Järfälla: Är du vår nya medarbetare i boservice

Hitta ansökningsinfo om jobbet Är du vår nya medarbetare i boservice i Järfälla. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Järfälla inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid

Har du ett genuint intresse för kundkontakter och att ge service i världsklass? Trivs du bäst i en miljö som präglas av nära samarbeten och högt engagemang? Lockas du av tanken att får vara en del i ett bolag som skapar samhällsnytta på riktigt? Då kan du vara vår nya kollega i boservice.

 

Ditt uppdrag

Vi erbjuder arbete i ett företag som är inne i en spännande fas. Just nu ställer vi om vår organisation för att ännu bättre kunna möta hyresgästernas behov och skapa en ännu tryggare och trevligare boendemiljö. Det uppnår vi genom ökad synlighet och närvaro på plats i våra områden. En god kontakt med hyresgästerna är en förutsättning för att vi ska kunna stärka vårt fokus på trygghet. Därför sker en anpassning av vår organisation och utveckling av rollerna utifrån dagens utmaningar och möjligheter.

Vi söker nu dig som gillar service och att ha mycket kundkontakter. I boservice erbjuder vi dig ett spännande och varierat arbete med främst administrativa uppgifter. Du ingår i avdelningen Kund och marknad och rapporterar till Kund- och marknadschef. Du är företagets ansikte utåt och har nära kontakt med hyresgäster och kunder i Järfälla.

I boservice agerar du första kontakt och ansvarar för att besvara eller vidarebefordra ärenden från hyresgäster, entreprenörer och andra intressenter. Uppdraget innebär främst kundtjänst och nyckelhantering. På Järfällahus arbetar vi med vidareutveckling av våra medarbetare och du ges goda möjligheter att kunna vara med och påverka och utveckla dig själv i din yrkesroll.     


Exempel på arbetsuppgifter:


• Ta emot och registrera felanmälningar från hyresgäster och fastighetsskötare via telefon, digitalt och fysiska besök.
• Registrera jourrapporter i vårt fastighetssystem, PM5.
• Nyckelhantering i programmen KeyControl och Aptus
• Kundtjänst via telefon, traditionell växelhantering, in- och utlämning av information, besvara frågor etc.
• Bevaka och svara på inkommande e-post
• Allehanda traditionella receptionsuppgifter såsom att ta emot hyresgäster, entreprenörer och besökare till huvudkontoret.
• Journalföring av inkommande e-post och brev
• Vid behov skapa fakturor i fastighetssystemet PM5
• Fakturagranskning

 

Vem är du?

För att trivas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad person som har lätt för att skapa goda relationer med folk. Då du har många kontaktytor i din roll är det viktigt att du är lyhörd och har ett bra bemötande gentemot hyresgäster, kunder och medarbetare samt att du är tydlig i din kommunikation. Du behöver även vara lugn och stresstålig.

Du har tidigare erfarenhet inom service och tycker det är kul med kundkontakter. Du kommer jobba i flertalet olika system vilket innebär att du behöver ha datavana sedan tidigare. Behärskar du dessutom fler språk än svenska och engelska är det meriterande.  

 

Om oss
Järfällahus är ett allmännyttigt bostadsföretag, som ägs av Järfälla kommun. Vi äger och förvaltar cirka 5 600 lägenheter, 475 kommersiella lokaler och 4 600 fordonsplatser. Hos oss arbetar 80 medarbetare.

Som kommunens egna bostadsbolag spelar vi en viktig roll i kommunens tillväxt. Vi ska säkra ett varierat utbud av attraktiva lägenheter med hyresrätt för kommunens växande befolkning. Vi ska driva en långsiktig hållbarhet i kommunens utveckling och arbetar aktivt för goda boendemiljöer och en attraktiv närmiljö för de boende. Våra fastigheter ska i ökad utsträckning energieffektiviseras och vi ska verka för en grön omställning.

Vi ska vara ett föredöme som samhällsägt företag när det gäller socialt ansvarstagande. Det innebär bland annat att vi i samarbete med Järfälla kommun och andra aktörer arbetar med trygghetsfrågor, att motverka segregation och att tillgänglighetsanpassa lägenheter.

 

På Järfällahus arbetar vi utifrån starkt kundfokus och ett inkluderande och samverkande arbetssätt, där vi utgår från våra värdeord: engagerad, professionell och omtänksam. Vill du veta mer om Järfällahus och vad vi jobbar med? Besök oss på: www.jarfallahus.se

 

Är du vår nya medarbetare?

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord. På Järfällahus arbetar vi aktivt med samverkan och inkludering där alla tidigt får vara med och bidra med sin kompetens över verksamhetsgränserna och i olika projekt. Du blir en del av en spännande organisation med trevliga och kompetenta kollegor, där du får möjligheten att få vara med och påverka utvecklingen av en ännu tryggare och mer attraktiv boendemiljö i Järfälla.

 

Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas.

På Järfällahus arbetar vi aktivt med ett inkluderande synsätt för att skapa mångfald och därmed ser vi gärna manliga sökanden.

 

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Agneta Lundström, Kund- och marknadschef, genom att mejla Agneta.Lundström@jarfallahus.se.  

 

Välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag. Du gör det genom att klicka på Ansök.



Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av en provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Järfälla som Kontorsreceptionist

Nedan visas andra jobb i Järfälla som Kontorsreceptionist.

Är du vår nya medarbetare i boservice?

Läs mer Nov 20
Har du ett genuint intresse för kundkontakter och att ge service i världsklass? Trivs du bäst i en miljö som präglas av nära samarbeten och högt engagemang? Lockas du av tanken att får vara en del i ett bolag som skapar samhällsnytta på riktigt? Då kan du vara vår nya kollega i boservice.

 

Ditt uppdrag

Vi erbjuder arbete i ett företag som är inne i en spännande fas. Just nu ställer vi om vår organisation för att ännu bättre kunna möta hyresgästernas behov och skapa en ännu tryggare och trevligare boendemiljö. Det uppnår vi genom ökad synlighet och närvaro på plats i våra områden. En god kontakt med hyresgästerna är en förutsättning för att vi ska kunna stärka vårt fokus på trygghet. Därför sker en anpassning av vår organisation och utveckling av rollerna utifrån dagens utmaningar och möjligheter.

Vi söker nu dig som gillar service och att ha mycket kundkontakter. I boservice erbjuder vi dig ett spännande och varierat arbete med främst administrativa uppgifter. Du ingår i avdelningen Kund och marknad och rapporterar till Kund- och marknadschef. Du är företagets ansikte utåt och har nära kontakt med hyresgäster och kunder i Järfälla.

I boservice agerar du första kontakt och ansvarar för att besvara eller vidarebefordra ärenden från hyresgäster, entreprenörer och andra intressenter. Uppdraget innebär främst kundtjänst och nyckelhantering. På Järfällahus arbetar vi med vidareutveckling av våra medarbetare och du ges goda möjligheter att kunna vara med och påverka och utveckla dig själv i din yrkesroll.     


Exempel på arbetsuppgifter:


• Ta emot och registrera felanmälningar från hyresgäster och fastighetsskötare via telefon, digitalt och fysiska besök.
• Registrera jourrapporter i vårt fastighetssystem, PM5.
• Nyckelhantering i programmen KeyControl och Aptus
• Kundtjänst via telefon, traditionell växelhantering, in- och utlämning av information, besvara frågor etc.
• Bevaka och svara på inkommande e-post
• Allehanda traditionella receptionsuppgifter såsom att ta emot hyresgäster, entreprenörer och besökare till huvudkontoret.
• Journalföring av inkommande e-post och brev
• Vid behov skapa fakturor i fastighetssystemet PM5
• Fakturagranskning

 

Vem är du?

För att trivas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad person som har lätt för att skapa goda relationer med folk. Då du har många kontaktytor i din roll är det viktigt att du är lyhörd och har ett bra bemötande gentemot hyresgäster, kunder och medarbetare samt att du är tydlig i din kommunikation. Du behöver även vara lugn och stresstålig.

Du har tidigare erfarenhet inom service och tycker det är kul med kundkontakter. Du kommer jobba i flertalet olika system vilket innebär att du behöver ha datavana sedan tidigare. Behärskar du dessutom fler språk än svenska och engelska är det meriterande.  

 

Om oss
Järfällahus är ett allmännyttigt bostadsföretag, som ägs av Järfälla kommun. Vi äger och förvaltar cirka 5 600 lägenheter, 475 kommersiella lokaler och 4 600 fordonsplatser. Hos oss arbetar 80 medarbetare.

Som kommunens egna bostadsbolag spelar vi en viktig roll i kommunens tillväxt. Vi ska säkra ett varierat utbud av attraktiva lägenheter med hyresrätt för kommunens växande befolkning. Vi ska driva en långsiktig hållbarhet i kommunens utveckling och arbetar aktivt för goda boendemiljöer och en attraktiv närmiljö för de boende. Våra fastigheter ska i ökad utsträckning energieffektiviseras och vi ska verka för en grön omställning.

Vi ska vara ett föredöme som samhällsägt företag när det gäller socialt ansvarstagande. Det innebär bland annat att vi i samarbete med Järfälla kommun och andra aktörer arbetar med trygghetsfrågor, att motverka segregation och att tillgänglighetsanpassa lägenheter.

 

På Järfällahus arbetar vi utifrån starkt kundfokus och ett inkluderande och samverkande arbetssätt, där vi utgår från våra värdeord: engagerad, professionell och omtänksam. Vill du veta mer om Järfällahus och vad vi jobbar med? Besök oss på: www.jarfallahus.se

 

Är du vår nya medarbetare?

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord. På Järfällahus arbetar vi aktivt med samverkan och inkludering där alla tidigt får vara med och bidra med sin kompetens över verksamhetsgränserna och i olika projekt. Du blir en del av en spännande organisation med trevliga och kompetenta kollegor, där du får möjligheten att få vara med och påverka utvecklingen av en ännu tryggare och mer attraktiv boendemiljö i Järfälla.

 

Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas.

På Järfällahus arbetar vi aktivt med ett inkluderande synsätt för att skapa mångfald och därmed ser vi gärna manliga sökanden.

 

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Agneta Lundström, Kund- och marknadschef, genom att mejla Agneta.Lundström@jarfallahus.se.  

 

Välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag. Du gör det genom att klicka på Ansök.



Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av en provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansök nu

Receptionist till Socialförvaltningen!

Läs mer Nov 6
Socialförvaltningen i Järfälla kommun ansvarar för områdena äldreomsorg, funktionsnedsättning och individ- och familjeomsorg. Vi är engagerade och kompetenta medarbetare som finns till för våra invånare och vill erbjuda en socialtjänst med god kvalitet. Vi tror på att arbeta tillsammans och att vi med mod, engagemang och flexibilitet gör skillnad!

Avdelningen för lednings- och verksamhetsstöd inom socialförvaltningen har i uppdrag att ge stöd till alla verksamhetsområden inom förvaltningen. Tillsammans samordnar vi funktioner kring bland annat utredningar, upphandlingsstöd, uppföljning, ekonomi, kommunikation, systemförvaltning, personal och nämndadministration. Avdelningen består av fyra enheter: Ekonomi, systemförvaltning och lokaler, Stöd- och utveckling, HR och lön, samt Kansli och tillsyn.

Gillar du att vara ansiktet utåt och hjälpa människor genom att ge god service? Då är detta är en tjänst för dig! Vi söker en till receptionist-kollega till socialförvaltningens reception. Tillsammans med hela enheten arbetar du för en god service och kvalitet för socialförvaltningen och kommunens invånare. Du kommer att arbeta på ett befintligt schema som styrs av receptionens öppettider.

ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist är du förvaltningens ansikte utåt och har en viktig roll både för kommunens medborgare och medarbetare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- ta emot besökare
- posthantering och varumottagning
- samarbete och samverkan med socialförvaltningens anställda
- hantera vissa beställningar och bokningar
- bemanna kommunens övriga receptioner vid behov
- utföra vissa administrativa arbetsuppgifter
- i samarbete med Internservice ansvara för förvaltningens tjänstebilar

Vi strävar efter att ge våra besökare bästa möjliga service och det är viktigt att du brinner för ett gott bemötande och att du har ett professionellt förhållningssätt.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:

- eftergymnasial/yrkesutbildning (som är relevant för tjänsten)
- minst ett års erfarenhet av att arbeta i en reception
- mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- mycket god datavana
- B körkort och vana att köra bil

Meriterande
Du har god kännedom om socialförvaltningens olika målgrupper och anpassa din kommunikation därefter. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom en socialförvaltning eller annan myndighet är önskvärt. Du har en vana att tillsammans med dina kollegor skriva och följa rutiner.

Vi söker dig som är en stjärna på service.
- Du tar ansvar för din och gruppens arbetsuppgifter och har struktur i ditt arbete.
- Du är en skicklig kommunikatör och visar omdöme i ditt professionella agerande.
- Du är en stabil person som har kännedom om hur ditt eget beteende påverkar andra.
- Det är viktigt att du kan samarbeta med andra och har god förståelse för personer med olika bakgrund, kultur och livssituation.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att hitta någon som kompletterar gruppen. Vi berättar mer om tjänsten och arbetsplatsen vid intervjun!

ÖVRIGT
Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen Järfälla för alla framåt. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på länken nedan.

Järfälla kommun arbetar med en kompetensbaserad rekryteringsprocess för en fördomsfri rekrytering. Vi på Socialförvaltningen arbetar tillsammans oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder. Olikheter berikar och möjliggör utveckling för alla framåt!

Järfälla kommun är ett finskt förvaltningsområdet och det är meriterande att kunna det finska språket.

Förbered gärna relevanta dokument som t.ex. betyg/intyg för tjänsten om du går vidare till intervju-tillfället. Vi kontrollerar även medborgarskap/uppehållstillstånd/arbetstillstånd och tar digitala referenser vid anställning.

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Ansök nu

Är du vår nya medarbetare i boservice?

Läs mer Aug 25
Har du ett genuint intresse för kundkontakter och att ge service i världsklass? Trivs du bäst i en miljö som präglas av nära samarbeten och högt engagemang? Lockas du av tanken att får vara en del i ett bolag som skapar samhällsnytta på riktigt? Då kan du vara vår nya kollega i boservice.

 

Ditt uppdrag

Vi erbjuder arbete i ett företag som är inne i en spännande fas. Just nu ställer vi om vår organisation för att ännu bättre kunna möta hyresgästernas behov och skapa en ännu tryggare och trevligare boendemiljö. Det uppnår vi genom ökad synlighet och närvaro på plats i våra områden. En god kontakt med hyresgästerna är en förutsättning för att vi ska kunna stärka vårt fokus på trygghet. Därför sker en anpassning av vår organisation och utveckling av rollerna utifrån dagens utmaningar och möjligheter.

Vi söker nu dig som gillar service och att ha mycket kundkontakter. I boservice erbjuder vi dig ett spännande och varierat arbete med främst administrativa uppgifter. Du ingår i avdelningen Kund och marknad och rapporterar till Kund- och marknadschef. Du är företagets ansikte utåt och har nära kontakt med hyresgäster och kunder i Järfälla.

I boservice agerar du första kontakt och ansvarar för att besvara eller vidarebefordra ärenden från hyresgäster, entreprenörer och andra intressenter. Uppdraget innebär främst kundtjänst och nyckelhantering. På Järfällahus arbetar vi med vidareutveckling av våra medarbetare och du ges goda möjligheter att kunna vara med och påverka och utveckla dig själv i din yrkesroll.

 

Exempel på arbetsuppgifter:


• Ta emot och registrera felanmälningar från hyresgäster och fastighetsskötare via telefon, digitalt och fysiska besök.
• Registrera jourrapporter i vårt fastighetssystem, PM5.
• Nyckelhantering i programmen KeyControl och Aptus
• Kundtjänst via telefon, traditionell växelhantering, in- och utlämning av information, besvara frågor etc.
• Bevaka och svara på inkommande e-post
• Allehanda traditionella receptionsuppgifter såsom att ta emot hyresgäster, entreprenörer och besökare till huvudkontoret.
• Journalföring av inkommande e-post och brev
• Vid behov skapa fakturor i fastighetssystemet PM5
• Fakturagranskning

 

Vem är du?

För att trivas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad person som har lätt för att skapa goda relationer med folk. Då du har många kontaktytor i din roll är det viktigt att du är lyhörd och har ett bra bemötande gentemot hyresgäster, kunder och medarbetare samt att du är tydlig i din kommunikation. Du behöver även vara lugn och stresstålig.

Du har tidigare erfarenhet inom service och tycker det är kul med kundkontakter. Du kommer jobba i flertalet olika system vilket innebär att du behöver ha datavana sedan tidigare. Behärskar du dessutom fler språk än svenska och engelska är det meriterande.  

 

Om oss
Järfällahus är ett allmännyttigt bostadsföretag, som ägs av Järfälla kommun. Vi äger och förvaltar cirka 5 600 lägenheter, 475 kommersiella lokaler och 4 600 fordonsplatser. Hos oss arbetar 80 medarbetare.

Som kommunens egna bostadsbolag spelar vi en viktig roll i kommunens tillväxt. Vi ska säkra ett varierat utbud av attraktiva lägenheter med hyresrätt för kommunens växande befolkning. Vi ska driva en långsiktig hållbarhet i kommunens utveckling och arbetar aktivt för goda boendemiljöer och en attraktiv närmiljö för de boende. Våra fastigheter ska i ökad utsträckning energieffektiviseras och vi ska verka för en grön omställning.

Vi ska vara ett föredöme som samhällsägt företag när det gäller socialt ansvarstagande. Det innebär bland annat att vi i samarbete med Järfälla kommun och andra aktörer arbetar med trygghetsfrågor, att motverka segregation och att tillgänglighetsanpassa lägenheter.

På Järfällahus arbetar vi utifrån starkt kundfokus och ett inkluderande och samverkande arbetssätt, där vi utgår från våra värdeord: engagerad, professionell och omtänksam. Vill du veta mer om Järfällahus och vad vi jobbar med? Besök oss på: www.jarfallahus.se

 

Är du vår nya medarbetare?

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord. På Järfällahus arbetar vi aktivt med samverkan och inkludering där alla tidigt får vara med och bidra med sin kompetens över verksamhetsgränserna och i olika projekt. Du blir en del av en spännande organisation med trevliga och kompetenta kollegor, där du får möjligheten att få vara med och påverka utvecklingen av en ännu tryggare och mer attraktiv boendemiljö i Järfälla.

Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas.

På Järfällahus arbetar vi aktivt med ett inkluderande synsätt för att skapa mångfald och därmed ser vi gärna manliga sökanden.

 

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Agneta Lundström, Kund- och marknadschef, genom att mejla Agneta.Lundström@jarfallahus.se.  

 

Välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag. Du gör det genom att klicka på Ansök.



Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av en provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansök nu

Är du vår nya medarbetare i boservice?

Läs mer Aug 24
Har du ett genuint intresse för kundkontakter och att ge service i världsklass? Trivs du bäst i en miljö som präglas av nära samarbeten och högt engagemang? Lockas du av tanken att får vara en del i ett bolag som skapar samhällsnytta på riktigt? Då kan du vara vår nya kollega i boservice.

 

Ditt uppdrag

Vi erbjuder arbete i ett företag som är inne i en spännande fas. Just nu ställer vi om vår organisation för att ännu bättre kunna möta hyresgästernas behov och skapa en ännu tryggare och trevligare boendemiljö. Det uppnår vi genom ökad synlighet och närvaro på plats i våra områden. En god kontakt med hyresgästerna är en förutsättning för att vi ska kunna stärka vårt fokus på trygghet. Därför sker en anpassning av vår organisation och utveckling av rollerna utifrån dagens utmaningar och möjligheter.

Vi söker nu dig som gillar service och att ha mycket kundkontakter. I boservice erbjuder vi dig ett spännande och varierat arbete med främst administrativa uppgifter. Du ingår i avdelningen Kund och marknad och rapporterar till Kund- och marknadschef. Du är företagets ansikte utåt och har nära kontakt med hyresgäster och kunder i Järfälla.

I boservice agerar du första kontakt och ansvarar för att besvara eller vidarebefordra ärenden från hyresgäster, entreprenörer och andra intressenter. Uppdraget innebär främst kundtjänst och nyckelhantering. På Järfällahus arbetar vi med vidareutveckling av våra medarbetare och du ges goda möjligheter att kunna vara med och påverka och utveckla dig själv i din yrkesroll.

 

Exempel på arbetsuppgifter:


• Ta emot och registrera felanmälningar från hyresgäster och fastighetsskötare via telefon, digitalt och fysiska besök.
• Registrera jourrapporter i vårt fastighetssystem, PM5.
• Nyckelhantering i programmen KeyControl och Aptus
• Kundtjänst via telefon, traditionell växelhantering, in- och utlämning av information, besvara frågor etc.
• Bevaka och svara på inkommande e-post
• Allehanda traditionella receptionsuppgifter såsom att ta emot hyresgäster, entreprenörer och besökare till huvudkontoret.
• Journalföring av inkommande e-post och brev
• Vid behov skapa fakturor i fastighetssystemet PM5
• Fakturagranskning

 

Vem är du?

För att trivas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad person som har lätt för att skapa goda relationer med folk. Då du har många kontaktytor i din roll är det viktigt att du är lyhörd och har ett bra bemötande gentemot hyresgäster, kunder och medarbetare samt att du är tydlig i din kommunikation. Du behöver även vara lugn och stresstålig.

Du har tidigare erfarenhet inom service och tycker det är kul med kundkontakter. Du kommer jobba i flertalet olika system vilket innebär att du behöver ha datavana sedan tidigare. Behärskar du dessutom fler språk än svenska och engelska är det meriterande.  

 

Om oss
Järfällahus är ett allmännyttigt bostadsföretag, som ägs av Järfälla kommun. Vi äger och förvaltar cirka 5 600 lägenheter, 475 kommersiella lokaler och 4 600 fordonsplatser. Hos oss arbetar 80 medarbetare.

Som kommunens egna bostadsbolag spelar vi en viktig roll i kommunens tillväxt. Vi ska säkra ett varierat utbud av attraktiva lägenheter med hyresrätt för kommunens växande befolkning. Vi ska driva en långsiktig hållbarhet i kommunens utveckling och arbetar aktivt för goda boendemiljöer och en attraktiv närmiljö för de boende. Våra fastigheter ska i ökad utsträckning energieffektiviseras och vi ska verka för en grön omställning.

Vi ska vara ett föredöme som samhällsägt företag när det gäller socialt ansvarstagande. Det innebär bland annat att vi i samarbete med Järfälla kommun och andra aktörer arbetar med trygghetsfrågor, att motverka segregation och att tillgänglighetsanpassa lägenheter.

På Järfällahus arbetar vi utifrån starkt kundfokus och ett inkluderande och samverkande arbetssätt, där vi utgår från våra värdeord: engagerad, professionell och omtänksam. Vill du veta mer om Järfällahus och vad vi jobbar med? Besök oss på: www.jarfallahus.se

 

Är du vår nya medarbetare?

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord. På Järfällahus arbetar vi aktivt med samverkan och inkludering där alla tidigt får vara med och bidra med sin kompetens över verksamhetsgränserna och i olika projekt. Du blir en del av en spännande organisation med trevliga och kompetenta kollegor, där du får möjligheten att få vara med och påverka utvecklingen av en ännu tryggare och mer attraktiv boendemiljö i Järfälla.

Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas.

På Järfällahus arbetar vi aktivt med ett inkluderande synsätt för att skapa mångfald och därmed ser vi gärna manliga sökanden.

 

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Agneta Lundström, Kund- och marknadschef, genom att mejla Agneta.Lundström@jarfallahus.se.  

 

Välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag. Du gör det genom att klicka på Ansök.



Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av en provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansök nu

Receptionist till kund i Järfälla

Läs mer Jul 4
Har du erfarenhet av arbete som receptionist och kontorsservice och är på jakt efter ett nytt jobb? Ser du dig själv som en ansvarstagande och driven person med god förståelse för hur man skapar en riktigt bra kundupplevelse? Då kan du vara den vi på Manpower söker! I den här rollen får du arbeta med och utvecklas inom service. Skicka in din ansökan redan idag!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden.

Uppdragslängd: tillsvidare

Placeringsort: Järfälla

Tillsättning: slutet av juli

Om jobbet

Som receptionist hos vår kund är du den första personen både medarbetare och besökare möter. Du kommer bland annat att:

* Hälsa alla godmorgon och hej då när de går
* Vara behjälplig med passerkort till medarbetare
* Printa ut nya kort till nyanställda samt lägga till accesser på passerkorten
* Släppa in chaufförer som ska in på området
* Ta emot och skriva in externa besökare och entreprenörer
* Göra beställningar av kontorsmaterial
* Post- och pakethantering

Den vi söker

Du fokuserar på att ge kunden en så bra upplevelse som möjligt genom att bemöta varje individ på ett professionellt och personligt sätt. Du trivs med mycket eget ansvar och förstår vikten av att leverera i tid. I det här uppdraget är det viktigt att du har ett driv som tar dig framåt i arbetet.

I övrigt söker vi dig som

* Har erfarenhet av receptionsarbete eller arbete med direkt kundkontakt
* Har fullständiga gymnasiebetyg
* Behärskar engelska obehindrat i både tal och skrift
* Har grundläggande kunskaper i Officepaketet

Vårt erbjudande

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter.

Ansökan och kontaktuppgifter

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Luokkamäki via e-post: hanna.luokkamaki@manpower.se.

Vi arberar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Andra jobb i Järfälla från Järfällahus AB

Nedan visas andra jobb i Järfälla från Järfällahus AB .

Vill du bli vår arbetsledare för lokalvård?

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Feb 15
Är du en serviceinriktad person som alltid har kunden i fokus? Trivs du bäst i en miljö som präglas av nära samarbeten och högt engagemang? Lockas du av tanken att skapa samhällsnytta på riktigt? Då kan du vara vår nya arbetsledare för lokalvård.  

Järfällahus fortsätter sin utvecklingsresa och söker nu dig som vill vara med och driva utvecklingen av trygga och trivsamma boendemiljöer i Järfälla!

 

Om rollen

Järfällahus driver ett arbete tillsammans med våra hyresgäster med stort fokus på att skapa trygga och trivsamma boendemiljöer. Vi utvecklar och anpassar vår organisation med att få igång nya arbetssätt med ökat kundfokus för att möta behovet. Som ett steg i detta har vi startat upp en ny verksamhet med fokus på lokalvård och våra utemiljöer. I vår fortsatta utvecklingsresa behöver vi förstärka vår nya verksamhet med en ansvarstagande, engagerad och prestigelös arbetsledare med inriktning på lokalvård som vill vara med och leda Järfällahus till nästa nivå.

Du kommer till en del av Järfällahus kärnverksamhet som ansvarar för att våra hyresgäster ska ha en trivsam boendemiljö. Du blir arbetsledare för en grupp lokalvårdare, där du ansvarar för att säkerställa att den dagliga verksamheten följer framtagna processer och rutiner. Rollen som arbetsledare har även ett operativt inslag  vilket innebär att du själv aktivt arbetar som lokalvårdare ihop med teamet och utför de arbetsuppgifter som ingår i rollen som lokalvårdare. Du rapporterar till chefen för yttre skötsel, lokalvård och miljövärdar. 

 

Exempel på arbetsuppgifter:



• Daglig styrning inom teamet
• Städning enligt överenskomna städrutiner inom daglig lokalvård, trappstäd samt fönsterputs
• Periodiska insatser inom storstädning med tillhörande dokumentation
• Säkerställa att material och tillbehör finns och annars beställs vid behov
• Rutininspektioner varje dag i allmänna utrymmen för att säkerställa att de hålls fräscha
• Stärka områdena utifrån ett trygghetsperspektiv i samverkan med övriga avdelningar inom bolaget
• Ha kontakt gentemot hyresgäster, entreprenörer, hyresgästföreningen m.fl.
• Tydlig hyresgästdialog med fokus på vår årliga kundundersökning (NKI)
• Representera avdelningen vid upphandlingar

 

Om dig

Som ledare är du en förebild och agerar genom ett prestigelöst, engagerat, lyhört och målfokuserat arbetssätt.

För att trivas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad och driven person som har ett helhetsperspektiv och som kan planera och styra det dagliga arbetet inom lokalvård på ett lösningsfokuserat och pedagogiskt sätt, likväl som du förstår vikten av att vara en lagspelare och kunna samverka med andra. Du är lyhörd och har ett professionellt bemötande gentemot hyresgäster och medarbetare.

 

Din bakgrund


Vi söker dig som har arbetat minst tre år med lokalvård. Det är också meriterande om du har haft en arbetsledande roll sedan tidigare liksom erfarenhet av daglig styrning.

Du ska ha minst gymnasieutbildning. Har du dessutom kompletterat med en arbetsledande utbildning anses det meriterande.

Du behöver ha mycket goda språkkunskaper i det svenska språket, såväl muntligt som skriftligt. Behärskar du dessutom fler språk samt har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom allmännyttan ses det också som meriterande. Du behöver även ha körkort, B-kort.

 

Vårt erbjudande

På Järfällahus arbetar vi aktivt med samverkan och inkludering där alla tidigt får vara med och bidra med sin kompetens över verksamhetsgränserna och i olika projekt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Du blir en del av en spännande organisation med trevliga, engagerade och kompetenta kollegor, där du får möjligheten att vara med och påverka utvecklingen av en ännu tryggare och mer attraktiv boendemiljö i Järfälla. Vi är ett bolag som vill skapa balans mellan arbete och fritid och erbjuder förtroendearbetstid.

 

Om Järfällahus

Järfällahus är ett allmännyttigt bostadsföretag, som ägs av Järfälla kommun. Vi äger och förvaltar över 5 601 lägenheter, 480 kommersiella lokaler och 4 600 fordonsplatser. Hos oss arbetar 86 medarbetare.

Som kommunens egna bostadsbolag spelar vi en viktig roll i kommunens tillväxt. Vi ska säkra ett varierat utbud av attraktiva lägenheter med hyresrätt för kommunens växande befolkning. Vi ska driva en långsiktig hållbarhet i kommunens utveckling och arbetar aktivt för goda boendemiljöer och en attraktiv närmiljö för de boende. Våra fastigheter ska i ökad utsträckning energieffektiviseras och vi ska verka för en grön omställning.

Vi ska vara ett föredöme som samhällsägt företag när det gäller socialt ansvarstagande. Det innebär bland annat att vi i samarbete med Järfälla kommun och andra aktörer arbetar med trygghetsfrågor, att motverka segregation och att tillgänglighetsanpassa lägenheter.

På Järfällahus arbetar vi efter våra ledord/värdeord engagerad, professionell och omtänksam. Vill du veta mer om Järfällahus och vad vi jobbar med? Besök oss på: www.jarfallahus.se

 

Ansökan

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord. 

Välkommen att skicka in din ansökan! 

 

Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag. Du gör det genom att klicka på Ansök.



Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Carlos Banda chef yttre skötsel, lokalvård och miljövärdar, genom att mejla carlos.banda@jarfallahus.se

Ansök nu

Vill du bli vår nya HR-generalist?

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Feb 13
Letar du efter nästa spännande möjlighet inom HR? Trivs du bäst i en miljö som präglas av nära samarbeten och högt engagemang? Lockas du av tanken att skapa samhällsnytta på riktigt? Då kan du vara vår nya HR-generalist.  

 

Järfällahus fortsätter sin utvecklingsresa och söker nu dig som vill vara med och driva utvecklingen av trygga och trivsamma boendemiljöer i Järfälla!

 

Om rollen

I rollen som HR-generalist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom HR-området där du primärt stöttar chefer inom våra kompetensområden och utifrån deras behov. Du ges samtidigt förtroendet att självständigt driva och ansvara för egna utvecklingsområden inom HR. Ett brett och givande uppdrag där du får chansen att vara med och utveckla både HR-funktionen och ytterst bidra till att våra hyresgäster upplever ett fastighetsbolag i framkant.

Du kommer till en del av Järfällahus stödfunktioner som tillsammans med en Lönekonsult/HR-assistent ansvarar för att leverera ett professionellt, engagerat och kundrelaterat stöd till samtliga inom bolaget. Du rapporterar till HR-chefen.

 

Exempel på arbetsuppgifter:



• Stöd i rehabilitering, arbetsmiljö, arbetsrätt och förhandling samt ge stöd utifrån tolkning av lagar och avtal
• Bidra med utveckling av våra HR-områden, primärt arbetsmiljö då vi är inne i en ISO-certifiering inom arbetsmiljö
• Stöd i lönebildningsarbetet
• Stötta i rekryteringar
• Delaktig i arbetet med arbetsgivarvarumärket
• Samverkan med fackliga parter
• On- och off boarding
• Medverkan på företagssamråd
• Omvärldsbevakning inom HR-området

 

Om dig

För att trivas i rollen är du en driven person som tar ansvar för ditt eget arbete samtidigt som du förstår vikten av att samverka och inkludera övriga inom HR, liksom chefer och medarbetare inom bolaget. Som person har du hög integritet, ett prestigelöst, engagerat, lyhört och målfokuserat arbetssätt samt en god kommunikativ förmåga.

 

Din bakgrund
Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom HR samt har arbetat med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och känner dig trygg i dessa. Du har god system- och IT-vana samt kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av HR-arbete inom offentlig sektor och erfarenhet kring upphandling av HR-relaterade system och tjänster. Det är även meriterande om du sedan tidigare är certifierad i något testverktyg för personlighetstest och färdighetstest.

 

Är du vår nya medarbetare?

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord; engagerad, omtänksam och professionell. På Järfällahus arbetar vi aktivt med samverkan och inkludering, där alla tidigt får vara med och bidra med sin kompetens över verksamhetsgränserna och i olika projekt. Du blir en del av en spännande organisation med trevliga och kompetenta kollegor där du får möjligheten att vara med och påverka utvecklingen av en ännu tryggare och mer attraktiv boendemiljö i Järfälla.

 

Om Järfällahus

Järfällahus är ett allmännyttigt bostadsföretag, som ägs av Järfälla kommun. Vi äger och förvaltar över 5 601 lägenheter, 480 kommersiella lokaler och 4 600 fordonsplatser. Hos oss arbetar 96 medarbetare.

Som kommunens egna bostadsbolag spelar vi en viktig roll i kommunens tillväxt. Vi ska säkra ett varierat utbud av attraktiva lägenheter med hyresrätt för kommunens växande befolkning. Vi ska driva en långsiktig hållbarhet i kommunens utveckling och arbetar aktivt för goda boendemiljöer och en attraktiv närmiljö för de boende. Våra fastigheter ska i ökad utsträckning energieffektiviseras och vi ska verka för en grön omställning.

Vi ska vara ett föredöme som samhällsägt företag när det gäller socialt ansvarstagande. Det innebär bland annat att vi i samarbete med Järfälla kommun och andra aktörer arbetar med trygghetsfrågor, att motverka segregation och att tillgänglighetsanpassa lägenheter.

 

På Järfällahus arbetar vi efter våra ledord/värdeord engagerad, professionell och omtänksam. Vill du veta mer om Järfällahus och vad vi jobbar med? Besök oss på: www.jarfallahus.se

 

Ansökan

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord.

Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag. Du gör det genom att klicka på Ansök.

Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse.

 

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Josefin Artursson, HR-konsult, genom att mejla Josefin.Artursson@jarfallahus.se, alternativt Jennie Sahlsten, VD, genom att meja Jennie.Sahlsten@jarfallahus.se.

Ansök nu

Vill du bli vår arbetsledare för lokalvård?

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Dec 8
Är du en serviceinriktad person som alltid har kunden i fokus? Trivs du bäst i en miljö som präglas av nära samarbeten och högt engagemang? Lockas du av tanken att skapa samhällsnytta på riktigt? Då kan du vara vår nya arbetsledare för lokalvård.  

Järfällahus fortsätter sin utvecklingsresa och söker nu dig som vill vara med och driva utvecklingen av trygga och trivsamma boendemiljöer i Järfälla!

 

Om rollen

Järfällahus driver ett arbete tillsammans med våra hyresgäster med stort fokus på att skapa trygga och trivsamma boendemiljöer. Vi utvecklar och anpassar vår organisation med att få igång nya arbetssätt med ökat kundfokus för att möta behovet. Som ett steg i detta har vi startat upp en ny verksamhet med fokus på lokalvård och våra utemiljöer. I vår fortsatta utvecklingsresa behöver vi förstärka vår nya verksamhet med en ansvarstagande, engagerad och prestigelös arbetsledare med inriktning på lokalvård som vill vara med och leda Järfällahus till nästa nivå.

Du kommer till en del av Järfällahus kärnverksamhet som ansvarar för att våra hyresgäster ska ha en trivsam boendemiljö. Du blir arbetsledare för en grupp lokalvårdare, där du ansvarar för att säkerställa att den dagliga verksamheten följer framtagna processer och rutiner. Rollen som arbetsledare har även ett operativt inslag  vilket innebär att du själv aktivt arbetar som lokalvårdare ihop med teamet och utför de arbetsuppgifter som ingår i rollen som lokalvårdare. Du rapporterar till chefen för yttre skötsel, lokalvård och miljövärdar. 

 

Exempel på arbetsuppgifter:



• Daglig styrning inom teamet
• Städning enligt överenskomna städrutiner inom daglig lokalvård, trappstäd samt fönsterputs
• Periodiska insatser inom storstädning med tillhörande dokumentation
• Säkerställa att material och tillbehör finns och annars beställs vid behov
• Rutininspektioner varje dag i allmänna utrymmen för att säkerställa att de hålls fräscha
• Stärka områdena utifrån ett trygghetsperspektiv i samverkan med övriga avdelningar inom bolaget
• Ha kontakt gentemot hyresgäster, entreprenörer, hyresgästföreningen m.fl.
• Tydlig hyresgästdialog med fokus på vår årliga kundundersökning (NKI)
• Representera avdelningen vid upphandlingar

 

Om dig

Som ledare är du en förebild och agerar genom ett prestigelöst, engagerat, lyhört och målfokuserat arbetssätt.

För att trivas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad och driven person som har ett helhetsperspektiv och som kan planera och styra det dagliga arbetet inom lokalvård på ett lösningsfokuserat och pedagogiskt sätt, likväl som du förstår vikten av att vara en lagspelare och kunna samverka med andra. Du är lyhörd och har ett professionellt bemötande gentemot hyresgäster och medarbetare.

 

Din bakgrund


Vi söker dig som har arbetat minst tre år med lokalvård. Det är också meriterande om du har haft en arbetsledande roll sedan tidigare liksom erfarenhet av daglig styrning.

Du ska ha minst gymnasieutbildning. Har du dessutom kompletterat med en arbetsledande utbildning anses det meriterande.

Du behöver ha mycket goda språkkunskaper i det svenska språket, såväl muntligt som skriftligt. Behärskar du dessutom fler språk samt har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom allmännyttan ses det också som meriterande. Du behöver även ha körkort, B-kort.

 

Vårt erbjudande

På Järfällahus arbetar vi aktivt med samverkan och inkludering där alla tidigt får vara med och bidra med sin kompetens över verksamhetsgränserna och i olika projekt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Du blir en del av en spännande organisation med trevliga, engagerade och kompetenta kollegor, där du får möjligheten att vara med och påverka utvecklingen av en ännu tryggare och mer attraktiv boendemiljö i Järfälla. Vi är ett bolag som vill skapa balans mellan arbete och fritid och erbjuder förtroendearbetstid.

 

Om Järfällahus

Järfällahus är ett allmännyttigt bostadsföretag, som ägs av Järfälla kommun. Vi äger och förvaltar över 5 601 lägenheter, 480 kommersiella lokaler och 4 600 fordonsplatser. Hos oss arbetar 86 medarbetare.

Som kommunens egna bostadsbolag spelar vi en viktig roll i kommunens tillväxt. Vi ska säkra ett varierat utbud av attraktiva lägenheter med hyresrätt för kommunens växande befolkning. Vi ska driva en långsiktig hållbarhet i kommunens utveckling och arbetar aktivt för goda boendemiljöer och en attraktiv närmiljö för de boende. Våra fastigheter ska i ökad utsträckning energieffektiviseras och vi ska verka för en grön omställning.

Vi ska vara ett föredöme som samhällsägt företag när det gäller socialt ansvarstagande. Det innebär bland annat att vi i samarbete med Järfälla kommun och andra aktörer arbetar med trygghetsfrågor, att motverka segregation och att tillgänglighetsanpassa lägenheter.

På Järfällahus arbetar vi efter våra ledord/värdeord engagerad, professionell och omtänksam. Vill du veta mer om Järfällahus och vad vi jobbar med? Besök oss på: www.jarfallahus.se

 

Ansökan

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord. 

Välkommen att skicka in din ansökan! 

 

Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag. Du gör det genom att klicka på Ansök.



Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Carlos Banda chef yttre skötsel, lokalvård och miljövärdar, genom att mejla carlos.banda@jarfallahus.se

Ansök nu

Är du vår nya hyresgästsamordnare?

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Nov 21
Har du ett genuint intresse för kundkontakter och vara med där det händer? Trivs du bäst i en miljö som präglas av nära samarbeten och högt engagemang? Lockas du av tanken att får vara en del i ett bolag som skapar samhällsnytta på riktigt? Då kan du vara vår nya hyresgästsamordnare.

 

Ditt uppdrag

Vi söker nu dig som förstår vikten av att ge tydlig och rätt information till våra hyresgäster om allt som händer inom bolaget och som gillar att ha mycket kundkontakter. Som hyresgästsamordnare erbjuder vi dig ett spännande och varierat arbete. Du ingår i avdelningen VD-stab och rapporterar till VD.

Som hyresgästsamordnare är du en viktig länk mellan bolaget och våra hyres- och lokalgäster där fokus ligger på hyresgästkommunikation kring allt som rör bolaget. Du är bland annat delaktig vid startmöten och projekt- och byggmöten för att hålla dig uppdaterad om de projekt som pågår. Du håller dig också uppdaterad om allt som händer inom vår kärnverksamhet, förvaltningen, samt det som pågår generellt inom bolaget. Som hyresgästsamordnare har du många kontaktytor internt med kollegor från samtliga avdelningar. På Järfällahus arbetar vi med vidareutveckling av våra medarbetare och du ges goda möjligheter att kunna vara med och påverka och utveckla dig själv i din yrkesroll.     


Exempel på arbetsuppgifter:


• Ansvarig för all hyresgästkommunikation kopplat till pågående projekt, förvaltning och generellt inom bolaget
• Samordna information och paketera det på ett bra och tydligt sätt ut till våra hyresgäster
• Kalla till och hålla i boendedialoger och bomöten (majoriteten av dessa kan förekomma utanför kontorstid)
• Ansvarig för hyresgästernas boendefrågor kopplat till vissa projekt
• Ansvara för eventuella evakueringar av hyresgäster kopplat till vissa projekt
• Inhämtning av hyresgästernas godkännande av upprustning kopplat till vissa byggprojekt

 

Vem är du?

För att trivas tycker du det är kul att ha en samordnande roll där du är en lösningsfokuserad och driven person som självständigt söker upp den information du behöver för att hålla hyresgästerna uppdaterade om vad som händer. Då du har många kontaktytor i din roll är det viktigt att du förstår vikten av samverkan, att du är lyhörd och har ett bra bemötande gentemot hyresgäster, kunder och medarbetare samt att du är mycket tydlig i din kommunikation.  

 

Din bakgrund

Du är van att ha många olika kontaktytor samtidigt och då du kommer att jobba i olika digitala verktyg behöver du ha god datavana. Du ska tycka det är kul att jobba med sociala medier och har du tidigare erfarenhet av att arbeta med rörligt material är det meriterande. Behärskar du dessutom fler språk än svenska och engelska är det också meriterande.  

 

Om oss
Järfällahus är ett allmännyttigt bostadsföretag, som ägs av Järfälla kommun. Vi äger och förvaltar cirka 5 600 lägenheter, 475 kommersiella lokaler och 4 600 fordonsplatser. Hos oss arbetar 74 medarbetare.

Som kommunens egna bostadsbolag spelar vi en viktig roll i kommunens tillväxt. Vi ska säkra ett varierat utbud av attraktiva lägenheter med hyresrätt för kommunens växande befolkning. Vi ska driva en långsiktig hållbarhet i kommunens utveckling och arbetar aktivt för goda boendemiljöer och en attraktiv närmiljö för de boende. Våra fastigheter ska i ökad utsträckning energieffektiviseras och vi ska verka för en grön omställning.

 Vi ska vara ett föredöme som samhällsägt företag när det gäller socialt ansvarstagande. Det innebär bland annat att vi i samarbete med Järfälla kommun och andra aktörer arbetar med trygghetsfrågor, att motverka segregation och att tillgänglighetsanpassa lägenheter.

 

På Järfällahus arbetar vi utifrån starkt kundfokus och ett inkluderande och samverkande arbetssätt, där vi utgår från våra värdeord: engagerad, professionell och omtänksam. Vill du veta mer om Järfällahus och vad vi jobbar med? Besök oss på: www.jarfallahus.se

 

Är du vår nya medarbetare?

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord. På Järfällahus arbetar vi aktivt med samverkan och inkludering där alla tidigt får vara med och bidra med sin kompetens över verksamhetsgränserna och i olika projekt. Du blir en del av en spännande organisation med trevliga och kompetenta kollegor, där du får möjligheten att få vara med och påverka utvecklingen av en ännu tryggare och mer attraktiv boendemiljö i Järfälla.

 

Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas.

 

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Sandra Dickman, hyresgästsamordnare, genom att mejla Sandra.Dickman@jarfallahus.se.  

 

Välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag. Du gör det genom att klicka på Ansök.



Tjänsten är en tillsvidareanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansök nu

Är du vår nya medarbetare i boservice?

Kontorsreceptionist
Läs mer Nov 20
Har du ett genuint intresse för kundkontakter och att ge service i världsklass? Trivs du bäst i en miljö som präglas av nära samarbeten och högt engagemang? Lockas du av tanken att får vara en del i ett bolag som skapar samhällsnytta på riktigt? Då kan du vara vår nya kollega i boservice.

 

Ditt uppdrag

Vi erbjuder arbete i ett företag som är inne i en spännande fas. Just nu ställer vi om vår organisation för att ännu bättre kunna möta hyresgästernas behov och skapa en ännu tryggare och trevligare boendemiljö. Det uppnår vi genom ökad synlighet och närvaro på plats i våra områden. En god kontakt med hyresgästerna är en förutsättning för att vi ska kunna stärka vårt fokus på trygghet. Därför sker en anpassning av vår organisation och utveckling av rollerna utifrån dagens utmaningar och möjligheter.

Vi söker nu dig som gillar service och att ha mycket kundkontakter. I boservice erbjuder vi dig ett spännande och varierat arbete med främst administrativa uppgifter. Du ingår i avdelningen Kund och marknad och rapporterar till Kund- och marknadschef. Du är företagets ansikte utåt och har nära kontakt med hyresgäster och kunder i Järfälla.

I boservice agerar du första kontakt och ansvarar för att besvara eller vidarebefordra ärenden från hyresgäster, entreprenörer och andra intressenter. Uppdraget innebär främst kundtjänst och nyckelhantering. På Järfällahus arbetar vi med vidareutveckling av våra medarbetare och du ges goda möjligheter att kunna vara med och påverka och utveckla dig själv i din yrkesroll.     


Exempel på arbetsuppgifter:


• Ta emot och registrera felanmälningar från hyresgäster och fastighetsskötare via telefon, digitalt och fysiska besök.
• Registrera jourrapporter i vårt fastighetssystem, PM5.
• Nyckelhantering i programmen KeyControl och Aptus
• Kundtjänst via telefon, traditionell växelhantering, in- och utlämning av information, besvara frågor etc.
• Bevaka och svara på inkommande e-post
• Allehanda traditionella receptionsuppgifter såsom att ta emot hyresgäster, entreprenörer och besökare till huvudkontoret.
• Journalföring av inkommande e-post och brev
• Vid behov skapa fakturor i fastighetssystemet PM5
• Fakturagranskning

 

Vem är du?

För att trivas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad person som har lätt för att skapa goda relationer med folk. Då du har många kontaktytor i din roll är det viktigt att du är lyhörd och har ett bra bemötande gentemot hyresgäster, kunder och medarbetare samt att du är tydlig i din kommunikation. Du behöver även vara lugn och stresstålig.

Du har tidigare erfarenhet inom service och tycker det är kul med kundkontakter. Du kommer jobba i flertalet olika system vilket innebär att du behöver ha datavana sedan tidigare. Behärskar du dessutom fler språk än svenska och engelska är det meriterande.  

 

Om oss
Järfällahus är ett allmännyttigt bostadsföretag, som ägs av Järfälla kommun. Vi äger och förvaltar cirka 5 600 lägenheter, 475 kommersiella lokaler och 4 600 fordonsplatser. Hos oss arbetar 80 medarbetare.

Som kommunens egna bostadsbolag spelar vi en viktig roll i kommunens tillväxt. Vi ska säkra ett varierat utbud av attraktiva lägenheter med hyresrätt för kommunens växande befolkning. Vi ska driva en långsiktig hållbarhet i kommunens utveckling och arbetar aktivt för goda boendemiljöer och en attraktiv närmiljö för de boende. Våra fastigheter ska i ökad utsträckning energieffektiviseras och vi ska verka för en grön omställning.

Vi ska vara ett föredöme som samhällsägt företag när det gäller socialt ansvarstagande. Det innebär bland annat att vi i samarbete med Järfälla kommun och andra aktörer arbetar med trygghetsfrågor, att motverka segregation och att tillgänglighetsanpassa lägenheter.

 

På Järfällahus arbetar vi utifrån starkt kundfokus och ett inkluderande och samverkande arbetssätt, där vi utgår från våra värdeord: engagerad, professionell och omtänksam. Vill du veta mer om Järfällahus och vad vi jobbar med? Besök oss på: www.jarfallahus.se

 

Är du vår nya medarbetare?

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord. På Järfällahus arbetar vi aktivt med samverkan och inkludering där alla tidigt får vara med och bidra med sin kompetens över verksamhetsgränserna och i olika projekt. Du blir en del av en spännande organisation med trevliga och kompetenta kollegor, där du får möjligheten att få vara med och påverka utvecklingen av en ännu tryggare och mer attraktiv boendemiljö i Järfälla.

 

Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas.

På Järfällahus arbetar vi aktivt med ett inkluderande synsätt för att skapa mångfald och därmed ser vi gärna manliga sökanden.

 

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Agneta Lundström, Kund- och marknadschef, genom att mejla Agneta.Lundström@jarfallahus.se.  

 

Välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag. Du gör det genom att klicka på Ansök.



Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av en provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansök nu

Är du vår nya bovärd?

Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd
Läs mer Sep 27
Är du en serviceinriktad person som alltid har kunden i fokus? Trivs du bäst i en miljö som präglas av nära samarbeten och högt engagemang? Lockas du av tanken att skapa samhällsnytta på riktigt? Järfällahus fortsätter sin utvecklingsresa och söker Bovärdar som vill vara med och driva utvecklingen av trygga och trivsamma boendemiljöer i Järfälla!

 

Om oss
Järfällahus är ett allmännyttigt bostadsföretag, som ägs av Järfälla kommun. Vi äger och förvaltar över 5 700 lägenheter, 480 kommersiella lokaler och 4 600 fordonsplatser. Hos oss arbetar 80 medarbetare.

Som kommunens egna bostadsbolag spelar vi en viktig roll i kommunens tillväxt. Vi ska säkra ett varierat utbud av attraktiva lägenheter med hyresrätt för kommunens växande befolkning. Vi ska driva en långsiktig hållbarhet i kommunens utveckling och arbetar aktivt för goda boendemiljöer och en attraktiv närmiljö för de boende. Våra fastigheter ska i ökad utsträckning energieffektiviseras och vi ska verka för en grön omställning.

Vi ska vara ett föredöme som samhällsägt företag när det gäller socialt ansvarstagande. Det innebär bland annat att vi i samarbete med Järfälla kommun och andra aktörer arbetar med trygghetsfrågor, att motverka segregation och att tillgänglighetsanpassa lägenheter. 

På Järfällahus arbetar vi efter våra ledord/värdeord engagerad, professionell och omtänksam. Vill du veta mer om Järfällahus och vad vi jobbar med? Besök oss på: www.jarfallahus.se

 

Ditt uppdrag

Vårt bolag för ett arbete med stort fokus på att skapa trygga och trivsamma boendemiljöer tillsammans med våra hyresgäster. Vi utvecklar och anpassar vår organisation med att få i gång nya arbetssätt med ökat kundfokus för att kunna möta detta. Vi söker nu dig som vill vara bovärd. Du kommer till Järfällahus kärnverksamhet som ansvarar för befintliga fastigheter och att allt fungerar så att våra hyresgäster ska ha en trivsam boendemiljö.

Vi erbjuder dig ett spännande och varierat arbete med i huvudsak praktiska arbetsuppgifter samt också vissa administrativa uppgifter. Du tillhör ett av våra fyra fastighetsskötarteam och rapporterar direkt till förvaltningschefen. Som bovärd kommer du att arbeta ute i våra bostadsområden och i anslutning till ditt områdeskontor. Du är bolagets ansikte utåt och har nära kontakt med hyresgäster och kunder i Järfälla.

Som bovärd arbetar du i en självständig roll med frihet under ansvar och planerar och organiserar din egen arbetsdag. På Järfällahus arbetar vi med vidareutveckling av våra medarbetare och du ges goda möjligheter att kunna vara med och påverka och utveckla dig själv i din yrkesroll.     


Exempel på arbetsuppgifter:



• Ansvara för att strategiska ronderingar och IBK fortlöpande utförs i fastigheter
• Mindre reparationer i våra allmänna utrymmen såsom trapphus, källargångar och tvättstugor
• Kvalitetsvandringar där man säkerställer att fastigheterna är rena, hela och trygga
• Rensning och skräpplockning på gårdar och i allmänna utrymmen
• Rutinmässiga ronderingar och kontroller
• Tömning av sopor i garagen
• Aviseringar till hyresgästerna

 

Vem är du?

För att trivas i rollen tror vi att du är en serviceinriktad och strukturerad person som har förmågan att självständigt planera och driva ditt eget arbete framåt, likväl som du förstår vikten av att vara en lagspelare och kunna samarbeta och samverka med andra. Vidare behöver du vara motiverad, engagerad och driven för att kunna bidra till ett tryggt och effektivt fastighetsbolag i framkant. I och med att arbetet innehåller mindre reparationer behöver du vara händig. Då du har många kontaktytor i din roll är du lyhörd och har ett bra bemötande gentemot hyresgäster, kunder och medarbetare.

Vi söker dig som har tidigare erfarenheter av liknande arbeten eller som haft tidigare arbeten som inneburit mycket kundkontakt och service.  Du behöver ha god datavana, då all administration sker elektroniskt. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom allmännyttan eller med traditionell fastighetsförvaltning ses det som meriterande. Behärskar du dessutom fler språk än svenska och engelska är det också meriterande.   

Körkort B är ett krav.

 

Är du vår nya medarbetare?

Tycker du att beskrivningen stämmer in på dig? Då är du välkommen att vara med på vår resa att utveckla verksamheten i linje med våra värdeord. På Järfällahus arbetar vi aktivt med samverkan och inkludering där alla tidigt får vara med och bidra med sin kompetens över verksamhetsgränserna och i olika projekt. Du blir en del av en spännande organisation med trevliga och kompetenta kollegor, där du får möjligheten att få vara med och påverka utvecklingen av en ännu tryggare och mer attraktiv boendemiljö i Järfälla.

 

På Järfällahus arbetar vi aktivt med ett inkluderande synsätt för att skapa mångfald och därmed ser vi gärna kvinnliga sökanden.

 

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Lars Jonasson förvaltningschef, genom att mejla lars.jonasson@jarfallahus.se

 

Välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag. Du gör det genom att klicka på Ansök.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansök nu