Nyköping: Teknisk kundsupport hemifrån för världsledande techbolag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Teknisk kundsupport hemifrån för världsledande techbolag i Nyköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Nyköping inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-07 // Varaktighet: Heltid

Vi söker nu nya stjärnskott till vår tekniska kundtjänst hemifrån. Du kommer jobba för ett av världens mest innovativa och populära IT-varumärken, med produkter som telefoner, surfplattor och datorer.
Om tjänsten som teknisk kundtjänstmedarbetare
Som kundtjänstmedarbetare på Webhelp är du kundernas stöttepelare vid frågor och funderingar kring deras mobiltelefon, surfplatta och dator. Du kommer dagligen hantera både enklare och mer komplexa ärenden i samråd med olika slags kunder som är i behov av din expertis.
Tjänsten kommer starta med en fyra veckor intensiv distansutbildning där du får de verktyg du behöver för att kunna hjälpa kunderna på bästa sätt. Du kommer utbildas i företagets produkter och få lära dig tillvägagångssätten till hur du hittar resurser och felsöker kunders problem.
Du kommer ingå i ett team med andra individer som också brinner för teknisk support. Varje team består av ca 12-20 personer och leds av en av våra duktiga Team Managers vars primära uppgift är att se till att individerna i teamet trivs och utvecklas i sin arbetsroll. Vi har en stark feedback-kultur där du kan förvänta dig återkoppling och utvecklande feedback i syfte att du ska bli så bra som möjligt på ditt jobb.


Vad kan vi erbjuda dig?
Vi erbjuder tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning
Friskvårdsbidrag
Kontinuerlig coachning för att utvecklas i din roll
Fyra veckors betald grundutbildning
Goda utvecklingsmöjligheter
Möjlighet att bli en del av ett stort internationellt företag



Erfarenhet av iOS och/eller macOS eller liknande teknik är meriterande, men vi söker även dig som..
Är en teknikintresserad person, som trivs med uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning.
Älskar att prata med kunder och alltid strävar efter att ge service av bästa kvalité.
Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska.
Bor i Sverige (OBS du måste jobba på din folkbokförda adress i Sverige, dvs inte utomlands)
Inte finns med i belastningsregistret


Viktigt gällande hemarbete:
Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.


Intresserad? Ansök nu!
Som en del i rekryteringsprocessen kommer ett separat mail med ett test att skickas ut till dig. För att kunna gå vidare i processen behöver detta test göras. Vid eventuell intervju behöver betyg i svenska och engelska från gymnasiet alternativt annat studiebevis kunna visas upp.


START: 2022-10-07
PLACERINGSORT: Valfritt, du arbetar permanent hemifrån
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 100 % (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Heltid, varierande arbetstider måndag – söndag kl 08.00 – 20.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-09-30


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Alla platsannonser →

Andra jobb i Nyköping som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Nyköping som Kundtjänstmedarbetare.

HSB Södermanland söker Kundvägledare

Läs mer Apr 24
Tillsammans med dig vill vi på HBS Södermanland fortsätta resan med att erbjuda våra kunder och medlemmar Sveriges bästa service. HSB Södermanland löser kundens behov så nära kunden som möjligt och vi hoppas du vill vara en del av vårt team för att fortsätta skapa kundservice i världsklass.
Vi söker nu en Kundvägledare och har du drivkraften och viljan att skapa stort värde för våra kunder, samt utveckla arbetssätten i rollen som Kundvägledare är du varmt välkommen till oss på HSB Södermanland.
Arbetsuppgifter
I rollen som Kundvägledare ansvarar du för värdskapet mot kund och ger därmed en mycket god digital service till våra kunder via telefon och mejl. Du utför rådgivning, tar emot felanmälan och administrerar medlemskap, bospar och våra tjänster för brf. Vidare ingår det i rollen att administrera inre fond och förfrågningar kring bland annat autogiro, stötta övriga handläggare inom kundservice med enklare administration samt stötta verksamheten med expertis inom det egna specialistsområdet.
Erfarenhet
Vi ser gärna att du har en utbildning på gymnasienivå och du har tidigare erfarenhet inom kundservice där du har byggt upp och fortsatt underhålla goda kundrelationer. Du har en vana av administrativa uppgifter och goda IT-kunskaper, samt goda språkkunskaper i svenska och engelska.
I rollen som Kundvägledare är det önskvärt om du har kunskaper i SuperOffice, Agresso och PM men det är inget krav. Vi värdesätter om du har andra språkkunskaper utöver svenska och engelska för att kunna möta alla våra kunder på bästa sätt.
Om dig
Din personlighet, vilja och dina förmågor är viktiga för oss. För att trivas i rollen tror vi att du har intresse, vilja och förmågan att hjälpa andra och leverera lösningar genom att anpassa ditt arbetssätt, du är flexibel i ditt sätt att förmedla budskap för att ge bästa möjliga service till kund. Du tycker om att arbeta med människor där dina förmågor får visa sig genom att du är tillmötesgående, lugn och uppmärksam.
Du drivs av att få ta initiativ, sätta i gång aktiviteter och uppnå resultat genom att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Vidare tror vi att du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter där du kan ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du ser möjligheterna i förändringar och vill bidra positivt till det.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på 100 % med placering på vårt nya fantastiska kontor i Nyköping, där får du möjligheten att vara med och bidra till en kundservice i världsklass. Så långt det är möjligt vill vi hjälpa dig att skapa balans i tillvaron mellan jobb och fritid. Vi har självklart kollektivavtal.
Vilka är vi på HSB?
HSB Södermanland välkomnar dig till en familjär arbetsplats, där allas idéer kan göra skillnad. Som Sveriges ledande boendeaktör bidrar vi tillsammans till en tryggare, mer innovativ och hållbar vardag och en bättre framtid – varje dag! Vi på HSB Södermanland tror på kraften i ett starkt medarbetarengagemang och har påbörjat en spännande utvecklingsresa där vi sätter stort fokus på våra människor i all utveckling vi tar oss an.
HSB Södermanland är den regionala HSB-föreningen i Nyköping, Oxelösund, Eskilstuna, Strängnäs, Trosa, Vagnhärad, Katrineholm, Vingåker och Flen. Vi arbetar med allt från nyproduktion av bostads- och hyresrätter till totalförvaltning av egna och andras fastigheter. Vi har kontor i Nyköping, Eskilstuna och Strängnäs.
Välkommen med din ansökan senast 2024-05-06. Vi tillämpar löpande urval och tillsättning enligt överenskommelse.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till chef kundservice, Madeleine Andersson tel. 010-442 55 44.

Ansök nu

Hedin Parts söker sommarvikarie till kundsupport

Läs mer Feb 16
Om jobbet
Hedin Parts and Logistics (HPL) är en del av Hedin Mobility Group (HMG)och vårt uppdrag är att vara deras globala distributör av reservdelar och tillbehör. Vi skall serva alla Hedin Mobility Group’s varumärken i Europa* från distributionscentraler i Sverige och Europa med hjälp av supply chain hubbar i Nordamerika och på sikt även Asien. Våra kunder är HMGs återförsäljare, externa återförsäljare, e-konsumenter, andra distributörer och externa industri/automotive-3PL-kunder. Hedin Parts and Logistics har för närvarande tre kontor i Sverige, Nyköping, Trollhättan och Mölndal. Vi arbetar efter en hybrid arbetsmodell för att skapa flexibiliteti arbetslivet. Nu söker vi en sommarvikarie till vår kundsupport i Nyköping.



Beskrivning av tjänsten
Vi söker en sommarvikarie till vår kundsupport under juni, juli och augusti. I rollen kommer du att vara ansiktet utåt mot kunderna. Du kommer besvara deras produkt och leveransfrågor via mail eller telefon. Du ansvarar för orderhantering, returer och reklamationer. Du kommer agera mellanhanden i all kommunikation med kunderna.

Du har minst gymnasial utbildning och har erfarenhet av kundsupportarbete sedan tidigare. Du behärskar svenska och engelska både i tal och skrift. Du är även en van användare av datorn och olika system som verktyg. Vi ser det som mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet inom fordonsbranschen.



Vem är du?
Som person är du stresstålig, noggrann, ansvarstagande och har alltid kunden i fokus. Du tycker om att lösa problem och hantera många bollar i luften samtidigt. Du är social, framåt och en lagspelare. I denna rekrytering kommer vi värdesätta kommunikation, service, samarbete, kundfokus, anpassning och relationsbyggande högt

Vi erbjuder
Hos oss får du tryggheten i att vara en del av expansivt företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av trygghet, trovärdighet och tillgänglighet.

Orio AB köptes 2022 upp av Hedin Mobility Group och har efter det börjat expandera och bytt namn. Vi är bara i början av vår expansion så vi erbjuder dig chansen att följa med på en spännande resa som präglas av tillväxt och utveckling där du kommer vara delaktig i utvecklandet av Hedin Parts and Logistics,

Låter det spännande? Tveka inte utan skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Vi söker vikarierande kundvärd till sommaren!

Läs mer Feb 29
Vi söker nu en vikarierande kundvärd till vårt kundcenter i sommar
Du kommer att ingå i ett härligt team på 14 personer där du förväntas bli en i gänget som har som huvuduppgift att ge våra hyresgäster bästa service.

 

I denna roll som vikarierande kundvärd kommer du i huvudsak att arbeta med kundmottagande verksamhet vilket bland annat innebär att svara på företagets gemensamma telefonslinga, företagets gemensamma inkommande mail samt bemanna receptionen.

 

Vi beräknar att vikariatet pågår från 10 juni till 16 augusti. 

Din bakgrund
Du har en gymnasieutbildning med relevant inriktning. Meriterande är erfarenhet från kundserviceverksamhet eller fastighetsbranschen. Det är även meriterande om du har erfarenhet av hyreslagen. Du har mycket goda kunskaper skriftligt och muntligt i svenska och engelska. Det är även meriterande om du har ytterligare språkkunskaper i t ex somaliska eller arabiska. 

Din profil
Vi söker dig som är strukturerad, har ett gott ordningssinne och som kan ta ansvar för dina uppgifter även när förutsättningarna ändras snabbt. Du gillar att ingå i ett team och bidrar till gott samarbete och till god stämning. Att arbeta med service är något som ligger naturligt för dig. För att lyckas i rollen tror vi att du har förmågan att vara lugn och kontrollerad, även när utmaningarna är många och varierande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Ansökan och rekryteringsprocessen
Vi vill ha din ansökan senast den 14 mars 2024. Vi tar enbart emot ansökningar via länken här i annonsen. Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med din ansökan!

 

För frågor om tjänsten kontakta Martina Hefling, kundcenterchef, martina.hefling@nykopingshem.se. För frågor om rekryteringsprocessen kontakta Pernilla Josefsson, HR-ansvarig, pernilla.josefsson@nykopingshem.se. Facklig representant för Vision är Anne-Marie Ohlsson-Johansson, anne-marie.ohlsson@nykopingshem.se. 

 




I 75 år har Nyköpingshem spelat en viktig roll i kommunens expansion och bostadsutveckling genom att förvalta, bygga nytt, bygg till och bygga om. Med drygt 4 000 bostäder är vi Nyköpings ledande bostadsföretag med gott om nöjda hyresgäster. Det tänker vi fortsätta att vara i 75 år till. Minst.

Till sommaren behöver vi förstärkning av en vikarierande kundvärd. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljare Ford

Läs mer Jan 23
Vill du bli en del av ett positivt team på en nyrenoverad anläggning i toppklass? Har du dessutom etablerad säljerfarenhet och är en stjärna på att bygga relationer, kan du vara den vi söker!????

Om dig
För att vara en framgångsrik säljare hos oss ser vi att du har en stark drivkraft att hjälpa våra kunder till ett bättre liv. Du är en lagspelare som skapar arbetsglädje och lägger stort fokus på resultat och affärsmässighet. Som person drivs du av att bygga och bevara relationer både med kollegor och kunder. Du är skicklig på problemlösning som skapar mervärde och tar ansvar för att planera din tid på bästa sätt. Vi ser även att du är engagerad genom din nyfikenhet och vilja att utmana dig själv. Du är välbekant och bekväm med dagens teknik och öppen för framtidens.

Erfarenhet av försäljning inom bilbranschen och/eller företagsförsäljning är meriterande. B-körkort är ett krav. När vi rekryterar lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och väger in dessa tillsammans med dina tidigare erfarenheter och kompetenser.

Om jobbet
Som säljare på Holmgrens Bil får du möjlighet till att sikta mot toppen genom att skapa dina egna affärsmöjligheter. Du arbetar mot uppsatta mål och ger kunderna en förstklassig upplevelse. Du kommer att arbeta med Ford som är ett av sex nybilsmärken hos oss på Holmgrens Bil. Förutom Ford representerar anläggningen i Nyköping även nybilsmärkena BMW och MG.

Tillsammans med ditt team sköter du allt från första kundkontakt till inbytesprocess, avtalsskrivning, leverans och uppföljning. Du planerar, genomför och följer upp försäljning av nya och begagnade fordon, tillbehör och tjänster som finansiering, serviceavtal och försäkringar.

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Enligt schema
Placeringsort: Nyköping
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Vad Holmgrens Bil erbjuder
Holmgrens Bil erbjuder en spännande arbetsplats som bygger på sunda värderingar i en händelserik bransch. Vårt varumärkeslöfte Vi bryr oss och våra kärnvärden glädje, respekt, ansvar och sparsamhet genomsyrar allt vi gör och står för. Den riktar sig inte bara till våra kunder, utan i allra högsta grad även till alla våra medarbetare. Hos oss finns det möjligheter till både personlig och karriärmässig utveckling. Holmgrens Bil erbjuder dessutom en rad personalförmåner, allt ifrån friskvårdsbidrag till möjligheten att nyttja en fjällstuga i Björnrike. Som anställd hos oss kan du känna dig trygg- vi är anslutna till kollektivavtal!

Lär känna oss bättre genom att besöka vår Instagram (https://www.instagram.com/holmgrensbil/) och karriärsida (https://holmgrensbil.teamtailor.com/).

Ansökan
Ansök senast 14 februari 2024. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Vid eventuella frågor om tjänsten kontakta säljchef Linus Öhman på telefon 0155-45 41 14 eller mail linus.ohman@holmgrensbil.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Jobba På Cypern

Läs mer Nov 15
Sök jobbet som kundtjänst på RoligaJobb för att jobba på Cypern!
Pratar du flytande svenska & vill jobba på Cypern? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba på Cypern. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba på Cypern
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill jobba som kundtjänst på Cypern
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Andra jobb i Nyköping från Webhelp Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Nyköping från Webhelp Sweden AB .

Jobba hemifrån för Telenors säljande kundservice!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 22
Blir du en av våra medarbetare kommer du tillhöra ett team med drivna kollegor som precis som du brinner för kundservice och försäljning.
Som medarbetare inom Telenors kundservice arbetar du med inkommande samtal från Telenors befintliga kunder där du hanterar ärenden inom faktura- och leveransfrågor och andra abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innnebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll!
För att trivas hos oss är du en engagerad och social medarbetare och lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!

Vi söker dig som....
Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del i varje samtal
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska
Inte förekommer i belastningsregistret


Vad vi erbjuder!
Kontinuerlig uppföljning och coachning
Friskvårdsbidrag
Kollektivavtal med Unionen, vilket är en självklarhet för oss.
Goda chanser till utveckling med interna karriärsmöjligheter!

Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen dagligen är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.

Viktigt gällande hemarbete:
Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där det finns möjlighet att arbeta hemifrån så kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.

START: 2023-06-12
PLACERINGSORT: Kontoret i Norrköping, alternativt hemifrån (från din folkbokförda adress i Sverige)
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 08:00-18.00, måndag-fredag.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-06-02

Ansök nu

Jobba deltid med service och kundanpassat sälj för Tele2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 9
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!


Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då är det dig vi söker!
Vi på Tele2 rekryterar nu med start den 12:e Juni 2023 på 80%!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning på 80%. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning.
Som nyanställd kommer dina första 2 veckor vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 3 ytterligare utbildningsdagar berörande teknisk support. Under utbildningen som pågår på heltid ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.


Vad vi erbjuder dig:
- Betald utbildning
- Kompetensutveckling
- Provision utan tak
- Kontinuerlig uppföljning och coachning
- Personalrabatt på mobilabonnemang


Arbetsuppgifter:
- Besvara fakturafrågor
- Kundservice
- Teknisk support för TV
- Fokus på/aktiv merförsäljning


Vi vill att du uppfyller följande:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna uppge 1-2 referenser
- Du måste arbeta ifrån din folkbokförda adress.
- Inte förekommer i belastningsregistret



START: 2023-06-12
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund.
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder en fast anställning på 80%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-31
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE ????
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.

Ansök nu

Nyfiken på kundanpassat sälj och service hemifrån? Sök till Tele2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 21
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då är det dig vi söker!
Vi på Tele2 rekryterar nu med start den 15:e Maj 2023!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning.
Som nyanställd kommer dina 2 första veckor vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 3-4 ytterligare utbildningsdagar berörande teknisk support. Under utbildningen som pågår på heltid ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.


Vad vi erbjuder dig:
- Betald utbildning
- Kompetensutveckling
- Provision utan tak
- Kontinuerlig uppföljning och coachning
- Personalrabatt på mobilabonnemang


Arbetsuppgifter:
- Besvara fakturafrågor
- Kundservice
- Teknisk support för TV
- Fokus på/aktiv merförsäljning


Vi vill att du uppfyller följande:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna uppge 1-2 referenser
- Du måste arbeta ifrån din folkbokförda adress.
- Inte förekommer i belastningsregistret



START: 2023-05-15
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-04
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE ????
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Kom och jobba med Kundsupport hemifrån på Telenor!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Kom och jobba med oss på Webhelp!
Är du en problemlösare som drivs av att hjälpa andra? Då söker vi dig!
Nu söker vi på Telenor härliga medarbetare för start 2023-04-24!
Om tjänsten:
Som medarbetare på kundsupporten arbetar du med att lösa olika ärenden som Telenors kunder ringer in om. Du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor som kan gälla deras fiberbredband, bredband via telejacket, leveransfrågor, TV-tjänster etc. Utöver teknisk support kommer du att till viss del arbeta med mersälj till befintliga kunder.


Du startar din resa hos oss med en gedigen betald grundutbildning om 2 månader där du får de verktyg du behöver för att känna dig trygg med arbetsuppgifterna och din roll.
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du besitter viljan och engagemanget att lära dig nya saker!


Vad kan vi erbjuda dig?
?? Fast månadslön samt provision utan tak
?? Kollektivavtal med Unionen
?? Friskvårdsbidrag
?? Kontinuerlig uppföljning och coachning
?? Personalrabatt på våra tjänster


Du behöver...
?? Ha godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
?? Fyllt 18 år
?? Kunna uppge 1-2 referenser
?? Kunna arbeta ifrån din folkbokförda adress
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ta chansen och sök nu!
__________________________________________________
???? VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE:
Vi bryr oss om våra anställdas välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste kunna följa Webhelps standard och krav gällande hemarbete för att kunna anställas till denna tjänst.
START: 2023-04-24
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
PLACERINGSORT: På din folkbokförda adress i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Umeå
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-04-14
___________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Jobba hemifrån som Teknisk Supportmedarbetare för Electrolux!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 9
Vi söker nu nya kollegor till Webhelp som vill arbeta hemifrån till vår kundtjänst för vår uppdragsgivare Electrolux!
VAD INNEBÄR ROLLEN?
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att ta emot inkommande samtal från kunder med frågor gällande olika produkter från Electrolux varumärken. Vi på Electrolux och Webhelp strävar alltid efter att ge den bästa möjliga kundservicen med expertis och engagemang.
Detta kan vara en utmanande roll med ett utvecklande och lärorikt arbete inom service. På vår arbetsplats har vi högt i tak och hjälpsamma medarbetare och ledare. För dig med rätt drivkraft finns det även stora möjligheter till vidareutveckling inom företaget i andra typer av roller framöver!
VEM ÄR DU?
Du har lätt för att anpassa dig efter kundens behov och har inte några problem att hantera olika typer av situationer. Du är motiverad och har viljan att utvecklas och lära dig nya saker samt har ett genuint intresse av att hjälpa människor. Du brinner för att leverera ett kundbemötande i världsklass helt enkelt! Du värdesätter även förmånen och flexibiliteten att kunna jobba hemifrån och kan göra detta med god disciplin i ditt arbete.
Vi har alla varit nybörjare och vi har fantastiska kollegor och coacher som hjälper dig att utvecklas inom uppdraget
DU BEHÖVER...
???? Ha godkänt betyg i Svenska 1/A och Engelska 5/A
????? Ha god datorvana
???? Kunna uttrycka dig obehindrat på svenska och ha goda kunskaper i engelska
???? Fyllt 18 år
???? Finns ej med i belastningsregister
?? Meriterande med av erfarenhet av service (ej krav)



VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Kulturen på Webhelp och Electrolux genomsyras av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Vid 100% distansarbete kommer du att omges av härliga kollegor som hjälper och stöttar varandra i arbetet via en digital plattform.
FÖRMÅNER
???????? Lön enligt Kollektivavtal med Unionen
????? Friskvårdsbidrag
???? Utvecklingsmöjligheter
???? Utbildning
???? Möjlighet till bonus



ANSÖKAN TILL TJÄNSTEN
Som en del i rekryteringsprocessen kommer ett separat mail med ett personlighetstest att skickas ut till dig i samband med din ansökan. För att kunna gå vidare i processen behöver detta test göras. Vid eventuell intervju behöver betyg i svenska och engelska från gymnasiet alternativt annat studiebevis kunna visas upp.

VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig gällande din tilltänkta arbetsmiljö. Detta för att vi ska kunna säkerställa att du följer Webhelps standard när det kommer till en säker och hållbar arbetssituation hemifrån.


START: 2023-04-03
PLACERINGSORT: Hemifrån från din folkbokförda adress i Sverige
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna. Mån-fre 07:30-18:00, helg 10:00-18:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-03-24
Vi rekryterar löpande vilket kan resultera i att tjänsten tillsätts innan sista ansökningsdatum.

_____________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Jobba hemifrån med kundservice och försäljning för Tele2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 24
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då är det dig vi söker!
Vi på Tele2 rekryterar nu med start den 3 april 2023!


Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning. Som nyanställd kommer dina 12 första arbetsdagar vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 3 ytterligare utbildningsdagar berörande teknisk support. Under utbildningen som pågår på heltid ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.


Vad vi erbjuder dig:
- Betald utbildning
- Kompetensutveckling
- Provision utan tak
- Kontinuerlig uppföljning och coachning
- Personalrabatt på mobilabonnemang


Arbetsuppgifter:
- Besvara fakturafrågor
- Kundservice
- Teknisk support för TV
- Fokus på/aktiv merförsäljning


Vi vill att du uppfyller följande:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna uppge 1-2 referenser
- Du måste arbeta ifrån din folkbokförda adress.
- Inte förekommer i belastningsregistret

START: 2023-04-03
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund.
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder en fast anställning på 80%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-03-23
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE ????
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu