Järfälla: Avdelningsansvarig krukor & interiör - Blomsterlandet , Veddesta

Hitta ansökningsinfo om jobbet Avdelningsansvarig krukor & interiör - Blomsterlandet , Veddesta i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2018-06-12 // Varaktighet: Deltid

Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Blomsterlandet är en del av Sveriges största blomsterföretag.
Blomsterlandet har idag 55 butiker och verkar för en stark expansion. Blomsterlandets produkter står för inspiration och prisvärd kvalité med tydlig fokusering på blommor, växter och tillbehör för inom- och utomhus bruk.Blomsterlandet ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena Koncernen och har sitt huvudkontor i Mölnlycke.

Vi söker nu en säljande avdelningsansvarig för krukor & interiör till vår nya butik i Veddesta.

Blomsterlandet söker dig med dokumenterad säljerfarenhet att ansvara för avdelningen krukor & interiör till vår nya butik i Veddesta. Vi tror du har passion för växt och blomstertillbehör och mötet med kund.Vi tror att du tillsammans med hela teamet i vår nya butik kommer att få både dig själv och butiken att växa, slå ut och ge frukt.

Vi vill att du ska: Älska att sälja, vara positiv, ha lätt för att samarbeta med andra, vara självgående och ha en utpräglad servicekänsla. Du behöver även vara stresstålig,ordningsam och trivas med att ha många bollar i luften.

Krav på erfarenhet: För att klara av tjänsten på avdelningen för krukor & interiör behöver du ha dokumenterad erfarenhet av försäljning och ett stort intresse av växt och blomster tillbehör. Vi ser det som meriterande om du dessutom har kunskaper inom växter och butikskommunikation.

Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kommer att bestå av kundservice, orderläggning, varuexponering, varuplockning samt i övrigt förekommande butikssysslor.

Arbetstid: Ca 30 timmar/vecka
Omfattning av tjänst: Tillsvidareanställning
Ort: Veddesta, Järfälla
Tillträde: 1 oktober,2018

Är du den vi söker? Varmt välkommen med din ansökan!

I denna rekrytering tillämpar vi videopresentationer och gruppintervjuer.

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Gunilla Wånglin på mejl: gunilla.wanglin@retailknowledge.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Butikssäljare, fackhandel.

Butikssäljare - Blomsterlandet Veddesta

Läs mer Feb 2
Nu söker vi dig som vill jobba extra som butikssäljare ute hos vår fantastiska kund Blomsterlandet i Veddesta. Du kommer att vara anställd av oss på Retail Knowledge men jobba som ambulerande butikssäljare i butikskedjans olika butiker runt om i regionen. Här erbjuder vi en stor flexibilitet då du själv lägger upp tillgänglighet som passar din vardag enkelt via vår app. Allt för att detta skall passa dina och våra kunders behov.

Du är en person som drivs av mötet med andra människor och att möta kundernas behov. Du kommer att vara en del av teamet och ha arbetsuppgifter som ex, varuplock, försäljning och service till kunder samt att sitta i kassan. Flexibla arbetsuppgifter är något som du trivs med och tycker är utvecklande.

Att arbeta som poolare hos oss på Retail Knowledge innebär att du både är en ambassadör för oss samt för kunden som du är ute på uppdrag hos. För att du skall trivas i denna roll så är det viktigt att du är en positiv och serviceminded person som har lätt för att kommunicera med andra människor och att du tycker om att ingen dag är den andra lik på jobbet.

Förutsättningar för att bli poolare hos oss

- Vi har KRAV på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning minst 1 år framåt (ex studier eller annat deltidsarbete)

- Du kan arbeta butikstider, dvs både dagar, kvällar och helger

- Du har möjlighet att arbeta 3 pass i veckan (du väljer själv vilka dagar)

- Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

Om dig

- Du är ansvarsfull som person

- Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra

- Du tycker om att överträffa kundernas förväntningar och
drivs av det personliga mötet

- Du trivs i en säljande roll

- Du talar och skriver flytande svenska

Info om tjänsten
Anställningsform: Behovsanställning, tillsvidare
Arbetstider: Butikstider varierade (vardagar, helg, dag och kväll)
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Blomsterlandet med
Retail Knowledge Bemanning.
I denna process kommer du att genomgå urval, tester, bakgrundskontroller samt referenstagning. Intervjuer sker löpande.

Vi ser fram emot att ha dig i vårat team. Välkommen med din ansökan!

MER OM BLOMSTERLANDET
Läs mer om oss här (https://www.blomsterlandet.se/?gclid=EAIaIQobChMIwcTQ1YyB_gIVoQWiAx1vGwY0EAAYASAAEgL1qPD_BwE)

Ansök nu

Butikssäljare till Synsam Barkarbystaden 80%

Läs mer Apr 15
Nytt
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare!
För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen.
Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team beståendeav Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors
Känner du igen dig i följande?
Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet
Du är full av energi och har ett starkt engagemang
Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor
Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet!

Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!
För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus.
Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du:
Varaen del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass
Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer
En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation
Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender
Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser!

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte!
Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

Ansök nu

ECCO söker Sales Advisor till butik Outlet Barkarby (5 timmar)

Läs mer Apr 3
Brinner du för skor, försäljning och kundservice? Då är det kanske dig vi söker.
På ECCO älskar vi skor och gör allt för att säkerställa att våra kunder får den bästa rådgivningen när de besöker våra butiker. Vi har god kunskap om de produkter vi säljer och vi gör stora ansträngningar för att vara duktiga Brand Ambassadors.
Vi har i dagsläget mycket att göra och hoppas på att du vill vara en del av vårt team!
Just nu söker vi en Sales Advisor till vår butik i Outlet Barkarby.
Tjänsten är tillsvidare på 5 timmar per vecka.
Vi söker positiva, öppna och serviceinriktade medarbetare som har passion för kunder och skor. Du ska trivas i en miljö där det finns mycket att göra, där vi har hög servicenivå och där man arbetar med att nå butikens mål.
Primära arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Som sales advisor är du en del av vårt team och vi förväntar följande:
Ge personlig och fantastisk kundservice för att maximera kundupplevelsen och försäljningen
Varuhantering, lagerpåfyllning och kontinuerlig påfyllning av varor i butiken
Visual merchandising
Lättare rengöring
Se till att butiken och lagret är prydligt

Ansökningskrav:
Tidigare erfarenhet inom Retail eller försäljning är meriterande
God kommunikationsföförmåga och förmåga att arbeta i team
Flexibilitet att arbeta kvällar & helger enligt schemaTidigare erfarenhet inom Retail eller försäljning är meriterande
God kommunikationsföförmåga och förmåga att arbeta i team
Flexibilitet att arbeta kvällar & helger enligt schema



Sista ansökningsdag: Intervjuer sker löpande och positionen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
_________________
Föreställer du dig själv hos ECCO? Få en glimt av vad din nya spännande karriär innebär på enter.ecco.com.
SKAPA MORGONDAGENS FOTAVTRYCK
Hos ECCO blir du en del av en meningsfull, utvecklande och mångkulturell arbetsplats. Du blir en del av en global familj med mer än 25.000 personer som är stolta över att skapa morgondagens fotavtryck.
Vårt huvudkontor ligger i Danmark och vi är ett familjeägt företag som erbjuder internationella möjligheter. Våra kontor och anläggningar har en informell kultur och en avslappnad klädkod – vår skokod är en aning strängare.
Bli en del av oss . Vi garanterar ett livslångt lärande – framstegstempot bestämmer du själv. Om du är nyfiken, passionerad och redo att göra skillnad, så kommer du att passa in perfekt.

Ansök nu

Sales Associate, deltidstjänst

Läs mer Apr 3
Vill du vara med på en fantastisk resa med SKECHERS? Brinner du för försäljning, service och nöjda kunder? Då kanske du är vår nya Sales Associate!

Skechers Outlet Store i Stockholm Quality Outlet har fullt upp och därför söker vi en engagerad och resultatinriktad Sales Associate som älskar sport, mode och skor för en deltidstjänst.


Skechers är en ledande återförsäljare av skomode och komfort. Vi är kända för vårt breda utbud av trendiga och bekväma skor som gör våra kunder glada. Som medlem i SKECHERS-teamet förväntas du alltid sträva efter att få glada och nöjda kunder genom att ge professionell rådgivning och exceptionell kundservice. Vi söker dig som är full av energi och motivation och har en stark vilja att lyckas! Som säljare hos Skechers spelar du en viktig roll för att säkerställa en positiv köpupplevelse för våra kunder.


Som anställd hos Skechers får du medansvar för butikens resultat, vilket innebär allt från lagerhållning, visuella standarder och försäljningssiffror. Det är därför viktigt att du är bra på att behålla fokus, att du kan hålla överblicken, och att du har erfarenhet inom butik. Vi söker dig som är full av energi och motivation - som ser dig själv som en stark profil och med stor vilja att lyckas! Du är en viktig del av laget i butikkan och din roll på golvet är helt avgörande.


Arbetsområden:
- Försäljning
- Lagerhantering
- Medansvarig för överensstämmelse med de visuella standarderna
- Delta aktivt i butikens operationella drift


Kvalifikationer:
- Erfarenhet från detaljhandeln/skobutik är starkt meriterande. Att du älskar retail är en självklarhet.
- Känsla för kommunikation och affärsmannaskap
- Förmåga att ta nya initiativ och visa stort ansvar
- Du behöver vara tillgänglig både vardagar och helger
- Och framför allt värdesätter vi att du har stort och positivt engagemang!


Anställningsform:
- Tjänsten är en tillsvidareanställning.
- 3 tim/vecka i grund, men under 15 April-15 Aug ca 20 tim/vecka
- Vi tillämpar provanställning.
- Vi har kollektivavtal med Handels/Svensk Handel.


Interesserad?

Om du vill bli vår nya kollega hoppas vi att du skickar in din ansökan och CV så snart som möjligt via länken. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor om tjänsten kan du kontakta butikschef Elisabeth Ramsten på +46 836 3635.


Observera att du endast kan söka tjänsten via länken "Ansök", och vi tar inte emot CV:n och ansökningar via e-post!


Vi ser fram emot att höra av dig!


Om SKECHERS:

SKECHERS är det 3: e största skovarumärke i hela världen, med huvudkontor på Manhattan Beach, Kalifornien. Med över 4 700 konceptbutiker globalt erbjuder SKECHERS ett brett urval inom livsstils- och prestandaskor, kläder och accessoarer för både kvinnor, män och barn. Försäljningen av SKECHERS i Norden sköts av SKECHERS dotterbolag Sports Connection, från det nordiska huvudkontoret i Esbjerg, Danmark, där vi sysselsätter över 400 anställda. Det finns för närvarande mer än 175 shop-in-shops, 4 online butiker och 60 konceptbutiker i Norden, och antalet förväntas öka under de kommande åren. Dessutom säljs SKECHERS av ett starkt nätverk på ca. 1 600 återförsäljare inom sko- och sportbranschen i hela Norden. Du kan läsa mer på www.sportsconnection.dk

Ansök nu

ECCO söker Sales Advisor till butik Outlet Barkarby (10 timer)

Läs mer Apr 3
Brinner du för skor, försäljning och kundservice? Då är det kanske dig vi söker.
På ECCO älskar vi skor och gör allt för att säkerställa att våra kunder får den bästa rådgivningen när de besöker våra butiker. Vi har god kunskap om de produkter vi säljer och vi gör stora ansträngningar för att vara duktiga Brand Ambassadors.
Vi har i dagsläget mycket att göra och hoppas på att du vill vara en del av vårt team!
Just nu söker vi en Sales Advisor till vår butik i Outlet Barkarby.
Tjänsten är tillsvidare på 10 timmar per vecka.
Vi söker positiva, öppna och serviceinriktade medarbetare som har passion för kunder och skor. Du ska trivas i en miljö där det finns mycket att göra, där vi har hög servicenivå och där man arbetar med att nå butikens mål.
Primära arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Som sales advisor är du en del av vårt team och vi förväntar följande:
Ge personlig och fantastisk kundservice för att maximera kundupplevelsen och försäljningen
Varuhantering, lagerpåfyllning och kontinuerlig påfyllning av varor i butiken
Visual merchandising
Lättare rengöring
Se till att butiken och lagret är prydligt

Ansökningskrav:
Tidigare erfarenhet inom Retail eller försäljning är meriterande
God kommunikationsföförmåga och förmåga att arbeta i team
Flexibilitet att arbeta kvällar & helger enligt schemaTidigare erfarenhet inom Retail eller försäljning är meriterande
God kommunikationsföförmåga och förmåga att arbeta i team
Flexibilitet att arbeta kvällar & helger enligt schema



Sista ansökningsdag: Intervjuer sker löpande och positionen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
_________________
Föreställer du dig själv hos ECCO? Få en glimt av vad din nya spännande karriär innebär på enter.ecco.com.
SKAPA MORGONDAGENS FOTAVTRYCK
Hos ECCO blir du en del av en meningsfull, utvecklande och mångkulturell arbetsplats. Du blir en del av en global familj med mer än 25.000 personer som är stolta över att skapa morgondagens fotavtryck.
Vårt huvudkontor ligger i Danmark och vi är ett familjeägt företag som erbjuder internationella möjligheter. Våra kontor och anläggningar har en informell kultur och en avslappnad klädkod – vår skokod är en aning strängare.
Bli en del av oss . Vi garanterar ett livslångt lärande – framstegstempot bestämmer du själv. Om du är nyfiken, passionerad och redo att göra skillnad, så kommer du att passa in perfekt.

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från Retail Knowledge Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från Retail Knowledge Sweden AB .

Butikssäljare - Blomsterlandet Veddesta

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Feb 2
Nu söker vi dig som vill jobba extra som butikssäljare ute hos vår fantastiska kund Blomsterlandet i Veddesta. Du kommer att vara anställd av oss på Retail Knowledge men jobba som ambulerande butikssäljare i butikskedjans olika butiker runt om i regionen. Här erbjuder vi en stor flexibilitet då du själv lägger upp tillgänglighet som passar din vardag enkelt via vår app. Allt för att detta skall passa dina och våra kunders behov.

Du är en person som drivs av mötet med andra människor och att möta kundernas behov. Du kommer att vara en del av teamet och ha arbetsuppgifter som ex, varuplock, försäljning och service till kunder samt att sitta i kassan. Flexibla arbetsuppgifter är något som du trivs med och tycker är utvecklande.

Att arbeta som poolare hos oss på Retail Knowledge innebär att du både är en ambassadör för oss samt för kunden som du är ute på uppdrag hos. För att du skall trivas i denna roll så är det viktigt att du är en positiv och serviceminded person som har lätt för att kommunicera med andra människor och att du tycker om att ingen dag är den andra lik på jobbet.

Förutsättningar för att bli poolare hos oss

- Vi har KRAV på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning minst 1 år framåt (ex studier eller annat deltidsarbete)

- Du kan arbeta butikstider, dvs både dagar, kvällar och helger

- Du har möjlighet att arbeta 3 pass i veckan (du väljer själv vilka dagar)

- Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

Om dig

- Du är ansvarsfull som person

- Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra

- Du tycker om att överträffa kundernas förväntningar och
drivs av det personliga mötet

- Du trivs i en säljande roll

- Du talar och skriver flytande svenska

Info om tjänsten
Anställningsform: Behovsanställning, tillsvidare
Arbetstider: Butikstider varierade (vardagar, helg, dag och kväll)
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Blomsterlandet med
Retail Knowledge Bemanning.
I denna process kommer du att genomgå urval, tester, bakgrundskontroller samt referenstagning. Intervjuer sker löpande.

Vi ser fram emot att ha dig i vårat team. Välkommen med din ansökan!

MER OM BLOMSTERLANDET
Läs mer om oss här (https://www.blomsterlandet.se/?gclid=EAIaIQobChMIwcTQ1YyB_gIVoQWiAx1vGwY0EAAYASAAEgL1qPD_BwE)

Ansök nu

Kassamedarbetare - Blomsterlandet, Veddesta

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Mar 18
Nu söker vi kassamedarbetare till vår bemanningspool för Blomsterlandets butik i Veddesta. Du är anställd av oss Retail Knowledge, och arbetar på Blomsterlandet.

Du ska kunna engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets sortiment till kunder. Hos Blomsterlandet är du som säljare företagets ansikte utåt och din primära arbetsuppgift kommer vara att bemanna kassan och området runt kassan. Som säljare ansvarar du för att leverera den bästa köpupplevelsen för kunden, med stort engagemang erbjuder du service i världsklass. Du jobbar aktivt med att överträffa kundernas förväntningar. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning samt har god kassavana. När det är lugnt i kassan så kan visst varuplock förekomma.

Då tjänsten är en behovsanställning och du bokas ut efter uppdrag tror vi att du är en flexibel person som tycker om att möta nya människor. Vi ser gärna att du är tillgänglig för arbete i fler av Blomsterlandets butiker i Stockholm.

Vi söker dig som:

- Är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst 1 år

- Kan arbeta under butikstider

- Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

- Kan arbeta minst 3 dagar i veckan

- Har kassavana

- Det är meriterande om du har arbetat i Extenda kassasystem

Det är ett krav enligt vårt kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som eftergymnasiala studier, deltidsjobb, eller eget företag. Du kan också vara pensionär. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är. Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat även göra ett personlighetstest. Detta tar drygt 10 minuter.

Start: Omgående
Tjänstgöringsgrad: Behovsanställning
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Välkommen in med din ansökan!

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.

Om företaget:
Blomsterlandet är en svensk växtkedja med 64 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr. Blomsterlandet erbjuder ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård. Dessutom har man en e-handel som har öppet dygnet runt.

Ansök nu

Kassamedarbetare - Blomsterlandet, Veddesta

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Mar 3
Nu söker vi kassamedarbetare till vår bemanningspool för Blomsterlandets butik i Veddesta. Du är anställd av oss Retail Knowledge, och arbetar på Blomsterlandet.

Du ska kunna engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets sortiment till kunder. Hos Blomsterlandet är du som säljare företagets ansikte utåt och din primära arbetsuppgift kommer vara att bemanna kassan och området runt kassan. Som säljare ansvarar du för att leverera den bästa köpupplevelsen för kunden, med stort engagemang erbjuder du service i världsklass. Du jobbar aktivt med att överträffa kundernas förväntningar. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning samt har god kassavana. När det är lugnt i kassan så kan visst varuplock förekomma.

Då tjänsten är en behovsanställning och du bokas ut efter uppdrag tror vi att du är en flexibel person som tycker om att möta nya människor. Vi ser gärna att du är tillgänglig för arbete i fler av Blomsterlandets butiker i Stockholm.

Vi söker dig som:

- Är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst 1 år

- Kan arbeta under butikstider

- Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

- Kan arbeta minst 3 dagar i veckan

- Har kassavana

- Det är meriterande om du har arbetat i Extenda kassasystem

Det är ett krav enligt vårt kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som eftergymnasiala studier, deltidsjobb, eller eget företag. Du kan också vara pensionär. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är. Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat även göra ett personlighetstest. Detta tar drygt 10 minuter.

Start: Omgående
Tjänstgöringsgrad: Behovsanställning
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Välkommen in med din ansökan!

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.

Om företaget:
Blomsterlandet är en svensk växtkedja med 64 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr. Blomsterlandet erbjuder ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård. Dessutom har man en e-handel som har öppet dygnet runt.

Ansök nu

Kassamedarbetare - Blomsterlandet, Veddesta

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Feb 27
Nu söker vi kassamedarbetare till vår bemanningspool för Blomsterlandets butik i Veddesta. Du är anställd av oss Retail Knowledge, och arbetar på Blomsterlandet.

Du ska kunna engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets sortiment till kunder. Hos Blomsterlandet är du som säljare företagets ansikte utåt och din primära arbetsuppgift kommer vara att bemanna kassan och området runt kassan. Som säljare ansvarar du för att leverera den bästa köpupplevelsen för kunden, med stort engagemang erbjuder du service i världsklass. Du jobbar aktivt med att överträffa kundernas förväntningar. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning samt har god kassavana. När det är lugnt i kassan så kan visst varuplock förekomma.

Då tjänsten är en behovsanställning och du bokas ut efter uppdrag tror vi att du är en flexibel person som tycker om att möta nya människor. Vi ser gärna att du är tillgänglig för arbete i fler av Blomsterlandets butiker i Stockholm.

Vi söker dig som:

- Är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst 1 år

- Kan arbeta under butikstider

- Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

- Kan arbeta minst 3 dagar i veckan

- Har kassavana

- Det är meriterande om du har arbetat i Extenda kassasystem

Det är ett krav enligt vårt kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som eftergymnasiala studier, deltidsjobb, eller eget företag. Du kan också vara pensionär. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är. Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat även göra ett personlighetstest. Detta tar drygt 10 minuter.

Start: Omgående
Tjänstgöringsgrad: Behovsanställning
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Välkommen in med din ansökan!

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.

Om företaget:
Blomsterlandet är en svensk växtkedja med 64 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr. Blomsterlandet erbjuder ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård. Dessutom har man en e-handel som har öppet dygnet runt.

Ansök nu

Kassamedarbetare - Blomsterlandet, Veddesta

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Feb 21
Nu söker vi kassamedarbetare till vår bemanningspool för Blomsterlandets butik i Veddesta. Du är anställd av oss Retail Knowledge, och arbetar på Blomsterlandet.

Du ska kunna engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets sortiment till kunder. Hos Blomsterlandet är du som säljare företagets ansikte utåt och din primära arbetsuppgift kommer vara att bemanna kassan och området runt kassan. Som säljare ansvarar du för att leverera den bästa köpupplevelsen för kunden, med stort engagemang erbjuder du service i världsklass. Du jobbar aktivt med att överträffa kundernas förväntningar. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning samt har god kassavana. När det är lugnt i kassan så kan visst varuplock förekomma.

Då tjänsten är en behovsanställning och du bokas ut efter uppdrag tror vi att du är en flexibel person som tycker om att möta nya människor. Vi ser gärna att du är tillgänglig för arbete i fler av Blomsterlandets butiker i Stockholm.

Vi söker dig som:

- Är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst 1 år

- Kan arbeta under butikstider

- Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

- Kan arbeta minst 3 dagar i veckan

- Har kassavana

- Det är meriterande om du har arbetat i Extenda kassasystem

Det är ett krav enligt vårt kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som eftergymnasiala studier, deltidsjobb, eller eget företag. Du kan också vara pensionär. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är. Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat även göra ett personlighetstest. Detta tar drygt 10 minuter.

Start: Omgående
Tjänstgöringsgrad: Behovsanställning
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Välkommen in med din ansökan!

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.

Om företaget:
Blomsterlandet är en svensk växtkedja med 64 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr. Blomsterlandet erbjuder ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård. Dessutom har man en e-handel som har öppet dygnet runt.

Ansök nu

Kassamedarbetare - Blomsterlandet, Veddesta

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Feb 6
Nu söker vi kassamedarbetare till vår bemanningspool för Blomsterlandets butik i Veddesta. Du är anställd av oss Retail Knowledge, och arbetar på Blomsterlandet.

Du ska kunna engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets sortiment till kunder. Hos Blomsterlandet är du som säljare företagets ansikte utåt och din primära arbetsuppgift kommer vara att bemanna kassan och området runt kassan. Som säljare ansvarar du för att leverera den bästa köpupplevelsen för kunden, med stort engagemang erbjuder du service i världsklass. Du jobbar aktivt med att överträffa kundernas förväntningar. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning samt har god kassavana. När det är lugnt i kassan så kan visst varuplock förekomma.

Då tjänsten är en behovsanställning och du bokas ut efter uppdrag tror vi att du är en flexibel person som tycker om att möta nya människor. Vi ser gärna att du är tillgänglig för arbete i fler av Blomsterlandets butiker i Stockholm.

Vi söker dig som:

- Är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst 1 år

- Kan arbeta under butikstider

- Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel

- Kan arbeta minst 3 dagar i veckan

- Har kassavana

- Det är meriterande om du har arbetat i Extenda kassasystem

Det är ett krav enligt vårt kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier, deltidsjobb, eller eget företag. Du kan också vara pensionär. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är. Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat även göra ett personlighetstest. Detta tar drygt 10 minuter.

Start: Omgående
Tjänstgöringsgrad: Behovsanställning
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Välkommen in med din ansökan!

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.

Om företaget:
Blomsterlandet är en svensk växtkedja med 64 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr. Blomsterlandet erbjuder ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård. Dessutom har man en e-handel som har öppet dygnet runt.

Ansök nu