Nyköping: Vill du bli reserådgivare Kom då till soliga Malaga

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vill du bli reserådgivare Kom då till soliga Malaga i Nyköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Nyköping inom den kategorin.

Publicerad: 2021-05-24 // Varaktighet: Heltid

Vill du ha en möjlighet att jobba inom reseindustrin och vill flytta till Spanien? Vill du få en utbildning på GDS bokningssystem och processer så att du kan ge högsta nivå av service till affärsresenärer? Då har vi det perfekta jobbet till dig!
Vår kund är en av världens ledande affärsresebyråer online och vi söker efter duktiga kollegor som vill arbeta hårt, till vårt team. Vi erbjuder hjälp och assistans till alla resenärer 24/7 så vi arbetar i olika skift, då vi behöver vara tillgängliga på telefonen och mejl varje dag.
Om du:
Är intresserad av resor och van att boka dina egna resor online
Har gymnasieutbildning (eller högre)
Har minst 2 års erfarenhet av kundtjänst eller försäljning
Är van vid Call center miljö
Är villig att delta i en 12 veckors utbildning som kommer bli en grund till din karriär i vårt företag
Har svenska som modersmål (eller har certifikat för nivå C1, om du ej har svenska som modersmål)
Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
Kan jobba olika skift mellan kl 0700 och 1600

Då erbjuder vi dig:
Ett jobb inom ett företag som är en av de ledande inom teknologi för resebranschen
Fullt spanskt kontrakt, med tillgång till det spanska socialförsäkringsskyddet
Betald utbildning
Möjlighet att få bonus efter 3 månader
Möjlighet att vara en del av ett multinationellt företag med goda karriärmöjligheter
Betald semester från första året
Året runt arbete
Flyttpaket där så är tillämpligt
Rymligt och modernt kontor
Hjälp med registrering hos läkare så att du får tillgång till det spanska vaccinationsprogrammet för Covid-19

Om du är intresserad? Som första steg, skicka då in din CV på engelska.
Startdatum: Juli och augusti 2021

Alla platsannonser →

Andra jobb i Nyköping som Resebyråassistent

Nedan visas andra jobb i Nyköping som Resebyråassistent.

Vill du bli reserådgivare? Kom då till soliga Malaga!

Läs mer Maj 24
Vill du ha en möjlighet att jobba inom reseindustrin och vill flytta till Spanien? Vill du få en utbildning på GDS bokningssystem och processer så att du kan ge högsta nivå av service till affärsresenärer? Då har vi det perfekta jobbet till dig!
Vår kund är en av världens ledande affärsresebyråer online och vi söker efter duktiga kollegor som vill arbeta hårt, till vårt team. Vi erbjuder hjälp och assistans till alla resenärer 24/7 så vi arbetar i olika skift, då vi behöver vara tillgängliga på telefonen och mejl varje dag.
Om du:
Är intresserad av resor och van att boka dina egna resor online
Har gymnasieutbildning (eller högre)
Har minst 2 års erfarenhet av kundtjänst eller försäljning
Är van vid Call center miljö
Är villig att delta i en 12 veckors utbildning som kommer bli en grund till din karriär i vårt företag
Har svenska som modersmål (eller har certifikat för nivå C1, om du ej har svenska som modersmål)
Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
Kan jobba olika skift mellan kl 0700 och 1600

Då erbjuder vi dig:
Ett jobb inom ett företag som är en av de ledande inom teknologi för resebranschen
Fullt spanskt kontrakt, med tillgång till det spanska socialförsäkringsskyddet
Betald utbildning
Möjlighet att få bonus efter 3 månader
Möjlighet att vara en del av ett multinationellt företag med goda karriärmöjligheter
Betald semester från första året
Året runt arbete
Flyttpaket där så är tillämpligt
Rymligt och modernt kontor
Hjälp med registrering hos läkare så att du får tillgång till det spanska vaccinationsprogrammet för Covid-19

Om du är intresserad? Som första steg, skicka då in din CV på engelska.
Startdatum: Juli och augusti 2021

Ansök nu

>AE03FEBNYOAGP/ASK -Nystart i soliga Malaga?

Läs mer Jan 19
Är du motiverad av att ge den bästa kundupplevelsen och hitta lösningar? Har du även runt 2 års erfarenhet av GDS och talar flytande svenska? Då har vi den perfekta tjänsten för dig på vårt kontor i Malaga och #jobbjustnu
Vi letar efter erfarna reserådgivare som representerar ett multinationellt företag inom resebranschen.
Som en del av vårt team får du fortlöpande utbildning och feedback för att kunna stärka din karriär inom resebranschen. Vi kommer att erbjuda ett stabilt projekt, ett attraktivt lönepaket.
Projektet är öppet 7 dagar i veckan och teamet kommer att arbeta 8 timmar per dag, 5 dagar per vecka. Denna roll täcker endast NÄTTER och arbetstiden är mellan 2200 och 0800. Det finns även andra arbetspass, om du är intresserad av det kan du nämna det för vår rekryterare vid intervjun.
Denna roll är av stor betydelse eftersom du kommer att vara våra kunders första kontakt när de ringer till oss och du kommer därför att vara ansvarig för att vi ger en kundupplevelse i världsklass. Dina huvuduppgifter är att svara på e-post, meddelanden och telefonsamtal från B2B-kunder runt om i världen och hjälpa kunder att hitta lösningar för att säkerställa att deras bokningar och ombokningar går så smidigt som möjligt.
Som person är vi glada att se att du har en positiv attityd som hjälper dig att hantera kundernas svåra utmaningar. Du har erfarenhet från resebranschen och du kan enkelt göra ett problem till en flexibel lösning. Vi begär att du har minst två års erfarenhet av att arbeta med ett globalt distributionssystem (GDS), helst Amadeus. Det är en fördel om du har erfarenhet av e-biljetter.
Du kommer att sitta på vårt nya kontor i Benalmádena-Málaga, där vi har plats för 800 kollegor. Som vår nya kollega kommer du få uppleva en professionell arbetsmiljö med fokus på gemenskap, utveckling och mångfald.
Vi erbjuder dig:
Attraktivt lönepaket
Betald utbildning
Professionella utmaningar och karriärmöjligheter inom kundtjänst
En modern och internationell arbetsmiljö
Vårt WebHEALTH program initiativ
Spanskt kontrakt med alla förmåner

Dina kvalifikationer:
Du talar och skriver svenska flytande
Du både talar och skriver engelska på en mycket god nivå då det är vårt koncernspråk
Du har erfarenhet av GDS
Du har erfarenhet inom resebranschen
Du har kunskap om e-biljetter
Du är van att arbeta dagligen med MS Office / Teams.
Du har en bra kommunikations- och lyssningsförmåga
Du är lösningsorienterad
Du är positiv och motiverad som person

Är du den vi letar efter?
Om du känner igen dig själv i beskrivningen ovan och vill vara en del av vårt reseteam, skicka in ditt CV (på engelska) med dina erfarenheter och färdigheter idag.
Observera att du kommer att behöva genomföra ett kort test på Amadeus som det första steget i rekryteringsprocessen.
START: 17.02.2021
LOCATION: Malaga
EMPLOYMENT TYPE: Full-time, 39 hours per week.
LAST DATE FOR APPLICATIONS: 01.02.2021

Ansök nu

Andra jobb i Nyköping från Webhelp Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Nyköping från Webhelp Sweden AB .

Jobba hemifrån för Telenors säljande kundservice!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 22
Blir du en av våra medarbetare kommer du tillhöra ett team med drivna kollegor som precis som du brinner för kundservice och försäljning.
Som medarbetare inom Telenors kundservice arbetar du med inkommande samtal från Telenors befintliga kunder där du hanterar ärenden inom faktura- och leveransfrågor och andra abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innnebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll!
För att trivas hos oss är du en engagerad och social medarbetare och lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!

Vi söker dig som....
Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del i varje samtal
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska
Inte förekommer i belastningsregistret


Vad vi erbjuder!
Kontinuerlig uppföljning och coachning
Friskvårdsbidrag
Kollektivavtal med Unionen, vilket är en självklarhet för oss.
Goda chanser till utveckling med interna karriärsmöjligheter!

Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen dagligen är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.

Viktigt gällande hemarbete:
Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där det finns möjlighet att arbeta hemifrån så kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.

START: 2023-06-12
PLACERINGSORT: Kontoret i Norrköping, alternativt hemifrån (från din folkbokförda adress i Sverige)
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 08:00-18.00, måndag-fredag.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-06-02

Ansök nu

Jobba deltid med service och kundanpassat sälj för Tele2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 9
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!


Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då är det dig vi söker!
Vi på Tele2 rekryterar nu med start den 12:e Juni 2023 på 80%!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning på 80%. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning.
Som nyanställd kommer dina första 2 veckor vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 3 ytterligare utbildningsdagar berörande teknisk support. Under utbildningen som pågår på heltid ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.


Vad vi erbjuder dig:
- Betald utbildning
- Kompetensutveckling
- Provision utan tak
- Kontinuerlig uppföljning och coachning
- Personalrabatt på mobilabonnemang


Arbetsuppgifter:
- Besvara fakturafrågor
- Kundservice
- Teknisk support för TV
- Fokus på/aktiv merförsäljning


Vi vill att du uppfyller följande:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna uppge 1-2 referenser
- Du måste arbeta ifrån din folkbokförda adress.
- Inte förekommer i belastningsregistret



START: 2023-06-12
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund.
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder en fast anställning på 80%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-31
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE ????
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.

Ansök nu

Nyfiken på kundanpassat sälj och service hemifrån? Sök till Tele2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 21
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då är det dig vi söker!
Vi på Tele2 rekryterar nu med start den 15:e Maj 2023!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning.
Som nyanställd kommer dina 2 första veckor vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 3-4 ytterligare utbildningsdagar berörande teknisk support. Under utbildningen som pågår på heltid ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.


Vad vi erbjuder dig:
- Betald utbildning
- Kompetensutveckling
- Provision utan tak
- Kontinuerlig uppföljning och coachning
- Personalrabatt på mobilabonnemang


Arbetsuppgifter:
- Besvara fakturafrågor
- Kundservice
- Teknisk support för TV
- Fokus på/aktiv merförsäljning


Vi vill att du uppfyller följande:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna uppge 1-2 referenser
- Du måste arbeta ifrån din folkbokförda adress.
- Inte förekommer i belastningsregistret



START: 2023-05-15
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-04
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE ????
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Kom och jobba med Kundsupport hemifrån på Telenor!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Kom och jobba med oss på Webhelp!
Är du en problemlösare som drivs av att hjälpa andra? Då söker vi dig!
Nu söker vi på Telenor härliga medarbetare för start 2023-04-24!
Om tjänsten:
Som medarbetare på kundsupporten arbetar du med att lösa olika ärenden som Telenors kunder ringer in om. Du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor som kan gälla deras fiberbredband, bredband via telejacket, leveransfrågor, TV-tjänster etc. Utöver teknisk support kommer du att till viss del arbeta med mersälj till befintliga kunder.


Du startar din resa hos oss med en gedigen betald grundutbildning om 2 månader där du får de verktyg du behöver för att känna dig trygg med arbetsuppgifterna och din roll.
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du besitter viljan och engagemanget att lära dig nya saker!


Vad kan vi erbjuda dig?
?? Fast månadslön samt provision utan tak
?? Kollektivavtal med Unionen
?? Friskvårdsbidrag
?? Kontinuerlig uppföljning och coachning
?? Personalrabatt på våra tjänster


Du behöver...
?? Ha godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
?? Fyllt 18 år
?? Kunna uppge 1-2 referenser
?? Kunna arbeta ifrån din folkbokförda adress
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ta chansen och sök nu!
__________________________________________________
???? VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE:
Vi bryr oss om våra anställdas välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste kunna följa Webhelps standard och krav gällande hemarbete för att kunna anställas till denna tjänst.
START: 2023-04-24
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
PLACERINGSORT: På din folkbokförda adress i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Umeå
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-04-14
___________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Jobba hemifrån som Teknisk Supportmedarbetare för Electrolux!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 9
Vi söker nu nya kollegor till Webhelp som vill arbeta hemifrån till vår kundtjänst för vår uppdragsgivare Electrolux!
VAD INNEBÄR ROLLEN?
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att ta emot inkommande samtal från kunder med frågor gällande olika produkter från Electrolux varumärken. Vi på Electrolux och Webhelp strävar alltid efter att ge den bästa möjliga kundservicen med expertis och engagemang.
Detta kan vara en utmanande roll med ett utvecklande och lärorikt arbete inom service. På vår arbetsplats har vi högt i tak och hjälpsamma medarbetare och ledare. För dig med rätt drivkraft finns det även stora möjligheter till vidareutveckling inom företaget i andra typer av roller framöver!
VEM ÄR DU?
Du har lätt för att anpassa dig efter kundens behov och har inte några problem att hantera olika typer av situationer. Du är motiverad och har viljan att utvecklas och lära dig nya saker samt har ett genuint intresse av att hjälpa människor. Du brinner för att leverera ett kundbemötande i världsklass helt enkelt! Du värdesätter även förmånen och flexibiliteten att kunna jobba hemifrån och kan göra detta med god disciplin i ditt arbete.
Vi har alla varit nybörjare och vi har fantastiska kollegor och coacher som hjälper dig att utvecklas inom uppdraget
DU BEHÖVER...
???? Ha godkänt betyg i Svenska 1/A och Engelska 5/A
????? Ha god datorvana
???? Kunna uttrycka dig obehindrat på svenska och ha goda kunskaper i engelska
???? Fyllt 18 år
???? Finns ej med i belastningsregister
?? Meriterande med av erfarenhet av service (ej krav)



VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Kulturen på Webhelp och Electrolux genomsyras av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Vid 100% distansarbete kommer du att omges av härliga kollegor som hjälper och stöttar varandra i arbetet via en digital plattform.
FÖRMÅNER
???????? Lön enligt Kollektivavtal med Unionen
????? Friskvårdsbidrag
???? Utvecklingsmöjligheter
???? Utbildning
???? Möjlighet till bonus



ANSÖKAN TILL TJÄNSTEN
Som en del i rekryteringsprocessen kommer ett separat mail med ett personlighetstest att skickas ut till dig i samband med din ansökan. För att kunna gå vidare i processen behöver detta test göras. Vid eventuell intervju behöver betyg i svenska och engelska från gymnasiet alternativt annat studiebevis kunna visas upp.

VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig gällande din tilltänkta arbetsmiljö. Detta för att vi ska kunna säkerställa att du följer Webhelps standard när det kommer till en säker och hållbar arbetssituation hemifrån.


START: 2023-04-03
PLACERINGSORT: Hemifrån från din folkbokförda adress i Sverige
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna. Mån-fre 07:30-18:00, helg 10:00-18:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-03-24
Vi rekryterar löpande vilket kan resultera i att tjänsten tillsätts innan sista ansökningsdatum.

_____________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Jobba hemifrån med kundservice och försäljning för Tele2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 24
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då är det dig vi söker!
Vi på Tele2 rekryterar nu med start den 3 april 2023!


Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning. Som nyanställd kommer dina 12 första arbetsdagar vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 3 ytterligare utbildningsdagar berörande teknisk support. Under utbildningen som pågår på heltid ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.


Vad vi erbjuder dig:
- Betald utbildning
- Kompetensutveckling
- Provision utan tak
- Kontinuerlig uppföljning och coachning
- Personalrabatt på mobilabonnemang


Arbetsuppgifter:
- Besvara fakturafrågor
- Kundservice
- Teknisk support för TV
- Fokus på/aktiv merförsäljning


Vi vill att du uppfyller följande:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna uppge 1-2 referenser
- Du måste arbeta ifrån din folkbokförda adress.
- Inte förekommer i belastningsregistret

START: 2023-04-03
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund.
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder en fast anställning på 80%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-03-23
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE ????
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu