Södertälje: Operatörer sökes till AstraZeneca

Hitta ansökningsinfo om jobbet Operatörer sökes till AstraZeneca i Södertälje. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Södertälje inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-27 // Varaktighet: Heltid

Operatörer sökes till AstraZeneca!

På AstraZeneca gör alla våra medarbetare skillnad för patienters liv varje dag.

AstraZeneca är verksamma i mer än 100 länder världen över och ett av Sveriges viktigaste exportföretag. I Södertälje finns AstraZenecas största globala produktions- och distributionsanläggning och en av världens största tillverknings- och packningsenheter för läkemedel – Sweden Operations. AstraZeneca producerar och packar allt från tabletter och kapslar till inhalatorer, frystorkade produkter, sprejer, flytande lösningar och mycket mer.

Din roll
Som operatör inom Sweden Operations är du en viktig del i verksamheten där du kvalitetssäkrar arbetet och bidrar till att kunden kan känna sig trygg med produkten. Du övervakar produktion, hanterar maskiner/utrustning, utför enklare underhållsarbeten samt dokumenterar dina löpande arbetsmoment. Uppföljning och problemanalyser gör du med hjälp av Lean-verktyg. Operatörer sköter driften av tillhörande utrustning inom ett avsnitt. Detta innebär förberedelser inför nya processer, övervakning under processens gång, samt avslutande åtgärder (rengöring etc.) efter avslutad process. Allt arbete är standardiserat och det ingår i samtliga roller att arbeta med ständiga förbättringar. Allt arbete sker enligt skriftliga instruktioner SOP och följer GMP (Good Manufacturing Practice). Företaget har öppet dygnet runt och du kommer att arbeta skift.

Kravprofil
• Gymnasiekompetens alternativt relevant arbetslivserfarenhet
• Meriterande är relevant arbetslivserfarenhet för att uppfylla de krav som ställs i rollen, gärna inom industri och produktion, särskilt inom läkemedelsbranschen och/eller inom AstraZeneca.
• Ha mycket goda kunskaper i både tal, skrift och läsförståelse i det svenska språket.
• Erfarenhet av GMP och LEAN är meriterande då det är arbetssätt som genomsyrar hela AstraZeneca.
• Vara kundfokuserad samt ha en god samarbetsförmåga och social kompetens.
• Kunna arbeta alla typer av skift.

Framgångsfaktorer
Du är nyfiken och ansvarsfull och tycker att effektivitet och noggrannhet är A och O i arbetet. Du är också positiv och trivs i en miljö med ett nära samarbete mellan kollegor och kringfunktioner. Du har även en stark vilja att lära och utvecklas i rollen som operatör. För att trivas i denna tjänst bör du också ha ett tekniskt intresse och inte ha några problem med visst fysiskt arbete.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Kristin Holm som nås via Adecco 010- 173 73 00, alternativt kristin.holm@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Operatör, Astra Zeneca, Södertälje

Alla platsannonser →

Andra jobb i Södertälje som Produktionstekniker, maskin/verkstad

Nedan visas andra jobb i Södertälje som Produktionstekniker, maskin/verkstad.

Produktionstekniker inom projekt, Cummins Scania

Läs mer Nov 20
Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar.
Scania har tillsammans med Cummins ett joint venture (JV) för utveckling och produktion av XPI insprutningssystem, med huvudkontor i USA. Produktionsbolaget innehåller ett flertal funktioner såsom utveckling, bearbetning, montering och provning, och är beläget i Södertälje Sverige, Juárez Mexiko och Columbus USA. Här på enheten i Södertälje monterar och testar vi Extreme Pressure Injection (XPI)-injektorer och bränslepumpar. Just nu befinner vi oss i en period av flera spännande utmaningar med produktintroduktioner kopplat till Scanias nya motorplattform och ökande kundbehov vilket ger möjligheter för verksamheten att växa. Därför söker vi nu en produktionstekniker inom projekt till vårat team.
Är du intresserad av att vara en del av vårt team där dina kunskaper, erfarenheter och idéer är efterfrågade? Vill du arbeta i en grupp som aktivt arbetar med mångfald och där våra olika perspektiv, kunskaper, erfarenheter och samarbete är styrkor som gör oss bättre?
Vårt team
Vi är en liten produktionsenhet där samarbete och gemenskap är av största vikt för att klara alla utmaningar och samtidigt ha roligt på jobbet. I vårt team, som idag består av 3st testingenjörer, 2st projektledare samt 2st produktionstekniker, är ett nära samarbete inom gruppen samt med andra avdelningar en nyckel för att lyckas. Vi behöver fokusera både på att förvalta våra nuvarande processer men även vara innovativa för nya lösningar genom initiativ och teamwork.
Dina arbetsuppgifter
Rollen som produktionstekniker innebär att du är del av ett eller flera projekt där nära samarbete är en nyckel för att lyckas. Målet är att vi tillsammans introducerar nya produkter och investeringar med rätt säkerhet, kvalitet samt i tid.
Syftet med detta samarbete är att bidrar till en kreativ atmosfär som gör skillnad och genererar nya idéer och lösningar för att ge oss produktionsprocesser i världsklass. Vi på produktionsteknik utför arbetet i nära samarbete med övriga grupper inom produktionsanläggningen men även genom ett nära tvärfunktionellt arbete med vår systerfabrik i Juárez, Mexiko och våra utvecklingsavdelningarna i Södertälje och Columbus, USA.
Din profil
Vi ser gärna att du arbetar idag som produktionsteknisk ingenjör. Du har en naturlig förmåga att leda, kommunicera och arbeta under eget ansvar. Du uppskattar omväxling i arbetet då rollen innebär att man är med i ett projekts alla faser, från förstudie till implementation samt avslut. Du trivs i ett nära samarbete med andra människor och att arbeta i en global miljö. För att trivas hos oss så behöver du även vara strukturerad och ha ett intresse för processutveckling samtidigt som du har modet att utmana processerna, se verksamhetens behov och implementera förbättringar.
Har en högskole- eller civilingenjörsutbildning.
Har tidigare arbetslivserfarenhet inom produktionsteknik, meriterande med erfarenhet inom projektledning.
Goda kunskaper i svenska samt engelska i tal och skrift.

Vi erbjuder
Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete där lärande och personlig utveckling ingår i det dagliga arbetet. Du blir del av ett team med kompetenta, engagerade och trevliga arbetskamrater som hjälper dig att växa med uppgifterna. Du har en nära dialog med din chef Jonny och tillsammans skapar ni en personlig utvecklingsplan. Du får även möjligheten att vara med från start av produktintroduktioner och uppdatering av produktionsutrustningar samt produktionsprocesser.
En av dina närmaste kollegor kommer även att utses till din handledare för att se till att du får en så bra start som möjligt på ditt nya arbete och knyter nödvändiga kontakter inom och utanför produktionsanläggningen.
Ytterligare information
För mer information kontakta Jonny Bergsmeds (Produktionsteknisk Chef), Jonny.Bergsmeds@Scania.com.
Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!
Din ansökan ska innehålla personligt brev, CV och betygskopior. Vänligen ansök via Scania.com karriärsida så snart som möjligt dock senast 2023-12-11. Vi använder logik- och personlighetstester i vår urvalsprocess och en bakgrundskontroll kan komma att genomföras för denna tjänst.
Varmt välkommen med din ansökan!
Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder driver vi omställningen till ett hållbart transportsystem. 2020 levererade vi 66 900 lastbilar, 5 200 bussar samt 11 000 industri- och marinmotorer till våra kunder. Nettoomsättningen uppgick till mer än 125 miljarder kronor, varav över 20 procent var tjänsterelaterade. Scania grundades 1891 och är idag verksamt i fler än 100 länder och har cirka 50 000 medarbetare. Forskning och utveckling är huvudsakligen koncentrerad till Sverige. Tillverkning sker i Europa och Latinamerika, med regionala produktcenter i Afrika, Asien och Eurasien. Scania är en del av TRATON GROUP. För mer information besök: www.scania.com

Ansök nu

Produkttekniker till Scanias Chassimontering i Södertälje

Läs mer Nov 13
Sedan en tid tillbaka har vi det spännande uppdraget att som enda slutmontering påbörja tillverkning av elektrifierade fordon, e-mobility: Scanias framtid!
Trivs du i produktionsmiljö och vill jobba nära verksamheten? Vill du ha ett spännande och utvecklande arbete? Drivs du av högt tempo, problemlösning och att sätta produkten i centrum? Är du en trygg person med genuint intresse av teknik; Sök då Produkttekniker på Front Office!
Vår verksamhet
Scania är en av världens ledande tillverkare av lastbilar, bussar samt industri- och marinmotorer. Scania Chassiproduktion i Södertälje är en av fyra slutmonteringsenheter i Scanias globala produktionsstruktur med uppdrag att producera lastbilschassier. Vi är också en del av Scanias framtida utveckling inom elektrifiering. Våra kunder är främst marknader i Norden, nordöstra Europa samt flera övriga marknader. Vårt uppdrag är också att representera de övriga slutmonteringarna i det tvärfunktionella utvecklingsarbetet Vi är idag ca 1500 personer i Södertälje och befinner oss i en period av många spännande utmaningar.
Din roll, arbetsuppgifter och utveckling hos oss
Du kommer jobba i team tillsammans med gruppchef i produktion och processtekniker där ni ansvarar för en del av monteringslinan. I din roll kommer du representera monteringen i produktfrågor; det innebär tvärfunktionellt arbete med bland annat konstruktion, beredning och kvalitetsavdelning. I rollen ingår att förstå påverkan av produktintroduktioner, analysera ritningar, monteringsunderlag och produktstruktur, och även utreda och rapportera avvikelser som uppstår till ansvarig avdelning. Du kommer därefter vara med och implementera den framtagna lösningen i produktion. Arbetet är omväxlande med puls och komplex problemlösning.
Moa Bensing som idag är Produkttekniker på Front Office:
”Jag gillar att det är ett socialt jobb med varierade arbetsuppgifter. Man stöter på nya utmaningar och kan alltid lära sig något nytt. I denna roll har jag snabbt byggt upp ett kontaktnät, då man kommer i kontakt med flera delar av organisationen. Det är en bra tjänst för att få en helhetsbild av hur produktionen på Scania ser ut.”
Som ny hos oss kommer du gå ett Onboarding-program för att bygga kompetens och erfarenhet innan du tar dig an ditt ansvarsområde. Du kommer tillhöra en grupp om ca 14 personer med varierande bakgrund och utbildning, där gruppen är en del av en större teknisk organisation. Inom vår grupp har vi olika roller; Produkt, Process, fordonselektronik samt projektinriktning. En bra grund för fortsatt intern karriärutveckling!
Du kommer få coaching från ett öppet och inspirerande ledarskap där både personlig utveckling och teamarbete värdesätts.
Har du den här bakgrunden?
Du har en akademisk bakgrund med utbildning så som maskinteknik med inriktning produktion, produktutveckling, industriell ekonomi eller motsvarande utbildning.
Du kan kommunicera flytande på svenska och engelska i tal och skrift.
Du är tekniskt bevandrad med teknikintresse och intresse för produktion.

Vi söker dig som…
Är analytisk och strukturerad. Har förmågan att lyfta blicken och förstå hur specifika problem kan påverka helheten, processer och system. Du kan värdera situationer, förstå konsekvens och fokusera på rätt uppgifter.
Personliga egenskaper som är viktiga:
Hög ambition, drivkraft och initiativförmåga
Drivs av utmaningar och ser möjligheterna i dessa
Förändringsbenägen, positiv och engagerad
Goda kommunikationsfärdigheter och social kompetens

Ta reda på mer
Tjänsten är en tillsvidareanställning och placerad i Södertälje. Arbetstiden är dagtid. Löpande urval och intervjuer kommer att ske under ansökningsperioden.
Som anställd på Scania erbjuder vi förutom karriär- och utvecklingsmöjligheter i en internationell miljö andra förmåner som exempelvis personalbil, resultatbonus, tjänstepension, flexibel arbetstid, lunch till reducerat pris och mycket mer.
För mer information är du välkommen att kontakta gruppcheferna på Front Office:
Erik Karlsson, erik.yx.karlsson@scania.com eller
Susanna Håkansson, susanna.hakansson@scania.com
Ansökan
Din ansökan ska innehålla ett personligt brev, CV och betygskopior. Scania använder tester i rekryteringsprocessen. En bakgrundskontroll kan komma att genomföras för denna tjänst. Löpande urval och intervjuer kommer att genomföras under ansökningsperioden. Ansök via Career | Scania Group så snart som möjligt, men senast 26 november 2023.
Välkommen med din ansökan!
Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder driver vi omställningen till ett hållbart transportsystem. 2020 levererade vi 66 900 lastbilar, 5 200 bussar samt 11 000 industri- och marinmotorer till våra kunder. Nettoomsättningen uppgick till mer än 125 miljarder kronor, varav över 20 procent var tjänsterelaterade. Scania grundades 1891 och är idag verksamt i fler än 100 länder och har cirka 50 000 medarbetare. Forskning och utveckling är huvudsakligen koncentrerad till Sverige. Tillverkning sker i Europa och Latinamerika, med regionala produktcenter i Afrika, Asien och Eurasien. Scania är en del av TRATON GROUP. För mer information besök: www.scania.com

Ansök nu

Andra jobb i Södertälje från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Södertälje från Adecco Sweden AB .

Växeltelefonist till Scania (studentuppdrag, deltid)

Växeltelefonist
Läs mer Mar 15
Är du en serviceinriktad individ som söker en flexibel deltidsroll vid sidan av studierna? Vi söker en engagerad växeltelefonist till Scania för att ta emot och vidarebefordra samtal. Det är en perfekt möjlighet för dig som vill arbeta extra under terminerna samt är tillgänglig heltid vecka 29–31 under sommaren. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag mellan 06.45 och 17.45 i Södertälje.

I rollen som Växeltelefonist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära:
- Ta emot samtal
- Vidarebefordra samtal

Om dig
Vi söker dig som är serviceorienterad och vill hjälpa folk i vardagen. Vi tror att du har lätt för att samarbeta och gillar att lära dig nya saker. Viktigt för rollen är att du har goda kunskaper i svenska och engelska.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät. Vidare är det väldigt viktigt att du är noggrann i ditt arbetssätt. Vi tror även att du är nyfiken på konsultbranschen.

Viktigt för tjänsten är
- Att du är registrerad student vid en erkänd läroanstalt
- Har goda kunskaper i svenska och engelska
- Har god känsla för service

Om Scania
Scania Aktiebolag, tidigare AB Scania-Vabis, är en svensk lastbils- och busstillverkare som ägs av tyska Volkswagen AG genom dess dotterbolag Traton SE. Företaget har huvudkontor i Södertälje, Stockholms län, där även Scaniagruppens huvudkontor finns.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria von Schantz via Adeccos växel på 010-173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundtjänst medarbetare till Björcks resor i Södertälje

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 28
Vår kund har en resebutik där kunder vänder sig till de fysiskt men även digitalt via mail samt telefon. Vi söker dig som vill arbeta under sommaren samt extra vid behov i höst.  Det är meriterande om du har dokumenterad erfarenhet som kundtjänstmedarbetare.

Vi letar efter dig som är en driftig och engagerad person som har hög servicekänsla.

Dina arbetsuppgifter 

• Ta emot kunder i butiken
• Hjälpa de att skapa deras dröm resepaket
• Besvara samtal och informera kunder
• Dokumentera samt skicka reseinfo
• Merförsäljning

Vi kan erbjuda:
• En varierad, rolig och hektisk arbetsvardag vid tex hög belastning och många samtal.
• Ansvar med hög servicekänsla.
• En unik kultur där du vill arbeta med kollegor som brinner för det de gör

Krav:

• Du måste ha mkt bra kunskap inom geografi.
• Har arbetat tidigare med telefon försäljning eller dylikt.
• Meriterande om du har arbetat som reseledare.
• Svenska i tal och skrift. 
• Har annan huvudsaklig sysselsättning.

Om tjänsten

Tjänsten är på heltid under sommaren from 24 juni tom 18 aug. Arbetstiderna är varierande, men främst dag när butiken har öppet. Det kan finnas behov inför höst men ingen garanti. Det är därför viktigt att du kan arbeta hela den perioden samt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. 

Är du den vi söker? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan idag.

Om processen

Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Reem Amad som nås via Adecco 010- 173 73 00 Har du frågor angående registrering, var god kontakta support via: info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord:

resebolag, försäljning, butik, södertälje, service, sommarjobb

Ansök nu

Production Planner to PPG Tikkurila

Materialplanerare
Läs mer Feb 29
About the Role:
As a Production Planner, you will be responsible for optimizing factory production of finished goods, ensuring service, cost, and capital targets are met. You´ll work closely with the Supply Planning Manager AC N&E, based in Nykvarn, and collaborate with various departments to streamline operations.

This role is as a consultant via Adecco that is planned to start within immediate affect and will go on for 6 months, for the right candidate there are possibilities for a permanent position within PPG.

Key Responsibilities:

- Develop production plans to meet service and working capital targets, considering manpower and materials availability.
- Monitor and adjust production schedules as needed.
- Coordinate with procurement, operations, and quality control teams to align plans and ensure product quality.
- Drive continuous improvement in production planning processes and factory operations.
- Analyze data to inform decision-making and identify areas for improvement.
- Manage master data and parameters in ERP systems, ensuring accuracy and integrity.

Internal Key Contacts:

Planning, procurement, and operations teams
Production and product care departments
Finance and R&D

Basic Requirements:

- Bachelor´s degree in Business Administration, Industrial Engineering, or related field.
- Proven experience in production planning and manufacturing processes.
- Strong Excel skills and familiarity with MRP II standards.
- Fluent in English, with knowledge of Microsoft Dynamics ERP as a plus.

Personal Characteristics:

- Excellent communicator with strong analytical skills.
- Flexible and adaptable, with a systematic approach to planning and organization.
- Customer-oriented and motivated to drive results.

Contacts

If you have issues with your registration please contact info@adecco.se
If you have any questions regarding the recruitment process, please contact responsible recruiter via jesper.jenefjard@adecco.se

Keywords:
Production Planner, Manufacturing, Supply Chain, Nykvarn, Sweden, ERP, Excel, Continuous Improvement.

Ansök nu

Avdelningsasssitent sökes till Scania

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Feb 26
Om tjänsten
Som Avdelningsassistent hos oss på Scania kommer du vara en nyckelperson i vårt spännande och växande team inom System Platform. Du kommer att stötta avdelningschefen i det dagliga arbetet, vara delaktig i ledningsgruppen och ha en central roll i att säkerställa att vår avdelning fortsätter att driva innovation och utveckling inom elektrisk plattformsteknologi.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med planerad start 1 maj och kommer inledningsvis pågå i 1 år, för rätt kandidat finns det goda möjligheter till förlängning. 

Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera:

- Administrativt ansvar med fokus på att planera och koordinera avdelningschefens agenda.
- Att stötta i förberedelser och genomförande av möten och evenemang.
- Aktiv deltagande i ledningsgruppsmöten och ansvar för att dokumentera och följa upp beslut.
- Samordning och förbättring av administrativa rutiner inom avdelningen.
- Samarbeta med andra assistenter inom Scania och TRATON-koncernen för att utveckla effektiva arbetssätt.

Om dig
Vi letar efter dig som har gedigen erfarenhet av administrativt arbete och som trivs i en föränderlig miljö. Du är en kommunikativ problemlösare med utmärkta färdigheter i både svenska och engelska, och du har inga problem att skapa och underhålla relationer både internt och externt. Struktur, organisation och förmågan att arbeta under tidspress är viktiga egenskaper för dig, och du är van vid att arbeta i Office 365 och andra moderna arbetsverktyg.

Viktigt för tjänsten är:

- Erfarenhet av administrativt arbete och kalenderhantering.
- Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska.
- Förmåga att arbeta självständigt och i team i en teknisk miljö.
- Högt ordningssinne och god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.

Om Scania
Scania befinner sig mitt i en spännande transformation mot att bli en ledande leverantör av hållbara transportlösningar. Genom att arbeta hos oss kommer du vara en del av denna förändringsresa och bidra till att forma framtidens transportindustri.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvari rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se
Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta info@adecco.se

 

Välkommen med din ansökan!

Sökord: Avdelningsassistent, Scania, Transportlösningar, Administrativt arbete, Hållbarhet, Teknisk miljö, TRATON

Ansök nu

Avdelningsasssitent sökes till Scania

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Mar 5
Om tjänsten
Som Avdelningsassistent hos oss på Scania kommer du vara en nyckelperson i vårt spännande och växande team inom System Platform. Du kommer att stötta avdelningschefen i det dagliga arbetet, vara delaktig i ledningsgruppen och ha en central roll i att säkerställa att vår avdelning fortsätter att driva innovation och utveckling inom elektrisk plattformsteknologi.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med planerad start 1 maj och kommer inledningsvis pågå i 1 år, för rätt kandidat finns det goda möjligheter till förlängning. 

Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera:

- Administrativt ansvar med fokus på att planera och koordinera avdelningschefens agenda.
- Att stötta i förberedelser och genomförande av möten och evenemang.
- Aktiv deltagande i ledningsgruppsmöten och ansvar för att dokumentera och följa upp beslut.
- Samordning och förbättring av administrativa rutiner inom avdelningen.
- Samarbeta med andra assistenter inom Scania och TRATON-koncernen för att utveckla effektiva arbetssätt.

Om dig
Vi letar efter dig som har gedigen erfarenhet av administrativt arbete och som trivs i en föränderlig miljö. Du är en kommunikativ problemlösare med utmärkta färdigheter i både svenska och engelska, och du har inga problem att skapa och underhålla relationer både internt och externt. Struktur, organisation och förmågan att arbeta under tidspress är viktiga egenskaper för dig, och du är van vid att arbeta i Office 365 och andra moderna arbetsverktyg.

Viktigt för tjänsten är:

- Erfarenhet av administrativt arbete och kalenderhantering.
- Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska.
- Förmåga att arbeta självständigt och i team i en teknisk miljö.
- Högt ordningssinne och god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.

Om Scania
Scania befinner sig mitt i en spännande transformation mot att bli en ledande leverantör av hållbara transportlösningar. Genom att arbeta hos oss kommer du vara en del av denna förändringsresa och bidra till att forma framtidens transportindustri.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvari rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se
Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta info@adecco.se

 

Välkommen med din ansökan!

Sökord: Avdelningsassistent, Scania, Transportlösningar, Administrativt arbete, Hållbarhet, Teknisk miljö, TRATON

Ansök nu