Nacka: Customer Sales Representative

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Sales Representative i Nacka. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Nacka inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-22 // Varaktighet: Heltid

I rollen som Customer Sales Representative har du ansvar att guida våra kunder i köpprocessen vid kontakt med Dustin. Du kommer utgöra en värdefull del i Dustins dagliga kommunikation med kunder och alltid sträva efter addera värde i kundresan.

Rekryterande chefer för denna roll är Fredrik Larsson och Mia Lundberg. Du kommer att vara en del av ett drivet och engagerat team med stor lagkänsla där vi alltid jobbar efter mottot "win as a team". För oss är det viktigt att du som blivande kollega är positiv och engagerad för att ge våra kunder bästa möjliga hjälp!

Vem du är

- Engagerad och resultatfokuserad
- Strukturerad och lösningsorienterad
- Kommunikativ och en lagspelare
- Du får det att hända


Vad du får

- Spännande utvecklings- och karriärmöjligheter
- Vara del av ett målinriktat och engagerat team
- En unik möjlighet att vara en del av Dustins transformationsresa
- En dynamisk och multikulturell miljö
- En informell kultur av "win as a team"-miljö
- Kollektivavtal och andra förmåner


Vad du gör

Dina viktigaste uppgifter i rollen är att hantera kunders ordrar, ge förstaklassig service samt fokusera på att upprätthålla Dustins image mot våra kunder. I din roll ingår även att guida, ge goda råd till kunder och Dustins säljorganisation vid inköpsförfrågningar. Du kommer främst att jobba med inkommande telefonsamtal, mail och chatt från våra kunder. Vi förväntar oss ett högt engagemang och ser gärna att du trivs med att under stunder jobba i ett högt tempo.

Vad du har

- 1-2 års arbetslivserfarenhet inom service, försäljning eller administrativt arbete mot kunder
- Goda kunskaper inom Svenska och Engelska i både tal och skrift



Meriterande om du har

- Erfarenhet från att hjälpa kunder över telefon och mail
- Ett intresse av IT och tekniska lösningar




Välkommen in med din ansökan idag!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Nacka som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Nacka som Kundtjänstmedarbetare.

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Läs mer Apr 19
Nytt
Arbetsbeskrivning:

Som Back Office Agent på BAUHAUS kundtjänst hamnar du mitt i händelsernas centrum där det är din uppgift att tala med våra kunder via chatt, mail och telefon. Ditt jobb är viktigt för BAUHAUS då vi strävar efter att ha branchens bästa kundservice. Du behöver gilla att ta eget ansvar, ge service, hjälpa och vägleda alla de kunder som hör av sig till vår kundtjänst. Det är ett socialt arbete med mycket kundkontakt så vi tror att du har ett trevligt och lösningsorienterat mindset. Vi erbjuder ett roligt jobb i en kreativ och dynamisk miljö, du omges av positiva och hjälpsamma kollegor som alla bidrar till en härlig arbetsmiljö.

Dina främsta arbetsuppgifter:

 Arbeta med kundtjänstens mailhantering
 Följa upp ”Frågor & svar”
 Hantera och besvara kundrecensioner via hemsidan
 Stötta andra enheter enligt behov
 Aktivt arbeta med positiv och smidig kundhantering i linje med BAUHAUS riktlinjer och värderingar.
 Följa den givna strukturen för ordning och reda på avdelningen såväl administrativt som operativt.
 Ansvara för att BAUHAUS reklamationshantering fungerar enligt rutiner
Vi söker nu en säsongsmedarbetare som sträcker sig mellan 22/4-1/9. Tjänstena är på 40h/v tjänstemannaavtal. 

Vi jobbar helgfria dagar och arbetar flextid. 

Vi gillar om du är öppen för samarbete och värdesätter gruppens mål före personlig prestation, självklart är du lyhörd och intresserad av våra kunder och att ge dem förtklassig service! Att du besitter en vilja att att leverera med kvalité och har ett strukturerat arbetssätt är ett stort plus. Du behöver också vara minst 18 år. Har du erfarenhet inom ett närliggande område så som kundtjänst, butik, hantverkaryrke eller liknande är det ett plus men inte något krav.

BAUHAUS erbjuder:

En kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag  finns i 19 länder.  BAUHAUS är en inspirarenade arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.  

Vi delar med oss av erfarenheter och information
Vi kommunicerar och tilltalar varandra på ett trevligt sätt
Vi ger konstruktiv kritik och uppmärksammar framgång
Vi arbetar för att skapa en roligare arbetsplats genom motivation. engagemang, utveckling och utbildning
Vi respekterar varandras tid och arbete, tar ansvar för beslut, är tillgängliga och håller vad vi lovar
Vi talar med varandra, inte om varandra
Vi accepterar ingen form av diskriminering eller sexuella trakasserier.
BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären. BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 22 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Sundsvall i norr till Malmö i söder.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare - Nacka

Läs mer Mar 20
Är du en serviceinriktad person som brinner för kundkontakt och vill arbeta i en positiv arbetsmiljö? Då kan du vara den vi söker till rollen som Kundtjänstmedarbetare i Nacka. Vi värdesätter engagemang och en förmåga att lyssna på våra kunders behov.
Om tjänsten:
Som kundtjänstmedarbetare hos oss blir du en viktig del i vårt team där ditt huvudfokus blir att ge förstklassig service till våra kunder. Du kommer att hantera inkommande samtal och mejlförfrågningar samt ge support och information kring våra produkter och tjänster.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ge service och support till kunder via telefon, chatt och mejl
Registrera och följa upp ärenden i vårt ärendehanteringssystem
Arbeta proaktivt med kundnöjdhet

Meriterande kvalifikationer:
Erfarenhet av kundservice eller kundtjänst är meriterande
God datorvana och erfarenhet av CRM-system
Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift
Ett professionellt förhållningssätt till kunder
Förmåga att arbeta både självständigt och som del av ett team

Övrig information om jobbet:
Arbetstider: Flexibla arbetstider - Förekommer kvällar och helger
Omfattning: Heltid
Plats: Nacka
Om oss:
Vi är ett företag som värdesätter våra medarbetare och strävar efter att alltid leverera exceptionell service till våra kunder. Vårt team i Nacka utgör en central del i vår strävan att alltid överträffa kundernas förväntningar.
Känner du att denna roll som Kundtjänstmedarbetare passar in på dig? Skicka då in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team i Nacka.

Ansök nu

Customer Success manager/ ansvariga Kundtjänstmedarbetare

Läs mer Mar 14
Vi söker en passionerad och resultatorienterad kundtjänstmedarbetare till D2I Financial Services AB under en spännande expansionsfas. Här erbjuds du inte bara en givande arbetsplats utan också en möjlighet att bygga ovärderlig arbetslivserfarenhet, oavsett din framtida inriktning. Arbeta sida vid sida med entusiastiska kollegor och trivs i en dynamisk miljö.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar att säkerställa att kunder enkelt kommer igång med betalningstjänster och att utföra felsökning vid eventuella problem. Vi sätter stort värde på din noggrannhet och ditt ansvar gentemot våra kunder.
Tjänsten är heltid med en inledande period som provanställning, med möjlighet till tillsvidareanställning om båda parter är nöjda. Vi uppskattar och värdesätter dina personliga egenskaper. Sök redan idag då urvalet sker löpande, och tjänsten kommer att tillsättas omgående.
Dina arbetsuppgifter
Som Säljande Ansvarig Kundtjänstmedarbetare får du ett omfattande ansvarsområde med fokus på support och hantering av kundtjänstärenden via telefon och e-post. Dina dagliga arbetsuppgifter inkluderar även ansvar för direkt försäljning inom kortterminaler och e-handel, samt hantering av fakturering, dokumentation och säljstatistik.
Din anställning inleds med en noggrann introduktionsutbildning, där du ges möjligheten att lära dig allt som behövs för att framgångsrikt ta dig an rollen. Vi erbjuder en flexibel arbetsmiljö med möjlighet att arbeta hemifrån en dag i veckan, men förväntar oss i huvudsak att du är närvarande på vårt kontor i de nya lokalerna i Älta.
I rollen som Säljande Ansvarig Kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta självständigt, samtidigt som du har möjlighet att samarbeta med engagerade kollegor på kontoret.
Din profil
För att uppskatta arbetsuppgifterna i rollen underlättar det för din egen del om du är lyhörd och kommunikativ som person. Vårt önskemål är att du kan en del om kundsamtal, försäljning och service, alternativt att du har viljan att lära dig. Vi hoppas lite extra på en kollega som är positiv och gärna vill jobba och utvecklas.
Du har ett stort teknikintresse, gärna av TCP-IP/Internet, Office (Word/Excel)
Meriterande om du har arbetat en tid som kundtjänstarbete, ev. support från en teknisk miljö och olika finansiella tjänster.
Det är ett stort plus om du har kunskap om kortterminaler, betalsystem (bla provisions-beräkningar), integration mot kassasystem, inlösen/bank samt har även stort teknikintresse. Du är en person som trivs i det lilla entreprenörs-drivna företaget där du kan vara med och påverka.
Krav för tjänsten
-Fullgjorda gymnasiestudier.
-Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Vi erbjuder möjligheten att komma in i ett expansivt skede där du själv i hög utsträckning kan vara delaktig i utvecklingen av D2I. Därmed kommer du att spela en viktig roll. D2I erbjuder marknadsmässigt goda villkor i en utvecklande roll.

Ansök nu

First Line Agent till BAUHAUS Kundtjänst - Heltid visstid

Läs mer Mar 16
Arbetsbeskrivning:
I rollen som First Line Agent på BAUHAUS kundtjänst har du en viktig roll då du har mycket kundkontakt. I din roll arbetar du huvudsakligen med service till våra kunder via telefon, chatt och mejl, det är därför viktigt att du kan uttrycka dig på ett professionellt sätt och behärska Svenska i både tal och skrift. Vi gillar att du är självgående och har förmåga att bemöta och hjälpa våra kunder vid produkt-, order- och reklamationsfrågor. Det är viktigt att du är lösningsorienterad och har en förmåga att sätta dig in i kundens situation. Du ingår i ett team av duktiga medarbetare som alla arbetar för att göra arbetsdagen så bra som möjligt både för kunder och kollegor. BAUHAUS är har ett stort, varierat och spännande sortiment och den ena dagen är inte den andra lik. Hos oss trivs man! Här möts alla åldersgrupper som alla bidrar med sin unika erfarenhet vilket skapar en härlig dynamik. Vill du komma in i vår gemenskap, då kanske detta är jobbet för dig?

Vem söker vi? 
Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor samt är väldigt service- och kundfokuserad. Vi gillar om du är en lösningsorienterad person som alltid försöker ha en positiv inställning till din omgivning. Du är utöver detta även utåtriktad, självständig, flexibel och målmedveten. Har du erfarenhet av närliggande arbetsområden t ex från butik, hantverksyrke eller kundtjänst så är det meriterande, men inget krav. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Du behöver vara minst 18 år och behärska svenska i tal och skrift och engelska i tal. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret.

Dina främsta uppgifter som en del av first line kommer att vara:

Att ge god service till våra kunder via telefon, chatt och mejl
Bemöta våra kunder snabbt, effektivt och vänligt
Intressera dig för kundens projekt
Besvara alla möjliga frågor om rutiner och riktlinjer
Vara behjälplig vid produkt-, order- och reklamationsfrågor
 

Tjänsten är en allmän visstidsanställning på 38,25h i veckan med start i början av april och sträcker sig till augusti. Intervjuer sker löpande och anställning kan ske innan ansökningstiden gått ut. 

 

BAUHAUS erbjuder:
En kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag finns i 19 länder.  BAUHAUS är en inspirerande arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.  
Vi delar med oss av erfarenheter och information
Vi kommunicerar och tilltalar varandra på ett trevligt sätt
Vi ger konstruktiv kritik och uppmärksammar framgång
Vi arbetar för att skapa en roligare arbetsplats genom motivation. engagemang, utveckling och utbildning
Vi respekterar varandras tid och arbete, tar ansvar för beslut, är tillgängliga och håller vad vi lovar
Vi talar med varandra, inte om varandra
Vi accepterar ingen form av diskriminering eller sexuella trakasserier.

BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare  utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären.  BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 24 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Umeå i norr till Malmö i söder.

Ansök nu

First Line Agent till BAUHAUS Kundtjänst - Säsong deltid 30h/v

Läs mer Jan 10
Arbetsbeskrivning:
I rollen som First Line Agent på BAUHAUS kundtjänst har du en viktig roll då du har mycket kundkontakt. I din roll arbetar du huvudsakligen med service till våra kunder via telefon, chatt och mejl, det är därför viktigt att du kan uttrycka dig på ett professionellt sätt och behärska Svenska i både tal och skrift. Vi gillar att du är självgående och har förmåga att bemöta och hjälpa våra kunder vid produkt-, order- och reklamationsfrågor. Det är viktigt att du är lösningsorienterad och har en förmåga att sätta dig in i kundens situation. Du ingår i ett team av duktiga medarbetare som alla arbetar för att göra arbetsdagen så bra som möjligt både för kunder och kollegor. BAUHAUS är har ett stort, varierat och spännande sortiment och den ena dagen är inte den andra lik. Hos oss trivs man! Här möts alla åldersgrupper som alla bidrar med sin unika erfarenhet vilket skapar en härlig dynamik. Vill du komma in i vår gemenskap, då kanske detta är jobbet för dig?

Vem söker vi?
Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor samt är väldigt service- och kundfokuserad. Vi gillar om du är en lösningsorienterad person som alltid försöker ha en positiv inställning till din omgivning. Du är utöver detta även utåtriktad, självständig, flexibel och målmedveten. Har du erfarenhet av närliggande arbetsområden t ex från butik, hantverksyrke eller kundtjänst så är det meriterande, men inget krav. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Du behöver vara minst 18 år och behärska svenska i tal och skrift och engelska i tal. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret.

Dina främsta uppgifter som en del av first line kommer att vara:

Att ge god service till våra kunder via telefon, chatt och mejl
Bemöta våra kunder snabbt, effektivt och vänligt
Intressera dig för kundens projekt
Besvara alla möjliga frågor om rutiner och riktlinjer
Vara behjälplig vid produkt-, order- och reklamationsfrågor

Flertalet säsongstjänster på deltid 30h i veckan med start mellan 1 februari till 31 mars. Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

BAUHAUS erbjuder:
En kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag finns i 19 länder. BAUHAUS är en inspirerande arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.
Vi delar med oss av erfarenheter och information
Vi kommunicerar och tilltalar varandra på ett trevligt sätt
Vi ger konstruktiv kritik och uppmärksammar framgång
Vi arbetar för att skapa en roligare arbetsplats genom motivation. engagemang, utveckling och utbildning
Vi respekterar varandras tid och arbete, tar ansvar för beslut, är tillgängliga och håller vad vi lovar
Vi talar med varandra, inte om varandra
Vi accepterar ingen form av diskriminering eller sexuella trakasserier.

BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären. BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 25 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Umeå i norr till Malmö i söder.

Ansök nu

Andra jobb i Nacka från Dustin AB

Nedan visas andra jobb i Nacka från Dustin AB .

Supply Chain Business Analyst

Systemanalytiker/Systemutredare
Läs mer Jan 29
Are you interested in playing an integral role in our journey to keep things moving?

We strive to be a more data driven Supply Chain and in this day and age data is in abundance, the key is to be able to filter out the most relevant data to help drive the business forward.

As our Supply Chain Business Analyst you will play an integral role in helping us on that path. You will be responsible for developing reports, metrics and KPIs. You conduct analytical investigations based on these reports to understand the underlying operational trends, patterns, insights and relationship within the data. You work closely with Project Managers and Business managers to ensure the reports are understood and can be used to drive efficiency and scalability improvements within our Supply Chain.

My name is Caroline Powell and I am Head of Supply Chain Excellence. You will report to me along with three Process & Business Developers.

Who will love this job:

- An alchemist with a passion for problem solving
- A curious person with a can-do attitude and an analytical & data-driven approach
- An excellent communicator and listener who enjoys internal networking across our Nordic teams
- A self-starter not afraid to take initiative and highly driven to produce results
- An analyst who pays attention to detail and has a systematic and methodical approach


What you'll get:

- Exciting individual development and career opportunities
- A unique opportunity to be a part of Dustin's transformation journey
- A dynamic and multicultural environment
- An informal culture with a "win as a team"-spirit
- Collective agreements and other benefits


What you’ll do:

You will spend much of your time analysing business processes, defining and documenting business requirements. Whilst a part of your time will be spent working individually you will also need to work in close collaboration not only with the Supply Chain Excellence Team and the Supply Chain organisation as a whole but also with other business areas within Dustin to understand the dependencies and needs to serve our Customers in the best possible manner. You will need to converse with both specialist and non-specialist stakeholders and have the ability to capture and present data in a clear manner. You will contribute insights and ideas that help translate business needs into solution specifications.

You should have:

- 3-5 years of experience of working as a business analyst within a Supply Chain (or supply chain related) department.
- Ability to walk through a process with a planner, document and convert business cases into requirements
- Experience with supply chain planning, end-to-end distribution, inventory management, planning & supply chain related systems.
- Strong tracking, coordination and project planning skills
- Experience with Power BI
- Business fluency in English is required

Ansök nu

Account Manager till Dustin

Account manager
Läs mer Sep 30
OM FÖRETAGET:
Dustin är en av Nordens ledande återförsäljare av IT-produkter med tillhörande tjänster till företag, offentlig sektor och privatpersoner. Med kärnan i e-handel fungerar Dustin som en brygga mellan tillverkarnas stora utbud och kundernas behov där Dustins medarbetare stödjer kunderna att hitta den rätta lösningen för dem. Dustin är en one-stop-shop som erbjuder cirka 200 000 produkter med tillhörande tjänster, funktioner och lösningar. Verksamheten bedrivs i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Bolaget har drygt 900 medarbetare. Omsättningen under verksamhetsåret 2014/15 uppgick till ca 7,9 miljarder SEK. Drygt 90 procent av Dustins intäkter kommer från företagsmarknaden med fokus på små och medelstora företag. Dustin Group är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2015 och har huvudkontor i Nacka, Stockholm.

Till affärsområdet Software önskar man nu rekrytera en licensspecialist.

OM ROLLEN SAMT KVALIFIKATIONER:
Specialistsäljarens vardag på Dustin är omväxlande ochhandlar mycket om att skapa nya affärsmöjligheter hos Dustins befintliga kunder, genom att ha högt kundfokus, jobba effektivt och ha god förståelse för SW-affären. Intresset och ivern att lära sig mer om tekniken är viktig och skapar förtroende hos kund. För att lyckas i rollen som Specialistsäljare SW bör rätt person ha följande egenskaper/erfarenheter/kvalifikationer:

* Ca 1–2 års generell kunskap om licenshantering
* Besitter helst erfarenhet av att ha sålt SaaS tjänster
* Har erfarenhet av att jobba med en mix av befintliga och nya kunder.
* Har erfarenhet av att sälja mjukvara. Gärna mjukvara från Microsoft (tex Office 265, Azure etc.)
* Är i början eller mitten av sin karriär.
* Är vetgirig och intresserad av teknik och mjukvara – speciellt Microsofts
* Ödmjuk som person
* Har viljan av att vara och utveckla sig som specialistsäljare
* Social och driven och har förmågan att jobba i team

VI SÖKER:
För att lyckas i rollen ser vi att du är en driven person som vill vara med på en utvecklingsresa i ett framgångsrikt och hett bolag inom IT-branschen. Vi vill att du har erfarenhet av försäljning av Licens/Mjukvara inom Microsoft mot företagskunder. Meriterande erfarenheter är försäljning av mjukvarutjänster i molnet. Vi söker dig som är orädd och välstrukturerad med ett tekniskt sinne. Du är medveten om att du jobbar ihärdigt och effektivt såväl som i med – och motgång. Du är en entusiastisk person som gillar att jobba mot mål och nå dem. För att nå dina mål i denna roll krävs att du har lätt för att skapa relationer till kunder och kollegor, du är en god lyssnare och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska.

ERBJUDANDE:

* Ett stabilt och välrenommerat företag i branschen
* Arbete med mycket frihet under ansvar
* Stora möjligheter till utveckling
* Trevlig atmosfär med trevliga sociala aktiviteter
* Marknadsmässig lön
* Tjänstebil
* Pension och försäkring

ANSÖKAN

I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För övriga frågor vänligen kontakta Thérèse Grivérus på Swesale Rekrytering & Bemanning AB, therese.griverus@swesale.se

Mer information

Ansök nu

Account Manager till Dustin

Account manager
Läs mer Jun 20
OM FÖRETAGET:
Dustin är en av Nordens ledande återförsäljare av IT-produkter med tillhörande tjänster till företag, offentlig sektor och privatpersoner. Med kärnan i e-handel fungerar Dustin som en brygga mellan tillverkarnas stora utbud och kundernas behov där Dustins medarbetare stödjer kunderna att hitta den rätta lösningen för dem. Dustin är en one-stop-shop som erbjuder cirka 200 000 produkter med tillhörande tjänster, funktioner och lösningar. Verksamheten bedrivs i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Bolaget har drygt 900 medarbetare. Omsättningen under verksamhetsåret 2014/15 uppgick till ca 7,9 miljarder SEK. Drygt 90 procent av Dustins intäkter kommer från företagsmarknaden med fokus på små och medelstora företag. Dustin Group är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2015 och har huvudkontor i Nacka, Stockholm.

Till affärsområdet Software önskar man nu rekrytera en licensspecialist.

OM ROLLEN SAMT KVALIFIKATIONER:
Specialistsäljarens vardag på Dustin är omväxlande ochhandlar mycket om att skapa nya affärsmöjligheter hos Dustins befintliga kunder, genom att ha högt kundfokus, jobba effektivt och ha god förståelse för SW-affären. Intresset och ivern att lära sig mer om tekniken är viktig och skapar förtroende hos kund. För att lyckas i rollen som Specialistsäljare SW bör rätt person ha följande egenskaper/erfarenheter/kvalifikationer:

* Ca 1–2 års generell kunskap om licenshantering
* Besitter helst erfarenhet av att ha sålt SaaS tjänster
* Har erfarenhet av att jobba med en mix av befintliga och nya kunder.
* Har erfarenhet av att sälja mjukvara. Gärna mjukvara från Microsoft (tex Office 265, Azure etc.)
* Är i början eller mitten av sin karriär.
* Är vetgirig och intresserad av teknik och mjukvara – speciellt Microsofts
* Ödmjuk som person
* Har viljan av att vara och utveckla sig som specialistsäljare
* Social och driven och har förmågan att jobba i team

VI SÖKER:
För att lyckas i rollen ser vi att du är en driven person som vill vara med på en utvecklingsresa i ett framgångsrikt och hett bolag inom IT-branschen. Vi vill att du har erfarenhet av försäljning av Licens/Mjukvara inom Microsoft mot företagskunder. Meriterande erfarenheter är försäljning av mjukvarutjänster i molnet. Vi söker dig som är orädd och välstrukturerad med ett tekniskt sinne. Du är medveten om att du jobbar ihärdigt och effektivt såväl som i med – och motgång. Du är en entusiastisk person som gillar att jobba mot mål och nå dem. För att nå dina mål i denna roll krävs att du har lätt för att skapa relationer till kunder och kollegor, du är en god lyssnare och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska.

ERBJUDANDE:

* Ett stabilt och välrenommerat företag i branschen
* Arbete med mycket frihet under ansvar
* Stora möjligheter till utveckling
* Trevlig atmosfär med trevliga sociala aktiviteter
* Marknadsmässig lön
* Tjänstebil
* Pension och försäkring

ANSÖKAN

I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För övriga frågor vänligen kontakta Thérèse Grivérus på Swesale Rekrytering & Bemanning AB, therese.griverus@swesale.se

Mer information

Ansök nu

Senior AX - utvecklare till Dustin

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Okt 12
Som Senior AX utvecklare kommer du tillhöra Enterprise Systems, ett team på 18 personer, som består av experter inom integration, affärssytem och CRM-applikationer. Du kommer även att jobba mycket med övriga IT avdelningar på Dustin, t ex avdelningen för infrastruktur.
Som Senior AX utvecklare kommer du tillhöra Enterprise Systems, ett team på 18 personer, som består av experter inom integration, affärssytem och CRM-applikationer. Du kommer även att jobba mycket med övriga IT avdelningar på Dustin, t ex avdelningen för infrastruktur.
Inom ramen för rollen kommer du primärt att:

• Arbeta med utveckling av nya funktioner genom att använda best practice
• Göra förbättringar i nuvarande lösning
• Rutinkontroller av systemet
• Prestandaförbättringar
• Skapa och underhålla funktionell krav- samt teknisk dokumentation
• Medverka i kravinsamling, designprocessen och implementation av design gjort av applikationsspecialister
• Vara delaktig i tekniska projekt och leveranser

Jag som rekryterar till den här rollen heter Sara Wennerström, Acting Manager Enterprise Systems. Jag tycker att det är viktigt att arbetet präglas av initiativtagande, engagemang och god förståelse av affärsprocesser och systemstöd. Som chef är jag öppen, lyhörd och vill tillsammans med teamet sätta upp mål som vi gemensamt uppnår.


Vi söker dig som har:

• Relevant Universitets-/högskoleutbildning
• Erfarenhet inom X++. Även C#, .NET, och SSRS
• Tidigare har jobbat med prestandaförbättringar
• Erfarenhet av Dynamics 365 är meriterande

För att lyckas i rollen så är det viktigt att du har mycket hög ambition och förmåga att ta till dig ny kunskap snabbt inom system och affärsverksamhet där verkligheten är komplex med många detaljer. Du är dessutom initiativtagande, analytisk och har god förmåga att se lösningar och driva dessa framåt. Du har goda kunskaper i engelska då vårt team består av både svensk- och engelsktalande.


Vi erbjuder dig en spännande framtid på en arbetsplats som är inspirerande och fartfylld. Här har du möjlighet att kombinera ett utvecklande arbete med familjeliv i en trygg anställning med kollektivavtal och bra förmåner. Våra värderingar präglar vår arbetsplats och vi strävar efter att hållbarhet och mångfald ska vara en integrerad del av våra processer och genomsyra hela företaget. Vi har det roligt och jobbar tillsammans för att driva Dustin framåt och vi vill att du utvecklas med oss.

Ansök nu