Järfälla: Logistiksupport till Stena Recycling

Hitta ansökningsinfo om jobbet Logistiksupport till Stena Recycling i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-28 // Varaktighet: Heltid

Vi söker dig som vill arbeta som logistiksupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en roll inom service och kundtjänst och har god systemvana så kan detta vara rollen för dig!

Ditt uppdrag
I rollen som logistiksupport kommer du arbeta med vägning av transporter för inkommande och utgående leveranser till Stenas anläggningar. Du kommer bland annat arbeta med:
  Kontroll och säkerställande av utförda ordrar i systemet, vilket innebär kontroll och godkännande av ersättning och kostnader
Avvikelsehantering
Påslag av kostnader
Information till kund om avvikelser
Förbättringsarbete för att hitta långsiktiga lösningar för en bättre transport/hantering

Du kommer utgå från kontoret i Järfälla och arbeta mellan 7:00-16:00 samt 7:00-15.00 på fredagar.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö.

Om Stena
I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser.

Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.

Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader med goda möjligheter till förlängning
Tillträde: januari 2024

Vill du veta mer?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med mycket goda chanser till förlängning. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Stena Recycling på anläggningen i Järfälla.
I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Åsa Wallergård Fröblom på asa.wallergard.froblom@onepartnergroup.se. 

När du blir en av oss
Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Support Center Representative

Läs mer Maj 8
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Detta är en heltidstjänst (tillsvidareanställning) som behöver tillsättas omgående för start i augusti. Sök därför redan idag.

Om rollen

Till Sandvik Mining and Rock Solutions, en del av Sandvik-koncernen, söker vi nu alltså en Customer Support Center Representative till kundserviceavdelningen i Veddesta. Du kommer främst att jobba med Sandviks norska kunder och hjälpa dem med frågor som rör hela Sandvik Mining and Rock Solutions produktportfölj.

Som Customer Support Center Representative är du ofta kundens första kontaktpunkt – du hanterar ärenden och ger snabb och proffsig service gällande ordrar, produkter och andra frågor kopplade till eftermarknadsaffär. Du driver proaktivt och strukturerat de ärenden som kommer in och säkerställer att deras kunder får rätt återkoppling och att rätt information finns tillgänglig. Kontakten sker vanligtvis via telefon och email, samtidigt som personliga möten också förekommer.

För att stötta och möjliggöra deras säljmål samarbetar du tätt med deras säljteam och du tar gärna själv kontakt med kunder för att skapa fler affärsmöjligheter.

Det är en spännande och varierande miljö där du inte alltid vet vad arbetsdagen har att erbjuda. I denna tjänst kommer du hela tiden lära dig nya saker samtidigt som du har roligt på jobbet i ett sammansvetsat team!

Kvalifikationer & erfarenheter

Följande kompetenser ser vi som lämpliga för tjänsten:

• Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Du talar och skriver flytande engelska
• Du har god förståelse i norska i tal och skrift
• Du arbetar obehindrat i Officepaketet och har god datorvana

Lite meriterande punkter (ingen kan ju allt, men kanske har just du något nedan):

• Mycket goda kunskaper i norska eller har arbetat mot den norska marknaden
• Tidigare branscherfarenhet
• Erfarenhet av affärssystem och CRM-systemet Salesforce
• Ett tekniskt intresse och/eller tidigare erfarenhet av teknik

Vem vi tror att du är

För att lyckas som bäst i rollen tror vi att du är en person som har en positiv inställning till förändringar och en god prioriteringsförmåga. Du är såklart serviceminded och bra på att få kunder att känna sig trygga med din support.

Eftersom du har kontakt med kunder från Norge behöver du förstå norska. Du behöver också kunna svenska och deras koncernspråk engelska.

Du är nyfiken och har ett intresse för teknik och att lära dig nya saker.

Om tjänsten

• Heltid. De första 6 månaderna är du anställd av The Place, för att sedan gå över till en tillsvidareanställning hos Sandvik (en så kallad Hyr-rekrytering)
• Ort: Veddesta, Stockholm
• Start i augusti men intervjuer sker löpande i maj och juni
• Arbetstider 07:30-16:00. Med möjlighet till viss flexibilitet och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan

Jobba på Sandvik

Sandvik Mining and Rock Solutions är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen och en världsledande leverantör av maskiner, verktyg, reservdelar, service, digitala lösningar och teknologier för ökad hållbarhet för gruv- och anläggningsindustrin. Tillämpningsområden omfattar bergborrning, bergavverkning, lastning och transportlösningar, tunneldrivning och stenbrytning. Omsättningen 2023 var cirka 66 miljarder SEK och antalet anställda omkring 17 000.

Om arbetskulturen: "På Sandvik är vi övertygade att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan vara dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjligheter att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik. Behåll din nyfikenhet. Det gillar vi! Vill du veta mer om oss tipsar vi om ett besök på vår hemsida, LinkedIn eller Facebook."

Välkommen med din ansökan! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sökord: Sandvik, The Place, Customer Support Center Representative, svenska, norska, engelska, kundservice

Ansök nu

Garantikoordinator

Läs mer Maj 8
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Till vår uppskattade kund i Järfälla söker vi nu en garantikoordinator till deras Customer Support team som i dag består av ca 14 medarbetare. Du kommer tillsammans med en kollega att arbeta med garantier och reklamationer för att på bästa sätt tillmötesgå deras partners förfrågningar samt följa företagets riktlinjer och policys. Du kommer att ha ett nära samarbete med kollegor och andra avdelningar och kommunicera på både svenska och engelska. Företaget arbetar inom hissbranschen och du kommer att få lära dig produkter och reservdelar inom området.

I rollen kommer du att ha daglig kontakt både via mail och telefon med företagets partners för att lösa ärenden över hela världen. Du kommer att ha många olika kontaktytor globalt och registrera inkommande reklamationer och driva utredningar gällande om reklamationerna ska godkännas eller nekas. Du lägger order och säkerställer leveransen av ersättningsmaterial och du letar information i olika databaser och interna system samt dokumenterar ärendena i Dynamics 365.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till en eventuell förlängning. Du blir anställd av oss på The Place men arbetar ute hos kundföretaget. Uppdraget är på heltid 39tim/veckan och utgår från att arbeta på plats på kontoret. Start omgående. Arbetstider mån-tors 8-17, fre 8-16.

Arbetsuppgifter

I rollen som garantikoordinator kommer du att arbeta med:

• Orderhantering av reklamationer/garantianspråk
• Administrera returer av utvalda reklamerade artiklar
• Utreda och avsluta garantianspråk samt återkoppla till företaget partners efter beslut
• Administrera och underhålla garantiportalen
• Bidra till ökad produktkvalitet och kundnöjdhet
• Vid behov stötta andra delar på Customer Support

Vem tror vi att du är?

För att göra succé i rollen tror vi att du har följande bakgrund:

• Erfarenhet inom kundservice och administration
• Tekniskt intresse och förståelse
• Mycket goda systemkunskaper
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
• Meriterande om du har arbetat i Dynamics 365
• Meriterande om du har erfarenhet av transport och tullhantering

Personligt

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en noggrann, strukturerad och självgående person som har lätt för att komma med egna initiativ. Du har en god problemlösningsförmåga och har lätt för att prioritera dina arbetsuppgifter. Vidare är du en kommunikativ och god teamspelare som tar stort ansvar över dina uppgifter och gärna stöttar dina kollegor. Du har som målsättning att alltid leverera en enastående kundupplevelse oavsett om du ger goda eller lite sämre nyheter för mottagaren. Du är även duktig på att skapa och bibehålla relationer och är inte rädd för att lyfta telefon.

Låter det intressant och något som skulle passa dig? Skicka in din ansökan redan i dag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Nyckelord: Garantikoordinator, teknik, tekniskt intresse, produktion, Järfälla, B2B, konsultuppdrag, The Place.

Ansök nu

Motorteknisk kundservice

Läs mer Maj 15
Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap när det kommer till reparation av motorfordon till vår kundservice. Du kommer att vara en i vårt team som hjälper våra kunder med tekniska samt allmänna frågor om delar till mopeder via e-post.
Arbetsplatsen är hos TS Stockholm AB vilket är beläget i Järfälla och jobbar med import och försäljning av reservdelar till mopeder och snöskotrar via internet.
Viktiga kompetenser
* Kunskap om motorfordon
* Goda kunskaper i det svenska språket, främst i skrift då frågorna från våra kunder besvaras via e-mail
* Datavana
* Noggrann
* Vara flexibel och kunna utföra olika arbetsuppgifter
För att ta sig till TS Stockholm AB så krävs tillgång till körkort och egen bil.

Ansök nu

Norsktalande innesäljare

Läs mer Maj 7
Om tjänsten
Som teknisk innesäljare kommer du att vara en nyckelperson i  kundserviceavdelningen på vårt kontor i Vedddesta. Du kommer att vara kundens första kontaktpunkt och ge snabb, relevant och professionell service angående ordrar, produkter och andra frågor kopplade till vår eftermarknadsaffär. Ditt fokus kommer att vara på våra norska kunder och du kommer att hjälpa dem med frågor som rör hela vår produktportfölj. Arbetsuppgifterna är omväxlande och inkluderar kontakt via telefon, email och personliga möten vid behov.

I din roll som innesäljare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Hantering av kundärenden och ge support angående produkter och beställningar.
• Proaktivt samarbete med säljteamet för att uppnå försäljningsmål.
• Strukturerad dokumentation och säkerställande av korrekt återkoppling till kunder.
• Skapa och utveckla affärsmöjligheter genom att ta kontakt med potentiella kunder.

Tjänsten som innesäljare är ett konsultuppdrag, start omgående.

Om dig
Vi söker dig med relevant erfarenhet, gärna inom teknisk kundservice, försäljning operatör eller med underhåll inom gruv- och anläggningsindustrin. Du har förmodligen en utbildning inom ett tekniskt område och arbetar obehindrat i Office 365. Erfarenhet av affärssystem och CRM-system, särskilt Salesforce, är meriterande. Eftersom du har kontakt med kunder från Norge behöver du kunna Norska. Du behöver också kunna Svenska samt vårt koncernspråk Engelska.

Viktigt för tjänsten är:

• Stark kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa dig till olika kundbehov.
• Proaktiv och strukturerad arbetsstil.
• Förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Marie Ekvall via marie.ekvall@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Customer Support Center Representative

Läs mer Maj 3
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Detta är en heltidstjänst (tillsvidareanställning) som behöver tillsättas omgående. Sök därför redan idag.

Om rollen

Till Sandvik Mining and Rock Solutions, en del av Sandvik-koncernen, söker vi nu alltså en Customer Support Center Representative till kundserviceavdelningen i Veddesta. Du kommer främst att jobba med Sandviks norska kunder och hjälpa dem med frågor som rör hela Sandvik Mining and Rock Solutions produktportfölj.

Som Customer Support Center Representative är du ofta kundens första kontaktpunkt – du hanterar ärenden och ger snabb och proffsig service gällande ordrar, produkter och andra frågor kopplade till eftermarknadsaffär. Du driver proaktivt och strukturerat de ärenden som kommer in och säkerställer att deras kunder får rätt återkoppling och att rätt information finns tillgänglig. Kontakten sker vanligtvis via telefon och email, samtidigt som personliga möten också förekommer.

För att stötta och möjliggöra deras säljmål samarbetar du tätt med deras säljteam och du tar gärna själv kontakt med kunder för att skapa fler affärsmöjligheter.

Det är en spännande och varierande miljö där du inte alltid vet vad arbetsdagen har att erbjuda. I denna tjänst kommer du hela tiden lära dig nya saker samtidigt som du har roligt på jobbet i ett sammansvetsat team!

Kvalifikationer & erfarenheter

Följande kompetenser ser vi som lämpliga för tjänsten:

• Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Du talar och skriver flytande engelska
• Förståelse i norska
• Du arbetar obehindrat i Officepaketet och har god datorvana

Lite meriterande punkter (ingen kan ju allt, men kanske har just du något nedan):

• Kunskaper i norska eller har arbetat mot den norska marknaden
• Tidigare branscherfarenhet
• Erfarenhet av affärssystem och CRM-systemet Salesforce
• Ett tekniskt intresse och/eller tidigare erfarenhet av teknik

Vem vi tror att du är

För att lyckas som bäst i rollen tror vi att du är en person som har en positiv inställning till förändringar och en god prioriteringsförmåga. Du är såklart serviceminded och bra på att få kunder att känna sig trygga med din support.

Eftersom du har kontakt med kunder från Norge behöver du förstå norska. Du behöver också kunna svenska och deras koncernspråk engelska.

Du är nyfiken och har ett intresse för teknik och att lära dig nya saker.

Om tjänsten

• Heltid. De första 6 månaderna är du anställd av The Place, för att sedan gå över till en tillsvidareanställning hos Sandvik (en så kallad Hyr-rekrytering)
• Ort: Veddesta, Stockholm
• Start omgående
• Arbetstider 07:30-16:00. Med möjlighet till viss flexibilitet och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan

Jobba på Sandvik

Sandvik Mining and Rock Solutions är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen och en världsledande leverantör av maskiner, verktyg, reservdelar, service, digitala lösningar och teknologier för ökad hållbarhet för gruv- och anläggningsindustrin. Tillämpningsområden omfattar bergborrning, bergavverkning, lastning och transportlösningar, tunneldrivning och stenbrytning. Omsättningen 2023 var cirka 66 miljarder SEK och antalet anställda omkring 17 000.

Om arbetskulturen: "På Sandvik är vi övertygade att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan vara dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjligheter att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik. Behåll din nyfikenhet. Det gillar vi! Vill du veta mer om oss tipsar vi om ett besök på vår hemsida, LinkedIn eller Facebook."

Välkommen med din ansökan! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sökord: Sandvik, The Place, Customer Support Center Representative, svenska, norska, engelska, kundservice

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från OnePartnerGroup Stockholm AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från OnePartnerGroup Stockholm AB .

Lönespecialist till Prodea Personal

Löneadministratör/Lönekonsult
Läs mer Apr 5
Prodea Personal är ett bemanningsföretag som verkligen är på tårna. Grundarna är drivna och tillsammans med sina kollegor tar de marknadsandelar varje dag tack vare sin snabbhet, sitt engagemang och driv att hjälpa sina kunder att snabbt hitta just deras stjärnor.

Nu söker vi en lönespecialist som kommer att jobba nära VD, som kommer att lära dig allt han kan och tanken är att du troligtvis kommer att kunna lära verksamheten ett och annat också.  Du kommer att jobba i ett dynamiskt gäng där alla vill leverera på topp, hela tiden.

Prodea som företag passar dig som älskar att jobba hårt, se resultat och överträffa kunder, kollegor och konsulters förväntan. Älskar du dessutom att jobba brett med löneprocessens alla delar så är det här jobbet för dig.
 
 
Rollen som Lönespecialist  
På kontoret, som ligger i Veddesta, arbetar idag ett sammansvetsat team om nio personer som i sin tur har hand om hundratals konsulter som är uthyrda till stora företag. Konsulterna arbetar främst som chaufförer, montörer, lagerarbetare, operatörer etc. Du erbjuds ett mycket varierat arbete och nedan följer de uppgifter du i huvudsak kommer att fylla dina dagar med:
  Tolka kollektivavtal
Anställningsavtal och uppdateringar
Uppdatera system/löner
Semesterårsskiften
Tidrapportering och förbättringar
Löner, slutlöner och deklarationer
Rapportering till Fora och Collectum
Skriva arbetsgivar- och tjänstgöringsintyg
Kontakt med myndigheter, Försäkringskassan, Kronofogden, SCB osv.
Fakturering och kundreskontra
Leverantörsreskontra och betalningar
Skriva offerter och skapa ekonomirapporter

 
Vem söker vi?
För att lyckas i rollen så söker vi dig som arbetat som lönespecialist inom bemanningsbranschen. Vi lägger mindre vikt vid antal års erfarenhet men vi vill att du som person är noggrann, prestigelös och har en hög arbetsmoral. Om du har lite skinn på näsan så är det ett stort plus då vi vill att du kommer med idéer och tankar på hur saker kan förbättras och jargonen på kontoret kan stundtals vara rak och ärlig.

På Prodea finns inga prestigefyllda titlar eller uppstyrda arbetsbeskrivningar så för rätt person finns det inga begränsningar hur långt man kan gå. Kanske är det du som på sikt anställer ett eget löneteam som du kommer att ansvara för i takt med att Prodea växer eller så blir du ekonomidirektör om några år. The sky is the limit.

Vi vill att du är teknisk kunnig och att du med lätthet ser hur saker hänger ihop. Excel är din bästa kompis och du får gärna vara van att jobba i system som Intelliplan, Fortnox och Oneflow. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska i både tal och skrift.
 
Vilka är Prodea Personal?
Prodea Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA-rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta.

Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch, men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder – och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år har hamnat på topplaceringar i Di Gasell vilket vi är mycket stolta för. Läs gärna mer på www.prodea.se.
 
Nyfiken på att veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Prodea Personal med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats på huvudkontoret som ligger på Veddestavägen 24. 

Du förväntas vara på plats på kontoret 2–3 dagar per vecka och under den första tiden bör du vara på plats varje dag för att snabbt komma in i jobbet. Fredagar är heliga för Prodea för då firas veckans framgångar och då äts gemensam lunch tillsammans på kontoret.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Christina Stenbeck på christina.stenbeck@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina.sjosten@onepartnergroup.se.

Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail med hänsyn till GDPR. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa matchningen av kandidater.

Ansök nu

Kundsupport till Stena Recycling

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 16
Vi söker dig som vill arbeta som kundsupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en tidigare roll inom kundtjänst, tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och har lätt för att sätta dig in i nya system? Vad roligt, då har vi jobbet för dig!
 
Ditt uppdrag
I rollen som kundsupport kommer du tillsammans med dina kollegor arbeta med att hjälpa och serva företagskunder över telefon och via mejl. Det kan röra sig om ärenden som prisförfrågningar, bokningar i system samt tillsammans med kunden hitta förbättringar i deras avfallshantering och samtidigt hjälpa kunden att bli mer digitaliserade.
 
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö.
 
Om Stena Recycling
I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser.

Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader
Tillträde: Omgående
 
Vill du veta mer?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med möjlighet till förlängning. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Stena Recycling på anläggningen i Järfälla.
I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina@sjosten@onepartnergroup.se 
 
När du blir en av oss
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Kundsupport till Stena Recycling

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 22
Vi söker dig som vill arbeta som kundsupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en tidigare roll inom kundtjänst, tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och har lätt för att sätta dig in i nya system? Vad roligt, då har vi jobbet för dig!
 
Ditt uppdrag
I rollen som kundsupport kommer du tillsammans med dina kollegor arbeta med att hjälpa och serva företagskunder över telefon och via mejl. Det kan röra sig om ärenden som prisförfrågningar, bokningar i system samt tillsammans med kunden hitta förbättringar i deras avfallshantering och samtidigt hjälpa kunden att bli mer digitaliserade.
 
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö.
 
Om Stena Recycling
I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser.

Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader
Tillträde: Omgående
 
Vill du veta mer?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med möjlighet till förlängning. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Stena Recycling på anläggningen i Järfälla.
I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina@sjosten@onepartnergroup.se 
 
När du blir en av oss
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu