Nacka: Senior AX - utvecklare till Dustin

Hitta ansökningsinfo om jobbet Senior AX - utvecklare till Dustin i Nacka. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Nacka inom den kategorin.

Publicerad: 2018-10-12 // Varaktighet: Heltid

Som Senior AX utvecklare kommer du tillhöra Enterprise Systems, ett team på 18 personer, som består av experter inom integration, affärssytem och CRM-applikationer. Du kommer även att jobba mycket med övriga IT avdelningar på Dustin, t ex avdelningen för infrastruktur.
Som Senior AX utvecklare kommer du tillhöra Enterprise Systems, ett team på 18 personer, som består av experter inom integration, affärssytem och CRM-applikationer. Du kommer även att jobba mycket med övriga IT avdelningar på Dustin, t ex avdelningen för infrastruktur.
Inom ramen för rollen kommer du primärt att:

• Arbeta med utveckling av nya funktioner genom att använda best practice
• Göra förbättringar i nuvarande lösning
• Rutinkontroller av systemet
• Prestandaförbättringar
• Skapa och underhålla funktionell krav- samt teknisk dokumentation
• Medverka i kravinsamling, designprocessen och implementation av design gjort av applikationsspecialister
• Vara delaktig i tekniska projekt och leveranser

Jag som rekryterar till den här rollen heter Sara Wennerström, Acting Manager Enterprise Systems. Jag tycker att det är viktigt att arbetet präglas av initiativtagande, engagemang och god förståelse av affärsprocesser och systemstöd. Som chef är jag öppen, lyhörd och vill tillsammans med teamet sätta upp mål som vi gemensamt uppnår.


Vi söker dig som har:

• Relevant Universitets-/högskoleutbildning
• Erfarenhet inom X++. Även C#, .NET, och SSRS
• Tidigare har jobbat med prestandaförbättringar
• Erfarenhet av Dynamics 365 är meriterande

För att lyckas i rollen så är det viktigt att du har mycket hög ambition och förmåga att ta till dig ny kunskap snabbt inom system och affärsverksamhet där verkligheten är komplex med många detaljer. Du är dessutom initiativtagande, analytisk och har god förmåga att se lösningar och driva dessa framåt. Du har goda kunskaper i engelska då vårt team består av både svensk- och engelsktalande.


Vi erbjuder dig en spännande framtid på en arbetsplats som är inspirerande och fartfylld. Här har du möjlighet att kombinera ett utvecklande arbete med familjeliv i en trygg anställning med kollektivavtal och bra förmåner. Våra värderingar präglar vår arbetsplats och vi strävar efter att hållbarhet och mångfald ska vara en integrerad del av våra processer och genomsyra hela företaget. Vi har det roligt och jobbar tillsammans för att driva Dustin framåt och vi vill att du utvecklas med oss.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Nacka som Övriga ekonomer

Nedan visas andra jobb i Nacka som Övriga ekonomer.

SAP Technical Expert

Läs mer Apr 5
Seize the opportunity and apply for the position as an experienced technical expert in our Technical Team in southern Stockholm. We are already live with the solution in 4 Nordic countries, with several more to come. If you want to refine your skills and work with some great colleagues, this could be the perfect role for you! 

Main tasks

With SAP as the implementation partner, we implemented the very latest versions of SAP retail, including S4/HANA, SAP CAR, F&R, BW, and PI/PO.

Under the guidance of the Technical Solution Owner, you will work as a technical expert and will be part of our small internal team working on critical parts of the solution.

Desirable Qualifications

Several years of experience in ABAP OO
Proficiency in SAP PI/PO development and administration
Experience in data modelling and the ability to perform larger and more complex tasks, such as processing complex interfaces, dialog programming, classic reporting
Experience working with IDocs, Webservices, APIs is advantageous
Exposure to some of the newer technologies like CDS views, OData services, and Fiori is beneficial but not mandatory
Ability to efficiently integrate various systems and applications
Collaborate with cross-functional teams to gather requirements and deliver effective integration solutions
Provide technical support and guidance to resolve issues and optimize performance
We don't expect you to know everything, but we want you to have a hunger and interest in learning new things and a positive attitude towards new challenges. We appreciate people who are creators, people who love nothing more than seeing a solution they have built in the hands of users. 

It's good if you can speak Swedish, but it's more important that you can speak and write fluently in English.

About BAUHAUS:

BAUHAUS is an inspiring workplace with a high ceiling and a lot of joy, and we place great value on being a good employer. To achieve that and create a healthy and positive working environment where everyone can feel involved and have the opportunity to develop, we follow some guidelines. Therefore, we appreciate it if you think like us about a good working environment.

 • We share experiences and information.

• We communicate and address each other in a friendly manner.

• We provide constructive criticism and acknowledge success.

• We work to create a more enjoyable workplace through motivation, engagement, development, and education.

• We respect each other's time and work, take responsibility for decisions, are available, and keep our promises.

• We talk to each other, not about each other.

• We do not tolerate any form of discrimination or sexual harassment.

 

BAUHAUS is one of Europe's largest department store chains for workshop, home, and garden, with nearly 300 stores in 19 countries, including 24 stores and an online shop in Sweden. We have over 20,000 employees worldwide, with around 3,000 in Sweden.

Ansök nu

Chas söker Java-utvecklare som vill växa med oss!

Läs mer Mar 25
Tycker du att det är viktigt att jobba på ett företag som har högt ställda värderingar? Ett bolag där entreprenörskap och samhällsnytta går hand i hand. Är det viktigt att individen har mycket att säga till om gällande sin arbetssituation? På Chas vill vi inte enbart satsa på att ge våra konsulter högsta möjliga kompetens och de allra bästa uppdragen. Vi vill också ge tillbaka till samhället. Vi tycker även att det är viktigt att ha kul, därför åker vi på en utlandskonferens varje år och har minst ett roligt event per månad. Alla på bolaget är välkomna!!
På Chas har vi individen i fokus och vill förverkliga konsultens potential genom att få dem att utvecklas och bredda sin kompetens. Vi arbetar med många häftiga företag inom olika branscher. Några exempel är DICE, Rovio, Spotify, H&M, SEB, Telenor och SAS. Det finns alltid något för alla. Chas driver sin egna skola där våra konsulter får gå kurser gratis. Kanske vill du som Chassare fördjupa dig i Node.Js eller lära dig Swift? Inga problem!
Chas är ett företag som verkligen satsar på CSR-arbete, vi tror på att göra mer än att bara donera pengar. Vi har haft projekt där flera av våra konsulter åkt ner till Laos för att bygga upp en mikroekonomi mitt ute i djungeln. Vi har hållit utvecklingskurser i socialt utsatta områden och delat ut mat till hemlösa. Vill du också vara med och påverka samhället och kanske har ett eget CSR-projekt du brinner för? Då vill vi prata mer med dig!
Tillsammans här på Chas delar vi många erfarenheter, värderingar, förmåner och intressen. Det är vi tillsammans som utgör Chas och att vara en Chassare innebär att du blir en del av vår familj!
OM JOBBET
Vi söker nu Java utvecklare gärna med minst fem års erfarenhet som är på jakt efter nya spännande utmaningar, vi söker dig som vill fortsätta utvecklas och hålla sig uppdaterad inom de senaste teknikerna. Förutom att vara en vass Java-utvecklare så är det meriterande om du har kunskaper inom Jira och , AWS, Azure och/eller GCP.
Vi ser gärna även att du kan ta ett stort ansvar och har en god kommunikationsförmåga.
OM OSS
Chas har utsetts till Europas bästa arbetsgivare av European Business Awards som arrangerar Europas största företagstävling. Bland annat för vårt demokratiska arbetssätt med möjlighet till inflytande för medarbetarna samt vårt sätt att arbeta med förmåner och personlig karriärutveckling. Chas har också utsetts till Årets Entreprenör i Europa av European Business Awards för hur vi med det etablerade bolagets trygga stabilitet arbetar med driv, innovativt tänkande och entusiasm likt start up-företag. Resultatet är att vi bedriver ett omfattande CSR-arbete, har startat upp en YH-skola som utbildar nya fullstack-utvecklare och har ett produktbolag.
Som anställd på Chas erbjuder vi dig möjlighet att arbeta med nya moderna tekniker hos våra kunder som är marknadsledande företag inom privat och offentlig sektor. Vi ger dig tillfälle att delta i konferenser och att utvecklas som person och som utvecklare. Du får också en mentor och access till vårt utbud av personalförmåner.

Ansök nu

Chas söker utvecklare inom DevOps

Läs mer Mar 25
Vi söker nu fler duktiga utvecklare inom DevOps som vill arbeta med spännande uppdrag som konsult hos oss på Chas!
JOBBA MED OSS
Tycker du att det är viktigt att jobba på ett företag som har högt ställda värderingar? Ett bolag där entreprenörskap och samhällsnytta går hand i hand. På Chas vill vi inte enbart satsa på att ge våra konsulter högsta möjliga kompetens och de allra bästa uppdragen. Vi vill också ge tillbaka till samhället. Vi tycker även att det är viktigt att ha kul, därför åker vi på en utlandskonferens varje år och har minst ett roligt event per månad. Alla på bolaget är välkomna!!
På Chas har vi individen i fokus och vill förverkliga konsultens potential genom att få dem att utvecklas och bredda sin kompetens. Vi arbetar med många häftiga företag inom olika branscher. Några exempel är DICE, Rovio, Spotify, H&M, SEB, Telenor och SAS. Det finns alltid något för alla. Chas driver sin egna skola där våra konsulter får gå kurser gratis. Kanske vill du som Chassare fördjupa dig i Node.Js eller lära dig Swift? Inga problem!
Chas är ett företag som verkligen satsar på CSR-arbete, vi tror på att göra mer än att bara donera pengar. Vi har haft projekt där flera av våra konsulter åkt ner till Laos för att bygga upp en mikroekonomi mitt ute i djungeln. Vi har hållit utvecklingskurser i socialt utsatta områden och delat ut mat till hemlösa. Vill du också vara med och påverka samhället och kanske har ett eget CSR-projekt du brinner för? Då vill vi prata mer med dig!
Tillsammans här på Chas delar vi många erfarenheter, värderingar, förmåner och intressen. Det är vi tillsammans som utgör Chas och att vara en Chassare innebär att du blir en del av vår familj!
OM JOBBET
Vi söker dig som jobbat med DevOps i minst 5 år och har goda kunskaper inom backend-språk som: Python, Node.js, och Java, samt att du suttit i Azure. Det är meriterande om du tidigare arbetat med AWS.
Självklart är du en lagspelare som lätt arbetar i team eller på egen hand om så krävs.
OM OSS
Chas har utsetts till Europas bästa arbetsgivare av European Business Awards som arrangerar Europas största företagstävling. Bland annat för vårt demokratiska arbetssätt med möjlighet till inflytande för medarbetarna samt vårt sätt att arbeta med förmåner och personlig karriärutveckling. Chas har också utsetts till Årets Entreprenör i Europa av European Business Awards för hur vi med det etablerade bolagets trygga stabilitet arbetar med driv, innovativt tänkande och entusiasm likt start up-företag. Resultatet är att vi bedriver ett omfattande CSR-arbete, har startat upp en YH-skola som utbildar nya fullstack-utvecklare och har ett produktbolag.


Som anställd på Chas erbjuder vi dig möjlighet att arbeta med nya moderna tekniker hos våra kunder som är marknadsledande företag inom privat och offentlig sektor. Vi ger dig tillfälle att delta i konferenser och att utvecklas som person och som webbutvecklare. Du får också en mentor och access till vårt utbud av personalförmåner.

Ansök nu

Fullstack-utvecklare till konsultbolag- Sveriges bästa arbetsgivare

Läs mer Mar 25
JOBBA MED OSS
Tycker du att det är viktigt att jobba på ett företag som har högt ställda värderingar? Ett bolag där entreprenörskap och samhällsnytta går hand i hand. På Chas vill vi inte enbart satsa på att ge våra konsulter högsta möjliga kompetens och de allra bästa uppdragen. Vi vill också ge tillbaka till samhället. Vi tycker även att det är viktigt att ha kul, därför åker vi på en utlandskonferens varje år och har minst ett roligt event per månad. Alla på bolaget är välkomna!!
På Chas har vi individen i fokus och vill förverkliga konsultens potential genom att få dem att utvecklas och bredda sin kompetens. Vi arbetar med många häftiga företag inom olika branscher. Några exempel är DICE, Rovio, Spotify, H&M, SEB, Telenor och SAS. Det finns alltid något för alla. Chas driver sin egna skola där våra konsulter får gå kurser gratis. Kanske vill du som Chassare fördjupa dig i Node.Js eller lära dig Swift? Inga problem!
Chas är ett företag som verkligen satsar på CSR-arbete, vi tror på att göra mer än att bara donera pengar. Vi har haft projekt där flera av våra konsulter åkt ner till Laos för att bygga upp en mikroekonomi mitt ute i djungeln. Vi har hållit utvecklingskurser i socialt utsatta områden och delat ut mat till hemlösa. Vill du också vara med och påverka samhället och kanske har ett eget CSR-projekt du brinner för? Då vill vi prata mer med dig!
Tillsammans här på Chas delar vi många erfarenheter, värderingar, förmåner och intressen. Det är vi tillsammans som utgör Chas och att vara en Chassare innebär att du blir en del av vår familj!
OM JOBBET
Vi söker dig som jobbat inom Fullstackutveckling i minst 5 år och som älskar att lösa problem. Ett stort plus är om du har kunskap inom systemarkitektur och god teknisk förståelse.
Vi tror att du har god kunskap inom Node.js, Angular eller React samt My. Har du dessutom kunskap inom DevOps, sök!
OM OSS
Chas har utsetts till Europas bästa arbetsgivare av European Business Awards som arrangerar Europas största företagstävling. Bland annat för vårt demokratiska arbetssätt med möjlighet till inflytande för medarbetarna samt vårt sätt att arbeta med förmåner och personlig karriärutveckling. Chas har också utsetts till Årets Entreprenör i Europa av European Business Awards för hur vi med det etablerade bolagets trygga stabilitet arbetar med driv, innovativt tänkande och entusiasm likt start up-företag. Resultatet är att vi bedriver ett omfattande CSR-arbete, har startat upp en YH-skola som utbildar nya fullstack-utvecklare och har ett produktbolag.


Som anställd på Chas erbjuder vi dig möjlighet att arbeta med nya moderna tekniker hos våra kunder som är marknadsledande företag inom privat och offentlig sektor. Vi ger dig tillfälle att delta i konferenser och att utvecklas som person och som webbutvecklare. Du får också en mentor och access till vårt utbud av personalförmåner.

Ansök nu

Bli en del av vårt .NET team

Läs mer Mar 25
JOBBA MED OSS
Tycker du att det är viktigt att jobba på ett företag som har högt ställda värderingar? Ett bolag där entreprenörskap och samhällsnytta går hand i hand. På Chas vill vi inte enbart satsa på att ge våra konsulter högsta möjliga kompetens och de allra bästa uppdragen. Vi vill också ge tillbaka till samhället. Vi tycker även att det är viktigt att ha kul, därför åker vi på en utlandskonferens varje år och har minst ett roligt event per månad. Alla på bolaget är välkomna!!
På Chas har vi individen i fokus och vill förverkliga konsultens potential genom att få dem att utvecklas och bredda sin kompetens. Vi arbetar med många häftiga företag inom olika branscher. Några exempel är DICE, Rovio, Spotify, H&M, SEB, Telenor och SAS. Det finns alltid något för alla. Chas driver sin egna skola där våra konsulter får gå kurser gratis. Kanske vill du som Chassare fördjupa dig i Node.Js eller lära dig Swift? Inga problem!
Chas är ett företag som verkligen satsar på CSR-arbete, vi tror på att göra mer än att bara donera pengar. Vi har haft projekt där flera av våra konsulter åkt ner till Laos för att bygga upp en mikroekonomi mitt ute i djungeln. Vi har hållit utvecklingskurser i socialt utsatta områden och delat ut mat till hemlösa. Vill du också vara med och påverka samhället och kanske har ett eget CSR-projekt du brinner för? Då vill vi prata mer med dig!
Tillsammans här på Chas delar vi många erfarenheter, värderingar, förmåner och intressen. Det är vi tillsammans som utgör Chas och att vara en Chassare innebär att du blir en del av vår familj!
OM JOBBET
Vi söker nu erfarna C# och .NET utvecklare med minst 5 års erfarenhet som vill ta en ny utmaning i sin karriär. Vi har många spännande uppdrag som bara väntar på er!
Vi söker både dig som har backend och frontend kunskap inom teknikerna och vi ser gärna att du är bekant med Sharepoint eller EpiServer och även har en del integrationsprojekt i bagaget. Vi tror även att du har kunskap om DevOps, Azure eller AWS samt och Javascript. Meriterande om du har suttit med .NET Core.
Vi tror att du är en medel-senior person som kan jobba i stora team och har vana i projektledningsmodellen Scrum.
OM OSS
Chas har utsetts till Europas bästa arbetsgivare av European Business Awards som arrangerar Europas största företagstävling. Bland annat för vårt demokratiska arbetssätt med möjlighet till inflytande för medarbetarna samt vårt sätt att arbeta med förmåner och personlig karriärutveckling. Chas har också utsetts till Årets Entreprenör i Europa av European Business Awards för hur vi med det etablerade bolagets trygga stabilitet arbetar med driv, innovativt tänkande och entusiasm likt start up-företag. Resultatet är att vi bedriver ett omfattande CSR-arbete, har startat upp en YH-skola som utbildar nya fullstack-utvecklare och har ett produktbolag.


Som anställd på Chas erbjuder vi dig möjlighet att arbeta med nya moderna tekniker hos våra kunder som är marknadsledande företag inom privat och offentlig sektor. Vi ger dig tillfälle att delta i konferenser och att utvecklas som person och som webbutvecklare. Du får också en mentor och access till vårt utbud av personalförmåner.

Ansök nu

Andra jobb i Nacka från Dustin AB

Nedan visas andra jobb i Nacka från Dustin AB .

Customer Sales Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 18
I rollen som Customer Sales Representative är du en del av vårt Customer Sales First Line Team och har ansvar för att på bästa sätt guida Dustins kunder före och under köpprocessen. Du kommer utgöra en värdefull del i Dustins dagliga kommunikation med kunder och alltid sträva efter att addera värde i kundresan.

Du kommer att vara en del av ett drivet team där man alltid jobbar efter mottot "win as a team". För Dustin är det viktigt att du som blivande kollega är positiv och engagerad för att ge våra kunder bästa möjliga hjälp!

Om dig

- Försäljningsdriven

- Initiativtagare

- Trivs med att jobba i team

- Proaktiv, strukturerad och lösningsorienterad

Om positionen

Dina viktigaste uppgifter i rollen är att ge förstklassig service i form av support och försäljning till kunder som kontaktar vår orderavdelning via telefon, mail och chatt. Vi hanterar alla frågor och funderingar som våra kunder har inför och under köpprocessen fram tills dess att varorna skickats ut till kund.

I din roll ingår även att guida och ge goda råd till Dustins säljorganisation vid inköpsförfrågningar. Vi söker medarbetare med stort engagemang och vi ser gärna att du trivs med att under perioder jobba i ett högt tempo. Då rollen innebär tät kundkontakt, främst i telefon, så ser vi även att du trivs med det sociala och är bekväm med att kommunicera via telefon.

Tjänsten är på heltid med arbetstider kl. 08-17.

Vad vi erbjuder

- En flexibel arbetsmiljö där vi arbetar både digitalt och på plats på kontoret

- Spännande utvecklings- och karriärmöjligheter

- En unik möjlighet att vara en del av Dustin (Sveriges största e-handlare) och vår expansionsresa i Europa

- En chans att få vara med och påverka i ett bolag som har ett stort fokus på hållbarhet

- En dynamisk, informell och inkluderande kultur med "win as a team"-miljö

- Kollektivavtal och övriga förmåner för att främja en hälsosam livsstil

Vad du har

- Minst 2-3 års arbetslivserfarenhet av försäljning, kundservice eller administrativt arbete mot kund

- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

- Meriterande om du har ett intresse för IT och teknik



You keep us moving. We keep you moving.

Rekryteringsprocessen

Vi vill hitta den bästa matchen för rollen! Om det behövs så kommer vi att genomföra flera intervjuer. Intervjuerna kan komma att ske både via Teams och på plats i Nacka Strand.

Vi går igenom och utvärderar ansökningar löpande och kommer att stänga annonsen när vi har hittat rätt person för rollen.

Ansök nu

Customer Sales Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 22
I rollen som Customer Sales Representative har du ansvar att guida våra kunder i köpprocessen vid kontakt med Dustin. Du kommer utgöra en värdefull del i Dustins dagliga kommunikation med kunder och alltid sträva efter addera värde i kundresan.

Rekryterande chefer för denna roll är Fredrik Larsson och Mia Lundberg. Du kommer att vara en del av ett drivet och engagerat team med stor lagkänsla där vi alltid jobbar efter mottot "win as a team". För oss är det viktigt att du som blivande kollega är positiv och engagerad för att ge våra kunder bästa möjliga hjälp!

Vem du är

- Engagerad och resultatfokuserad
- Strukturerad och lösningsorienterad
- Kommunikativ och en lagspelare
- Du får det att hända


Vad du får

- Spännande utvecklings- och karriärmöjligheter
- Vara del av ett målinriktat och engagerat team
- En unik möjlighet att vara en del av Dustins transformationsresa
- En dynamisk och multikulturell miljö
- En informell kultur av "win as a team"-miljö
- Kollektivavtal och andra förmåner


Vad du gör

Dina viktigaste uppgifter i rollen är att hantera kunders ordrar, ge förstaklassig service samt fokusera på att upprätthålla Dustins image mot våra kunder. I din roll ingår även att guida, ge goda råd till kunder och Dustins säljorganisation vid inköpsförfrågningar. Du kommer främst att jobba med inkommande telefonsamtal, mail och chatt från våra kunder. Vi förväntar oss ett högt engagemang och ser gärna att du trivs med att under stunder jobba i ett högt tempo.

Vad du har

- 1-2 års arbetslivserfarenhet inom service, försäljning eller administrativt arbete mot kunder
- Goda kunskaper inom Svenska och Engelska i både tal och skrift



Meriterande om du har

- Erfarenhet från att hjälpa kunder över telefon och mail
- Ett intresse av IT och tekniska lösningar




Välkommen in med din ansökan idag!

Ansök nu

Supply Chain Business Analyst

Systemanalytiker/Systemutredare
Läs mer Jan 29
Are you interested in playing an integral role in our journey to keep things moving?

We strive to be a more data driven Supply Chain and in this day and age data is in abundance, the key is to be able to filter out the most relevant data to help drive the business forward.

As our Supply Chain Business Analyst you will play an integral role in helping us on that path. You will be responsible for developing reports, metrics and KPIs. You conduct analytical investigations based on these reports to understand the underlying operational trends, patterns, insights and relationship within the data. You work closely with Project Managers and Business managers to ensure the reports are understood and can be used to drive efficiency and scalability improvements within our Supply Chain.

My name is Caroline Powell and I am Head of Supply Chain Excellence. You will report to me along with three Process & Business Developers.

Who will love this job:

- An alchemist with a passion for problem solving
- A curious person with a can-do attitude and an analytical & data-driven approach
- An excellent communicator and listener who enjoys internal networking across our Nordic teams
- A self-starter not afraid to take initiative and highly driven to produce results
- An analyst who pays attention to detail and has a systematic and methodical approach


What you'll get:

- Exciting individual development and career opportunities
- A unique opportunity to be a part of Dustin's transformation journey
- A dynamic and multicultural environment
- An informal culture with a "win as a team"-spirit
- Collective agreements and other benefits


What you’ll do:

You will spend much of your time analysing business processes, defining and documenting business requirements. Whilst a part of your time will be spent working individually you will also need to work in close collaboration not only with the Supply Chain Excellence Team and the Supply Chain organisation as a whole but also with other business areas within Dustin to understand the dependencies and needs to serve our Customers in the best possible manner. You will need to converse with both specialist and non-specialist stakeholders and have the ability to capture and present data in a clear manner. You will contribute insights and ideas that help translate business needs into solution specifications.

You should have:

- 3-5 years of experience of working as a business analyst within a Supply Chain (or supply chain related) department.
- Ability to walk through a process with a planner, document and convert business cases into requirements
- Experience with supply chain planning, end-to-end distribution, inventory management, planning & supply chain related systems.
- Strong tracking, coordination and project planning skills
- Experience with Power BI
- Business fluency in English is required

Ansök nu

Account Manager till Dustin

Account manager
Läs mer Sep 30
OM FÖRETAGET:
Dustin är en av Nordens ledande återförsäljare av IT-produkter med tillhörande tjänster till företag, offentlig sektor och privatpersoner. Med kärnan i e-handel fungerar Dustin som en brygga mellan tillverkarnas stora utbud och kundernas behov där Dustins medarbetare stödjer kunderna att hitta den rätta lösningen för dem. Dustin är en one-stop-shop som erbjuder cirka 200 000 produkter med tillhörande tjänster, funktioner och lösningar. Verksamheten bedrivs i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Bolaget har drygt 900 medarbetare. Omsättningen under verksamhetsåret 2014/15 uppgick till ca 7,9 miljarder SEK. Drygt 90 procent av Dustins intäkter kommer från företagsmarknaden med fokus på små och medelstora företag. Dustin Group är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2015 och har huvudkontor i Nacka, Stockholm.

Till affärsområdet Software önskar man nu rekrytera en licensspecialist.

OM ROLLEN SAMT KVALIFIKATIONER:
Specialistsäljarens vardag på Dustin är omväxlande ochhandlar mycket om att skapa nya affärsmöjligheter hos Dustins befintliga kunder, genom att ha högt kundfokus, jobba effektivt och ha god förståelse för SW-affären. Intresset och ivern att lära sig mer om tekniken är viktig och skapar förtroende hos kund. För att lyckas i rollen som Specialistsäljare SW bör rätt person ha följande egenskaper/erfarenheter/kvalifikationer:

* Ca 1–2 års generell kunskap om licenshantering
* Besitter helst erfarenhet av att ha sålt SaaS tjänster
* Har erfarenhet av att jobba med en mix av befintliga och nya kunder.
* Har erfarenhet av att sälja mjukvara. Gärna mjukvara från Microsoft (tex Office 265, Azure etc.)
* Är i början eller mitten av sin karriär.
* Är vetgirig och intresserad av teknik och mjukvara – speciellt Microsofts
* Ödmjuk som person
* Har viljan av att vara och utveckla sig som specialistsäljare
* Social och driven och har förmågan att jobba i team

VI SÖKER:
För att lyckas i rollen ser vi att du är en driven person som vill vara med på en utvecklingsresa i ett framgångsrikt och hett bolag inom IT-branschen. Vi vill att du har erfarenhet av försäljning av Licens/Mjukvara inom Microsoft mot företagskunder. Meriterande erfarenheter är försäljning av mjukvarutjänster i molnet. Vi söker dig som är orädd och välstrukturerad med ett tekniskt sinne. Du är medveten om att du jobbar ihärdigt och effektivt såväl som i med – och motgång. Du är en entusiastisk person som gillar att jobba mot mål och nå dem. För att nå dina mål i denna roll krävs att du har lätt för att skapa relationer till kunder och kollegor, du är en god lyssnare och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska.

ERBJUDANDE:

* Ett stabilt och välrenommerat företag i branschen
* Arbete med mycket frihet under ansvar
* Stora möjligheter till utveckling
* Trevlig atmosfär med trevliga sociala aktiviteter
* Marknadsmässig lön
* Tjänstebil
* Pension och försäkring

ANSÖKAN

I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För övriga frågor vänligen kontakta Thérèse Grivérus på Swesale Rekrytering & Bemanning AB, therese.griverus@swesale.se

Mer information

Ansök nu

Account Manager till Dustin

Account manager
Läs mer Jun 20
OM FÖRETAGET:
Dustin är en av Nordens ledande återförsäljare av IT-produkter med tillhörande tjänster till företag, offentlig sektor och privatpersoner. Med kärnan i e-handel fungerar Dustin som en brygga mellan tillverkarnas stora utbud och kundernas behov där Dustins medarbetare stödjer kunderna att hitta den rätta lösningen för dem. Dustin är en one-stop-shop som erbjuder cirka 200 000 produkter med tillhörande tjänster, funktioner och lösningar. Verksamheten bedrivs i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Bolaget har drygt 900 medarbetare. Omsättningen under verksamhetsåret 2014/15 uppgick till ca 7,9 miljarder SEK. Drygt 90 procent av Dustins intäkter kommer från företagsmarknaden med fokus på små och medelstora företag. Dustin Group är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2015 och har huvudkontor i Nacka, Stockholm.

Till affärsområdet Software önskar man nu rekrytera en licensspecialist.

OM ROLLEN SAMT KVALIFIKATIONER:
Specialistsäljarens vardag på Dustin är omväxlande ochhandlar mycket om att skapa nya affärsmöjligheter hos Dustins befintliga kunder, genom att ha högt kundfokus, jobba effektivt och ha god förståelse för SW-affären. Intresset och ivern att lära sig mer om tekniken är viktig och skapar förtroende hos kund. För att lyckas i rollen som Specialistsäljare SW bör rätt person ha följande egenskaper/erfarenheter/kvalifikationer:

* Ca 1–2 års generell kunskap om licenshantering
* Besitter helst erfarenhet av att ha sålt SaaS tjänster
* Har erfarenhet av att jobba med en mix av befintliga och nya kunder.
* Har erfarenhet av att sälja mjukvara. Gärna mjukvara från Microsoft (tex Office 265, Azure etc.)
* Är i början eller mitten av sin karriär.
* Är vetgirig och intresserad av teknik och mjukvara – speciellt Microsofts
* Ödmjuk som person
* Har viljan av att vara och utveckla sig som specialistsäljare
* Social och driven och har förmågan att jobba i team

VI SÖKER:
För att lyckas i rollen ser vi att du är en driven person som vill vara med på en utvecklingsresa i ett framgångsrikt och hett bolag inom IT-branschen. Vi vill att du har erfarenhet av försäljning av Licens/Mjukvara inom Microsoft mot företagskunder. Meriterande erfarenheter är försäljning av mjukvarutjänster i molnet. Vi söker dig som är orädd och välstrukturerad med ett tekniskt sinne. Du är medveten om att du jobbar ihärdigt och effektivt såväl som i med – och motgång. Du är en entusiastisk person som gillar att jobba mot mål och nå dem. För att nå dina mål i denna roll krävs att du har lätt för att skapa relationer till kunder och kollegor, du är en god lyssnare och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska.

ERBJUDANDE:

* Ett stabilt och välrenommerat företag i branschen
* Arbete med mycket frihet under ansvar
* Stora möjligheter till utveckling
* Trevlig atmosfär med trevliga sociala aktiviteter
* Marknadsmässig lön
* Tjänstebil
* Pension och försäkring

ANSÖKAN

I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För övriga frågor vänligen kontakta Thérèse Grivérus på Swesale Rekrytering & Bemanning AB, therese.griverus@swesale.se

Mer information

Ansök nu