följande kompetenser ser vi som lämpliga för tjänsten:

• Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Du talar och skriver flytande engelska
• Förståelse i norska
• Du arbetar obehindrat i Officepaketet och har god datorvana

Lite meriterande punkter (ingen kan ju allt, men kanske har just du något nedan):

• Kunskaper i norska eller har arbetat mot den norska marknaden
• Tidigare branscherfarenhet
• Erfarenhet av affärssystem och CRM-systemet Salesforce
• Ett tekniskt intresse och/eller tidigare erfarenhet av teknik

Vem vi tror att du är

För att lyckas som bäst i rollen tror vi att du är en person som har en positiv inställning till förändringar och en god prioriteringsförmåga. Du är såklart serviceminded och bra på att få kunder att känna sig trygga med din support.

Eftersom du har kontakt med kunder från Norge behöver du förstå norska. Du behöver också kunna svenska och deras koncernspråk engelska.

Du är nyfiken och har ett intresse för teknik och att lära dig nya saker.

Om tjänsten

• Heltid. De första 6 månaderna är du anställd av The Place, för att sedan gå över till en tillsvidareanställning hos Sandvik (en så kallad Hyr-rekrytering)
• Ort: Veddesta, Stockholm
• Start omgående
• Arbetstider 07:30-16:00. Med möjlighet till viss flexibilitet och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan

Jobba på Sandvik

Sandvik Mining and Rock Solutions är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen och en världsledande leverantör av maskiner, verktyg, reservdelar, service, digitala lösningar och teknologier för ökad hållbarhet för gruv- och anläggningsindustrin. Tillämpningsområden omfattar bergborrning, bergavverkning, lastning och transportlösningar, tunneldrivning och stenbrytning. Omsättningen 2023 var cirka 66 miljarder SEK och antalet anställda omkring 17 000.

Om arbetskulturen: "På Sandvik är vi övertygade att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan vara dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjligheter att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik. Behåll din nyfikenhet. Det gillar vi! Vill du veta mer om oss tipsar vi om ett besök på vår hemsida, LinkedIn eller Facebook."

Välkommen med din ansökan! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sökord: Sandvik, The Place, Customer Support Center Representative, svenska, norska, engelska, kundservice

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från Adecco Sweden AB .

Montörer sökes till Odin Target AB

Elektronikmontör
Läs mer Aug 29
Om tjänsten
Som montör hos Odin Target AB kommer du att arbeta med att montera ihop och installera olika finelektroniska komponenter och högteknologisk utrustning som finns på skjutbanor som till exempel rörliga och fasta mål. Du utgår från vårt huvudkontor i Järfälla som kommer vara din huvudsakliga arbetsplats. Vissa resor kan förekomma ut i landet när det kommer till underhåll av befintliga skjutbanor och även bygge av nya. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag där viss flextid/arbetstidsförkortning kan förekomma. Tjänsten är mycket omväxlande och du kommer att få arbeta med ett mycket kompetent team med många års erfarenhet i branschen.

I din roll som montör hos Odin Target kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Montera ihop tekniska komponenter
- Installera målanordningar och annan teknisk utrustning till skjutbanorna ute hos kund
- Vara en god representant för företaget

Tjänsten som montör är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har minst teknikinriktad utbildning på gymnasienivå eller motsvarande, eller högskoleutbildning.

Har du jobbat som montör/tekniker med högteknologiska komponenter såsom styrenheter, mekanik eller apparaturer som drivs och styrs med 24V, är det meriterande.

Mycket goda kunskaper i både det svenska och det engelska språket i både tal och skrift är ett måste. Vidare ser vi att du är en lagspelare, flexibel och mycket lösningsorienterad, där ingenting är omöjligt. Du besitter en god förståelse för finmekaniska/elektroniska lösningar och har god finmotorik.

Eftersom vi jobbar mot vissa kunder, bland annat några av våra myndigheter i Sverige och även i utlandet, som ställer höga säkerhetskrav på individnivå krävs det regelbundna bakgrundskontroller i belastningsregistret av våra medarbetare. Eftersom det kan förekomma en del resor i tjänsten krävs det att du har B-körkort.

Viktigt för tjänsten är:
- B-körkort är ett krav
- Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
- Dokumenterad teknisk utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Obs! Vi kommer göra en bakgrundskontroll i belastningsregistret för samtliga kandidater som går vidare i processen.

Om Odin Target AB
Odin Target AB designar och konstruerar toppmoderna skjutbanor både inomhus och utomhus. Varje skjutbana skräddarsys på plats och företaget hanterar allt från design och konstruktion hela vägen till besiktigade anläggningar redo att användas. Odin Target garanterar högsta kvalitet på arbetsmiljö, säkerhet och miljömässig hållbarhet av alla skjutbanor på marknaden idag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Edvard Bergstedt via Adecco 010 – 173 73 00 alternativt edvard.bergstedt@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Montör av El komponenter, installation, Teknik, komponenter, Montör, Odintarget, Adecco

Ansök nu

Teknisk Yrkeschaufför

Distributionsförare
Läs mer Jul 25
Är du en teknikintresserad, driven och kundorienterad yrkeschaufför? Då är denna tjänst för dig!

Om tjänsten:

Ditt ansvar som teknisk yrkeschaufför är att distribuera elektroniska produkter globalt och lokalt till kunder. Vidare kommer installation av visa produkter ingå ute hos kund.

En genomgående introduktion sker till alla nyanställda, där du får produktkunskap samt lära dig om arbetsrutinerna. Förekommer ca 6–8 övernattningar per månad på olika orter i Sverige. Utlandsresa kan förekomma i Europa och Norden ungefär 1 gång per månad.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

- Distributionskörning av elektroniska produkter
- Installera produkterna hos kunderna
- Utlandskörning kommer förekomma då bolaget har kunder globalt
- Varierande körrutter

Om dig:

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av el/elektronik installationer. Har du även arbetat som yrkeschaufför är det meriterande. Vi ser att du har C eller CE körkort samt YKB. Du pratar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Vidare är du en driven, teknikintresserad och kundorienterad person. Det är även viktigt att tycka om att arbeta i team som att arbeta självständig. Vi ser gärna också att du är positiv och nyfiken.

Viktigt för tjänsten:

- C eller CE (släp) samt YKB
- Engelska och svenska obehindrat i tal och skrift

Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper.

För mer information och ansökan:

Vi genomför rekryteringsprocessens urval löpande, vänta därför inte med din ansökan. Ansökningsperioden kommer dock vara öppen fram t o m slutet på augusti 2022 men kan komma att stängas innan dess.

I denna rekrytering samarbetar Tech trans AB med Adecco.
Ansvarig rekryterare är Anastasia Puskas som du når på mejl anastasia.puskas@adecco.se.

Om företaget:

Tech Trans startades år 2003 och är idag 30 anställda. Tech Trans har nischat sig mot IT branschen, medicinteknik, forskning samt övrig känslig elektronisk utrustning och man får möjlighet i bolaget komma i kontakt med de senaste tekniska produkterna. Idag hjälper Tech Trans många generalagenter, distributörer och återförsäljare med stora delar av produktlogistiken. Det kan vara allt från att lagerhålla och förkonfigurera deras tekniska produkter till att leverera, installera och även driftsätta dem ute på plats hos slutkunderna. Tech Trans har egna lagerlokaler, egna konfigurationscenters, egna specialanpassade fordon och egna duktiga tekniker. Vilket gör att bolaget får unika möjligheter att kunna anpassa sig helt efter deras kunders behov samtidigt som de kan garantera högsta kvalitet från början till slut.
Kika gärna in hemsidan: https://www.techtrans.se/

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Montörer sökes till Odin Target AB

Elektronikmontör
Läs mer Aug 3
Om tjänsten
Som montör hos Odin Target AB kommer du att arbeta med att montera ihop och installera olika finelektroniska komponenter och högteknologisk utrustning som finns på skjutbanor som till exempel rörliga och fasta mål. Du utgår från vårt huvudkontor i Järfälla som kommer vara din huvudsakliga arbetsplats. Vissa resor kan förekomma ut i landet när det kommer till underhåll av befintliga skjutbanor och även bygge av nya. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag där viss flextid/arbetstidsförkortning kan förekomma. Tjänsten är mycket omväxlande och du kommer att få arbeta med ett mycket kompetent team med många års erfarenhet i branschen.

I din roll som montör hos Odin Target kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Montera ihop tekniska komponenter
- Installera målanordningar och annan teknisk utrustning till skjutbanorna ute hos kund
- Vara en god representant för företaget

Tjänsten som montör är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har minst teknikinriktad utbildning på gymnasienivå eller motsvarande, eller högskoleutbildning.

Har du jobbat som montör/tekniker med högteknologiska komponenter såsom styrenheter, mekanik eller apparaturer som drivs och styrs med 24V, är det meriterande.

Mycket goda kunskaper i både det svenska och det engelska språket i både tal och skrift är ett måste. Vidare ser vi att du är en lagspelare, flexibel och mycket lösningsorienterad, där ingenting är omöjligt. Du besitter en god förståelse för finmekaniska/elektroniska lösningar och har god finmotorik.

Eftersom vi jobbar mot vissa kunder, bland annat några av våra myndigheter i Sverige och även i utlandet, som ställer höga säkerhetskrav på individnivå krävs det regelbundna bakgrundskontroller i belastningsregistret av våra medarbetare. Eftersom det kan förekomma en del resor i tjänsten krävs det att du har B-körkort.

Viktigt för tjänsten är:
- B-körkort är ett krav
- Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
- Dokumenterad teknisk utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Obs! Vi kommer göra en bakgrundskontroll i belastningsregistret för samtliga kandidater som går vidare i processen.

Om Odin Target AB
Odin Target AB designar och konstruerar toppmoderna skjutbanor både inomhus och utomhus. Varje skjutbana skräddarsys på plats och företaget hanterar allt från design och konstruktion hela vägen till besiktigade anläggningar redo att användas. Odin Target garanterar högsta kvalitet på arbetsmiljö, säkerhet och miljömässig hållbarhet av alla skjutbanor på marknaden idag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Edvard Bergstedt via Adecco 010 – 173 73 00 alternativt edvard.bergstedt@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Montör av El komponenter, installation, Teknik, komponenter, Montör, Odintarget, Adecco

Ansök nu

Servicetekniker till Kimtech

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Maj 20
Vill du vara en del av ett nytänkande och spännande företag? Har du ett genuint intresse för teknik och maskiner? Just nu söker vi två servicetekniker till vår kund i Järfälla!

Om tjänsten
Vår kund Kimtech utökar sin service hos sina företagskunder och är i behov av ytterligare två duktiga servicetekniker till sitt team. Du kommer att ingå i en grupp av servicetekniker och arbetsuppgifterna innefattar service och underhåll samt bygga nya skärmaskiner. Arbetsuppgifterna innefattar även montering och tillverkning av maskindetaljer.

Du kommer att få vara en del av en trygg och spännande arbetsplats där du har möjlighet att utvecklas i din roll samt ha hand om utvecklande projekt och kunder. För Kimtech är det av stor vikt att medarbetarna har roligt tillsammans och du kommer att arbeta med erfarna och engagerade kollegor där trivselfaktorn är hög.

Tjänsten utgår från Kimtechs tillverkningsenhet i Järfälla. Då Kimtech har flertalet kunder runtom i Sverige och Norge ingår det resor i arbetet, ca 1 gång i veckan. Arbetstiderna är förlagda enligt måndag till fredag kl.08:00-17:00. Resdagar kan arbetstiderna variera.

Om dig
Kimtech söker dig som har ett gediget intresse för teknik med vilja att lära dig ännu mer. Du får gärna ha kunskap om mekanik, el och hydraulik. För att du snabbt ska kunna sätta dig in i arbetet ser vi det som meriterande att du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter, men det är inget krav. Viktigast är ditt teknikintresse, din inställning och viljan att lära dig.

Då du kommer att ha mycket kundkontakt och vara ansiktet utåt är det av vikt att du är serviceinriktad och har förmågan att ge ett professionellt bemötande. Ett krav för tjänsten är B-körkort och att du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift samt innehar goda kunskaper i engelska.

Som person är du noggrann, social och är initiativtagande. Du är händig och praktiskt lagd med hög servicekänsla.

Viktigt för tjänsten är
- Genuint tekniskt intresse och kunskap inom teknik.
- Talar och skriver obehindrat på svenska.
- B-körkort är ett krav för tjänsten.
- Har möjlighet att resa ca 1 gång i veckan. Resorna är runt om i Sverige och Norge.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Kimtech
Vårt varumärkesnamn bygger på företagets fullständiga namn Kimblad Technology AB och i dag är vi en ledande leverantör av vattenskärningsanläggningar i Sverige. Vi har levererat över 300 maskiner och exemplar av vår äldsta utrustning som varit i drift i över 40 år, går fortfarande fint. Våra kunder finns inom många branscher och vi har även förtroendet att leverera till ytterst känsliga verksamheter som kärnkraftverk, försvarsmakten och kriminalvården – alla med extremt höga krav på säkerhet och tillgänglighet.
Pappersbruken utgör också viktiga kunder till oss, dit vi levererar pump- och skärteknik. Bruken använder vattenjet för att kantskära pappersrullar och ett stillestånd någonstans i produktionskedjan, även kantskärningen, påverkar hela linjen och kan kosta flera miljoner kronor i timmen, vilket vi är väl medvetna om. Vid vår tillverkningsenhet i Järfälla håller vi ett komplett lager av reservdelar för att snabbt kunna lösa servicefrågor och minimera tiden för stillestånd i produktionen. Vi vill alltid finnas till hands för alla våra kunder.
Kimtechs team består av ingenjörer med mycket lång erfarenhet av vattenskärningsteknik. Eftersom vi utvecklar våra egna maskiner, kan vi både dem och systemen de är uppbyggda av in i minsta detalj. Vi har även servicepartners ute i landet för att kunna uppfylla vår ambition om snabb service på plats. Vårt viktigaste mål är 100 procent nöjda kunder.

Om anställningen
Kimtech har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Du kommer att få en anställning direkt hos Kimtech och tjänsten har start omgående efter överenskommelse.
Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Kimtech erbjuder dig
- Individuell lönesättning och en trygg och spännande arbetsplats
- Fast anställning med 6 månaders provanställning

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Edvard Bergstedt via 08 - 100 500

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Servicetekniker, mekaniker, tekniker, Järfälla, Kimtech, Adecco

Ansök nu

Montörer sökes till Odin Target AB

Elektronikmontör
Läs mer Jun 8
Om tjänsten
Som montör hos Odin Target AB kommer du att arbeta med att montera ihop och installera olika finelektroniska komponenter och högteknologisk utrustning som finns på skjutbanor som till exempel rörliga och fasta mål. Du utgår från vårt huvudkontor i Järfälla som kommer vara din huvudsakliga arbetsplats. Vissa resor kan förekomma ut i landet när det kommer till underhåll av befintliga skjutbanor och även bygge av nya. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag där viss flextid/arbetstidsförkortning kan förekomma. Tjänsten är mycket omväxlande och du kommer att få arbeta med ett mycket kompetent team med många års erfarenhet i branschen.

I din roll som montör hos Odin Target kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Montera ihop tekniska komponenter
- Installera målanordningar och annan teknisk utrustning till skjutbanorna ute hos kund
- Vara en god representant för företaget

Tjänsten som montör är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har minst teknikinriktad utbildning på gymnasienivå eller motsvarande, eller högskoleutbildning.

Har du jobbat som montör/tekniker med högteknologiska komponenter såsom styrenheter, mekanik eller apparaturer som drivs och styrs med 24V, är det meriterande.

Mycket goda kunskaper i både det svenska och det engelska språket i både tal och skrift är ett måste. Vidare ser vi att du är en lagspelare, flexibel och mycket lösningsorienterad, där ingenting är omöjligt. Du besitter en god förståelse för finmekaniska/elektroniska lösningar och har god finmotorik.

Eftersom vi jobbar mot vissa kunder, bland annat några av våra myndigheter i Sverige och även i utlandet, som ställer höga säkerhetskrav på individnivå krävs det regelbundna bakgrundskontroller i belastningsregistret av våra medarbetare. Eftersom det kan förekomma en del resor i tjänsten krävs det att du har B-körkort.

Viktigt för tjänsten är:
- B-körkort är ett krav
- Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav
- Dokumenterad teknisk utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Obs! Vi kommer göra en bakgrundskontroll i belastningsregistret för samtliga kandidater som går vidare i processen.

Om Odin Target AB
Odin Target AB designar och konstruerar toppmoderna skjutbanor både inomhus och utomhus. Varje skjutbana skräddarsys på plats och företaget hanterar allt från design och konstruktion hela vägen till besiktigade anläggningar redo att användas. Odin Target garanterar högsta kvalitet på arbetsmiljö, säkerhet och miljömässig hållbarhet av alla skjutbanor på marknaden idag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Edvard Bergstedt via Adecco 010 – 173 73 00 alternativt edvard.bergstedt@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Montör av El komponenter, installation, Teknik, komponenter, Montör, Odintarget, Adecco

Ansök nu