Järfälla: Lönespecialist till Prodea Personal

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lönespecialist till Prodea Personal i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-05 // Varaktighet: Heltid

Prodea Personal är ett bemanningsföretag som verkligen är på tårna. Grundarna är drivna och tillsammans med sina kollegor tar de marknadsandelar varje dag tack vare sin snabbhet, sitt engagemang och driv att hjälpa sina kunder att snabbt hitta just deras stjärnor.

Nu söker vi en lönespecialist som kommer att jobba nära VD, som kommer att lära dig allt han kan och tanken är att du troligtvis kommer att kunna lära verksamheten ett och annat också.  Du kommer att jobba i ett dynamiskt gäng där alla vill leverera på topp, hela tiden.

Prodea som företag passar dig som älskar att jobba hårt, se resultat och överträffa kunder, kollegor och konsulters förväntan. Älskar du dessutom att jobba brett med löneprocessens alla delar så är det här jobbet för dig.
 
 
Rollen som Lönespecialist  
På kontoret, som ligger i Veddesta, arbetar idag ett sammansvetsat team om nio personer som i sin tur har hand om hundratals konsulter som är uthyrda till stora företag. Konsulterna arbetar främst som chaufförer, montörer, lagerarbetare, operatörer etc. Du erbjuds ett mycket varierat arbete och nedan följer de uppgifter du i huvudsak kommer att fylla dina dagar med:
  Tolka kollektivavtal
Anställningsavtal och uppdateringar
Uppdatera system/löner
Semesterårsskiften
Tidrapportering och förbättringar
Löner, slutlöner och deklarationer
Rapportering till Fora och Collectum
Skriva arbetsgivar- och tjänstgöringsintyg
Kontakt med myndigheter, Försäkringskassan, Kronofogden, SCB osv.
Fakturering och kundreskontra
Leverantörsreskontra och betalningar
Skriva offerter och skapa ekonomirapporter

 
Vem söker vi?
För att lyckas i rollen så söker vi dig som arbetat som lönespecialist inom bemanningsbranschen. Vi lägger mindre vikt vid antal års erfarenhet men vi vill att du som person är noggrann, prestigelös och har en hög arbetsmoral. Om du har lite skinn på näsan så är det ett stort plus då vi vill att du kommer med idéer och tankar på hur saker kan förbättras och jargonen på kontoret kan stundtals vara rak och ärlig.

På Prodea finns inga prestigefyllda titlar eller uppstyrda arbetsbeskrivningar så för rätt person finns det inga begränsningar hur långt man kan gå. Kanske är det du som på sikt anställer ett eget löneteam som du kommer att ansvara för i takt med att Prodea växer eller så blir du ekonomidirektör om några år. The sky is the limit.

Vi vill att du är teknisk kunnig och att du med lätthet ser hur saker hänger ihop. Excel är din bästa kompis och du får gärna vara van att jobba i system som Intelliplan, Fortnox och Oneflow. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska i både tal och skrift.
 
Vilka är Prodea Personal?
Prodea Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA-rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta.

Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch, men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder – och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år har hamnat på topplaceringar i Di Gasell vilket vi är mycket stolta för. Läs gärna mer på www.prodea.se.
 
Nyfiken på att veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Prodea Personal med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats på huvudkontoret som ligger på Veddestavägen 24. 

Du förväntas vara på plats på kontoret 2–3 dagar per vecka och under den första tiden bör du vara på plats varje dag för att snabbt komma in i jobbet. Fredagar är heliga för Prodea för då firas veckans framgångar och då äts gemensam lunch tillsammans på kontoret.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Christina Stenbeck på christina.stenbeck@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina.sjosten@onepartnergroup.se.

Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail med hänsyn till GDPR. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa matchningen av kandidater.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Löneadministratör

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Löneadministratör.

Payroll Specialist Nordics – UPS Järfälla, vikariat

Läs mer Maj 13
Denna tjänst är en del av lönegruppen som är en funktion inom Finance & Accounting. I arbetsuppgifterna ingår svensk lönehantering och lönekontroll, kontroller på månadsvis basis och upprättande av lönejournaler. Ibland kan arbetstempot vara ganska högt, vilket kräver multitasking-färdigheter.
Arbetsuppgifter inkluderar även nordisk IMIP-beräkning, koordinering av utlandsstationerade, bistå med interna granskningar och olika ad hoc-rapportering samt vara kontaktperson för alla DK och NO lönerelaterade frågor.
Kunskapskrav:
Tidigare löneerfarenhet är ett måste
Erfarenhet i Hogia
Universitetsexamen är meriterande
En bra känsla för siffror
Strukturerad och initiativrik
Bra på problemlösning
Goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift är ett krav

Sökande ska bifoga CV och personligt brev på svenska. Du ska vara behörig att arbeta i Järfälla, Sverige. Förväntat startdatum för denna tjänst är så snart som möjligt.
Vi kommer kontinuerligt att granska CV:n och därför rekommenderar vi att du ansöker så snart som möjligt.
Uppgifter om tjänsten:
Vårt kontor ligger i Järfälla, Stockholm.
Tjänsten är ett tidsbegränsat uppdrag, vikariat till slutet av nov 2025, på 50-75%.
Kollektivavtal finns med Unionen.

Ansök nu

Payroll Specialist Nordics – UPS Järfälla, vikariat

Läs mer Mar 20
Denna tjänst är en del av lönegruppen som är en funktion inom Finance & Accounting. I arbetsuppgifterna ingår svensk lönehantering och lönekontroll, kontroller på månadsvis basis och upprättande av lönejournaler. Ibland kan arbetstempot vara ganska högt, vilket kräver multitasking-färdigheter.
Arbetsuppgifter inkluderar även nordisk IMIP-beräkning, koordinering av utlandsstationerade, bistå med interna granskningar och olika ad hoc-rapportering samt vara kontaktperson för alla DK och NO lönerelaterade frågor.
Kunskapskrav:
Tidigare löneerfarenhet är ett måste
Erfarenhet i Hogia
Universitetsexamen är meriterande
En bra känsla för siffror
Strukturerad och initiativrik
Bra på problemlösning
Goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift är ett krav

Sökande ska bifoga CV och personligt brev på engelska. Du ska vara behörig att arbeta i Järfälla, Sverige. Förväntat startdatum för denna tjänst är så snart som möjligt.
Vi kommer kontinuerligt att granska CV:n och därför rekommenderar vi att du ansöker så snart som möjligt.
Uppgifter om tjänsten:
Vårt kontor ligger i Järfälla, Stockholm.
Tjänsten är ett tidsbegränsat uppdrag, vikariat till slutet av nov 2025, på 50-75%.
Kollektivavtal finns med Unionen.

Ansök nu

Lönespecialist med HR-inriktning

Läs mer Mar 1
Om tjänsten

Rollen innebär att självständigt ansvara för Åtta.45 Tryckeris löner, från ax till limpa. Det är cirka 240 löner och omfattar både arbetare och tjänstemän. Du kommer arbeta i nära samarbete med HR-chefen och vara en spindel i nätet för kollegerna gällande lön. Arbetsuppgifterna har en stor variation med allt från lönekörning och kontakt med Försäkringskassan till pensionsrapportering och att skriva arbetsgivarintyg.

En viktig del i rollen är att besvara medarbetarnas frågor inom löneområdet, du ansvarar för att fånga upp och besvara frågor som du får i farten såväl som de som kommer via mejl eller telefon. I rollen ingår att tolka kollektivavtal och det är därför meriterande att ha arbetat med detta tidigare. Vidare innefattar rollen schemahantering i tidredovisningssystem, hantering av reseräkningar och förmånsbilar. På sikt kommer det även bli aktuellt att införa nytt personal- och lönesystem.

Åtta.45 erbjuder en varierande roll i ett expansivt företag, du kommer in i ett gott arbetsklimat med engagerade kollegor. Du kommer ges möjlighet att ta stort ansvar och påverka din arbetssituation.

Din profil

Vi söker dig som sedan tidigare har erfarenhet av självständigt lönearbete. Du har exempelvis arbetat med en del av lönekedjan och vill nu bredda dig och jobba med helheten.

Du har tidigare haft en konsultativ roll och gillar att arbeta med service inom lön. Du trivs med att supportera dina kollegor i lönefrågor och gillar att vara en "go-to person" gällande lönefrågor.

Du har en drivkraft att utvecklas och att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. På sikt kommer du ges stora möjligheter till utveckling på bolaget genom att stötta HR-chefen med blandade HR-uppgifter.

Om Åtta.45 Tryckeri

Åtta45 Tryckeri har funnits sedan 1999. Vi är ett av Sveriges största grafiska företag med tryckproduktion på ett flertal orter ute i landet. Vårt tryckeri i Stockholm är beläget i Järfälla och är Skandinaviens modernaste fyllt av den senaste tekniken inom tryck, allt för att kunna producera det just våra kunder behöver.

Vi på Åtta45 Tryckeri jobbar ständigt med att utveckla vårt miljöarbete. Vi bedriver ett aktivt arbete med att förbättra arbetsmiljön i både produktions- och kontorsmiljö. Vår ambition är högt satt med målsättning att skapa den renaste, mest klimatsmarta och miljövänligaste produktionen av trycksaker i branschen. Vi är första tryckeri i Sverige med licens för Svanen.

Om anställningen

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på huvudkontoret i Järfälla med viss möjlighet till arbete hemifrån. Startdatumet är flexibelt och kommer att bestämmas enligt överenskommelse.

Nyfiken på att veta mer?

I den här rekryteringen samarbetar Åtta.45 Tryckeri med Wise Professionals. Du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på wise.se och du får då svara på några korta frågor, vi tar inte emot ansökningar via mejl. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta Karin Steenstrup på karin.steenstrup@wise.se eller Emma Gärdebäck på emma.gardeback@wise.se. Vi intervjuar löpande så rollen kan tillsättas före sista ansökningsdatum.

Stort lycka till och välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Payroll Specialist Nordics vikariat

Läs mer Jan 15
Payroll Specialist Nordics – UPS Järfälla, Sweden
This position is part of the payroll group which is a function within Finance & Accounting. Tasks include Swedish salary processing and controlling, monthly audits and preparing of payroll journals. At times working pace can be rather high, requiring multitasking skills.
Tasks also included are Nordic IMIP calculation, coordinate expatriates, assisting with self audits, and various ad hoc reporting as well as being the contact person for all DK and NO payroll related questions.
Skill requirements:
Previous payroll experience is a must
Experience in Hogia
University degree is advantageous
A good sense of figures
Structured and with power of initiative
Good at problem solving
Fluency in written and spoken English and Swedish is essential

Applicants should include CV and cover letter in English. You should be eligible to work in Järfälla, Sweden. Expected start date for this position is as soon as possible.
We will continuously screen resumes therefore we recommend you to apply as soon as possible.
Job details
Our office is in Järfälla, Stockholm.
The role is a temporary assignment, study leave cover until end Nov 2025, on 50-75%.
Labor agreement with the Unionen

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från OnePartnerGroup Stockholm AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från OnePartnerGroup Stockholm AB .

Kundsupport till Stena Recycling

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 16
Vi söker dig som vill arbeta som kundsupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en tidigare roll inom kundtjänst, tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och har lätt för att sätta dig in i nya system? Vad roligt, då har vi jobbet för dig!
 
Ditt uppdrag
I rollen som kundsupport kommer du tillsammans med dina kollegor arbeta med att hjälpa och serva företagskunder över telefon och via mejl. Det kan röra sig om ärenden som prisförfrågningar, bokningar i system samt tillsammans med kunden hitta förbättringar i deras avfallshantering och samtidigt hjälpa kunden att bli mer digitaliserade.
 
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö.
 
Om Stena Recycling
I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser.

Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader
Tillträde: Omgående
 
Vill du veta mer?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med möjlighet till förlängning. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Stena Recycling på anläggningen i Järfälla.
I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina@sjosten@onepartnergroup.se 
 
När du blir en av oss
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Logistiksupport till Stena Recycling

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Mar 27
Vi söker dig som vill arbeta som logistiksupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en roll inom service och kundtjänst och har god systemvana så kan detta vara rollen för dig!
 
Ditt uppdrag
I rollen som logistiksupport kommer du bland annat arbeta med: Kontroll och säkerställande av utförda ordrar i systemet, vilket innebär kontroll och godkännande av ersättning och kostnader
Avvikelsehantering
Påslag av kostnader
Information till kund om avvikelser
Förbättringsarbete för att hitta långsiktiga lösningar för en bättre transport/hantering

Du kommer utgå från Veddesta och arbeta mellan 7:00-16:00 samt 7:00-15.00 på fredagar.
 
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö. 
Om Stena
I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser.

Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.
 
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Stena. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega I karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö I söder till Kalix I norr, finns vi alltid nära dig.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader med goda möjligheter till förlängning
Tillträde: Omgående
 
Nyfiken på att veta mer?
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Kundsupport till Stena Recycling

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 22
Vi söker dig som vill arbeta som kundsupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en tidigare roll inom kundtjänst, tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och har lätt för att sätta dig in i nya system? Vad roligt, då har vi jobbet för dig!
 
Ditt uppdrag
I rollen som kundsupport kommer du tillsammans med dina kollegor arbeta med att hjälpa och serva företagskunder över telefon och via mejl. Det kan röra sig om ärenden som prisförfrågningar, bokningar i system samt tillsammans med kunden hitta förbättringar i deras avfallshantering och samtidigt hjälpa kunden att bli mer digitaliserade.
 
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö.
 
Om Stena Recycling
I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser.

Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader
Tillträde: Omgående
 
Vill du veta mer?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med möjlighet till förlängning. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Stena Recycling på anläggningen i Järfälla.
I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina@sjosten@onepartnergroup.se 
 
När du blir en av oss
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Logistiksupport till Stena Recycling

Orderplanerare
Läs mer Mar 7
Vi söker dig som vill arbeta som logistiksupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en roll inom service och kundtjänst och har god systemvana så kan detta vara rollen för dig!
 
Ditt uppdrag
I rollen som logistiksupport kommer du arbeta med vägning av transporter för inkommande och utgående leveranser till Stenas anläggningar. Du kommer bland annat arbeta med:
Kontroll och säkerställande av utförda ordrar i systemet, vilket innebär kontroll och godkännande av ersättning och kostnader
Avvikelsehantering
Påslag av kostnader
Information till kund om avvikelser
Förbättringsarbete för att hitta långsiktiga lösningar för en bättre transport/hantering

 
Du kommer utgå från kontoret i Järfälla och arbeta mellan 7:00-16:00 samt 7:00-15.00 på fredagar.
 
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö.
 
Om Stena
I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser.

Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader med goda möjligheter till förlängning
Tillträde: Omgående
 
Vill du veta mer?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med mycket goda chanser till förlängning. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Stena Recycling på anläggningen i Järfälla.
I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina@sjosten@onepartnergroup.se 
 
När du blir en av oss
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Logistiksupport till Stena Recycling

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 12
Vi söker dig som vill arbeta som logistiksupport hos Stena Recycling. Har du erfarenhet av en roll inom service och kundtjänst och har god systemvana så kan detta vara rollen för dig!
 
Ditt uppdrag
I rollen som logistiksupport kommer du arbeta med vägning av transporter för inkommande och utgående leveranser till Stenas anläggningar. Du kommer bland annat arbeta med:
Kontroll och säkerställande av utförda ordrar i systemet, vilket innebär kontroll och godkännande av ersättning och kostnader
Avvikelsehantering
Påslag av kostnader
Information till kund om avvikelser
Förbättringsarbete för att hitta långsiktiga lösningar för en bättre transport/hantering

 
Du kommer utgå från kontoret i Järfälla och arbeta mellan 7:00-16:00 samt 7:00-15.00 på fredagar.
 
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av en tidigare roll inom service och kundtjänst. Du har god systemvana och har lätt för att lära dig nya system samt har god vana av Officepaketet. För att lyckas i rollen har du en förmåga att ställa om, upprätthåller alltid en god servicenivå och för ett proaktivt arbetssätt. Vidare är du lösningsorienterad och trivs att arbeta i en föränderlig miljö.
 
Om Stena
I vår värld är ingenting förbrukat. Vi samlar in allt tänkbart restmaterial som uppstår från både verksamhet och produktion. Materialen förädlas och kan leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. På så vis blir återvinning en hållbar affär för ditt företag samtidigt som vi tillsammans hjälps åt att maximera en återanvändning av jordens ändliga resurser.

Med 1 600 medarbetare och närmare 90 anläggningar är vi ett av Sveriges ledande återvinningsföretag. Vår verksamhet, som grundades 1939 av Sten A Olsson, har vuxit till en hantering av 3,4 miljoner ton material årligen. Vi är stolta att vara en del av Stena-sfären och ingår i Stena Metallkoncernen, som bedriver verksamhet på mer än 200 platser i nio länder. Sfären är en av Sveriges största familjeägda företagsgrupper med verksamhet över hela världen och består av tre helägda moderbolag; Stena AB, Stena Sessan AB och Stena Metall AB.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader med goda möjligheter till förlängning
Tillträde: Omgående
 
Vill du veta mer?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med mycket goda chanser till förlängning. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Stena Recycling på anläggningen i Järfälla.
I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på josefine.blomkvist@onepartnergroup.se eller Åsa Wallergård Fröblom på asa.wallergard.froblom@onepartnergroup.se. 
 
När du blir en av oss
Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu